Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 04:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 43  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Lap 2013, 18:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Patikrinau šiandien su DIS. Išmetė 2 DDE klaidas:
Kodas:
4687 DDE: Throttle-valve actuator electrically or mechanically faulty (position sensor fault, control deviation, motor overcurrent)
fault not occurred up to now
fault does not cause the warning lamp to light up
SAE diagnostic trouble code --
frequency 9
Logistics counter 40

Kodas:
4677 DDE: Throttle-valve actuator mechanical fault (control deviation close to closed position)
fault not occurred up to now
fault does not cause the warning lamp to light up
SAE diagnostic trouble code --
frequency 1
Logistics counter 40

Skaitinėjau kituose forumuose jog pirmoji klaida susijusi su DPF regeneracija, bet nieko konkrečiai neradau. Kokie būtų veiksmai? Kaip DIS pagalba patikrinti tą sklendę? Trauka nesumažėjus.


StandartinėParašytas: 13 Gru 2013, 14:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.24
Pranešimai:
14
sveiki, reikia pagalbos del obd jungties bmw e60 2004m
Paveikslėlis

pas mane vat toks vaizdas atidarius dangteli, laidu nupjaustytu nera, srote ieskant jungties nieko man panasaus neatnesa, gal kas zino ko cia truksta ir kas cia pridirbta?


StandartinėParašytas: 13 Gru 2013, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Donciavasx rašė:
sveiki, reikia pagalbos del obd jungties bmw e60 2004m
Paveikslėlis

pas mane vat toks vaizdas atidarius dangteli, laidu nupjaustytu nera, srote ieskant jungties nieko man panasaus neatnesa, gal kas zino ko cia truksta ir kas cia pridirbta?


Zogau a tu nematai kad ten neorginali fiske ideta??? tu srotuose nieko panasaus nerasi. is vaizdo tai matau kad ten panaudota mago euro jungties fiske kuri skirta garsiakalbiu laidams sujungti, tau praktiskai nera prasmes daar jeskoti butent tokios, gali bet kokia kita 6 laidu fiske susirasti ir aisku normalia obd jungti irgi ir per nauja susijungineti. cia taip padaryta kad nepavogtu masinos, siaip tas kas pardave masina turejo tau duoti perejima, gerai perversk masina gal kur uzkistas ar pasleptas arba klausk pas buvusi savininkai kur ja padejo.


StandartinėParašytas: 13 Gru 2013, 15:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
E60 2004m dizelis OBD pinai:

16---- raudonas/baltas
1------ zalias/raudonas
7------ baltas/melynas
9------juodas
4------rudas
5------rudas/juodas


StandartinėParašytas: 13 Gru 2013, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.24
Pranešimai:
14
Arunas B rašė:

Zogau a tu nematai kad ten neorginali fiske ideta??? tu srotuose nieko panasaus nerasi. is vaizdo tai matau kad ten panaudota mago euro jungties fiske kuri skirta garsiakalbiu laidams sujungti, tau praktiskai nera prasmes daar jeskoti butent tokios, gali bet kokia kita 6 laidu fiske susirasti ir aisku normalia obd jungti irgi ir per nauja susijungineti. cia taip padaryta kad nepavogtu masinos, siaip tas kas pardave masina turejo tau duoti perejima, gerai perversk masina gal kur uzkistas ar pasleptas arba klausk pas buvusi savininkai kur ja padejo.


Dekui uz pagalba, tikrai sio dalyko automobilyje nera, teks konstruotis :) obd jungti nusipirkau reiks gamintis


StandartinėParašytas: 27 Sau 2014, 01:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.26
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E39 (ex)
E53 3.0i Facelift (ex)
E60 3.0d
Sveiki,

Gal galetumete padeti suzinoti ka reiksia klaidos ir patartumete kaip jas spresti? :)
Klaidos:
5014;
4203;
5eba.

ačiū Jums is anksto :)


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.14
Amžius:
40
Pranešimai:
289
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
bmw7
Sveiki, nuskaicius radau kelias klaidas, jas nutrynus nebelieka, taciau vaziuojant trasoj jas vel atsiranda. Variklis N62, 3,5l benzinas/dujos.
----
273D CDKKAT2- Catalytic-converter conversion (bank2)
P0430 Catalyst system Efficiency Below Threshold (bank2)-Sia klaida meta kartu su pirma
Error counter: 1
Logistic counter: 40
----
2760 CDKLS- Secondary air system
Error counter: 1
Logistic counter: 39
----
2738 CDKKAT- Catalytic-converter conversion
Error counter: 1
Logistic counter: 38

_________________
jei E38, tai tik juodas :) jei keisti juoda E38, tai tik i juoda e65 :)


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 15:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
Na bank 1 ir bank 2 kiek zinau tai lamdazondai


StandartinėParašytas: 06 Vas 2014, 00:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
B U M E R rašė:
Sveiki, nuskaicius radau kelias klaidas, jas nutrynus nebelieka, taciau vaziuojant trasoj jas vel atsiranda. Variklis N62, 3,5l benzinas/dujos.

Prietaisu skydelyje uzsidega Check Engine lempute, kai vaziuoji su dujom ?


StandartinėParašytas: 06 Vas 2014, 13:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.14
Amžius:
40
Pranešimai:
289
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
bmw7
Kartais gali visa diena vazineti ir nieko. Bet kolkas malantis po miesta jis niekad nebuvo uzsideges, tik isvaziavus i trasa. Taip, skydelije uzsidega Chek engine lempute.
Ir kuro sanaudos didokos. Trasoj vaziuojant 100km/h suvartoja 16l duju. Diagnostika nuvariau, sake kazkokie variklio parametrai pabege buvo, tai adaptacija padare. Dujininkai irgi nieko neranda.

_________________
jei E38, tai tik juodas :) jei keisti juoda E38, tai tik i juoda e65 :)


StandartinėParašytas: 06 Vas 2014, 14:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Reiskia kazkas su dujom blogai. Jei trasoje greiciau vaziuojant uzsidega Check Engine, didele tikimybe, jog nepaduoda reikiamo kiekio duju. Patikrink tada, ar reduktorius nesaltas. Aisku gali buti uzsikimse ir filtrai.
Jei tai darosi nuo pat dujines irangos idejimo, reiskia meistrai sugrybavo ir idejo tavo masinai netinkancia iranga.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2014, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.14
Amžius:
40
Pranešimai:
289
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
bmw7
Pirkau automobili jau su dujomis, parvarytas is belgijos(dujos ten ir montuotos). Duju iranga Prins, purkstukai Keihin, dujininkai sake, kad gera iranga. Ar bedos buvo anksciau, nezinau. Taippat niekas man net nepasiule pasikeisti jokiu filtru ar dar kazko. Sake kad truputi riebokas misinys buvo, tai sumazino. Bet klaida visvien ismete. Sake kad pavazineti pora savaiciu, kol vel viskas adaptuotis ir tada vel ziureti ka rodo parametrai. Bet cia tik del kuro ryjimo.

_________________
jei E38, tai tik juodas :) jei keisti juoda E38, tai tik i juoda e65 :)


StandartinėParašytas: 07 Vas 2014, 01:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Tada kuo greiciau lek keisti filtru, kad kreivai nesiadaptuotu. Ir ziurek ar reduktorius neatsala greiciau vaziuojant. Iranga gera, tik jeigu seniai ideta, gali reduktoriaus tarpines buti sukieteje.


StandartinėParašytas: 07 Vas 2014, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
Patarciau paziuret ar ant benzo ismeta ar ne. Dabar mano draugui yra tokia pati problema s mitsubishi pajero, tai raso bank 1 ir tik trasoi ismeta ir nera skirtumo ar ant duju ar ant benzo vaziuoji.


StandartinėParašytas: 07 Vas 2014, 14:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
Radau tokia klaida: Solenoid valve mv 3/ Shift lock solenoid. Code: 4E86
kas tai? Ar labai rimta? Deze dirba labai sklandziai jokiu pasikeitimu neesu pastebejas


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 43  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery