Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 05:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 183 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Sau 2014, 12:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Simon rašė:
Šįvakar atidžiai tikrinsime generatorių su jo diržu ir kitais priedais. Jei ten nieko nerasim, aiškinsimės toliau, kas susiję su vairo mechanizmu. Smagratis, atrodo, geras ir nė prie ko šiuo konkrečiu atveju, bent jau mano problemoje.


Nuėmus generatoriaus dirželį, nei garso, nei vibracijos iškart nebelieka. Uždėjus dirželį atgal, ji atsiranda. Dirželis atrodo normalus, pakeistas maždaug rugpjūčio pabaigoj. Meistras iškėlė versiją, kad turėtų škyvas būti su sankabėle, o štai jos nėra ir todėl kyla garsai su vibracijomis. Atmečiau tą versiją pagal Arūno B komentarą, kad sankabėlės mano modelyje ir neturi būti, o be to, pusmetį atvažinėjau iki tol ir nebuvo justi panašių simptomų. Visi škyvai, guoliai, neseniai keisti ir veikia puikiai, nėra prie ko prikibti.

Gal kas idėjų turite, be galimo diržo keitimo?


StandartinėParašytas: 30 Sau 2014, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Aš kai dėjau generatorių po remonto, buvo uždėtas škyvukas su sankabėle, nes "ale" taip rekomendavo tie, kas generatorių tvarkė, bet manau, kad ne tame problema. Gal generatoriaus guoliai pavargę?


StandartinėParašytas: 30 Sau 2014, 13:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jeigu jau det ta sankabele kaip kad atseit geriau butu tai tik ant keturiu cilindru varikliu sesiukei nematau prasmes.


StandartinėParašytas: 30 Sau 2014, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Arunas B rašė:
Jeigu jau det ta sankabele kaip kad atseit geriau butu tai tik ant keturiu cilindru varikliu sesiukei nematau prasmes.

tai jei sesiuke ant tiek lygiau dyrba uz 4 kad sankabele nereikalinga, bet atsirades garsas keistas,
tai gali gal buti del kokio variklio darbo sutrikimo? forsunkes nelabai gerai veikia ar kompresija
nevienoda cindruose?

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 30 Sau 2014, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Arunas B rašė:
Jeigu jau det ta sankabele kaip kad atseit geriau butu tai tik ant keturiu cilindru varikliu sesiukei nematau prasmes.

tai jei sesiuke ant tiek lygiau dyrba uz 4 kad sankabele nereikalinga, bet atsirades garsas keistas,
tai gali gal buti del kokio variklio darbo sutrikimo? forsunkes nelabai gerai veikia ar kompresija
nevienoda cindruose?

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 30 Sau 2014, 15:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
STdemoniac rašė:
tai jei sesiuke ant tiek lygiau dyrba uz 4 kad sankabele nereikalinga, bet atsirades garsas keistas,
tai gali gal buti del kokio variklio darbo sutrikimo? forsunkes nelabai gerai veikia ar kompresija
nevienoda cindruose?


Patikrint visus itempejus guoliukus ir vaziuot nesukant plauciu. Pradesi ten gilintis i kiekviena virptelejima tai prazilsi.


StandartinėParašytas: 30 Sau 2014, 17:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Arunas B rašė:

Patikrint visus itempejus guoliukus ir vaziuot nesukant plauciu. Pradesi ten gilintis i kiekviena virptelejima tai prazilsi.


Taip ir nusprendžiau kol kas, nes visi guoliukai ir įtempėjai veikia idealiai. Neįprastas garsas, bet kaip nors jau ištversiu :)


StandartinėParašytas: 30 Sau 2014, 17:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Skriemulis keistas?

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 31 Sau 2014, 09:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
E36Coupe rašė:
Skriemulis keistas?


Taip, skriemulys pakeistas vasarą. Kas įdomiausia, kad vakar vėlai vakare grįžus pradėjo stiprėti vibracija, kai perjungiama pavara į D arba R ir pradedant važiuoti ar beveik atleidus stabdį. Kai stabdis stipriai nuspaustas, ji lyg susilpnėja iki minimumo ar dingsta.

Kai pavara P arba N padėtyse, vibracija minimali arba visai dingsta.
Pačioj pradžioje, vibravo stipriai ir parkingo ar neutralioje pozicijose, o gesinosi su bildesiu. Dabar su bildesiu gesinasi rečiau.

Nieko nebesuprantu...


StandartinėParašytas: 31 Sau 2014, 10:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Simon rašė:

Taip, skriemulys pakeistas vasarą. Kas įdomiausia, kad vakar vėlai vakare grįžus pradėjo stiprėti vibracija, kai perjungiama pavara į D arba R ir pradedant važiuoti ar beveik atleidus stabdį. Kai stabdis stipriai nuspaustas, ji lyg susilpnėja iki minimumo ar dingsta.

Kai pavara P arba N padėtyse, vibracija minimali arba visai dingsta.
Pačioj pradžioje, vibravo stipriai ir parkingo ar neutralioje pozicijose, o gesinosi su bildesiu. Dabar su bildesiu gesinasi rečiau.

Nieko nebesuprantu...


Jei skremulys ne org statau uz ji, as nusipirkau jau su pakeistu ne originaliu, tai kokiu tik ciudu nedaro jis, kai ziauriai salta uzkuri kaukima silpna duoda, kai kondiske paleidi ir triuksmauja. Viskas istikrinta, guoliukai nauji, generas ir su visais guoliais perrinktas, pompa nauja, isvada padarem kad pigus skremulys uzdetas, na bent vibraciju nera pas mane:)


StandartinėParašytas: 31 Sau 2014, 10:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Aš dėjau Corteco - viskas gut!


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
pradedu dometis sankabu kokybem ir kainom :roll: .... vakar 5 begiu spaudziant soktelejo apsuku rodykle, kilo kilo, ir mazdaug nuo 1800 staiga soktelejo iki 2150 kazkur ir toliau vel kilo normaliai, panasu kad sankaba prabuksavo, tas pasikartojo du kartus ir ant pussalcio variklio, kai variklis norm. darbines temperaturos taip nebuvo bent kolkas...
pirmi zenklai sakyciau sankabos prabuksavimo
tyrinesiu rynka dabar kokios firmos smagrati, kokios firmos sankaba imti, kokie zmoniu atsiliepimai :?
gal yra kokiu conversion kit is dual mass smagracio i paprasta :)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 01:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
LuK smagratis ir sankaba ~£500 abu.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
O gal kas zinot ar tinka nuo kokio kito modelio , nuo senesnio dyzelio ar kokio benzo
paprastas smagratis? Kad butu galima ji deti ir sankaba kokia pritaikyt su spiruoklem diske?
Nemegstu tu dvipusiu smagraciu :D jau geriau idet paprasta smagrati ir kokia rimtesne sankaba sportine ;)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
12
Automobiliai:
MB S320
Pas mane E60 530D maždaug per vidurį įmynus pedalą, džeržgia. Tai čia smagračio bėda? Ir perjungiat bėgius, jaučiasi stiprus laisvumas, tai irgi gali būt dėl smagračio, ar dar kažkas papildomai, pvz. pakabinamas guolis..?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 183 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery