Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 10:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Sau 2014, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
karolis200 rašė:
Susitaisiau jau pats jeigu kaskam uzstrige ta rankena ant pacios dezes reik nuimt karteri dezes ir paspaust plokstele kuri uzrakina jeigu perdaug nustumi kito kelio ner :)


Tavo nuotikis tai tik pamoka tau ir tiems kas lys ten neturedami suvokimo. Keiciant perjungimo mechanizma niekada taip nenutinka jei darai viska su gallva bent.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2014, 01:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.12
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E60
Kas nedirba tas nedaro klaidu o is klaidu ir mokomes niekada nieko naujo neismoksi nebandydamas :)


StandartinėParašytas: 03 Sau 2014, 02:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
karolis200 rašė:
Kas nedirba tas nedaro klaidu o is klaidu ir mokomes niekada nieko naujo neismoksi nebandydamas :)


o kam tu ja keitei,kas buvo?


StandartinėParašytas: 05 Sau 2014, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.12
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E60
Kaskokia pasileidus buvo tai pasikeiciau


StandartinėParašytas: 21 Sau 2014, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Auto:
BMW 530 xd
2007 m. 170 kw
Dyzelis, automatas.

Automobiliui ilgiau pastovėjus lauke ir kuriant šaltą motorą, užkūrimo metu ar iškart po jo pasigirsta trumpas metalinis garsas, lyg metalas į metalą atsitrenktų. Perkuriant iškart po to vis dar šaltą motorą, arba kuriant šiltą motorą smūgio nebebūna. Ieškojau info apie tai, bet forume neradau. Tai nėra barškėjimas, tarškėjimas ar periodiškai pasikartojantis garsas - vieną kartą pasigirsta smūgis metalinis ir daugiau nesikartoja.

Kitas dalykas, kartais važiuojant pasigirsta lyg duslus metalinis dunkstelejimas į korpusą, dažniausiai akceleruojant pasigirsta,
jausmas, lyg kažkur po kojom dunkstelėtų. Dunksi ne per duobes, nepriklausomai nuo kelio dangos, todėl nemanau, kad amortizatoriai ar apskritai, važiuoklė. Nes dunkstelėjimo metu beveik fiziškai smūgį po kojom galima pajusti.
Gal net susiję su garsu užkūrimo metu. Pirmiau atsirado šitas dunksėjimas, o pastaruoju metu ir užkuriant aukščiau aprašytas garsas.

Pas mane automatas turi defektą, trūkčioja ir smūgiuoja prie sankryžų prieš pat sustojant bei pajudant iš vietos, meta klaidą perjungiant iš 4 į 5 pavarą. Karteris jau senokai leidžia tepalus (papildyti paskutinį kartą liepą) ir aš tikrai ilgai jų netikrinau bei iki šiol nepildžiau, nes ruošiuosi poryt pilnai dėžės restauracijai pas latvius. Bet važiuojant dunksi ne pavarų persijungimo momentu, tai ėmiau abejoti, ar čia tikrai iš dėžės pareina visi tie garsai, nors esu linkęs nurašyti būtent tam.

Po kelių dienų aprašysiu įspūdžius iš kelionės pas broliukus ir informuosiu, ar tie įdomūs garsai dingo.

O kol kas gal galėtų forumiečiai pasidalinti žiniomis / patirtimi? Iš anksto dėkui.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2014, 20:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
gal kas galetu nepatinget (nesupykit,bet naudotis paieska per telefona toks himarojus) ir parasyti kaip pasidaro dezes adaptacija pedalo pagalba! Dekui!


StandartinėParašytas: 21 Sau 2014, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Ernestas rašė:
gal kas galetu nepatinget (nesupykit,bet naudotis paieska per telefona toks himarojus) ir parasyti kaip pasidaro dezes adaptacija pedalo pagalba! Dekui!


Įjungi degimą, palaikai nuspaudęs accel. pedalą ~1 min., atleidi ir kuri. O gal dar ir degimą po to reikia išjungti ir kurti, tiksliai nepamenu, bet esmę, manau, supratai.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2014, 21:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
littlem rašė:

Įjungi degimą, palaikai nuspaudęs accel. pedalą ~1 min., atleidi ir kuri. O gal dar ir degimą po to reikia išjungti ir kurti, tiksliai nepamenu, bet esmę, manau, supratai.



ačiū Tau!


StandartinėParašytas: 21 Sau 2014, 21:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Cituoti:
Pranešimo tema: Re: [E61] Automatines pavaru dezes problemos
Adaptaciju nutrinimas:
1. Degima ijungiat i pirma padeti (su start/stop sistema ikisat rakta)
2. Uzsikrovus radijai, ijungima degima 2poz. (su start/stop sistema, be stabdziu
pedalo paspaudziam start guzika)
3. Nuspaudziam akseleratoriaus pedala iki DUGNO (kick down, jausis gale
pasunkejimas).
4. Laukiam minimum 30 s. atleidziam pedala. (galima ir ilgiau, jei akumo
negaila)
5. Paleidziam varikli iprastu budu.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2014, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
aiskiau ir but negali,dekui!


StandartinėParašytas: 25 Sau 2014, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Simon rašė:
Šiandien išgirdau nuomonę, kad šitie e60 BMW triptronic automatai apskritai netaisytini, kadangi Lietuvoje nėra nei vieno tai sugebančio tinkamai atlikti meistro, o didžioji dauguma nemoka net tinkamai automato nuimti ir vėliau vėl uždėti bei galimai pašalinę vieną gedimą, tie patys taisytojai čia pat sukelia kitą. Todėl didžiajai daliai nelaimingųjų, kuriems pasitaiko vienokių ar kitokių problemų ir jos servisuose šalinamos, anksčiau ar vėliau tos problemos vėl pasireiškia ir vėl kišami pinigai.

Aš suprantu, kad kiek žmonių, tiek ir nuomonių, tačiau kadangi man vienas remontas problemos (kodas 4F8A) neišsprendė, o atsirado ir dar viena problema dėl dėžės smūgiavimo sustojus (mechatronikas turbūt), iškilo klausimas, kiek apskritai gali būti patikimi tokie lietuviški remontai.

Galbūt kas nors esate susidūręs su automatų taisymu ir galite pasidalinti, kiek po remonto tos dėžės dar tarnavo ar tebetarnauja?
Man po taisymo smūgiavimas atsirado pirmą savaitę, o tie patys 4 ir 5 pavarų perjungimo klaidos simptomai pasireiškė nuvažiavus apie 4000 km ir dažnėja.


Pagaliau nuvažiavau pas braliukus latvius. Įsikūrę jie Cesyje, nuo mano gimtųjų Šiaulių nutolę 217 km, teoriškai - arčiau, negu Vilniuje, praktiškai - kelionė nuo Šiaulių iki ten trunka apie 3,5 h dėl tragiško kelio nuo sienos iki Jelgavos. O ir kiti keliai neturi pakelės stulpelių, tai orientuotis prietemoje ar tamsoje reikia kaip šikšnosparnių būrio atstovui. Be to, navigacija vedė per patį Rygos centrą, tai vien per miestą pravažiuoti buvo nors ir smagu, bet ilgoka.
Nepaisant to, kad braliukai žada sutaisyti automatą per dieną ar kartais pusantros, su manuoju jie vargo pilnas dvi darbo dienas - atidaviau auto ketvirtadienio ryte, 8 val., o paėmiau penktadienio vakare, apie 17 val. Apsistojau viešbutyje Kolonna hotel Cesis, už parą su viena nakvyne, pusryčiais ir keliom ekstra valandom prieš išsiregistravimą dviem žmonėm sumokėjau 50 Eur. Brangu žinant, kad Rygoje nakvynė kur kas geresniam viešbutyje dviem principe kainuoja tą patį. Bet viešbutis geroje vietoje, galima susipažinti su jaukiu senamiesčiu, darbo valandomis veikia labai nebloga kepykla-kavinė, yra vakare įspūdingai atrodantį bažnyčia ir visai netoli yra įspūdingi Cesio pilies griuvėsiai su muziejumi. Už 5 Eur vienam asmeniui gausite senovines lempas su žvakėmis (liktarnas) ir galėsite paslampinėti po tamsius pilies bokšto užkaborius bei pilies muziejuje susipažinti su Cesio istorija, kuria apie 18000 gyv. turintis miestelis labai didžiuojasi ir pasižvalgyti iš muziejaus bokšto, pamatyti senamiestį iš aukštai. Viešbučio kavinė niekam tikusi ir brangi, o restoranas - labai neblogas. Už pirmą ir antrą patiekalą bei desertą su gėrimu jie prašo tik 6.40 Eur.

Remonto rezultatai kol kas neblogi. Išnyko visi simptomai, būdingi mechatroniko gedimui (smūgiavimas iš 2 į 1 pavaras ir atvirkščiai), nebėra ir smūgiavimo bei klaidų jungime iš 4 į 5 pavarą. Taip pat nebėra netvarkingo pavarų jungimo lėtai bėgėjantis prie 2,5 - 3 tūkst. apsukų. Kadangi nutrintos adaptacijos, iš pradžių labai gerai jutau visus pavarų perjungimus, vėliau ramiai važiuojant jų nebejutau, o prie galingo įsibėgėjimo atskyriau tik iš variklio garso. Apsukų plaukiojimo nėra, auto nesitampo, nestuksi ir nebėra dunksėjimo po kojom įsibėgėjant.
Sakė, kad pakeite visus mechatroniko solenoidus, ir kai kurias mechanines detales, karterį su filtru ir tepalus. Matė, kad buvo tvarkyta, bet liko nustebę, kaip ir kodėl prieš tai meistrai pakeitė tik maždaug pusę iš visų reikalingų pakeisti detalių. Atrodo, automatas kol kas veikia gerai.

Garantija 100000 km arba 2 metam pilna įdomių sąlygų ir nelabai norėtųsi bandyti ja pasinaudoti. Galioja, kol nuvažiuoji tuos 100 k arba kol praeina du metai po remonto dienos. Garantija negalioja mechatroniko ECU detalėms. Klientas privalo:
1. Nuolat tikrinti dėžės vizualinę būklę ir tepalo lygį joje;
2. Pastebėjus, kad dėžė veikia keistai ar kad yra tepalo bėgimas, iš karto pranešti jiems;
3. Bet kokius automato aptarnavimo darbus atlikti tik pas juos;
4. Tinkamai naudoti transmisiją (nors ir niekinis, bet labai leidžiantis jiems piktnaudžiauti punktas);
5. Palaikyti vėdinimo sistemą geros būklės;
6. Transmisija negali turėti mechaninių defektų;
7. Visi remonto darbai, susiję su dėžės atskyrimu nuo automobilio, privalo būti derinami su latviais;
8. Latviai nepadegs automobilio transportavimo išlaidų garantiniu laikotarpiu;
9. Keičiant tepalus, privalu parodyti garantijos lapą;
10. Sekantis tepalų keitimas po 60000 km;
11. Jei garantiniu laikotarpiu, tepalas būtinai keistinas pas latvius;
12. Keičiant pilamas tik sintetinis DuraDrive tepalas;
13. Pardavus auto, jos naujasis savininkas privalo per 7 dienas atvykti auto patikrai.

Tik laikantis visų sąlygų garantija galios ir jie tvarkys auto nemokamai.
Patikros ar apsipratimo dėžė po remonto nereikalauja kažkokio, bet važiavimai kickais nuo kiekvienos sankryžos su garantijos 4 punktu nesuderinami. Kaip ir bet koks kitas nesankcionuotas naudojimas. Tai manau visi suprantam, kad padarius chiptuning, garantija nebegaliotų.

Geriau jau netektų man garantija pasinaudoti, nes visos tos automato bėdos galutinai pakyrėjo.
Kadangi brangiai pasimokiau iš anksčiau, nepulsiu rekomenduoti ar girti šių meistrų.
Suprantu, kad tokiom garantijos sąlygom jie ginasi nuo galimo piktnaudžiavimo.

Dabar kita istorijos pusė.

Automatas dirba gerai, bet grįžus namo, kieme pradėjo kalatotis variklis, atsirado pašalinis barškėjimas ir labai negražus bildesys užgesinant. Tikiuosi, kad čia ne automato remonto pasekmė ir atsitiktinumas. Pirmadienio vakare žinosime, kas nutiko.

Nežinau, turėjo tam įtakos ar ne, bet Lietuvos pasienyje iš latvių pusės kažkas ant kelio buvo palikęs gulintį medį, kurį pastebėjau paskutiniu momentu ir literaliai peršokau, nes nebuvo daugiau kur dėtis.

Garantijoj mano auto rida nurodyta 30 k mažesnė, nei yra iš tikrųjų, taip išeitų, kad iš 100 k liko tik 70 k. Aišku, pastebėjau tik grįžęs, nes temo ir skubėjau išvažiuoti. Parašiau jiems e-mailu, kad perrašytų ir atsiųstų. Todėl jei ten važiuosite, tikrinkit visus dokus prie vietos. Aš, kažkaip, palikęs jiem 1200 Eur, pernelyg pasitikėjau. Bet manau bėda čia maža ir lengviausiai sprendžiama.

Išvadų istorijoje kol kas nėra, nes nesudėlioti visi taškai ant ''i''. Pranešiu, kaip seksis toliau.


StandartinėParašytas: 25 Sau 2014, 13:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.27
Amžius:
39
Pranešimai:
318
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E39 2,3i
E61 3,0d
Dekui, kad nepatingejai parasyti issamu posta, lauksim pirmadienio, idomu kas per pasalinis garasas atsirado..


StandartinėParašytas: 28 Sau 2014, 11:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Witiokas rašė:
Dekui, kad nepatingejai parasyti issamu posta, lauksim pirmadienio, idomu kas per pasalinis garasas atsirado..


Atnaujinimas: pašalinis garsas atsirado nuo vibracijos, kurią sukelia vairo kryžmė arba stiprintuvas. Kiek žiūrėjom, variklio ir automato pagalvės sveikos, iš kitur vibracijos nekyla, o stiprėja sukant vairą. Taigi, problema ne pavarų dėžėje. Šiandien surasim ir pašalinsim bėdas. Be kita ko, latviai pažadėjo garantiją perrašyti.

Taigi, viskas kaip ir normaliai. Beliks pavasarį perdažyti, užmauti gražius originalius ratus ir bus ledinis auto :)


StandartinėParašytas: 28 Sau 2014, 11:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Tai galimai nuo smūgio į rastą grįžtant iš "braliukų" ? Sveikinu išsprendus bėdas.


StandartinėParašytas: 28 Sau 2014, 11:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
PusėKrokodilo rašė:
Tai galimai nuo smūgio į rastą grįžtant iš "braliukų" ? Sveikinu išsprendus bėdas.


Nemanau, kad su smūgiu tai susiję, bet visko gali būti. Kategoriškai to patvirtinti meistrai negalėjo.
Dėkui, atrodo, kad po truputį jau einam į pabaigą su auto atkėlimu, lieka smulkmenos :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery