Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Lap 2024, 07:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 819 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 55  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Sau 2014, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
dziedas rašė:
Sveiki , Turiu ir aš problemėlę su ABS/ASC
Istorija prasidėjo prieš metus , pradėjo mušti per pedalą ir po kelių sekundžių užsidegdavo lemputės . Išjungi variklį palauki minutę , užvedi , viskas tvarkoje , važiuoji kartais po 3 km kartais po 300km , tas pats : pulsacija pedale ir degančios lemputės .Varau į servisą : dvi paras prasikrapšto ir pareiškia : varyk ten kur ką nors supranta , ir net pinigų neima . Važiuojų į "Melgą" Kaune , ten lyg ir supranta ? kompas rodo galinis kairys daviklis , pakeičiam , išvažiuoju iš serviso , 20metrų stabdau , ir vėl tas pats ;pulsacija , lemputės . Grįžtu į servisą ir pradedam ...... , po savaitės kankinimo : pakeisti 3 davikliai , pakeistas valdymo blokas ,valdymo bloko siurblio relė (vienintelė moteriška BMW (ružava) rezultatas : Važiuojant iki 40km/val pulsacija (pagal Melgą mėto meškiukus) , ilgiau važiuojant 30 - 40 km/val užsidega lemputės , išjungi įjungi vėl gerai , virš 40 km/val viskas OK , nei meškiukų , nei lempučių .Išbandėm ir stabdžių tikrinimo stendą , ir po miestą su pajungtų kompu pjaustėm , viskas OK , tik užsidegus lemputėm meta klaidą : nestabilumas sistemoje (angliškai nežinau)
Specai kad manęs atsikratyt pasiūlo : pakeist priekinį guolį , ir generatoriaus relę (gal įtampa svyruoja )
Taip aš ir važinėju , pakeičiau guolį , pakeičiau kitą generatorių su rele tas pats .
Dar kart nuvariau i savo kaimo servisą (jonava) , sakau nuskaitykit kompu kas blogai , tai jie šikniai nieko nesakę dar kart pakeitė priekinį kairį daviklį , valdymo bloką , buvo pajungę ir kitos mašinos smegenis (čia tas blokas kur už bardačioko) tas pats
Gal jūs man senam durniui pasakysit :
1.Ko dar nekeitėm ir kas gali būti /
2. Ar daviklio galo atstumas iki guolio magnetukų turi įtaką ABS / ASC
dar prisiminiau važiuojant iki 40 km / val netik "meškiukus mėto , bet ir prasikasant galiniams ratams nemirksi ASC lemputė?
Ką man toliau daryt ? Į šrotą priduot , ar mažiau 40 km/val nevažiot?

Ieskotis kitu specu, nes cia kaip matau "specai" net normaliai diagnostikos nepadaro.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 11 Sau 2014, 04:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.28
Amžius:
37
Pranešimai:
34
Miestas:
kaunas
Automobiliai:
Ex: 1991 E 36 318i automatic
Ex: E 36 320i 1992 automatic rida: 59684 km
Esama: E 39 530d 1999 automatic rida: 232513 km
Skype:
patrikas8889
Sveiki, išanksto atsiprašau kad vėl kartosiuosi gal ;) neperziurejau visų 44 puslapių iki galo, prisipažįstu ;) taigi man ši problema atsitiko prieš porą savaičių visiškai iš "lempos", arba važiuojant žiedų ir sukant į kairę pusę ;) užsidegė ABS ir ASC. Vairuoju 98.12W E39 3l dizeli. Taigi Išpradziu užsidegimo retokai kaip sauna į galvą. Dabar yra tokia situacija: užkuri mašina dega, pradedi važiuot užgęsta. Stabdai nors ir 25km/h greiciu važiuojant muša per pedalą lyg Slysciau ledų, tiesa jaučiu tą visą musima ir net girdžiu vairuotojo pusės rate. Spidometras veikia, apsukų rodyklė veikia, "rodyklė žudikė" veikia, temperatūros rodyklė veikia, automatas dirba kuo puikiausiai. Ar gali but čia kaltas tik daviklis? Ar čia jau blokas? Ačiū labai už pagalbą kad ir kokia ji bebūtų ;)
l


StandartinėParašytas: 12 Sau 2014, 09:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.05
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E39 528i touring
E61 530xi lci
Nikas:
dziedas
Sveiki , laidus patikrinau - OK ,
Gal galit specų kordinates KAUNE ?

Šiaip vienas garažinis specas aiškina , kad atstumas nuo daviklio galo iki magnetukų ant guolio turi būti nuo 0,35 iki 0,8 mm ,
jei mažiau ar daugiau bus problemų , gal kas galit paneigt ar patvirtint šią "legendą" ?


StandartinėParašytas: 12 Sau 2014, 18:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
dziedas rašė:
Sveiki , laidus patikrinau - OK ,
Gal galit specų kordinates KAUNE ?

Šiaip vienas garažinis specas aiškina , kad atstumas nuo daviklio galo iki magnetukų ant guolio turi būti nuo 0,35 iki 0,8 mm ,
jei mažiau ar daugiau bus problemų , gal kas galit paneigt ar patvirtint šią "legendą" ?

manau tikrai turi itakos. Ne kinietiskus daviklius tau ten sudejo?


StandartinėParašytas: 12 Sau 2014, 21:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
dziedas rašė:
Sveiki , laidus patikrinau - OK ,
Gal galit specų kordinates KAUNE ?

Šiaip vienas garažinis specas aiškina , kad atstumas nuo daviklio galo iki magnetukų ant guolio turi būti nuo 0,35 iki 0,8 mm ,
jei mažiau ar daugiau bus problemų , gal kas galit paneigt ar patvirtint šią "legendą" ?


Atstumas yra ne legenda. Atsivesk TIS ir rasi viską pats. Garažinis specas teisus.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 12 Sau 2014, 21:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Tik BMW tas atstumas nesiregulioja .....
....nebent iskoreja tvrtinimo vieta prie varzto

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 13 Sau 2014, 03:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
E32 730 M60
dziedas rašė:
Sveiki , Turiu ir aš problemėlę su ABS/ASC
Istorija prasidėjo prieš metus , pradėjo mušti per
.......
ratams nemirksi ASC lemputė?
Ką man toliau daryt ? Į šrotą priduot , ar mažiau 40 km/val nevažiot?

Bent jau aš tokiu atveju traukčiau oscilografą ir pažiūrėčiau signalus iš daviklių. Kitaip sakant, kaip kažkas minėjo, važiuok pas tuos, kurie sugeba šį tą daugiau nei nuskaityt klaidą ir varžtus pasukt.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2014, 03:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
ejs rašė:
Bent jau aš tokiu atveju traukčiau oscilografą ir pažiūrėčiau signalus iš daviklių. Kitaip sakant, kaip kažkas minėjo, važiuok pas tuos, kurie sugeba šį tą daugiau nei nuskaityt klaidą ir varžtus pasukt.


Oscilografo nereikia čia. Diagnostikoje yra live data, kur daviklių parametrus labai gerai sekasi palyginti.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 13 Sau 2014, 10:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
dziedas rašė:
Sveiki , Turiu ir aš problemėlę su ABS/ASC
Ką man toliau daryt ? Į šrotą priduot , ar mažiau 40 km/val nevažiot?

Ko gero patys zinote kaip veikia ABS ir ASC sistemos, abu davikliai esantys ant priekinio ar galinio tilto skaiciuoja inpulsus (kitaip liaudiskai tariant "dantukus"), stabdant, geresni sukibima su kelio danga turintis ratas blokuojamas, ABS sistema fiksuoja skirtingus vieno tilto ratu kampinius greicius ir blokuojamas ratas atleidziamas (jauciamas musimas per stabdzio pedala),
isibegejant, varomu ratu kampinius greicius kontroliuoja ASC sistema, kompiuteris apskaiciaves, kad kuris ratas greiciau sukasi (prabuksuoja), laikinai nutraukia kuro padavima (tas pat kas atleistume akseleratoriaus pedala), issilyginus abieju varomu ratu kampiniams greiciams, ASC issijungia.
Jeigu pats vaziuodamas nestabdai ir neciongini, tai tos sistemos ir neveikia. Vadinasi del kazkokios priezasties neteisingai apskaiciuojami priekines ir galines asies ratu kampiniai greiciai, del to gali buti kalti:
1. Skirtingu ismatavimu padangos ar skirtingas padangu protektoriaus gylis ant tos pacios asies,
2. Sugede ABS davikliai ar ju instaliacija,
3. Blogas impulsu nuskaitymas del ratu guoliu ir paciu "dantuku" bukles (rudys, purvas ir t.t.),
4. Pacio ABS/ASC modulio gedimas ( netikslus atskiru asiu ratu kampinio greicio nustatymas ir palyginimas).


StandartinėParašytas: 13 Sau 2014, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
kiesha rašė:
Ko gero patys zinote kaip veikia ABS ir ASC sistemos, abu davikliai esantys ant priekinio ar galinio tilto skaiciuoja inpulsus (kitaip liaudiskai tariant "dantukus"), stabdant, geresni sukibima su kelio danga turintis ratas blokuojamas, ABS sistema fiksuoja skirtingus vieno tilto ratu kampinius greicius ir blokuojamas ratas atleidziamas (jauciamas musimas per stabdzio pedala),
isibegejant, varomu ratu kampinius greicius kontroliuoja ASC sistema, kompiuteris apskaiciaves, kad kuris ratas greiciau sukasi (prabuksuoja), laikinai nutraukia kuro padavima (tas pat kas atleistume akseleratoriaus pedala), issilyginus abieju varomu ratu kampiniams greiciams, ASC issijungia.
Jeigu pats vaziuodamas nestabdai ir neciongini, tai tos sistemos ir neveikia. Vadinasi del kazkokios priezasties neteisingai apskaiciuojami priekines ir galines asies ratu kampiniai greiciai, del to gali buti kalti:
1. Skirtingu ismatavimu padangos ar skirtingas padangu protektoriaus gylis ant tos pacios asies,
2. Sugede ABS davikliai ar ju instaliacija,
3. Blogas impulsu nuskaitymas del ratu guoliu ir paciu "dantuku" bukles (rudys, purvas ir t.t.),
4. Pacio ABS/ASC modulio gedimas ( netikslus atskiru asiu ratu kampinio greicio nustatymas ir palyginimas).

Na del protektoriaus tikrai neturetu issijungti asc, kuri laika teko vazineti su atsarginiu ratu ant galines asies, visi ratai r18 245/45 18 o atsarginis ratas 195/65 r15, vaziuojant iki 80km/h neisijungdavo, vaziuojant is klaipedos i vilniu pastoviu greiciu 120 km/h irgi nebuvo kad numestu gaza, tik vziuojant kazkur nuo 60km/h ir stagiai paspaudus gaza numesdavo apsukas.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2014, 15:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
ne del protektoriaus, o del skirtingu ratu sukimasi greiciu, virs 3% atrodo. kiesha pirmam punkte paprastai isvardyjo del ko tai gali atsitikti.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.17
Pranešimai:
10
Automobiliai:
bmw e39tds
Sveii, atsititiko tokia problema: kompas rodo kad nsprogo abs daviklis desiniam galiniam rate, pasikeiciau as ji bet man vistiek kompas meta klaida kas zino kaip galima patestuot kurioje vietoje bedos ar turit nuomoniu.. dekui


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 17:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
jonasss rašė:
Sveii, atsititiko tokia problema: kompas rodo kad nsprogo abs daviklis desiniam galiniam rate, pasikeiciau as ji bet man vistiek kompas meta klaida kas zino kaip galima patestuot kurioje vietoje bedos ar turit nuomoniu.. dekui


O kokią konkrečiai klaidą meta?

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
kokio gamintojo idetas tas daviklis?
naujas? senas?
Konkreciau, jei nori gauti normalu patarima.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 18 Sau 2014, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.04
Pranešimai:
62
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
ex E34 525i '91 m50
E39 530d '99 m57
Sveiki. Vasara keiciau ABS bloka 001 , nes kaip bebutu keista per bloka i gala nepadave skyscio (mistika kazkokia visiska. Vamzdeliai geri nes juos pakeitus ir pastebejau toki dalyka) pacios smegenys nemete jokiu klaidu ant skydelio ir pan. Nusipirkau kita bloka. Isidejau kaip ir viskas gerai. Po kokiu 4 menesiu pradejo jis durniuot. uzkurus masina uzsidega abs ir asc lemputes. Atjungi akuma prijungi ir vel gerai kokia 1 savaite. Po to vel tas pats. Norejau paklausti ar nieko nenutiktu jeigu as nuo seno bloko uzdeciau ant esancio masinoj bloko smegenis? Nesugadintu man naujo bloko vel?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 819 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 55  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery