Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 22:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 536 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 36  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Gru 2013, 10:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.05.19
Amžius:
36
Pranešimai:
627
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Cosmosschwarz E46 328i
ryckak rašė:
per mazai informacijos pateikei, kad butu galima kazka pasakyt. Truksta akumo specifikaciju, amziaus, net neparasei kiek V matuoji pilnai ikrautam ir t.t. ir patarciau palikt atjungta daugiau nei vienai dienai patikrint kiek nuses.

Moll M3Plus akumas, 1 metų amžiaus, 74Ah, 680A. Nors tiesa, ir nusipirkus akumą praeitą žiemą buvo taip pat viskas. Per parą krenta nuo 12,4V iki ~12V. Su uždėtais klėmais krenta nuo 12,4V iki 11,95V, tai mašinos prietaisų valgymo problemą atmetu, nes 0,05V skirtumas tikiu, kad yra normalu. Įdomu, kiek statistiškai pas daugumą yra srovės suvartojimas. Ampermetrą buvau įsijungęs, tai pas mane rodė 0,07 A po 20-ies minučių (čia palikus mašiną ramiai, signalizacija išjungta, tačiau kaip suprantu signalizacijos centralė neužmigus, nes LED'as blyksėjo).

_________________
You don't lose when screw up, you lose when you give up ;)


StandartinėParašytas: 19 Gru 2013, 12:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
StreetRacer rašė:
Moll M3Plus akumas, 1 metų amžiaus, 74Ah, 680A. Nors tiesa, ir nusipirkus akumą praeitą žiemą buvo taip pat viskas. Per parą krenta nuo 12,4V iki ~12V. Su uždėtais klėmais krenta nuo 12,4V iki 11,95V, tai mašinos prietaisų valgymo problemą atmetu, nes 0,05V skirtumas tikiu, kad yra normalu. Įdomu, kiek statistiškai pas daugumą yra srovės suvartojimas. Ampermetrą buvau įsijungęs, tai pas mane rodė 0,07 A po 20-ies minučių (čia palikus mašiną ramiai, signalizacija išjungta, tačiau kaip suprantu signalizacijos centralė neužmigus, nes LED'as blyksėjo).

Iš viso to man panašiausia, kad du variantai - A) Akumui batai (tikrint pradžiai elektrolito lygį, įkrauti pilnai su buitiniu pakrovėju ir žiūrėt, jei kris įtampa po paros kitos žemiau 12,5 atjungtam - jam kažkas ne taip..)); B) Akumas nedakraunamas.
Šiaip pilnai užkrautas akumuliatorius be apkrovos turi ant gnybtų ~12,7 V nusistovėjusią įtampą.
Pagal ampermetrą - iškrova neviršija leisinų ribų.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2013, 16:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.03
Pranešimai:
129
Automobiliai:
E39 525d '01
Vaiku darzelis :D nu bet vistiek juokinga, tu geriau pasakyk kiek itampos rodo po savaites stovejimo, nu po savaitgalio, pagal tavo teorija tai po savaites bus 9 V? Akumui 1 metai ar pas tave jis vienus metus, ne viena "vieneriu" metu senumo akuma mates kai po 0,5 V krenta kas minute :D elektrolitai ir visokie kiti remontai akumo nebeatgaivins, priduosi i skupke ir nusipirksi nauja, grazu :) o kinai sena islydis ir atsius vel atgal nauja
Gera nuotaika svarbiausia :D Linksmu artejančių Švenciu!!! beje jei labai panoresi tai gal kaledu senelis pades po egle akuma.

_________________
mink per tapke...


StandartinėParašytas: 20 Gru 2013, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.05.19
Amžius:
36
Pranešimai:
627
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Cosmosschwarz E46 328i
grincas rašė:
Vaiku darzelis :D nu bet vistiek juokinga, tu geriau pasakyk kiek itampos rodo po savaites stovejimo, nu po savaitgalio, pagal tavo teorija tai po savaites bus 9 V? Akumui 1 metai ar pas tave jis vienus metus, ne viena "vieneriu" metu senumo akuma mates kai po 0,5 V krenta kas minute :D elektrolitai ir visokie kiti remontai akumo nebeatgaivins, priduosi i skupke ir nusipirksi nauja, grazu :) o kinai sena islydis ir atsius vel atgal nauja
Gera nuotaika svarbiausia :D Linksmu artejančių Švenciu!!! beje jei labai panoresi tai gal kaledu senelis pades po egle akuma.

Grinčas, nebūk piktas :) Aš gi nesakiau, kad įtampa krenta pagal tiesinę priklausomybę, t.y. kas parą po 0,5V, o tik vieną parą tematavau. O akumą pirkau naują iš parduotuvės, tai jis pas mane 1 metai jau, ar lygiai prieš metus pagamintas - nepasakysiu, nes neradau atžymos ant jo. Manau dar atvažinėsiu šią žiemą, o kitą gal ir Kalėdų senelis kaip sakai naują po egle padės :))

ryckak rašė:

pas tave akumuliatorius yra aptarnaujamas. Per metus jam realiai nieko neturejo nutikti. Tad pradedam nuo elektrolito lygio patikrinimo ir jeigu reikia papildymo (distiliuotu vandeniu). Antras labai svarbus dalykas, jei buvai iskroves akuma susirask kur ji gali ikrauti su geru pakrovejo, kalbu ne apie pigius automatinius ar kiek brangesnius kurie "rimtai" atrodo, bet is tiesu yra tie patys pigus automatiniai. tau reikia surast pakroveja su reguliuojama srove (gali buti irgi automatinis) ir automatiniu varzos tikrinimu su dirbtine apkrova. Problema su pigiais pakrovejais, kad jie nedakrauna akumu "iki virsaus" tad po dienos ir gali nukristi itampa apie 0,5V. Tam reikalui sakiau, jog patikrintum iskrova keliu dienu begi, jei per pirma diena nusedo 0,5V, tai nereiskia, kad jis kasdien nuses po 0,5V. Zodziu:
1. Tikrini elektrolito lygi
2. Nesi kur nors, kad pakrautu su rimtu pakroveju

P.S. sroves suvartojimas priklauso nuo komplektacijos, bet 0,07A yra OK.

Ačiū, tokio atsakymo ir tikėjaus :) Iš tikro buvau nunešęs į garantinį, pakrovė rimtu krovikliu, rodo 12,8 ir nekrenta nei kiek paros bėgyje, tad pats akumas yra geras. Elektrolitas prie pilno užkrovimo kiekvienoj bankėj 1,27. Galvoju reikėtų gerą impulsinį kroviklį nusipirkt kokių 5-7A.

Padariau išvadą, kad kroviau prastu krovikliu, nes jis tiesiog nedakraudavo normaliai, kaip ir sakai - greičiausiai todėl ir krisdavo įtampa tiek daug. Dabar belieka klausimas tik dėl generatoriaus, jei 0,07A yra norma. Atrodo jau n kartų tikrinau ir rodo 13,9V krovimą su įjungtais prietaisais, bet dar reikės pažiūrėt. Nežinau, kiek, pvz., krauna naujas generatorius.

Dėkui visiems už mintis ;)

_________________
You don't lose when screw up, you lose when you give up ;)


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 17:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.04
Pranešimai:
62
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
ex E34 525i '91 m50
E39 530d '99 m57
Sveiki. Atejo salciai ir nekuriau masinos 3 dienas. Uz 3 dienu nusedo akumas. To niekada nebuvo kai buvo vasara, ruoduo iki dabar. Akumas geras pirktas pries 3 metus Banner 100ah. Isidejau kita tokio pat galingumo pakrauta akuma. Isidejes kita akuma nuvaziavau i garaza pasikrapstyt prie masinos. Grizes vakare kita diena nebeuzkuriau masinos. Gal kas turi minciu. Ezys geras,klima nedurniuoja, uzgesinus nepucia ir neuzia. Gal kas turi minciu? yra signalizacija kur po kapotu stovi sirena su rakteliu mazu. Kur ieskot bedos?


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 17:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
hann429 rašė:
Sveiki. Atejo salciai ir nekuriau masinos 3 dienas. Uz 3 dienu nusedo akumas. To niekada nebuvo kai buvo vasara, ruoduo iki dabar. Akumas geras pirktas pries 3 metus Banner 100ah. Isidejau kita tokio pat galingumo pakrauta akuma. Isidejes kita akuma nuvaziavau i garaza pasikrapstyt prie masinos. Grizes vakare kita diena nebeuzkuriau masinos. Gal kas turi minciu. Ezys geras,klima nedurniuoja, uzgesinus nepucia ir neuzia. Gal kas turi minciu? yra signalizacija kur po kapotu stovi sirena su rakteliu mazu. Kur ieskot bedos?


Pasimatuok nuotekį miegančiai mašinai, o paskui krovimo įtampą. Jeigu ir tas, ir tas be problemų, tai akumui ragas.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
hann429 rašė:
Sveiki. Atejo salciai ir nekuriau masinos 3 dienas. Uz 3 dienu nusedo akumas. To niekada nebuvo kai buvo vasara, ruoduo iki dabar. Akumas geras pirktas pries 3 metus Banner 100ah. Isidejau kita tokio pat galingumo pakrauta akuma. Isidejes kita akuma nuvaziavau i garaza pasikrapstyt prie masinos. Grizes vakare kita diena nebeuzkuriau masinos. Gal kas turi minciu. Ezys geras,klima nedurniuoja, uzgesinus nepucia ir neuzia. Gal kas turi minciu? yra signalizacija kur po kapotu stovi sirena su rakteliu mazu. Kur ieskot bedos?

tikriausiai jau akuma teks keisti, nieko gero is tu banner


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.25
Amžius:
34
Pranešimai:
3
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW E39 '03 Touring
Nikas:
fl3x
Sveiki. Tokia kaip ir istorija papasakosiu. Zodziu bedos su uzkurimu: akumas simtinis, tad aisku vasara buvo viskas tvarkoj, muzika ijungta kiekviena diena, niekad neiskraudavo akumo, vesdavosi kaip laikrodis. Atejo lapkricio vidurys - pirmasis neuzkurimas, masina be gyvybes zenklu. Atrakinu su signalizacija, jungiu degima - nesviecia net prietaisu skydelis, toliau pasuku - masina nereaguoja, galvoju palauksiu minute, bet tas pats. Uzdarau visas duris, uzrakinu su signalizacija, tada su ja atrakinu, noriu ieit i bagazine prie akumo - neatsidaro bagazine. Lendu per galines dureles atvertus sedynes. Tai pagaliau uzkuriau su akumuliatoriaus pakrovejais nuo kito akumo, kuri ačiū Dievui turejau irgi simtini "Varta".
Atejo ruduo, ta pati ceremonija: jungiu degima, si karta priet.skydelis sviecia, bet toliau pasukus - viskas pradingsta, kazkas vel numire. Vel akumo pakrovejai i pagalba, auto vel uzkurta.
Treciasis kartas, siandien, lauke -6, maga ijungiau ir isjungiau, sustojau, uzgesinau ir velgi - jungiu degima, skydelis sviecia, ilgiau palaukiu, bandau vest - viskas numirsta. Nesviecia lemputes salone, niekas nesviecia. Palaukiu minute, pradejo sviest salonas, greitai bandau uzvest, bet vargiai. Dabar vel bagazine neatsidaro, nors visos durys darinejasi. Nu ka gi, vel akumo pakrovejai praverte ir uzkuriau. Tiesa, ta pacia diena ryte kai buvo -10 masina kuo puikiausiai vedesi. Niekas prie kondicionieriaus neuzia, tai manau ezys tvarkoj. Gal kur nuteka srove? Nes priekyje des. pusej neina garsas per kolonele. Arba gal netgi su elektra kazkas? Signalizacija manau tikrai tvarkinga.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 21:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.03
Amžius:
33
Pranešimai:
642
Miestas:
Sakykim kad Klaipėda
Automobiliai:
Ex E28 520i vogtas
Now E39 530d
Now E90 335d 373 Hp, 700 Nm
Now E36 330i drift car
gaudesys123 rašė:
Sveiki. Tokia kaip ir istorija papasakosiu. Zodziu bedos su uzkurimu: akumas simtinis, tad aisku vasara buvo viskas tvarkoj, muzika ijungta kiekviena diena, niekad neiskraudavo akumo, vesdavosi kaip laikrodis. Atejo lapkricio vidurys - pirmasis neuzkurimas, masina be gyvybes zenklu. Atrakinu su signalizacija, jungiu degima - nesviecia net prietaisu skydelis, toliau pasuku - masina nereaguoja, galvoju palauksiu minute, bet tas pats. Uzdarau visas duris, uzrakinu su signalizacija, tada su ja atrakinu, noriu ieit i bagazine prie akumo - neatsidaro bagazine. Lendu per galines dureles atvertus sedynes. Tai pagaliau uzkuriau su akumuliatoriaus pakrovejais nuo kito akumo, kuri ačiū Dievui turejau irgi simtini "Varta".
Atejo ruduo, ta pati ceremonija: jungiu degima, si karta priet.skydelis sviecia, bet toliau pasukus - viskas pradingsta, kazkas vel numire. Vel akumo pakrovejai i pagalba, auto vel uzkurta.
Treciasis kartas, siandien, lauke -6, maga ijungiau ir isjungiau, sustojau, uzgesinau ir velgi - jungiu degima, skydelis sviecia, ilgiau palaukiu, bandau vest - viskas numirsta. Nesviecia lemputes salone, niekas nesviecia. Palaukiu minute, pradejo sviest salonas, greitai bandau uzvest, bet vargiai. Dabar vel bagazine neatsidaro, nors visos durys darinejasi. Nu ka gi, vel akumo pakrovejai praverte ir uzkuriau. Tiesa, ta pacia diena ryte kai buvo -10 masina kuo puikiausiai vedesi. Niekas prie kondicionieriaus neuzia, tai manau ezys tvarkoj. Gal kur nuteka srove? Nes priekyje des. pusej neina garsas per kolonele. Arba gal netgi su elektra kazkas? Signalizacija manau tikrai tvarkinga.

Pasimatuok ,kai auto "užmigs" ir nekils klausimų ar nuteka srovė ar ne. O jei nuteka, ištraukinėk saugiklius ir maždaug žinosi kur bėdos ieškoti.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 21:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.25
Amžius:
34
Pranešimai:
3
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW E39 '03 Touring
Nikas:
fl3x
dekui uz atsakyma, reikes bandyt.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
gaudesys123 rašė:
Sveiki. Tokia kaip ir istorija papasakosiu. Zodziu bedos su uzkurimu: akumas simtinis, tad aisku vasara buvo viskas tvarkoj, muzika ijungta kiekviena diena, niekad neiskraudavo akumo, vesdavosi kaip laikrodis. Atejo lapkricio vidurys - pirmasis neuzkurimas, masina be gyvybes zenklu. Atrakinu su signalizacija, jungiu degima - nesviecia net prietaisu skydelis, toliau pasuku - masina nereaguoja, galvoju palauksiu minute, bet tas pats. Uzdarau visas duris, uzrakinu su signalizacija, tada su ja atrakinu, noriu ieit i bagazine prie akumo - neatsidaro bagazine. Lendu per galines dureles atvertus sedynes. Tai pagaliau uzkuriau su akumuliatoriaus pakrovejais nuo kito akumo, kuri ačiū Dievui turejau irgi simtini "Varta".
Atejo ruduo, ta pati ceremonija: jungiu degima, si karta priet.skydelis sviecia, bet toliau pasukus - viskas pradingsta, kazkas vel numire. Vel akumo pakrovejai i pagalba, auto vel uzkurta.
Treciasis kartas, siandien, lauke -6, maga ijungiau ir isjungiau, sustojau, uzgesinau ir velgi - jungiu degima, skydelis sviecia, ilgiau palaukiu, bandau vest - viskas numirsta. Nesviecia lemputes salone, niekas nesviecia. Palaukiu minute, pradejo sviest salonas, greitai bandau uzvest, bet vargiai. Dabar vel bagazine neatsidaro, nors visos durys darinejasi. Nu ka gi, vel akumo pakrovejai praverte ir uzkuriau. Tiesa, ta pacia diena ryte kai buvo -10 masina kuo puikiausiai vedesi. Niekas prie kondicionieriaus neuzia, tai manau ezys tvarkoj. Gal kur nuteka srove? Nes priekyje des. pusej neina garsas per kolonele. Arba gal netgi su elektra kazkas? Signalizacija manau tikrai tvarkinga.

pirma isbandyk priverzti klemas abi


StandartinėParašytas: 18 Sau 2014, 15:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.04
Pranešimai:
62
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
ex E34 525i '91 m50
E39 530d '99 m57
Einoras R. rašė:

Pasimatuok nuotekį miegančiai mašinai, o paskui krovimo įtampą. Jeigu ir tas, ir tas be problemų, tai akumui ragas.


Krovimo itampa katik matavau krauna viska sujungus 13.8V tai manau kad cia kaip ir normaliai. Iskrova nelabai moku matuot. Skaiciau kad uzmiega masina kai uzgesta P raide greiciu dezes bet pas mane mechanine deze tai nez kaip cia turi but. Bandziau laukt 15-20 min neuzgesta sviesos masinoj. O atjungus akumo minusine klema rodo kad nuotekis svyruoja tarp 5.1A ir 4.1A.(Kosmosas kazkoks kai norma turetu but 0,01A lygtais) Su nuimta klema irgi meginau laukt 15-20 min. Rodmenys tokie pat. Ka ne taip darau?


StandartinėParašytas: 18 Sau 2014, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
hann429 rašė:

Krovimo itampa katik matavau krauna viska sujungus 13.8V tai manau kad cia kaip ir normaliai. Iskrova nelabai moku matuot. Skaiciau kad uzmiega masina kai uzgesta P raide greiciu dezes bet pas mane mechanine deze tai nez kaip cia turi but. Bandziau laukt 15-20 min neuzgesta sviesos masinoj. O atjungus akumo minusine klema rodo kad nuotekis svyruoja tarp 5.1A ir 4.1A.(Kosmosas kazkoks kai norma turetu but 0,01A lygtais) Su nuimta klema irgi meginau laukt 15-20 min. Rodmenys tokie pat. Ka ne taip darau?


Užmiega mašina po maždaug 15 min kai nėra telefono ir po maždaug 40 min kai yra telefonas. Mašina užmiega kai yra visos durys bagažinės ir t.t. uždarytos ir UŽRAKINTOS. Nuotekis matuojamas taip: atjungi masė nuo akumuliatoriaus, tada jungi testerį ant A matavimo (A 10 padėtis), tada viena testerio laidą jungi prie akumuliatoriaus minuso, o kitą prie masės laido, kurį ką tik atjungei. Tada ranka palenki bagažinės užraktą, kad ji "užsirakintų" ir užrakini mašiną su signalizacija. Tada rūkai ir lauki, kol mašina užmigs ir rodmenys nukris. Maksimumas yra 0.04 A miegančiai mašinai. Jeigu rodys daugiau, tai kažkas ryja elektrą ir sodina tau akumą.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 18 Sau 2014, 15:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.04
Pranešimai:
62
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
ex E34 525i '91 m50
E39 530d '99 m57
Einoras R. rašė:

Užmiega mašina po maždaug 15 min kai nėra telefono ir po maždaug 40 min kai yra telefonas. Mašina užmiega kai yra visos durys bagažinės ir t.t. uždarytos ir UŽRAKINTOS. Nuotekis matuojamas taip: atjungi masė nuo akumuliatoriaus, tada jungi testerį ant A matavimo (A 10 padėtis), tada viena testerio laidą jungi prie akumuliatoriaus minuso, o kitą prie masės laido, kurį ką tik atjungei. Tada ranka palenki bagažinės užraktą, kad ji "užsirakintų" ir užrakini mašiną su signalizacija. Tada rūkai ir lauki, kol mašina užmigs ir rodmenys nukris. Maksimumas yra 0.04 A miegančiai mašinai. Jeigu rodys daugiau, tai kažkas ryja elektrą ir sodina tau akumą.


Pas mane yra telefonas bet jis isimamas ir jo net nera ideto tai cia vistiek po 40 min uzmigs masina?


StandartinėParašytas: 18 Sau 2014, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
Einoras R. rašė:

Užmiega mašina po maždaug 15 min kai nėra telefono ir po maždaug 40 min kai yra telefonas. Mašina užmiega kai yra visos durys bagažinės ir t.t. uždarytos ir UŽRAKINTOS. Nuotekis matuojamas taip: atjungi masė nuo akumuliatoriaus, tada jungi testerį ant A matavimo (A 10 padėtis), tada viena testerio laidą jungi prie akumuliatoriaus minuso, o kitą prie masės laido, kurį ką tik atjungei. Tada ranka palenki bagažinės užraktą, kad ji "užsirakintų" ir užrakini mašiną su signalizacija. Tada rūkai ir lauki, kol mašina užmigs ir rodmenys nukris. Maksimumas yra 0.04 A miegančiai mašinai. Jeigu rodys daugiau, tai kažkas ryja elektrą ir sodina tau akumą.

Na as kai tikrinau tai ir durys buvo atidarytos ir bagazine, pajungus itampa masinai per testeri ir palaukus 10-15min (tisksliai neziurejau) masina uzmigo, ir rodmenys svyravo nuo 0,01 iki 0,03A


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 536 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 36  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery