Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 10:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 306 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Lap 2013, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.21
Pranešimai:
27
Automobiliai:
e65 FL 3,0d 170kw
Egr uzhlusinat ir vargo nematot, dazna traukos nebuvimo priezastis dar buna kolektoriui turbinos slegio daviklis apejes suodziais, pravalius masina kaip nauja pasidare bent man


StandartinėParašytas: 26 Lap 2013, 02:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.26
Pranešimai:
97
Automobiliai:
E60M
Sveiki, praskaiciau viska bet panasumu neradau. Netraukia ir maniskis visiskai. Variklis dirba kaip tranzito su tokiu kalenimu.Dumina ant salto labai stiprei baltai. rite kai kuri uzsiveda ir iskart gesta. Ant salto visiskai i gaza nereguoja. Diagnostika dare du kartus pirma karta parode purkstukas su laidu antra karta turbinos valdymas. Bedos sutvarkytos bet nepagerejo visiskai. Gal kas kokiu minciu turi? 2,0d 100kw


StandartinėParašytas: 26 Lap 2013, 02:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.05.18
Pranešimai:
827
Miestas:
KLAIPĖDA
Automobiliai:
3er E46 ex
5er E39 '00 M57D30
samas rašė:
Sveiki, praskaiciau viska bet panasumu neradau. Netraukia ir maniskis visiskai. Variklis dirba kaip tranzito su tokiu kalenimu.Dumina ant salto labai stiprei baltai. rite kai kuri uzsiveda ir iskart gesta. Ant salto visiskai i gaza nereguoja. Diagnostika dare du kartus pirma karta parode purkstukas su laidu antra karta turbinos valdymas. Bedos sutvarkytos bet nepagerejo visiskai. Gal kas kokiu minciu turi? 2,0d 100kw

Domina ir mane šitas pasisakymas. Ne dūmai, bet garai ir šaltas variklis išmeta jų stipriai. Gal atsiras patariančių, kame bėdos bėdelės.

Dar toks pastebėjimas, kad buvęs savininkas EGR šlangutę numovęs laikė, aš apsimetinėjau mr. properiu ir išvaliau nuo suodžių EGR vožtuvą, stipriai suodžiai apsinešęs nebuvo, atrodo ir neprikepęs, stipriai su atsuktuvu paspaudus cilindriukas vaikšto, surinkęs atgal slangutę užmoviau(gal tik sutapimas, bet iki to, tokių fintų nebuvo) . Galėjo tai įtakot? :|

_________________
You can sleep in you car but you can't race your house


StandartinėParašytas: 26 Lap 2013, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.26
Pranešimai:
97
Automobiliai:
E60M
Antifrizas nedingineja. Tai nepamanau kad jis degtu


StandartinėParašytas: 27 Lap 2013, 16:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.01.12
Pranešimai:
43
Automobiliai:
E39 525td '98
E46 320d '00
samas rašė:
Sveiki, praskaiciau viska bet panasumu neradau. Netraukia ir maniskis visiskai. Variklis dirba kaip tranzito su tokiu kalenimu.Dumina ant salto labai stiprei baltai. rite kai kuri uzsiveda ir iskart gesta. Ant salto visiskai i gaza nereguoja. Diagnostika dare du kartus pirma karta parode purkstukas su laidu antra karta turbinos valdymas. Bedos sutvarkytos bet nepagerejo visiskai. Gal kas kokiu minciu turi? 2,0d 100kw

Pas mane ta pati problema buvo. Kol šaltas variklis labai sunkiai užsivesdavo, o jei pagriebdavo, tai darbas būdavo labai netolygus, variklis čiaudėdavo, spjaudė labai daug baltų dūmų, apsukos būdavo ties ~600. Pašilęs pradėdavo dirbti tolygiau, išspjaudavo mažiau dūmų (jų vistiek būdavo), visiškai netraukdavo. Problemos kaltininkė- mechaninė siurblio dalis. Remontams gali atsidėti apie 1000 lietuviškų..


StandartinėParašytas: 28 Lap 2013, 01:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.26
Pranešimai:
97
Automobiliai:
E60M
O kalenimas buvo panasus i kuro perpilima? Atidaviau servisui kai suras beda pranesiu. Diagnostika darei? Ka rode?


StandartinėParašytas: 03 Gru 2013, 21:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.12
Amžius:
52
Pranešimai:
166
Miestas:
Varėna.
Automobiliai:
E30 324 td touring
Sveiki , apie savo bėdas*- mano 2,0d 110kw gavo nedidelį smūgį į auto galą ir nuo smūgio užlipau Kolegai E46 318i ant 'katino uodegos', po to smūgio užsidegė skydelyje DDE , na bet iš įvykio vietos išvažiavome - bet vėl užsidegė DDE .Iš ryto užsikuria tačiau lyg būtų 1 žvakė bloga net padetonuoja, pašila 2-3 min ir veikia varikliukas tvarkingai nors ir tebedega DDE. Šiandien padarius diagnostika - meta klaida - 4620 Rail Pressure Sensor - Plausibility -Pressure too High .Klaida - duodasi numušama ,bet užgesinus ir vėl užvedus IR VĖL UŽSIDEGA DDE . Nuo ko [-o< pradėti ieškoti :roll: priežasties??? Turit minčių... Ačiū ir LAUKIU PASIŪLYMŲ...


StandartinėParašytas: 16 Gru 2013, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.26
Pranešimai:
97
Automobiliai:
E60M
Taigi meistrai nieko dar nerado. Diagnostika nk nerodo :(


StandartinėParašytas: 26 Vas 2014, 15:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.18
Pranešimai:
4
Sveiki, masina 320d 110kw. Retai bet kartais pirmu ir antru begiu nera traukos, kuri atsiranda tik atleidus ir vel paspaudus gazo pedala, treciu lyg ir normaliai viskas. Perskaiciau tema ir mastau pradet nuo EGR tikrinimo ir vakuumo slangu tikrinimo. Ar gerai mastau? Prie to pacio noriu pridurti kad nekyla darbine temp. mieste agresyviau pavazinejus uzkila bet irgi nepasiekia 90, autostrada vos auksciau melynos. Ar tai gali but susije?


StandartinėParašytas: 01 Bal 2014, 20:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.01
Pranešimai:
1
Automobiliai:
BMW 320 E46
Sveiki. tokia problema masina 320d E46 100kv 98m. buna tai dingsta tai atsiranda trauka. pries tai viskas buvo gerai bet po alkuninio veleno luzio buvo pakeistas pats alkuninis ir iskarto atsirado tokios problemos kad tai buna tai nebuna traukos. kai masina uzgesini ir vel uzkuri visada bent kazkuriam laikui trauka buna bet neilgai paskiau dingsta ir pasidaro visiskai glusa. Filtrai t.y kuro, bei tepalo yra pakeisti, seperatoriaus keistas pries metus, bet va dar buvau isemes ir plaploviau, nebuvo dar jis ten tikrai blogas. Buvo jungta diagnostika parode kad nulekes daviklis kuris yra isiurbimo kolektoriaus gale, prisuktas 10mm rakteliu, pakeiciau kitu trauka pagerejo kokia ir budavo anksciau kai viskas buvo gerai, kogero del to kad pakeitus ta davikly dbr ta kur prie turbinos yra ta kojele sulenda daug daugiau nei pries tai su tuo senu davikliu, vakumo slangutes visos pakeistos, egr isplautas. kas dar galetu buti?


StandartinėParašytas: 02 Bal 2014, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.26
Amžius:
33
Pranešimai:
317
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E46 320d '99 100kw
Sveiki, forume ieškojau bet niekaip nerandu atsakymo į vieną klausimą. Pas mane smarkiai sumažėjusi trauka. Išsiardžiau EGR vožtuvą, matosi visas apsinešęs suodžiais, taip pat dar reiks ir kolektroių išsivalyti, bet esmė yra ta kad visai noriu atjungti EGR'ą. Užtenka tik vakuumo šlangutę nuo jo numauti ir viskas, ar reikia dar ir kažką programiškai keisti ? nesinori kad pradėtų klaidas mėtyti.
bmw E46 100kw 1999m


StandartinėParašytas: 02 Bal 2014, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.05.18
Pranešimai:
827
Miestas:
KLAIPĖDA
Automobiliai:
3er E46 ex
5er E39 '00 M57D30
nnerijuss rašė:
Sveiki, forume ieškojau bet niekaip nerandu atsakymo į vieną klausimą. Pas mane smarkiai sumažėjusi trauka. Išsiardžiau EGR vožtuvą, matosi visas apsinešęs suodžiais, taip pat dar reiks ir kolektroių išsivalyti, bet esmė yra ta kad visai noriu atjungti EGR'ą. Užtenka tik vakuumo šlangutę nuo jo numauti ir viskas, ar reikia dar ir kažką programiškai keisti ? nesinori kad pradėtų klaidas mėtyti.
bmw E46 100kw 1999m

EGR užglušinimui nereikia nieko programuot. Šlangą numauni, įkiši šratuką ir ramybė.

_________________
You can sleep in you car but you can't race your house


StandartinėParašytas: 02 Bal 2014, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
36
Pranešimai:
3760
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
Karolukas rašė:
EGR užglušinimui nereikia nieko programuot. Šlangą numauni, įkiši šratuką ir ramybė.

nu nu nu [-X

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 02 Bal 2014, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.26
Amžius:
33
Pranešimai:
317
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E46 320d '99 100kw
Kolikas ant tiek užakęs, kad net nesuprantu kai per jį oras patenka :D matyt nuo pagaminimo niekas jo nebuvo ardęs :D visai sumaišėt mane, tai galima atjungt EGR be programavimo ar ne ? :)


Paskutinį kartą redagavo nnerijuss 03 Bal 2014, 08:04. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 03 Bal 2014, 01:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.16
Pranešimai:
161
Automobiliai:
E46 318d m47 '02
Galima ir taip ir taip atjungt. Uzsienio forumuose skaiciau, kad programuojant ecu yra geriau yra nei mechaniskai uzkemsant vamzdelius. Bet kuo neatsimenu :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 306 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery