Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 06:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 201 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
baisiai idomu kur ta tepala pajuodavusi padejai :)


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Kiek man pažystamas mechanikas kalbėjo, tai nenaudoti jokių variklio praplovėjų keičiant tepalus. O kas dėl Eastern europe style, tai sveikinu įstojus į klubą, na bent domkratą normalų turi :D


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 18:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
EZH rašė:
baisiai idomu kur ta tepala pajuodavusi padejai :)

sufasavau i bakelius atgal ir i konteineri valdiska :mrgreen:

Cituoti:
Kiek man pažystamas mechanikas kalbėjo, tai nenaudoti jokių variklio praplovėjų keičiant tepalus. O kas dėl Eastern europe style, tai sveikinu įstojus į klubą, na bent domkratą normalų turi :D

as nepraktikuoju kiekviena karta plaut variklio, labiau taikau galimybe tepalus pakeisti anksciau nei reikia, bet si kart praploviau :)
siaip manau nekenkia tie praplovejai siuolaikiniai :)
aha, turiu domkrata ir irankiu, siaip garazuose esu pradyrbes nemazai metu, tiek UK, tiek lietuvoj, dar vienu metu pagal iskvietima vazinedavau tvarkyt masinas, paskyrstimo dirzai, galvos tarpines ir t.t. paskutinis darbas neperseniausiai buvo 2007m seat leon FR 2.0 tdi galvos tarpine (ant gatves tvarkiau) :mrgreen: su BMW tik maziau susidurt teko per gyvenima, pagrinde vw audi tvarkydavau :roll:

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Na taip praplovėjai nekenkia varikliui, bet pats praplovimo procesas ar jo padariniai kenkia. Norėčiau šiaip ArūnasB nuomonę išgirsti.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 18:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Stipa rašė:
Na taip praplovėjai nekenkia varikliui, bet pats praplovimo procesas ar jo padariniai kenkia. Norėčiau šiaip ArūnasB nuomonę išgirsti.

nu jo, tas procesas laikyti varikli 15minuciu ant aukstu apsuku nekaip man nuskambejo, as uzkisau pedala kad man laikytusi mazdaug ant 1000rpm , kiek daugiau nei ant laisvu dyrbant bet variklio nerikdant :D taip ta visa 15min ir praburbe ant 1000rpm

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 19:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.02
Pranešimai:
146
Miestas:
kupiskis
Automobiliai:
e90 335d 08 M sport
geram tepale yra valaciuju priemaisu pvz.kad nesikauptu tas vadinamas nagaras ir tt..... beto viso praplovejo neisleidai


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 19:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
kad ir taip ten ta bonkute kur supyliau skirta iki 6litru tepalo talpos varikliui, pas maniski beveik
8 litrai, kad ten ir liko susimaisiusio su senu tepalu keli gramai to praovejo tai visvien jis jokio
poveikio nebetures manau
p. s. kai dyrbau pas babaju viena garaze, tai pas ji tepalo naujo backom budavo, aisku kokiu
prastesnui firmu, tai uzpildavau tepalo pas save naujo, pavazinedavau kelias dienas, tada keisdavau
filtra ir supildavau normalius tepalus, tai taip su tepalu praplaudavau varikli :D nors prasiplaudavo
zenkliai :D

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Mes anksčiau plaudavom užpildami pigesnį pusiau sintetinį ar sintetinį tepalą ir ramiai pavažinėjant 10 minučių. Paskui pili jau tokį, koks priklauso. Mersui esu taip daręs kelis kartus. Taip ir pardaviau čeburekams su supuvusiu kėbulu, bet su varikliu bėdų niekad nebuvo. Nežinau ar čia geras metodas. Buvo seniai.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
bet cia turbut irgi neisemiama tema del tu variklio praplovimu jeigu naudojant specialu praploveja :D gyncisis trys puses, vieni sakys ka reikia praplaut butinai, kiti- kad praplovimas belenkaip kenkia ir jokiu budu neplaut, o treti isvis stums kad tie kas praplauna ir tie kas nepraplauna durni :mrgreen:

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 20:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.22
Amžius:
37
Pranešimai:
166
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 530d Lci 07'
as uz trecia :D


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 22:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.02
Pranešimai:
146
Miestas:
kupiskis
Automobiliai:
e90 335d 08 M sport
tai kodel pvz. kokia krasta garantinem auto nepraplauna to matoro....?seip mano auto darau ka noriu. va dar vienas budas:D

O vandeniu valau "ant dirbančio" variklio... Išsivalo ne tik vožtuvai bet atsileidžia "užgulę" žiedai,išsivalo degimo kameros,kompensatoriai, ir aplamai visa tepimo sistema...
Gavau kelias žinutes į privatą del degimo kameros ir tepimo sistemos valymo vandeniu... metodas gana paprastas...
Reikalinga medicininė lašelinė (šlangutė su dozatorium), 3-4litrai plaunančio tepalo, 5ltr.plastikinis bakelis vandeniui, tepalas varikliui ir tep filtras.
pirmiausia reikia susirasti šlangutę einančią į kolektorių kurioje dirbant varikliui būtų vaakumas. Plastikinį bakelį pririšam ant pakelto kapoto kablio ir pripilam vandens. Lašelinės adatą ismeigiam į bakelį o kitą galą sujungiam su šlangute einančia į kolektorių. Lašelinė uždaryta! Variklį įšildom iki ventiliatoriaus suveikimo. Užfiksuojam variklio apsukas ties maždaug 3000aps/min. (įtempiant trosą ar panašiai) Pripilam į bakelį vandens,ir lašelinės pagalba, paleidę vandenį, vandens kiekiu atreguliuojam apsukas ties maždaug 1200-1500aps/min... Maždaug kas pora litrų vandens,lašelinę uždarau,apsukos pakyla, palaukiu kol variklis vėl įkais iki vent. suveikimo (dirbdamas su vandeniu atšala) ir vėl atsuku lašelinę. Šitaip"sugirdau" apie 10litrų vandens. Tepalas turi virsti kakavos spalvos emulsija,nors spalva priklauso nuo buvusio užterštumo.Viskas trunka apie val.laiko . Tada išleidžiam tepalą (tik variklio nepamirškit išjungt) supilam plaunantį tepalą, praplaunam dar kelias minutes, po to keičiam tepalą ir filtrą. Prieš ir po plovimo pageidautina pamatuoti kompresiją...Viskas
P.s:Jeigu ką nors padarysit ne taip, arba aš ką nors pamiršau...varikliui amen


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 23:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
esu mates kaip seni diedai gaivindavo tokiu budu moskvyciu variklius :D pildavo vandeni maza srovele is slangos tiesiai i karburatoriu ir lailydavo uzlauze gaza :mrgreen: sugadint nesugadino taip nevieno kiek maciau tokiu operaciju, o ar padedavo tiem ziedam atsokt, nezinau...
benzinui gal kiek saugiau atlikt tokia operacija, bet dyzeliui pavojinga del hidro smugio, idomu butu daugiau komentaru apie sita reikala isgirst :roll:

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 28 Spa 2013, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
waidas0329 rašė:
tai kodel pvz. kokia krasta garantinem auto nepraplauna to matoro....?seip mano auto darau ka noriu. va dar vienas budas:D

O vandeniu valau "ant dirbančio" variklio... Išsivalo ne tik vožtuvai bet atsileidžia "užgulę" žiedai,išsivalo degimo kameros,kompensatoriai, ir aplamai visa tepimo sistema...
Gavau kelias žinutes į privatą del degimo kameros ir tepimo sistemos valymo vandeniu... metodas gana paprastas...
Reikalinga medicininė lašelinė (šlangutė su dozatorium), 3-4litrai plaunančio tepalo, 5ltr.plastikinis bakelis vandeniui, tepalas varikliui ir tep filtras.
pirmiausia reikia susirasti šlangutę einančią į kolektorių kurioje dirbant varikliui būtų vaakumas. Plastikinį bakelį pririšam ant pakelto kapoto kablio ir pripilam vandens. Lašelinės adatą ismeigiam į bakelį o kitą galą sujungiam su šlangute einančia į kolektorių. Lašelinė uždaryta! Variklį įšildom iki ventiliatoriaus suveikimo. Užfiksuojam variklio apsukas ties maždaug 3000aps/min. (įtempiant trosą ar panašiai) Pripilam į bakelį vandens,ir lašelinės pagalba, paleidę vandenį, vandens kiekiu atreguliuojam apsukas ties maždaug 1200-1500aps/min... Maždaug kas pora litrų vandens,lašelinę uždarau,apsukos pakyla, palaukiu kol variklis vėl įkais iki vent. suveikimo (dirbdamas su vandeniu atšala) ir vėl atsuku lašelinę. Šitaip"sugirdau" apie 10litrų vandens. Tepalas turi virsti kakavos spalvos emulsija,nors spalva priklauso nuo buvusio užterštumo.Viskas trunka apie val.laiko . Tada išleidžiam tepalą (tik variklio nepamirškit išjungt) supilam plaunantį tepalą, praplaunam dar kelias minutes, po to keičiam tepalą ir filtrą. Prieš ir po plovimo pageidautina pamatuoti kompresiją...Viskas
P.s:Jeigu ką nors padarysit ne taip, arba aš ką nors pamiršau...varikliui amen


Ne akmens amziuje gyvenam, maitinimui per vakuma yra n... priemoniu sukurta specialiu tam dalykui. O jus cia vandeniu sugalvojot ir dar 10l #-o Indeklams amen turetu but....


StandartinėParašytas: 28 Spa 2013, 11:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/gatv ... 0100?cf=df

_________________
BMW the best !


StandartinėParašytas: 29 Spa 2013, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
jei kam idomu kokia kaina man uzlankste garaze vien uz darba tepalu keitimo jei buciau keites pas
juos.... aisku pirmiausia paskambyjau ArunasB, bet jis sake uzsiemias labai, as kazkaip atidelioti jau
nebenorejau, uzvaziavau i angku garaza netoli namu, sakau tik tepalus pakeist ir tepo filtra, viska turiu
savo, paziurejo... ouuuuu sako cia gi bmw (dave suprast kad stebuklas kazkoks ir su kus darbas) ir uz
darba 54£ + vat... sakau, cia dar lengviau pakeist nei betkokiam triperiui, tepalo filtras virsui
patogioj vietoj, variklio apsaugos nereik nuint, tik mazas langelis nusiima, isvadinau kad aferistai, isejau
tai dar isbego is paskos, sako bet tu zinok ten dar nuresetint reikes tepalu servjsa, sakau nepergyvenk
nusiresitinsiu pats, galiu ir tau parodyt kaip per luse minutes nuresetint, sakau galiu duot max 20£ uz
tai kad isleistu tepalus, bet liko lrie savo 54£ :D teko susirinkt domkratus, prastus rubus apsiaut ir po
masina, pradzioj oro salygos gazdino, vejuota belekaip buvo, bet pasikeiciau viska pats su malonumu :)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 201 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery