Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 10:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Rgs 2013, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.10
Pranešimai:
363
Jeigu gerai pamenu tai DIS'e viena is galimu dpf kisimosi priezasciu raso tuos swirl flaps'us. Tai kaip ir logikos yra, kad tau su tuo galejo but susije...

_________________
Average is failure


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2013, 23:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jo kai tie flapai uzstrige uzdaroje padetyje. Tada turi ytaka dpf.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 19:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.19
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E61 530
Kai nuiminejau kolektoriu tai akumu atjunges nebuvau, Pries darant priverstine regeneracija visos klaidos buvo nutrintos ir taip ta regeneracija darem pora krtu. Bet kai keiciau i ta su sklendem akuma buvau atjunges. O kas Arunai tie flapai? Tai jei dabar vel uzdeciau ta kolektoriu kur be sklendziu gal viskas butu ok


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Zemaitis rašė:
O kas Arunai tie flapai?


"Swirl flaps" sklendes


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.19
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E61 530
Tai kad senajame kolektoriuje sklendes buvo isimtos nebuvo ten kam uzstrikti


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Zemaitis rašė:
Tai kad senajame kolektoriuje sklendes buvo isimtos nebuvo ten kam uzstrikti


tai tau nori pasakyt kad ne sklendese esme, gal tas kolektorius anas kur kiauras buvo


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.19
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E61 530
Nezinau nesimate kad butu kiauras. Blogiausia tai kad neturim rimtu meistru kurie galetu nustatyti gedima, kai visa ta nesamone su tuo dpf prasidejo niekas ngalejo psakyti kodel ta regeneracija nesidaro, siule ta filtra ispjauti. Vienas forumietis gerai parase, kad jei pradeda skaudeti danti mes jo negydome, o iskarto rauname lauk taip ir su mano atveju. Kadangi ta dpf klaida pradejo mesti po sklendziu islupimo, gal cia buvo tik sutapimas, todel kai niekas nenustate kodel taip yra, nusprendziau padaryti eksperimenta ir uzsideti kolektoriu su sklendem, kaip jau rasiau viskas susitvarke, bet taip ir neaisku kas cia buvo kaltas


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2013, 21:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.19
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E61 530
Tiesa dar neparasiau kad keisdamas kolektoriu pasikeiciau ir zvakiu pakaitinimo rele nes ji neveike, gal tai turejo kokios ytakos? Nors kiek zinau ta rele nieko bendro su regeneracija neturi


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2013, 07:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Tai gal DDE pilnas klaidu po tokiu remontu, tai todel ir regeneracijos nepaleidzia


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2013, 09:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.19
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E61 530
EZH rašė:
Tai gal DDE pilnas klaidu po tokiu remontu, tai todel ir regeneracijos nepaleidzia


Tame ir reikalas kad po situ remontu regeneracija pasileido, o iki to net priverstine sunkiai pasileidinedavo


StandartinėParašytas: 10 Spa 2013, 16:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Na ka, masina pravaziavusi 230t km, aptarnauta krastoje visa laika, buvo keiciami normalus tepalai. Turbina nuleke ties 210t km. motoras 3,0d 170kw, automatas. Sklendes vietoje vis dar. Nusprendziau isoperuoti dpf'a ir katalizatoriu. Katalizatorius jau buvo pasikimses siek tiek, sprendziant pagal jo "vidurius". Dpf dar buvo gyvas pilnai. Tiesiog toki bandyma padariau operacijos :)
Taigi, pati masina buvo idealios bukles, purkstukai, turbina, viskas dirbo puikiai-absoliuciai jokiu klaidu kompe. Pirma ispjoviau kataliza ir dpf, tada isprogramavau. Nespejus isprogramuoti, pravaziavau gal 200km~ miesto rezimu, jokiu klaidu, ar perpejimu BC neismete del dpf, bet vis delto nusprendziau isprogramuot. Viskas pavyko gerai. Trauka is tikruju siek tiek pagerejo, matyt kamstis siknoje daro savo. BET, tokios operacijos nerekomenduoju daryti nes:
1. atsirado smarve is duslintuvo(cia matyt daugiau del katalizatoriaus), zmona asmeniskai pasake su tokia masina vaiku nevezios :) :)
2. ant laisvu apsuku, nuo nuotaikos uzeina ir pradeda dumint debesi melynu dumu. Nors viskas normos ribose, viskas ok, bet dumina.. Buvom prieja priezasties, gal egr isprogramuot reikia, bet velgi,jei jis veikia gerai, kam lysti?
3. del dumyjimo, senai pries 3-4metus buvau lygiai ta pacia operacija padares ant e60 160kw, bet jau su dpf, irgi ispjoviau dpf ir kataliza, tai kai pradedavo dumint, visas kiemas atrodydavo kad dega.. baisingais melynais dumais.. bet ir mesdavo kompas "emission too high".. nors pries tai jokiu problemu nebuvo su masina..

Taigi moralas mano asmeninis, jau ant dvieju masinu patikrintas - nelysk ten, kur nera bedu. Kai jau nusprogsta tas dpf, gali ten chimycint, bet jei veikia gerai, geriau nelyst, ir neprisidaryt sau problemu, nebent neturi dienom ka veikt, tik vazinet per meistrus, ir ieskot problemu masinai :))


StandartinėParašytas: 10 Spa 2013, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Kazko nedadarei, panasu kad neisprogramavai dpf, todel daro regeneracija kompas del ko kyla dumai. As gal 10tkst km jau pramyniau, jokiu pasaliniu pozymiu. Tiesa, uzdarytame garaze uzvesta masina skleidzia suodzius kaip reikiant...


StandartinėParašytas: 10 Spa 2013, 16:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Atmetus visus kitus punktus nelabai suprantu sito, nejaugi ta smarve salone jauciasi? butu neitiketina kad esant tvarkingai ismetimo sistemai BMW salone jaustusi smarve.

Dainiusz rašė:
1. atsirado smarve is duslintuvo(cia matyt daugiau del katalizatoriaus), zmona asmeniskai pasake su tokia masina vaiku nevezios :) :)


StandartinėParašytas: 10 Spa 2013, 17:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jeo blogai dpf isprogramuotas mes kartais melyna pilka duma, del smarves taip ji bus jei prie to pacio ismesi katalizatoriu, katalizatorius siek tiek apmazina ta smarve, jei su kataliku nesumazeja smarve tada jam jau amen nors ir jis neuzsikises.


StandartinėParašytas: 10 Spa 2013, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Dainiusz rašė:
Na ka, masina pravaziavusi 230t km, aptarnauta krastoje visa laika, buvo keiciami normalus tepalai.

Taigi moralas mano asmeninis, jau ant dvieju masinu patikrintas - nelysk ten, kur nera bedu. Kai jau nusprogsta tas dpf, gali ten chimycint, bet jei veikia gerai, geriau nelyst, ir neprisidaryt sau problemu, nebent neturi dienom ka veikt, tik vazinet per meistrus, ir ieskot problemu masinai :))


O tai kodel nevarei i Krasta isideti naujo DPF, jei taip rupiniesi masina ? Butu ramu dar 230t km. Dabar ant orginalaus (atseit :D ) tepalo pinigu uzteko, o kazkoki filtra pakeisti jau ne ir del to reikia paskersti puse masinos. :oops:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery