Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 06:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 871 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 59  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Rgs 2013, 20:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.23
Pranešimai:
50
Miestas:
Mazeikiai-Klaipeda
Automobiliai:
E61 535d
Arunas B rašė:

Jei voltai su amperais klausime maisytis pradeda tai nesigilinkit isviso i tai. Kas del amperu emimo dar neuzmigus masinai nematau prasmes gilintis nes tai idividualus dalykas kuris susijas su masinos komplektacija.


Niekas nesimaiso, tiesiog viename sakinyje yra trys klausimai.
Be to, neturiu galimybes siuo metu pasikeisti naujo akumo, nes galbut ir jis kaltas. Kiekviena ryta (nesvarbu po 1-os ar 5-iu paru) rodo nusedusi akuma, paliekant budavo 12,3V, o po kai kurio laiko 11,5 -11,6V, bet auto uzsiveda. Pakroviau akuma iki 13,2V, po 5 paru vel kompas rodo nusedusi akuma, gaila testerio tuo metu neturejau. Kas del testerio, jei pasijungsiu max10A testeri ir bus pvz 15A praeinamumas tai nudegs saugiklis testeryje (arba uzlinks testeris, jei neapsaugotas) ir darbas per niek... Bandziau matuoti su sroves replemis, taciau kazko grybavo tos reples.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2013, 20:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.23
Pranešimai:
50
Miestas:
Mazeikiai-Klaipeda
Automobiliai:
E61 535d
RESPECT "Grill", dekui uz smulkmeniskuma ;)


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2013, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Juozai, akumai, kartais dar prisikelia iš numirusiūjų, tik aišku ne su namine įranga juos gaivinti reikia. Bet pirmiausiai pasitikrink ar tau tikrai kur srovės nuotėkis mašinoj ar tiesiog akumas sulfatavos.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2013, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
Jei daugiau paims momentines sroves tai nieko tokio. Testeris atlaiko triguba momentine srove. Jei neatlaikys issijungs testeris ir sroves masina negaus kol neijungsi testerio is naujo.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 08:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Grill rašė:
Aš savo E46 ieškojau galų, kas iškrauna akumuliatorių per savaitę, jeigu nevažiuoji.
Prijungiau multimetra nuosekliai (t.y. minuso laida atjungiau nuo akumuliatoriaus ir tame tarpe prijungiau multimtra nustatyta matuoti srovę 10A).
Degan salono apšvietimui ir neužmigusiam navigacijos blokui ima kažkur 8A, po navigacijos blogo užmigimo lieka tik salono apšvietimas 2,5A. Po 16min konforto blokas užmiega ir lieka nuotekio srovė.
Tada trauki saugiklius po viena. Jeigu turi įtarimų, galima pradėti nuo itartinų įrenginių. Galiausiai radau signalizacijos slapuko galios relę. Ji pusiau suveikusi stovėdavo, bet mašina neužsikuria be slapuko. Įdėtos signalizacijos slapuko rėlytė susvilusi buvo.

Siulau pradėti nuo konforto modulio: ar po 16min jis užmiega (t.y. užgęsta salono, bagažinės šviesos, kai atidarytos durys), toliau žiūrėti ar papildoma negamyklinė įranga neiškrauna.

Užmigusi mašina negali imti daugiau nei 0.05A.


e60 pilnai uzmiega po kazkur 45 min, pastebejimas tik. tikriausiai tik tada reiketu pradeti ieskot saugikliuose bedos, beto dar ir testeri reiks rasti kuris neissijungtu per 45 min :) sekmes paieskose. ziema ir as vargau kol nepasikeiciau akumo i AGM, db ir muzika gali kelias valanada grot ir nors 10 kart ta masina galiu pabudint, dar nei karto nebuvo kad issikrauna praneses


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 11:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Pridesiu kad E46 ir e60 nera ka lyginti, juokas ima kai jus cia savigstat. Kas nors bande traukineti saugiklius miegamciam e60? Ten taip ir savaite gali uztrukti kai istraukus saugikli masina prisikelia ir vel turi laukti kol uzmigs. Nera taip patrasta paemus testeriuka, patraukinejus saugiklius gedima aurasti. O kei supratimo tame reikale nulis kai cia keli pasisakousieji sroves nuo ytampos neskiria, galiu tik ranka ant peties uzdet ir palinket uzsip..... bejieskant tokiu problemu.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 11:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Nebutina ieskoti testerio kuris 45 min veiktu reikia tiesiog prijungti testeri lygiagreciai klemai, o klema palikti ant akumo gali ateiti kad ir po 3 valandu nusistatyti testeri reikiamu rezimu ir nukelti klema (aisku vienastesterio kontaktas turi likti ant klemos kitas ant akumo) visa masinos valgoma srovė pradės teketi per testeri. Svarbu viska daryti svelniai ir tyliai kad neprizadinti masinos :)

P.S. Ir man butu idomu suzinoti kiek e60 valgo miego rezime.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
aremigij rašė:
Nebutina ieskoti testerio kuris 45 min veiktu reikia tiesiog prijungti testeri lygiagreciai klemai, o klema palikti ant akumo gali ateiti kad ir po 3 valandu nusistatyti testeri reikiamu rezimu ir nukelti klema (aisku vienastesterio kontaktas turi likti ant klemos kitas ant akumo) visa masinos valgoma srovė pradės teketi per testeri. Svarbu viska daryti svelniai ir tyliai kad neprizadinti masinos :)

P.S. Ir man butu idomu suzinoti kiek e60 valgo miego rezime.


Čia dalis tiesos yra, bet daugiau teorija tik ir viskas...
Tai ar tu supranti kas yra lygiagretus jungimas ir nuoseklus? Amperus matuoji grandinėje įjungus ampermetrą nuosekliai. Jei nebus grandinės, nebus amperų. Jei lygiagrečiai, tada turi atskirai grandinei statyti kažkokį tumblerį - jungiklį. Ir arba čia, arba čia jungtis. Perjungimo metu, atsibus nuo kontakto kažkuris automobilio mazgas ir tavo matavimai - nieko verti. Jei grandinė bus sujungta lygiagrečiai, kurios vienas komponentas ampermetras, kitas lieka - visa auto elektros sistema, tada vėl skaičiavimai kitokie. Čia elektros grandinių teorija.
Dabar dar sekantis momentas, jei testeris yra mažesnio nominalo, nei tekanti per jį srovė, jis paprasčiausiai suveikus apsaugai atsijungs. Nebeturėsi grandinės. Reikia statyti paprasčiausią ampermetrą. Paprastai pigūs testeriai būna iki 10 A. Tai miego režimu užtenka, bet nelygu kas vagia elektrą, gali imti ir + 10. Ten kažkur trumpas ar netoli trumpo, kontakto gero nėra ir t.t.t.t
Žodžiu, suprantu puikiai aš Arūną, kada jis čia ant jūsų rėkia. Prapulsit jūs su tokiais matavimais. Važiuokit pas rimtesnį elektriką. Iš praktikos galiu pasakyti, kad elektros vagį surasti automobilyje yra labai sudėtinga arba labai pasiseka.
Gautas reikšmes pamatyti neužtenka, reikia žinoti ką jos reiškia ir kokios kuriuo momentu turi būti.
Dabar dėl antros dalies klausimo, užmigus auto kalbu (apie e60 su vidutine kompl.) srovė turi būti iki 100mA. Idealiai iki 80mA.


Paskutinį kartą redagavo PusėKrokodilo 12 Rgs 2013, 14:43. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Yra variantas su nedidelio nominalo tiksliomis srovės replėmis matuoti srovę nuo saugiklio į grandinės pusę. Atskirai po laidelį. Darbo daug, bet variantas patikrintas. Paskui radus kur srovė didesnė, nei turi būti - analizuoji mazgus sujungtus į tą grandinę.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 13:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Dlia tech, kto v tanke:


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: P.S. Turbut diskusiju nekils kur klemos, kur kokie laidai, kaip juos pritvirtinti prie klemos ir kaip testeri nustatyti.
tankistams.JPG
tankistams.JPG [ 32.13 KiB | Peržiūrėta 10765 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
durniem dar kartą ir aš pasakau, čia kaip paveiksliukį yra nuoseklus jungimas.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Po klemos nukelimo - taip.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
Pagal minutes va kaip turi atrodyti srovė:

http://i1253.photobucket.com/albums/hh5 ... 1e9710.jpg

Kaip gali saugiklio ištraukimas prikelti auto? Sunku man patikėti. Gal įkišant saugiklį ir gali, o misija ištraukinėti itartinus saugiklius.

Šioje temoje susidariau vaizdą, kad yra žmonių, kurie bando atmušti bet kokį norą bandyti pačiam susitvarkyti. Aš manau, kad pabandyti nekainuoja. Nepavyks, tada veži specui, bet kiek aš tokių specų esu sutikęs, tai #-o Vienoje vietoje sutvarko, kitoje vietoje sugenda stebuklingai, o gedimą pastebi po kurio laiko, nu bet čia kitos istorijos.


Paskutinį kartą redagavo Grill 12 Rgs 2013, 14:23. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Grill rašė:
Pagal minutes va kaip turi atrodyti srovė:

http://i1253.photobucket.com/albums/hh5 ... 1e9710.jpg


A kas ten atsijungia daugiau nei po 10 paru? :)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Grill rašė:
Pagal minutes va kaip turi atrodyti srovė:

http://i1253.photobucket.com/albums/hh5 ... 1e9710.jpg

Kaip gali saugiklio ištraukimas prikelti auto? Sunku man patikėti. Gal įkišant saugiklį ir gali, o misija ištraukinėti itartinus saugiklius.

Šioje temoje susidariau vaizdą, kad yra žmonių, kurie bando atmušti bet kokį norą bandyti pačiam susitvarkyti. Aš manau, kad pabandyti nekainuoja. Nepavyks, tada veži specui, bet kiek aš tokių specų esu sutikęs, tai #-o Vienoje vietoje sutvarko, kitoje vietoje sugenda stebuklingai, o gedimą pastebi po kurio laiko, nu bet čia kitos istorijos.


Aš tau pritariu, kad galima pačiam viską pasidaryti. Netgi pritariu, kad beveik nieko nekainuoja. Ir labiausiai pritariu, kad nepavyks ir veši specui.
Bet kada matau ir skaitau, švelniai tariant nesąmones, tada abejoju.
Dabar kaip tu įsivaizduoji - cituoju : "Kaip gali saugiklio ištraukimas prikelti auto? Sunku man patikėti. Gal įkišant saugiklį ir gali, o misija ištraukinėti itartinus saugiklius."
Ištraukimas, gal ir negali. Ir tai tik gal. Trauksi visus iš eilės ir nei vieno neįstatysi atgal ? Iš ko išbursi kuris kaltas, nebent pasiseks iš karto pataikyti. Žodžiu teoriškai skamba gražiai. Pabandykite praktikoje, kalbėsim toliau. O aš nuo tolimesnių postų susilaikysiu.
Ir AŠ NE MEISTRAS, PASIKARTOSIU. Intereso neturiu. Patarti noriu nuoširdžiai. Praktika ir čia su minimaliom žiniom prasilenks su teorija.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 871 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 59  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery