Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 15:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 222 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Bal 2013, 16:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
pasikeičiau galinio tilto gumas, nes labai bildėjo galas - pagerėjo, bet problema iki galo neišsprendė, vistiek liko šioks toks bildesys ir žymus kietumas važiuojant per nelygumus. Dėl kokių dar priežasčių gali būt? gal atraminės amortikų gumos ar amortizatoriai pavargę, nors tepalas neišbėgęs..


StandartinėParašytas: 24 Bal 2013, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Gale spyruokles?


StandartinėParašytas: 25 Bal 2013, 10:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
Xolen rašė:
Gale spyruokles?


spyruoklės.


StandartinėParašytas: 25 Bal 2013, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Tai cia ir yra kietumo priezastis..


StandartinėParašytas: 25 Bal 2013, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
kaip tik su spyruoklėm minkštesnė pakaba turi būti :)
dar toks pastebėjimas, kad šiek tiek "šokinėja" galas ant nelygumų, tai visgi gal amortizatoriai nespėja dirbt?


StandartinėParašytas: 25 Bal 2013, 17:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
August rašė:
kaip tik su spyruoklėm minkštesnė pakaba turi būti :)

Va man idomu butu pamatyt babausi, kuris sita mita yra paleides :) Kad sedanas spyruoklinis yra minkstesnis, tai nereiske kad ir universalas toks pats minkstas turi but :wink: Kiek yra teke vaziuot su universalais spyruoklemis gale, visi buvo juntamai kietesni... Kur dar buna is gamyklos su spyruoklem isvazeve, tai dar dar, labai skirtumo nesijaucia, bet teko vaziuot su keliais kur jau buvo sudetos spyruokles (orginalios), tai darbas pakabos isvis kaip pas passata koki.. Nes siaip skiresi ir amortizatoriai, pakabos su pagalvem ir spyruoklem.


StandartinėParašytas: 26 Bal 2013, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
49
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Gal kas turit minciu del amortiku ir paukstinimo

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 29 Bal 2013, 16:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
Xolen rašė:
Va man idomu butu pamatyt babausi, kuris sita mita yra paleides :) Kad sedanas spyruoklinis yra minkstesnis, tai nereiske kad ir universalas toks pats minkstas turi but :wink: Kiek yra teke vaziuot su universalais spyruoklemis gale, visi buvo juntamai kietesni... Kur dar buna is gamyklos su spyruoklem isvazeve, tai dar dar, labai skirtumo nesijaucia, bet teko vaziuot su keliais kur jau buvo sudetos spyruokles (orginalios), tai darbas pakabos isvis kaip pas passata koki.. Nes siaip skiresi ir amortizatoriai, pakabos su pagalvem ir spyruoklem.


ne vienas čia tokių yra :)

gamyklinės spyruoklės, bet blogai amortizuoja, per kietai šokinėja per duobes.


StandartinėParašytas: 30 Bal 2013, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
August rašė:
kaip tik su spyruoklėm minkštesnė pakaba turi būti :)

Mane šrote įspėjo, kad su spyruoklėm bus kiečiau. Iš tikro labai nepajutau skirtumo... Įdėjau originalias spyruokles....


StandartinėParašytas: 27 Geg 2013, 14:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.30
Pranešimai:
78
Miestas:
Svencionys
Automobiliai:
E39, 530d, 2002...
sveiki, pas ka galima kreiptis, kad
E39 touringe pareguliuotu gale pneumatine pakaba (auksti)???
Veiksmas Vilnius-Svencionys-Utena
ačiū...


StandartinėParašytas: 28 Geg 2013, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
Alfredas rašė:
sveiki, pas ka galima kreiptis, kad
E39 touringe pareguliuotu gale pneumatine pakaba (auksti)???
Veiksmas Vilnius-Svencionys-Utena
ačiū...


tas kas diagnostiką atlieka, su INPA be problemų.


StandartinėParašytas: 27 Bir 2013, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.27
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E39 525D M57 touring 2001 mech
Turiu klausima. Nusipirkau E39 touring 2001m. Masina stovi zemai. Prieki juodos spyruokles su 3 melynais taskais ant vienos vijos, gale juodos su geltonu staciakampiu ant vienos vijos. Noriu pasikeist spyruokles i paprastas.
Kad nuimti galines spyruokles, kaip suprantu reikia nusileisti galini traversa zemiau. Kiek uztenka ji nuleist, kad isimti spyruokle? Ar uztenka tik nepilnai issukti traverso vazta? Kitas klausimas ar nepazeisiu kardano elementu leisdamas traversa su visu reduktorium, juk kardanas gaus sioki toki lauzima, ar, vis delto butina atsijungti kardana nuo reduktoriaus?


StandartinėParašytas: 06 Lie 2013, 14:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.02.18
Amžius:
53
Pranešimai:
52
Miestas:
Alytusp
Sveiki gal kas galetu smulkiau parasyt darbu eiga keiciant paduska galinio tilto ir ar po keitimo reikia reguliuot masinos auksty ar susireguliuos automatiskai,nes davikliu kaip ir nekeiti.


StandartinėParašytas: 08 Lie 2013, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.08
Amžius:
38
Pranešimai:
697
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E36 316 92"
ex. E39 523 98"
ex. R50 one d 03"
ex. E91 320d 06"
ex. E87 116i 06"
ex. E61 530d 05"
now F31 320d 14"
now LEXUS IS220d 06"
makasa rašė:
Sveiki gal kas galetu smulkiau parasyt darbu eiga keiciant paduska galinio tilto ir ar po keitimo reikia reguliuot masinos auksty ar susireguliuos automatiskai,nes davikliu kaip ir nekeiti.


Jeigu moki rusiškai, tai prašom: http://tis.bmwcats.com/doc1034862/

Reguliuot nieko nereikia, pati atsistos į savo vietą.

_________________
Баварский автомобилный завод


StandartinėParašytas: 16 Lie 2013, 20:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.16
Pranešimai:
2
Automobiliai:
BMW E39 530d Touring Sport
Sveiki,

Pagaminimo metai: 2003
Kebulas: universalas
Variklis: 530d
Degalai: D

Neseniai nusipirkau E39 touring, kaip supratau m-sport, nes yra žemas ir su m apdaila?
Bėda, kad auto atrodo labai nestabilus, sukant staigiau persisveria stipriai i vieną pusę.
Per nedideles duobes pravažiavus taip pat atrodo kad sulinguoja galas į šonus.
Dariau diagnostiką pakabos - viską ką rado pakeičiau: gale vienas girgždukas ir visos
keturios naujos balkio įvorės. Šiek tiek per duobes lyg ir pagerėjo, bet vistiek atrodo nestabili.
Sukant staigiai vistiek persisveria atrodo kaip koks laivas.
Gale pagalvių nebėra, sudėtos spyruoklės, ar gali būti dėl to?
Amortizatoriai:
Priekyje: 75%, 80%;
Gale: 59%, 65%;

Dar patikrinau kitam servise amortizatorius,
tai ten jau rodo galas: 45%, 47%.

Bet sako, kad gale ant visų touring amortikų blogi parodymai, ar tai tiesa?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 222 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery