Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 12:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1895 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 127  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 02:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
littlem rašė:

Tu perskaitei ką aš parašiau prieš tai ir pabandei? Jei ne, tai - sėsk, du! #-o



As tai sakyciau jei jau zmogau tau tokios problemos tai gal geliau nelysk tu nei prie tos diagnostikos nei prie masinos.


StandartinėParašytas: 23 Kov 2013, 14:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.02
Amžius:
35
Pranešimai:
481
Automobiliai:
E60 530D
Bmw E46 1998, kabelis ODB2, nenori prisijungt. Reikejo airbag klaidas nuskaityt. Kaip supratau turi buti dar viena jungtis po kapotu, kad kazka rimciau nuskaitytu ?


StandartinėParašytas: 23 Kov 2013, 21:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.05.19
Amžius:
36
Pranešimai:
627
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Cosmosschwarz E46 328i
criuger rašė:
Bmw E46 1998, kabelis ODB2, nenori prisijungt. Reikejo airbag klaidas nuskaityt. Kaip supratau turi buti dar viena jungtis po kapotu, kad kazka rimciau nuskaitytu ?

Apvali jungtis. Man su OBD2 nerodo jokios info apie airbag'us, pasijungiu apvalią jungtį - rodo.
Paveikslėlis

_________________
You don't lose when screw up, you lose when you give up ;)


StandartinėParašytas: 27 Kov 2013, 01:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.06
Amžius:
14
Pranešimai:
197
Automobiliai:
F11
Gal kas gali paaiskinti kodel taip darosi ?


http://youtu.be/_nFbt4IBYrY


StandartinėParašytas: 27 Kov 2013, 09:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.05.19
Amžius:
36
Pranešimai:
627
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Cosmosschwarz E46 328i
Kaltas rašė:
Gal kas gali paaiskinti kodel taip darosi ?


http://youtu.be/_nFbt4IBYrY

Turi omeny persijunginėjančius langus? Gal į kokį testinį režimą nuėjai? Pas mane tokių dalykų nepasitaikė kiek INPA naudojuos :)

_________________
You don't lose when screw up, you lose when you give up ;)


StandartinėParašytas: 27 Kov 2013, 11:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.06
Amžius:
14
Pranešimai:
197
Automobiliai:
F11
Ta prasme kai ieinu is vieno lango i kita prametrai sokineja. Kiek suprantu 3 purkstukas begioja tam vaizdeli


StandartinėParašytas: 27 Kov 2013, 11:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.20
Amžius:
37
Pranešimai:
90
Miestas:
Plunge
Automobiliai:
E36 318TDS compact m41 95m.
E39 525tds m51 97m.
ex. E34 520i m20b20 89m.
ex. E30 324td m21 88m.
ar galima su inpa matyti kuro kieki tds?


StandartinėParašytas: 27 Kov 2013, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.29
Pranešimai:
1118
Automobiliai:
E36 318is sedan
E39 530d "Shadow Line"
eevis rašė:
ar galima su inpa matyti kuro kieki tds?

kur? Bake :lol:

_________________
Ravers of the Universe...you, keep the spirit alive!


StandartinėParašytas: 27 Kov 2013, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Kaltas rašė:
Ta prasme kai ieinu is vieno lango i kita prametrai sokineja. Kiek suprantu 3 purkstukas begioja tam vaizdeli

viskas cia gerai, kai tu ziuri selective rotation conformity tuomet neveikia kuro kiekio korekcija, variklio vibracija padideja, tas parametras rodo kokiu greiciu sukasi kiekvienas cilindras, is tavo duomenu matosi, kad 3 cilindrui reikalinga kuro kompensacija, taigi kai tu pereini is vieno lango i kita, tai isijungia kuro korekcija 3 cilindrui ir islyginus variklio darba ji automatiskai sumazeja


StandartinėParašytas: 28 Kov 2013, 14:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.12
Amžius:
43
Pranešimai:
362
gal galite paaiskinti ko cia kompas arba inpa pyksta:


Prikabinti failai:
clip_image002.jpg
clip_image002.jpg [ 36.45 KiB | Peržiūrėta 13945 kartus(ų) ]
clip_image002.jpg
clip_image002.jpg [ 26.93 KiB | Peržiūrėta 13945 kartus(ų) ]
clip_image002.jpg
clip_image002.jpg [ 34.38 KiB | Peržiūrėta 13945 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 28 Kov 2013, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.06
Amžius:
14
Pranešimai:
197
Automobiliai:
F11
siomka rašė:
viskas cia gerai, kai tu ziuri selective rotation conformity tuomet neveikia kuro kiekio korekcija, variklio vibracija padideja, tas parametras rodo kokiu greiciu sukasi kiekvienas cilindras, is tavo duomenu matosi, kad 3 cilindrui reikalinga kuro kompensacija, taigi kai tu pereini is vieno lango i kita, tai isijungia kuro korekcija 3 cilindrui ir islyginus variklio darba ji automatiskai sumazeja



tai taip gaunasi jog reikia tvarkyti purkstuka? nors lyg ir normos ribose atrodo.. jei gerai suprantu.


StandartinėParašytas: 29 Kov 2013, 01:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Kaltas rašė:


tai taip gaunasi jog reikia tvarkyti purkstuka? nors lyg ir normos ribose atrodo.. jei gerai suprantu.

nu nenaujas gi, bet tvarkyti dar nereikia, bet gali, jei nori idealaus darbo variklio


StandartinėParašytas: 02 Bal 2013, 20:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
Mariuss rašė:
gal galite paaiskinti ko cia kompas arba inpa pyksta:


1. IFH-0010: DATATRANSMISSION TOCONTROLUNIT DISTURBED EDIABAS_IFH_0010Meaning: The data transmission between the interface and theECU is disturbed.Causes: Disturbance on the diagnostic line.The interface EDIC is not loaded with the diagnosticsprotocol requested in the ECU description file (SGBD).Error correction: Repeat the last job.Download the required EDIC firmware.Target system: WIN SCO QNX

2.Nekreipi demesio (del to vaiku bus) jei labai rekes paaiskinsiu.

3.API-0014: RESULT NOT FOUND EDIABAS_API_0014Error interrogating a result.Causes: The result requested from the application program wasnot returned in the required result record by the job.Error correction: Add result in the result record.If applicable, contact the developer of the applicationprogram.Target system: WIN SCO QNX

P.S. Paruosk programa normaliam darbui.....skaityk manualus....poto sekantis zingsnis , tikrinsi interfeisa :)


StandartinėParašytas: 03 Bal 2013, 12:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.10
Pranešimai:
26
Sveiki. Jungiausi su k+dcan kabeli prie E39 97m per afalia fiske, labai daug ka leido paziuriet visks normaliai buvo. Mano E46 03m po kapotu jungties nier, yra tik po vairu, ir man teleidzia pasijungt tik prie variklio bloko. Noreciau prie airbagu prisijungtu, et neleidzia. Gal zinot, kur man biedu ieskot ?


StandartinėParašytas: 03 Bal 2013, 13:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
witboy rašė:
Sveiki. Jungiausi su k+dcan kabeli prie E39 97m per afalia fiske, labai daug ka leido paziuriet visks normaliai buvo. Mano E46 03m po kapotu jungties nier, yra tik po vairu, ir man teleidzia pasijungt tik prie variklio bloko. Noreciau prie airbagu prisijungtu, et neleidzia. Gal zinot, kur man biedu ieskot ?

reikalingas trumpiklis.

automobilio susijungimo schema:
Paveikslėlis

Tarp kojičių
Paveikslėlis


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1895 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 127  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery