Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 07:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 156 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 31 Rgp 2011, 12:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.08
Amžius:
37
Pranešimai:
166
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
ex E36 320i, E46 m47 320D
Vakar 3 valandas darbo, galvos sukimo ir belekiek nervu isejo. O siandiena uztrukau 5 min. nuemimui ir uzdejimui :DDD
ačiū DmK uz patarima :)


StandartinėParašytas: 19 Lap 2011, 17:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
38
Pranešimai:
250
Miestas:
Vilnius-Telsiai
Automobiliai:
E46 320d `03
artukss rašė:
turiu ir rakta gera ir vamzdi, bet vistiek neatsisuka. uzblokuoju skyva ijungas 4 pavara ir nuspaudus stabdzio pedala, ar gerai.?

tai galima taip blokuot, kad skyvo varzta atsukt, ar visdelto kist kanors ir blokuot per smagrati? Nes man irgi reikia keist, nuleke visai skyvo isorine dalis #-o Ir koks ten sriegis, normalus, ar atbulinis?


StandartinėParašytas: 21 Lap 2011, 09:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.08
Amžius:
37
Pranešimai:
166
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
ex E36 320i, E46 m47 320D
Normalus ten sriegis. ir blokuoti uztenka tik su pavara, jai turi smugini verzliasuki


StandartinėParašytas: 12 Vas 2013, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Aš tai kai keičiau savo, tai starterį panaudojau :) Uždėjau rimtą raktą su ilgu vamzdžiu, ir starteriu. Pavyko :) Nes kitais metodais neturint smūginio veržliarakčio nesugebėjau atsukti. Beje, pas mane stovėjo su guma, bet defektas buvo toks, kad nudilo toks kraštas į kurį remiasi škyvas ir jis pasislinko link variklio, ko pasekoje ėmė cypti diržas. Pakeičiau pigiausiu IEC firmos be gumos. Sumokėjau ~300Lt. Po šio pakeitimo, ėmė tragiškai vibruoti diržas nuo generatoriaus iki pagrindinio skriemulio. Pakeičiau tempėją-amortizatorių nauju, situacija pagerėjo, bet vis tiek vibracija didelė. O dabar, kai pradėjo veikti elektrinis aušinimo skysčio šildytuvas, vibracija dar padidėjo (arba man taip atrodo). Panašu, kad čia skūpas moka du kartus. Kaip manot, jeigu pakeisiu centrinį skriemulį nauju originaliu, ši bėda išsispręs ?


StandartinėParašytas: 15 Vas 2013, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Keisk I Corteco firmos skriemuli ir bus tau laime, o kad "padelka" idejai-pats kaltas.
Tiesa, apie E46 cia kalbi?

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 16 Vas 2013, 15:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Jo, E46.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2013, 18:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
DmK rašė:
smuginio verzliasukio reikia, cia kaip variantas. nieko blokuot nereikes. taip pat 1,5 valandos sokiau aplink automobili, blokuojant ivairiais budais, kol gerasis zmogus nepaskolino.


O su kokiu raktu sukai ? http://www.stokker.lt/pneumatine-iranga ... p:1301346/

Panašus, ar čia dar bus per silpnas ?


StandartinėParašytas: 10 Kov 2013, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Nu blin prajokinai ;)
Tas irankis varztus maziukus sukti...
O tau reikia, kad suktu iki kokiu 1200 Nm ir tai dar klausimas, ar 100 procentu atsuksi ir nereiks vamzdi 2 metru mauti :)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 10 Kov 2013, 20:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Čia stipriausia ką radau, kad būtų kampinis :) Įdomu su kokiu atsuko Dmk, nes toks kur ratam sukt, tai man rodo tikrai netilps, įsirems į radiatorių :| Skriemulį užsisakiau originalą - gražiai derėjausi, tai gavau už 700lt su PVM. Febi - 680 Lt, Corteco nebuvo.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2013, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
O kas tau sake, kad ten su kampiniu sukamas?

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 11 Kov 2013, 10:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
E36Coupe rašė:
O kas tau sake, kad ten su kampiniu sukamas?


Tai kad vargiai vietos užteks paprastam, nebent radiatorių tada reikia išimti :?


StandartinėParašytas: 11 Kov 2013, 12:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.29
Pranešimai:
71
Automobiliai:
E46 220d 00
Micius rašė:

Tai kad vargiai vietos užteks paprastam, nebent radiatorių tada reikia išimti :?


Nereikia radiatoriaus imt, nuimk tik zaliuzes


StandartinėParašytas: 16 Kov 2013, 17:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Vieną smūginį gavau, netelpa tarp radiatoriaus. Tai pavyko atsukti plaktuku daužant į raktą 8) Sakau ir riebokšlį pasikeisiu. Nuimu skriemulį, ogi žiūriu, kad tame riebokšlyje kažkokia įvorė įdėta :? Neleido, tai nekeičiau, nes nelabai perkandau sistemą. Pasikeičiu skriemulį į naują originalą, uždėjau naują diržą, nes tas nuo vibracijos sudrožtas jau buvo ties trūkimo riba. Užsivedu, liuks, diržas eina kaip ant naujo motoro :lol: Na po remonto, kaip visada, reikia pralėkt. Įsėdu, važiuoju, wtf ??? :evil: Kai motoras dirba ant laisvų, ypač šaltas, pirmas sekundes, pakol elektriniam heateriui nepakelia apsukų, baisiausia vibracija salone :( Pralėkiau, sušilo motoras, heateris išsijungė, nu dreba viskas viduje :( Ir svarbiausia apsukos nukrenta iki ten 700 ar kiek, atsiranda vibracija, kuri per 2-3 sekundes dar padidėja :( brrrrr rbrbrrr brbrrr Chebra, gelbėkit, kame replės ? Tos įspūdis, kad skriemulys nedreba, bet dreba visas variklis su visu kėbulu :roll: Paspaudi gazo iki kokių 900 aps, dingsta vibracija, dirba gražiai. Nieko nesuprantu :( Nejaugi dabar pavargęs smagratis eina gumbais, nuo naujo demferio ??? Šiaip tai dar būtų nesvarbu, bet bijau, kad taip naujo demferio nesuvarytų....


StandartinėParašytas: 21 Kov 2013, 20:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Gal kartais kas nors žinote, ar galima programiškai pakelti laisvos eigos apsisukimus ? Dar viena mintis man šovė į galvą, tik labai nesišaipykit, tikiuosi Arunas B nepasirodys, nes kažkada tiek nesąmonių buvau prirašęs apie...EGR. Pas mane jis atjungtas. Nebus čia tame bajeris, kad užglušinus EGR, dirbant laisvąja eiga, motoras gauna per daug gerą mišinį, ir dėl to jis sproginėja staigiai ir stipriai, o sakykim jeigu veiktų EGR, tai motoras gauna tada pridusintą, ir ramiau murkia ? Miręs forumas, niekas net nepapyzdavoja :roll:

Tai kas kaltas dėl didelės vibracijos ? Išmynus sankabą, vibracija nedingsta. Važiuojant, jaučiasi vibracija, ypač mažesniais sūkiais. Bet kodėl pakeitus demferį nauju originaliu, pradėjo daug labiau vibruot salone, būtent dirbant laisva eiga mažiausiais apsisukimais ? Motoriukas tikrai dar nėra užmuštas, tepalus valgo nestipriai (per 22000 esu dapylęs 1L), trauka normali, kuriasi prie minus 20, dūmija tikrai nestipriai. Atrodo viskas labai neblogai, na bet kas čia per š ? Pas mane problemos su dusla pastoviai, nulūžta galinis bakelis, nes gofra neoriginali, matyt nelabai tiksliai užvirinta, na bet negali juk tokia milžiniška vibracija atsirasti dėl duslo. Galėsiu palaikyt jį ranka, pažiūrėsiu, bet kažkodėl man atrodo kad bėda ne čia :(


StandartinėParašytas: 21 Kov 2013, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Kas tas"naujas originalus dempferis"? Is Krastos ar kazkas pardave ir pasake, kad cia originalas?

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 156 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery