Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 04:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 191 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Rgp 2011, 15:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
E39 tds bent kazkiek pranasesnis uz E34? Gal kas toki eksploatuojat bendru faktu apie sita dyzeli pasidalintumet ;) Tinka ir PM.

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2011, 16:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
E39tds siurbliai ilgiau laiko, bet neaisku, ar del kazokio patobulinimo, ar vien del to, kad masina siek tiek naujesne. O siaip, ner ko stebetis, atgyvene jau tie tds, kiek ju siurbliai laikyt gali. Tuoj panasus dalykai prades darytis su pirmaisias M57 modeliais.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2011, 12:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
as kiek zinau, tai tu naujesniu forsunkes dazniau megsta apsimy... , o del siurblio tai lyg ir turetu but elektrine dalis kitokia, bet kai dabar E39'ti tds'ai yra prasuke tiek ir dar daugiau kaip E34'ti tai gerai butu, kad nebutu bendru bedu. Kazkaip susidomejau vien del to, kad skelbimuose ju tiek daug ir dar geresniais kebulais, nei kad benzinu varomi, nors buvau ir sitam forume sakes, kad po 2 turetu td tds daugiau i sita varikli nebeziuresiu :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2011, 17:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.28
Pranešimai:
26
Automobiliai:
E39 525 tds 97'
Audi B4 2.0
ex Lancia Delta :DD
ex E36 318i 93'
Tai kur tas daviklis stovi galit pasakyt kas nors tiksliai? ar cia isores temp daviklis? be to gal galit pasakyt kur stovi pakaitinimo zvakiu rele? [E39] tds


StandartinėParašytas: 21 Spa 2011, 01:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.09
Amžius:
35
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 [touring] 525TD 95'
E46 [touring] 320d 01'
E46 330cd 04'
Vasaros pradžioj ir mano 525TD pradėjo nesikurt karštas(kartais tik po kokių 20s starterio sukiojimų užsivesdavo) ir taip vargau kokį mėnesį. Aišku nusprendžiau, kad plunzeriai, todėl pradėjau galvot, kad reiktų pabandyt degimą pasiankstint bent, bet dar to nepadarius palaipsniuj viskas ėmė ir pradėjo gerėt. Jau gerus 3 mėn važinėju lyg su visiškai sveiku varikliu. Tyla prieš audrą ar kaip?


StandartinėParašytas: 17 Lie 2012, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.09
Amžius:
45
Pranešimai:
17
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 525 tds M51 '98
E46 320D M47 '01
Is tos pacios temos.
Gal kas zinot, kaip angliskai vadinasi plundzeris?
Nes kuro siurblio schemoje OEM'e as jo atskirai neradau, bet greiciausiai juos galima kazkur atskirai nusipirkti, o ne su visa pompa.
Be to ju pasirode ir skelbimuose kaina 500Lt, tik pardavejas negalejo man paaiskinti kieno jie gamybos, tik sake, kad atvezti is Vokietijos, o is ten ir bet koki sh**** gali parvezti :) Gal kas bande ir pirko toki? Shiauliu meistrai sake, kad kazkada buvo pasirodziusiu italishku plundzeriu, tai jie nauji veikdavo kaip besibaigiantys vokiski :)


StandartinėParašytas: 03 Sau 2013, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Amžius:
32
Pranešimai:
100
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW E39 525 TDS
O jeigu užvedant varikli (cia tiem kam nesikuria siltas) laikyti nuspaudus gazao pedala, sis dalykas nepadeda?


StandartinėParašytas: 04 Sau 2013, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.09
Amžius:
45
Pranešimai:
17
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 525 tds M51 '98
E46 320D M47 '01
Kiek zinau - ne


StandartinėParašytas: 04 Sau 2013, 14:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Užvedant akceleratorius jokios įtakos neturi. Mašinos instrukcijoje tai yra paminėta.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 04 Sau 2013, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.03
Pranešimai:
46
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39 525d
Mano E39 tds'as taippat siltas sunkiau vedasi.Reikia pasukt neilgiau 3s, o kartais,matyt palei nuotaika-iskart griebia..tik uzgesinus ir vel uzkurus irgi puikiai vedasi.. Ir zinoma man tai nepatinka.. Prisiskaiciau cia forume visko ir susidariau nuomone , kad pludzeriai i pabaiga jau. o gal dar ne taip rimta pas mane? gal tiesiog padetu degimo pastatymas? Gal patartumet kaip nustatyt kas kaltas?

_________________
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...


StandartinėParašytas: 04 Sau 2013, 15:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
aferists rašė:
Mano E39 tds'as taippat siltas sunkiau vedasi.Reikia pasukt neilgiau 3s,

Manau kolkas neieškok bėdų.


StandartinėParašytas: 04 Sau 2013, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.03
Pranešimai:
46
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39 525d
as toks esu, visad siekiu idealumo :D

_________________
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...


StandartinėParašytas: 06 Sau 2013, 17:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Amžius:
32
Pranešimai:
100
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW E39 525 TDS
Pas mane irgi reikia pasukt ilgiau kai siltas pastovi tai kokia 3-4 sekundes. Bet pas mane yra dyzelio kvapas kai užkuri silta. Dar kolkas neišsisaiškinau ar leidzia pro purkstukus ar pro grazinamasias šlangutes, sunku ten atskirt nuo kur bėg. Tai vat norėčiau paklausti ar gali būti sunkaus kūrimosi problema ta kad nera sandarūs purkštukai ar gražinimo šlangutes? Tik vat dar kyla tada kodėl šaltas ima iš kart


StandartinėParašytas: 07 Sau 2013, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.09
Amžius:
45
Pranešimai:
17
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 525 tds M51 '98
E46 320D M47 '01
Del to kodel kuriasi salta, o karsta ne - paskaityk tema nuo pradziu, ten viskas puikiai paaiskinta, o del grazinamuju slanguciu, tai jos itakos neturi, del purkstuku, negarantuoju. Grazinamasias slangutes siulyciau pasikeisti visas is karto, jos ne karve kainuoja, pas mane problematiskiausia buvo su paskutiniaja, ta kuri yra blogiausiai matomoje vietoje, tai per ja grynai purksdavo kura ant variklio ir net aptekedavo visas dugnas, tai vaziuojant nesijausdavo, bet sustojus atrodydavo, kad bakas kiauras, nes smirdedavo masinos gale, o reikejo tik ta "zagluske"pakeisti ir viskas issisprende.


StandartinėParašytas: 14 Sau 2013, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.21
Amžius:
30
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 142kw Automatas :)
Nikas:
Tomik
Smyglas rašė:
Del to kodel kuriasi salta, o karsta ne - paskaityk tema nuo pradziu, ten viskas puikiai paaiskinta, o del grazinamuju slanguciu, tai jos itakos neturi, del purkstuku, negarantuoju. Grazinamasias slangutes siulyciau pasikeisti visas is karto, jos ne karve kainuoja, pas mane problematiskiausia buvo su paskutiniaja, ta kuri yra blogiausiai matomoje vietoje, tai per ja grynai purksdavo kura ant variklio ir net aptekedavo visas dugnas, tai vaziuojant nesijausdavo, bet sustojus atrodydavo, kad bakas kiauras, nes smirdedavo masinos gale, o reikejo tik ta "zagluske"pakeisti ir viskas issisprende.


Pas mane, panasi beda buvo. Salta isvis sunkiai kuresi, ir siltam varikliui pasukt rejkejo. beda, buvo kiauras slangas buvo. Ir , i sestema oro prisiurbe. Toks ir rezultatas buvo, kad blogai kurdavosi. Viska sutvarkkiau, tai ok viskas

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 191 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery