Visiems labas vakaras,išanksto atsiprasau už gramatinės klaidas.Labai malonu kad aptariat tema dėl Xenum In&Out produktą.Taip pat malonu kad yra tokie zmonės kaip Arunas B. kuris nepagailejo laiko ir parase savo nuomone apie ši produkta ir taip pat dalinasi savo patirtimi su zmonem kuriems truksta šiokios tokios informacijos.Visus čia domina klausimas ar tai yra tiesa kas parasita ant šio buteliuko, ir taip pat kas yra parodoma video rolike ,ir ar realiai šis produktas veikia.
http://www.youtube.com/watch?v=2d4qScFO ... EobD2pAUKQPasistengsiu kuo trumpiau papasakoti kaip mes pradėjom naudoti Xenum produktus.Dar pries 8 menesius aš pats buvau ligiai tokios pačios nuomones kaip ir Arunas.
5 metus as pats dirbu Turbinu sritije,pradžia buvo Turbo Baltijoje tai yra oficialus atstovas gamyklu Garrett,Holset ,BorgWarner,aš buvau atsakingas už Lietuvos rinka.Mano tėvas jau apie 13 metu užsiema turbinu pardavimu ir remontu,remontu dizeliniu automobiliu Maskvoje tai imone ООО Салди. Kai atejo laikas aš išejau iš Turbo Baltijos ir atidariau imone UAB Saldi Turbo.Kiekvienas kuris dirba Turbinu sritije arba su išmetimo sistemom susiduria su tokiom problemom kaip varštai kurie ne atsisuka nes jie yra pridege,buvo išbandita daug priemoniu atsukti varštams,ir tik vienas is ju patiko musu meistrams Maskvoje tai priemone užšaldanti varšta ir tuo pačiu metu atlaisvinanti ji kad butu lengviau ji atsukti .Mes nadojom tik viena ši Xenum produkta ,nes patis buvom nusiteikia prieš ivairiausius priedus i tepala arba i kura nes pagrinde daugelis gamintoju gamina priedus rugsciu pagrindu kad butu greitas efektas ir pigi savikaina produkto,panaudojus tokius priedus reikia naudoti rugsčiu neitralizatoriu ko ne daro daugelis ir prasideda tepalu prasiskverbimas pro tarpines nes chemija pragraužus visa purva išgraužia toliau tarpines (jeigu buvo ipiltas priedas i tepala) ,arba pabira tie patis purkštuvai ,arba atvirksčia užkimsa daugiau kuro sistema nes rugštis greitai veikia ir gali iškart koki gabaliuka purvo išmesti i sistema ir užkimsti ja del to visi bijo naudoti priedus.Rusu Xenum atstovai pradejo siūliti mums ivairius priedus į kuro - tepalu sistemas, iš pat pradžiu mes atsisakem ,kol buvo pakvesti i Xenumo seminara Maskvoje kur dalivavo Generalinis Direktorius Xenum ir visi technikos vadibininkai,seminaro metu buvo paroditi dokumentai kurie patvirtina kad Xenum ne naudoja savo produktose rugštis,atvirskčiai naudoja pačias brangiausiai išrastas medziagas kurias yra nauodojamos visose Xenum produktose,ir kad kai kurie produktai turi TUV Vokeciu instituto kokybes sertifikata kuri taip sau ne gaus kas panores, galesiu atsiusti kam idomu.
Padarius kompleksini valima Xenum IN&OUT buvo išarditos keleta mašinu,pas viena is ju dege lempute (particular filter) ir realiai patikrinta kaip tai veikia,visu pirma mus sudomino reklama –turbokompresoriaus geometrijos VNT valymas, nes tai yra musu profilis,realiai buvo išsivaliusios kompresoriaus karstosios dalies geometrija ir paties asies sparnuote vien del to mes buvome pasirose naudoti produkta In&Out.Automatiškai už turbinos matesi kaip buvo išvalitas DPF sodžiu filtras,kai kuriose mašinose jo nebuvo tai ziurejom kokioj bukleje katalizas, pats buvau nustebes kad Russijoje dar vazineja su katalizais.Po to automatiskai buvo nuimti purkštuvai ,dėl pursktuvu sunku nuspeti ar buvo jie pasikimse nes kompas pries tai rode kad jie dirba normos ribose,bet vis delto kuro sistemos mestrai patvirtino patikrinus purkstuvus ant sdendo kad jie veikia idealiai ir purškia toligiai,tiesa kuro siurblio nenuiminejom.
Kaip veikia In&out- kai užsidega rezervas užpilat priedo 1.5 litro visu pirma del to kad gerai susimaisitu su kuru ir dar yra vienas niuansas kad kai ipili dizeli i baka jis pradeda kristalizotis,tai tas kristalizavimo procesas turi vikti tik po to kai yra supiltas in&out,kaip pastebejot su sito preidu reikia pravazioti apie 300Km ant padidintu apsuku.Visa kuro sistema valo ir sutepa-šalina dregme minkštai ne sukeliant brudo nauji cheminiai elementai kuriu lenteleje yra ne vienas ir aš ju neišvardinsiu,dalinai vyksta valimas degimo kameros,ir kai tas priedas papuola i išmetima kur temperatura apie 600 laipsniu kaip minejo Arunas suveikia nano katalizatorius Nexgen kuris iš pradžiu neitralizoja sodžius ir padeda degint juos turbinos VNT geometrijoje ir DPF filtere kuo pasekoje atsilaisvina DPF filtras ir automatiskai daviklis mato kad nebera spaudimo ismetime - krenta temperatura, dingsta klaida prietasu skydelije ir mašina pradeda važioti taip kaip turi buti,aišku buna tokie atvijai kad pas žmogu yra problema su pukstukais mechanine o ne užteštumo tai tada pas ji pastoviai kaupsis sodžiai nes kuras dadegines išmetimo sistemoje,kol jis ju nepakeis.
Tikrai dar galima daug ka parašiti,aš manau kam bus idomu pasiskambins ir per pora min aš daugiau pasakisiu negu čia prirašiau,užtikrinu kad šis priedas veikia nesukelia problemu nera prasmes del nepatikrintu produktu užsidirbti sau antireklama visi kas išbande liko patenkinti,ne mazai servisu,diagnostu kurie isprogramoja filtrus jau naudoja toki prieda,kam idomu galit pavažioti i Kest Auto Verkiu gatveje pas Toma ju profilis tik BMW,arba SJBT Group servisas Liepkalnije,arba pas Daudriu taksoparke,arba Klion servisas,zodziu daug kas išbade ir naudoja ši produkta ne tik BMW automobiliose.
Visiems sekmes dekuj tems kas skaite.
Su pagarba
UAB Saldi Turbo