Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 06:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Rgs 2012, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
E32 730 M60
Cottura rašė:
Palei mane gamintojas nedurnas ir visus reikiamus priedus I tepala ipile,as tai netikiu visokiais stibuklingais priedais!
Aisku nori padaryt kaip geriau bet gali gautis kaip visada. As nerizikoju...

TIS'e tiesiai parašyta, kad BMW neprsiima atsakomybės, jei dėl kažkokios BMW nepatikrintos chemijos suges variklio ar išmetimo komponentai. O sugest ten tikrai yra kam ;]. Pabandykit, papasakosit, gal ir padės ;].


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2012, 00:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Regis rašė:
Sveiki kolegos,

Keliuose puslapiuose atgal užmačiau tokį priedą:



Gal galite pasidalinti kas bandėte? Gal profilaktiškai būtų naudingas toks priedas,
nelaukiant kol užsikiš ar klaidą kompe fiksuos!?

Manau, kad būtų labai naudinga išgirsti autoritetingo asmens - Arūno B, nuomonę.


Nepabandes nsuzinosi. pabandykit ir bus aisku. As asmeniskai siai dienai tokiais skystalaisi nelabai tikiu nes tai gali buti tas pats dyzelinis kuras toje talpoje su ispauzdinta grazia istorija ant jo sono. Ir kaip taisykle tokio pobudzio priedai padeda ne paciam automobiliui bet jo savininkui kuri ta istorija taip uzgydo kad nesvarbu koks jo turinys bebutu ta masina jau automatiskai geriau traukti pradeda jo smegenineje dar net nepajudejus is vietos. O jei realiai mastant tai pagalvokim. Kalba eina kad sis marmalas isvalo varikli, tai tarkim purkstukus, ismetimo voztuvus, degimo kamera, stumokliu pavirsiu, ismetimo kolektoriu, turbinos karstaja dali su jos valdymo mechanizmu, automatiskai katalikas turetu valytis irgi kazkiek, nors kie ten tiesos tame yra tai cia jau kitas klausimas, paklauskit pas tuos kurie daro kapitalinius varikliu remontus kailengvai nusivalo tos nuosedos nuo tu detaliu. Bet tarkim marmaliukas atlieka tai kas parasyta ant buteliuko. Tarkim variklis ne pirmos jaunystes tai ten isvalius normaliai tas visas jo isvardintas vietas turetu nemaza shh kiekis lekti pro ismetima kuriame yra sumontuotas DPF. Kaip zinome, o gal kas dar nezino tai suzinos perskaite, kad DPF yra sumontuotas tam kad sugaudytu visa ta isplauta ir ne tik isplauta shh... Tai manau jo pagreitintas uzsikisimas turetu buti garantuotas po tokios priemones panaudojimo. Gerai dabar pradekit saukt kad ta pati priemone isvalo ir DPF, bent taip rasoma and buteliuko sono. Gerai zinant DPF sitemos principus tai pats DPF issivalo deginimo principu t.y. ikaitinus pati filtra iki ~600 laipsniu. Is patirties galiu 100% garantuoti kad ir tie 600 laipsniu gerai uzsikisusiam DPF nelabai ka padededa jo normaliam issivalymui. Taip pat is patirties galiu pasakyti kad net isimtam DPF filtrui praplauti reikia ne vienos desimties litru vandens kad tie brudai isplauktu is jo lauk. Taip kad labai juokingai skamba kad keli mililitrai magisko skystalo ipilto i kuro baka gali padaryti magiskus stebuklus, turbuti reikia buti visai nenutuokianciam apie DPF sitema arba buti labai naiviu ir tiketi ta pasaka kuri svyti visu groziu hipnotizuojamom spalvom ant buteliuko sono. Gerai pabukim siek tiek uzhipnotizuoti tais pasitalais ir tarkim tas stebuklingas skystis isvalydamas variklio mazgus dar tuo paciu sukelia DPF regeneracija, t.y. uzkaitina ismetimo sitema iki ~500-600 laipsniu. Ziurim ka turim. Saugi DPF regeneracija vyksta vaziuojant ne zemesniu kaip 60km pastoviu greiciu ir tai vyksta ~30 min. Jinai sukeliama spec variklio valdymo programa kuri papildomai veliau atidaro purkstukus ko pasekoje kuras patenka i ismetima tokiu budu jis dega ismetime taip ikaitindamas DPF. Tagi paziurim kokiu principu musu stebuklingas skystis degina DPF. Jis pilamas i baka 30-50 litru degalu. Gerai musu regeneracija kiek laiko vyksta? O tiek kiek laiko uztrunka isvazineti toki kieki degalu. Kurioje vietoje tokio tipo regeneracija prasideda, o gi jau pacioje variklio degimo kameroje, ko pasekoje ikaista viskas iki velniai zino kiek laipsniu. O tai voztuvai, stumokliai. Ikaites duslintuvas iki 600 laipsniu stovinciam automobiliui kamstyje didziausias gaisro saltinis kuris bet kada gali pradeti tirbdyti aplink duslintuva esancias plastmasines bei gumines detales. Taip kad patys spreskite, kiek tiesos toje pasakoje kuri uzrsyta ant to magisko skyscio buteliuko.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 10 Rgs 2012, 00:58. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 10 Rgs 2012, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.12
Amžius:
43
Pranešimai:
362
Arunas B rašė:

Nepabandes nsuzinosi. pabandykit ir bus aisku. As asmeniskai siai dienai tokiais skystalaisi nelabai tikiu nes tai gali buti tas pats dyzelinis kuras toje talpoje su ispauzdinta grazia istorija ant jo sono. Ir kaip taisykle tokio pobudzio priedai padeda ne paciam automobiliui bet jo savininkui kuri ta istorija ant buteliuoko sono taip uzgydo kad nesvarbu koks jo turinys bebutu ta masina jau automatiskai geriau traukti pradeda jo smegenineje dar net nepajudejus is vietos


ir kuo graziau parasyta ant nugareles, tuo didesni turtai to buteliuko gamintojui.


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2012, 00:18 
  
 
 
Visiems labas vakaras,išanksto atsiprasau už gramatinės klaidas.Labai malonu kad aptariat tema dėl Xenum In&Out produktą.Taip pat malonu kad yra tokie zmonės kaip Arunas B. kuris nepagailejo laiko ir parase savo nuomone apie ši produkta ir taip pat dalinasi savo patirtimi su zmonem kuriems truksta šiokios tokios informacijos.Visus čia domina klausimas ar tai yra tiesa kas parasita ant šio buteliuko, ir taip pat kas yra parodoma video rolike ,ir ar realiai šis produktas veikia.

http://www.youtube.com/watch?v=2d4qScFO ... EobD2pAUKQ

Pasistengsiu kuo trumpiau papasakoti kaip mes pradėjom naudoti Xenum produktus.Dar pries 8 menesius aš pats buvau ligiai tokios pačios nuomones kaip ir Arunas.
5 metus as pats dirbu Turbinu sritije,pradžia buvo Turbo Baltijoje tai yra oficialus atstovas gamyklu Garrett,Holset ,BorgWarner,aš buvau atsakingas už Lietuvos rinka.Mano tėvas jau apie 13 metu užsiema turbinu pardavimu ir remontu,remontu dizeliniu automobiliu Maskvoje tai imone ООО Салди. Kai atejo laikas aš išejau iš Turbo Baltijos ir atidariau imone UAB Saldi Turbo.Kiekvienas kuris dirba Turbinu sritije arba su išmetimo sistemom susiduria su tokiom problemom kaip varštai kurie ne atsisuka nes jie yra pridege,buvo išbandita daug priemoniu atsukti varštams,ir tik vienas is ju patiko musu meistrams Maskvoje tai priemone užšaldanti varšta ir tuo pačiu metu atlaisvinanti ji kad butu lengviau ji atsukti .Mes nadojom tik viena ši Xenum produkta ,nes patis buvom nusiteikia prieš ivairiausius priedus i tepala arba i kura nes pagrinde daugelis gamintoju gamina priedus rugsciu pagrindu kad butu greitas efektas ir pigi savikaina produkto,panaudojus tokius priedus reikia naudoti rugsčiu neitralizatoriu ko ne daro daugelis ir prasideda tepalu prasiskverbimas pro tarpines nes chemija pragraužus visa purva išgraužia toliau tarpines (jeigu buvo ipiltas priedas i tepala) ,arba pabira tie patis purkštuvai ,arba atvirksčia užkimsa daugiau kuro sistema nes rugštis greitai veikia ir gali iškart koki gabaliuka purvo išmesti i sistema ir užkimsti ja del to visi bijo naudoti priedus.Rusu Xenum atstovai pradejo siūliti mums ivairius priedus į kuro - tepalu sistemas, iš pat pradžiu mes atsisakem ,kol buvo pakvesti i Xenumo seminara Maskvoje kur dalivavo Generalinis Direktorius Xenum ir visi technikos vadibininkai,seminaro metu buvo paroditi dokumentai kurie patvirtina kad Xenum ne naudoja savo produktose rugštis,atvirskčiai naudoja pačias brangiausiai išrastas medziagas kurias yra nauodojamos visose Xenum produktose,ir kad kai kurie produktai turi TUV Vokeciu instituto kokybes sertifikata kuri taip sau ne gaus kas panores, galesiu atsiusti kam idomu.
Padarius kompleksini valima Xenum IN&OUT buvo išarditos keleta mašinu,pas viena is ju dege lempute (particular filter) ir realiai patikrinta kaip tai veikia,visu pirma mus sudomino reklama –turbokompresoriaus geometrijos VNT valymas, nes tai yra musu profilis,realiai buvo išsivaliusios kompresoriaus karstosios dalies geometrija ir paties asies sparnuote vien del to mes buvome pasirose naudoti produkta In&Out.Automatiškai už turbinos matesi kaip buvo išvalitas DPF sodžiu filtras,kai kuriose mašinose jo nebuvo tai ziurejom kokioj bukleje katalizas, pats buvau nustebes kad Russijoje dar vazineja su katalizais.Po to automatiskai buvo nuimti purkštuvai ,dėl pursktuvu sunku nuspeti ar buvo jie pasikimse nes kompas pries tai rode kad jie dirba normos ribose,bet vis delto kuro sistemos mestrai patvirtino patikrinus purkstuvus ant sdendo kad jie veikia idealiai ir purškia toligiai,tiesa kuro siurblio nenuiminejom.
Kaip veikia In&out- kai užsidega rezervas užpilat priedo 1.5 litro visu pirma del to kad gerai susimaisitu su kuru ir dar yra vienas niuansas kad kai ipili dizeli i baka jis pradeda kristalizotis,tai tas kristalizavimo procesas turi vikti tik po to kai yra supiltas in&out,kaip pastebejot su sito preidu reikia pravazioti apie 300Km ant padidintu apsuku.Visa kuro sistema valo ir sutepa-šalina dregme minkštai ne sukeliant brudo nauji cheminiai elementai kuriu lenteleje yra ne vienas ir aš ju neišvardinsiu,dalinai vyksta valimas degimo kameros,ir kai tas priedas papuola i išmetima kur temperatura apie 600 laipsniu kaip minejo Arunas suveikia nano katalizatorius Nexgen kuris iš pradžiu neitralizoja sodžius ir padeda degint juos turbinos VNT geometrijoje ir DPF filtere kuo pasekoje atsilaisvina DPF filtras ir automatiskai daviklis mato kad nebera spaudimo ismetime - krenta temperatura, dingsta klaida prietasu skydelije ir mašina pradeda važioti taip kaip turi buti,aišku buna tokie atvijai kad pas žmogu yra problema su pukstukais mechanine o ne užteštumo tai tada pas ji pastoviai kaupsis sodžiai nes kuras dadegines išmetimo sistemoje,kol jis ju nepakeis.
Tikrai dar galima daug ka parašiti,aš manau kam bus idomu pasiskambins ir per pora min aš daugiau pasakisiu negu čia prirašiau,užtikrinu kad šis priedas veikia nesukelia problemu nera prasmes del nepatikrintu produktu užsidirbti sau antireklama visi kas išbande liko patenkinti,ne mazai servisu,diagnostu kurie isprogramoja filtrus jau naudoja toki prieda,kam idomu galit pavažioti i Kest Auto Verkiu gatveje pas Toma ju profilis tik BMW,arba SJBT Group servisas Liepkalnije,arba pas Daudriu taksoparke,arba Klion servisas,zodziu daug kas išbade ir naudoja ši produkta ne tik BMW automobiliose.
Visiems sekmes dekuj tems kas skaite.

Su pagarba
UAB Saldi Turbo


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2012, 00:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Ir kokia kaina sito daikto ? :)


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2012, 09:58 
  
 
 
Kaip as rasiau skiltije Servisų - Sąvartynų - Detalių parduotuvių informacija kad iki sio menesio pabaigos klubo nariams vietoj 230LT kaina 190LT


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2012, 10:33 
  
 
 
Jeigu kazka domina klausimai del perkaitinimu kaip rase Arunas B. ir taip toliau,tai del techniniu klusimu geriau pasiskambinkit nes jeigu teks rasit tai uzims du lapus A4 fomato. :)


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2012, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
salditurbo rašė:
Jeigu kazka domina klausimai del perkaitinimu kaip rase Arunas B. ir taip toliau,tai del techniniu klusimu geriau pasiskambinkit nes jeigu teks rasit tai uzims du lapus A4 fomato. :)

vienu zodziu,kalbet ir rasyti moki graziai savo pamoka ismokes.


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2012, 16:58 
  
 
 
o tai negeriau 1 kart parasyt nei N kartu kalbet telefonu ? :)


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2012, 19:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.28
Pranešimai:
170
Automobiliai:
ex. BMW e60 525d
BMW e70 09' xdrive 3.5d
moto Honda CBR 1000rr SC57 Hannspree
Audi Q5 sline 3d 10`
now.
BMW e65 3d 06`
Mercedes Benz C55 AMG 06`
telefonu apdirbt lengviau :)


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2012, 19:36 
  
 
 
Dar karta visiem labas
Vitas 85 - na kaip cia ne ismoksi kai auto yra mano silpnoji vieta,ivairus seminarai ir kursai, + 5 metus mokiausi Masvos МАДИ institute + yra darbo patirties ir geras mokytojas,taip pat bendrauju ir dalinames mintimis su kai kuriais BMW meistrais kurie anksciau dirbo Krastoje ,taip pat bendraujam pastoviai su visais Xenum atstovai ir dalinames patirtimi ,tai jeigu net nakti prikelsit i tam tikrus klausimus galesiu iskat atsakiti:)
del to kad surasiti visus techninius niuansus tikrai tai uzims daug laiko,priejimas prie kiekvieno kliento yra idvividualus,jeigu mes matom kad reikia ispradziu padariti tam tikrus darbus tai ir pasiulisim juos atlikti o jau poto naudoti In&Out,nes jeigu yra mechanines problemos reikia jas spresti ,nes veltui gadinti si produkta tikrai gaila.
seip visada reiktu darbus pradeti nuo kompiuterines-mechanines diagnostikos tik po to kaip daktaras statai diagnoze kokios yra problemos ir kaip tinkamai jas isspresti.Del to ir sakau kreipkites ir bandisim kartu spresti jusu problema,visiem gero savaitgalio;)


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2012, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.12
Amžius:
43
Pranešimai:
362
http://www.metacafe.com/watch/yt-vtXUCX ... fap_clean/


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2012, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Mariuss rašė:
http://www.metacafe.com/watch/yt-vtXUCXWgNro/bmw_e61_530d_cleaning_dpf_pdf_clean_fap_clean/


Lenkai cia su oru zaidzia. Toks budas toli grazu iki normalaus isvalymo. Be to siame video ne pats baisiausias varijantas nes ten jau oras orasipucia. Esu turejas tokiu kur nieks neprasipucia, nei oras nei vanduo, kol per nakti neuzmerki i tam tikrus skyscius nieks nejuda ten is jo.


StandartinėParašytas: 11 Spa 2012, 22:27 
  
 
 
DPF/Fap sodziu filtro valiklis Klubo nariams iki 2012-10 men. pabaigos 190LT

http://salditurbo.lt/xenum/in-out-clean ... #more-1222


StandartinėParašytas: 14 Spa 2012, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
O su kuo geriausia plauti PDF filtra ? Ta prasme jau isemus bakeli.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery