Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 13:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Rgs 2012, 18:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.30
Amžius:
32
Pranešimai:
23
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Auto:
BMW 523i, E39, 2,5l benzinas/dujos

Sveiki,
Istorija prasidėjo nuo to, kad vienos ilgos kelionės metu man baigėsi benzinas, bet kadangi variklį moku užkurti ir dujomis - apie savaitę visiškai nenaudojau benzino. Po to, užsipylus, variklis vistiek nebesikūrė benzinu(o dujom sėkmingai važiuoja ir variklis dirba gražiai). Įtariau kuro pompą esančią po galine sėdyne. Šiandien ją išsiėmiau, išbandžiau tiesiai 12v pajungęs - veikia. Įstačiau atgal į baką ir nuėmęs šlangutę viršuje tiesiai pajungiau - benzas bėga. Bet ties čia mano žinios ir pasibaigė.
Apie pompas dauguma temų čia - dyzeliai, o kur apie benzą, tai irgi negelbsti(arba nemoku paieška gerai naudotis)
Tai turiu pora klausimų:
Kur toliau problemos ieškoti? Galvoju atjungti šlangutę kur nors prie variklio, sukt starterį, ir žiūrėt, ar atbėga, bet čia kyla kitas klausima - ar yra dar viena pompa pakeliui į variklį, o jei yra, tai kur? Ir kaip ją išimt/apžiūrėt/patikrint?
Ar labai ilgai reikia sukti starterį, kol benzinas pasieks variklį, jeigu jis tiek laiko nenaudotas?
Gal turit dar kokių minčių? Iš anksto dėkui :wink:


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2012, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
69
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39.530d
diagnostika darikis.gali but spaudimo nesukialia....


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 12:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.20
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E39 530D
ir siaip, nebutina starterio sukti, kad benzas iki motoro atbegtu.. uztenka ijungti degima ir siurbliai pasileidzia ;)


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.25
Pranešimai:
822
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 LCI 320dA
[ex] E39 528iA
įpilk kuro kad kuro rodyklė apie 15 ltr rodytų ir pabandyk ilgiau pasukt motorą - turėtų pagaut, čia ne dyzelis, sudėtingų problemų nėra ;)


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 16:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.04
Amžius:
34
Pranešimai:
498
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 523 E39
BMW 324d E30
aDamned rašė:
Auto:
BMW 523i, E39, 2,5l benzinas/dujos

Sveiki,
Istorija prasidėjo nuo to, kad vienos ilgos kelionės metu man baigėsi benzinas, bet kadangi variklį moku užkurti ir dujomis - apie savaitę visiškai nenaudojau benzino. Po to, užsipylus, variklis vistiek nebesikūrė benzinu(o dujom sėkmingai važiuoja ir variklis dirba gražiai). Įtariau kuro pompą esančią po galine sėdyne. Šiandien ją išsiėmiau, išbandžiau tiesiai 12v pajungęs - veikia. Įstačiau atgal į baką ir nuėmęs šlangutę viršuje tiesiai pajungiau - benzas bėga. Bet ties čia mano žinios ir pasibaigė.
Apie pompas dauguma temų čia - dyzeliai, o kur apie benzą, tai irgi negelbsti(arba nemoku paieška gerai naudotis)
Tai turiu pora klausimų:
Kur toliau problemos ieškoti? Galvoju atjungti šlangutę kur nors prie variklio, sukt starterį, ir žiūrėt, ar atbėga, bet čia kyla kitas klausima - ar yra dar viena pompa pakeliui į variklį, o jei yra, tai kur? Ir kaip ją išimt/apžiūrėt/patikrint?
Ar labai ilgai reikia sukti starterį, kol benzinas pasieks variklį, jeigu jis tiek laiko nenaudotas?
Gal turit dar kokių minčių? Iš anksto dėkui :wink:

Nebutinai jis pakankamai nasiai veikia. Man buvo panasi problema. Pabandyk atsukti gale ''rail'o'' kamsteli ir regis paspaudus nipeli ir tuo pat metu sukant starteri ten turi varyt benza normaliai. Jei silpnai vadinasi problema su siurbliu.


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 16:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.30
Amžius:
32
Pranešimai:
23
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Giedriuse39 rašė:
ir siaip, nebutina starterio sukti, kad benzas iki motoro atbegtu.. uztenka ijungti degima ir siurbliai pasileidzia ;)

Pas mane srovė iki pompos ateina tik sukant starterį, degimą įjungus jis nedirba. Neturėtų taip būti? :?


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.30
Amžius:
32
Pranešimai:
23
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Tomyciukas rašė:
Nebutinai jis pakankamai nasiai veikia. Man buvo panasi problema. Pabandyk atsukti gale ''rail'o'' kamsteli ir regis paspaudus nipeli ir tuo pat metu sukant starteri ten turi varyt benza normaliai. Jei silpnai vadinasi problema su siurbliu.


O kaip tą našumą skaičiuoti? Manometru ar tiesiog merkti į benzą ir žiūrėti, kiek per minutę pravaro?
Ir kas yra Railas, jo kamštelis ir nipelis? :D


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 17:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.30
Amžius:
32
Pranešimai:
23
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Ir dar, vis dar įdomu - yra dar viena pompa pakeliui link variklio ar ne? :roll:


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.27
Amžius:
38
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E38 730d,00'' 155kw 480Nm. ''Vimota''
EX E65, 05'' 740i Individual

E38 740d,01'',Individual,Stratos grau...Pilnas.
E28 525e,86'' Stroker engine,LSD,Pfeba,Alpinweis.
Nera,o jei zinios tuom ir baigiasi tai nepyk,bet palik ta darba profesionalams,ir laiko ir galimai rezultate pinigu sutaupysi. :idea:

Ir nereikia bukstauti jog cia forumas ir bla,bla-Forume gali patarti entuziastui,jei nera supratimo tai kam to tau reik?As kai netaisau lektuvu tai ir nelendu i ju Forumus.Be pykciu tik :wink:


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 18:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.30
Amžius:
32
Pranešimai:
23
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Matai, ne mano specialybė ir žinių neturiu. Bet ką turiu, tai galvą ant pečių ir garažą :D . Dėl to ir nusprendžiau, kad su teorine pagalba galiu pats susitvarkyti. Tuolab, kad šiuo metu finansiškai negaliu sau leisti į kokį servisą vežti, o automobilį naudoju kasdien. Tikrai ne iš idėjos, kad viską galiu ir moku pats, tai darau.

Į temą - įsipyliau ~20l benzino. Pradėjo sukant starterį apsukos iki kokių 300 pakilti ir iškart gesta. Tada išlupau šlangutę iš audi 100 2,3l pažiūrėt, kokia ten srove iš bako bėga, tai galiu pasakyti, kad jau aišku, jog pompa normaliai neužpumpuoja :D Gerokai stipresnė srovė audėj.


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.27
Amžius:
38
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E38 730d,00'' 155kw 480Nm. ''Vimota''
EX E65, 05'' 740i Individual

E38 740d,01'',Individual,Stratos grau...Pilnas.
E28 525e,86'' Stroker engine,LSD,Pfeba,Alpinweis.
Audinei tas Siurblys trigubai didesni nasuma turi,jei pas bmw 2 bar tai audi 6-7 iki 9 bar daeina,tad manau neskubek daryti isvadu. :D Tu metu Audi kuro ipurskimo sistema skiriasi nuo BMW kaip diena ir naktis :!:


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 18:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.30
Amžius:
32
Pranešimai:
23
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
:roll: Ką tik išsiėmiau vėl siurblį, pajungiau 12v, tai pirštą uždėjus visiškai jokio spaudimo nesijaučia.
Vėl gi - degimą įjungus turi dirbti jis ar ne? Nes sudirba tik pasukus starterį. Beje, patikrinau visus mašinoj rastus saugiklius ir reles, visi sveiki.


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 19:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
nusipirk kita siurbly ir bus aisku, naudotas kainuoja ~60lt.


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.04
Amžius:
34
Pranešimai:
498
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 523 E39
BMW 324d E30
aDamned rašė:

O kaip tą našumą skaičiuoti? Manometru ar tiesiog merkti į benzą ir žiūrėti, kiek per minutę pravaro?
Ir kas yra Railas, jo kamštelis ir nipelis? :D

Rail'u benzinas patenka i purkstukus. Jeigu tapornai, tai vamzdelis. Ji rasi po kapotu virs isiurbimo kolektoriaus, o jo gale tas nipelis uzdengtas kamsteliu. Nasumas is akies matosi mazdaug ar geras, nes slegis sistemoj kaip sake apie 2 bar ar panasiai. Galima ir ziureti kiek pribega per puse minutes (manuale yra paaiskinta).


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2012, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
aDamned rašė:
:roll: Ką tik išsiėmiau vėl siurblį, pajungiau 12v, tai pirštą uždėjus visiškai jokio spaudimo nesijaučia.
Vėl gi - degimą įjungus turi dirbti jis ar ne? Nes sudirba tik pasukus starterį. Beje, patikrinau visus mašinoj rastus saugiklius ir reles, visi sveiki.

vezk ta siurbli i cia http://www.kurosiurbliai.lt/ sumokesi gal 120 lt ir baigsis tavo bedos


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery