Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 09:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Rgp 2012, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Sprendziant kiek bedu JAU turejai tai tikrai kad ledinis su 150 prabegu :mrgreen:


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2012, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
bmwspeed rašė:

Idomu kada ir kokios problemos prasides siu metu gaminamiems modeliams :)


Problemos prasideda po 20k ir tokios nejuokingos kaip kad uzlinksta turbina ar nutruksta variklio grandine. Manu kad po 150k nelabai bus jas imanoma isviso naudoti.


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2012, 12:53 
  
 
 
Arunas B rašė:

Problemos prasideda po 20k ir tokios nejuokingos kaip kad uzlinksta turbina ar nutruksta variklio grandine. Manu kad po 150k nelabai bus jas imanoma isviso naudoti.

Kiek tenka skaityt tavo post'us Arunai, tai kuo naujesni BMW, tuo problemos anksciau su jais prasideda ir ju tik daugiau. Pamenu rasei apie LCI e60 kad tos neva tai naujesnes dezes labai sekmingai smugiuoja , dabar apie f10... Ar istikro taip yra ? :?


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2012, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
tangou rašė:
Kiek tenka skaityt tavo post'us Arunai, tai kuo naujesni BMW, tuo problemos anksciau su jais prasideda ir ju tik daugiau. Pamenu rasei apie LCI e60 kad tos neva tai naujesnes dezes labai sekmingai smugiuoja , dabar apie f10... Ar istikro taip yra ? :?


O del ko as su senu E36 vazineju, kaip manai ? :mrgreen:


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2012, 23:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Na bet cia tiesa, kad naujesnes nelaiko taip kaip senosios...
Kas gali pagalvoti, kad automobiliui 6 metu su 135 000 km. rida reikia keisti smagrati, dezes pirminio veleno rieboksli, ar po 120 000 reduktorius pradeda uzti? Arba po 3 metu eksplotavimo ( rida buvo apie 65 000 km. ) keisti dangtelio tarpine del alyvos prasisunkimo? #-o


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2012, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.30
Amžius:
44
Pranešimai:
128
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E30 320i 90'
ex E34 535i LPG
ex E36 318i 94'
E61 530d 04'
E36 328i touring 97'
Nikas:
Tadis
Masinu nauju maziau perka, tai nors is daliu uzsidirba :) Reikia is kazko gyventi :lol:


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2012, 05:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.05.09
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E60 535d M 2005
Labu kolegos ir bmw-vistai :) nekurent naujos temos, kalba vistiek eina apie automatine greiciu dieze.
AUTO: e60 535d 2005m

PROBLEMYTE: suskirdo greiciu dezes karteris(plasmasinis) ir po truputi isvarvejo kas koks tepalo kiekis auto kolkas dar vazioja bedu nera kaip, tesiog reciakiais negrazus begiu permetimas iviksta - isvada trukumas tepalu.

KLAUSIMAS: noriu laikinai dasipilti tepalo, kol susirasiu kas pakeis man sankaba(pusle),karteri,tepala,filtra
patarkit koki tepaliuka maisyti su dabar likusiu tepalu dezeje?

dezes kodas - BMW 83220142516
auto datoj radau kad Shell M-1375,4

PAS DILERI SIO TEPALO NEPARDUODA

radau sita googlej

http://www.ebay.co.uk/itm/Lifeguard-6-a ... 3a782d1fa0


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2012, 08:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Džiunglių Šniūrs rašė:
Na bet cia tiesa, kad naujesnes nelaiko taip kaip senosios...
Kas gali pagalvoti, kad automobiliui 6 metu su 135 000 km. rida reikia keisti smagrati, dezes pirminio veleno rieboksli, ar po 120 000 reduktorius pradeda uzti? Arba po 3 metu eksplotavimo ( rida buvo apie 65 000 km. ) keisti dangtelio tarpine del alyvos prasisunkimo? #-o



Jo jo, anksciau ir ziguliai taip negesdavo, ir limonadas skanesni buvo :)
Paskutinis geras buvo E34 o kai i kapus nukeliavo tai ir E39 patapo stebuklu.. Galiu uztikrinti kad po 4 metu ir E60 bus geris o ant F serijos meslus kraus :)

Istiesu visada buvo su naujais bugu ir ne tik elektronikoje.. Dabar daugumai akiratis prasiplete, po pasauli pasibarste, apsigyveno auto dirbtuvese, pamate "mases" automobiliu patenkancius i remonta ir nustero - koki [CENZŪRA] gamina :) vat jei butumete krapste pirmuosius apynaujus (garantinius) E34, E39 ir kitus tada galima butu lyginti kokie tada buvo kokie dabar.. Stebuklu nera, viskas cia normaliai :)


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2012, 10:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Noreciau sutikti, bet... Lietuvoje daugiau siuo metu E39 ir E46 nei E60, E90 turbut niekas nesigincys. Taciau daznesnis serviso klientas E60, E90. Cia ne seip sugalvojau, pazystamas tokiam uzkampyje kaip Ignalina tvarko tik BMW varikllius, pas ji zmones keliauja ir is Vilniaus, ir is Latvijos. Neretas atvejis kai grandine nutruksta dyzeliui ar itempejas grandines pareina N serijos benzinuose. Tuo tarpu E39 benzai kartais tarpine prapucia, o dyzelis isvis kazkokiu dideliu bedu neturi su motorais.
EZH rašė:


Jo jo, anksciau ir ziguliai taip negesdavo, ir limonadas skanesni buvo :)
Paskutinis geras buvo E34 o kai i kapus nukeliavo tai ir E39 patapo stebuklu.. Galiu uztikrinti kad po 4 metu ir E60 bus geris o ant F serijos meslus kraus :)

Istiesu visada buvo su naujais bugu ir ne tik elektronikoje.. Dabar daugumai akiratis prasiplete, po pasauli pasibarste, apsigyveno auto dirbtuvese, pamate "mases" automobiliu patenkancius i remonta ir nustero - koki [CENZŪRA] gamina :) vat jei butumete krapste pirmuosius apynaujus (garantinius) E34, E39 ir kitus tada galima butu lyginti kokie tada buvo kokie dabar.. Stebuklu nera, viskas cia normaliai :)


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2012, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Džiunglių Šniūrs rašė:
Noreciau sutikti, bet... Lietuvoje daugiau siuo metu E39 ir E46 nei E60, E90 turbut niekas nesigincys. Taciau daznesnis serviso klientas E60, E90. Cia ne seip sugalvojau, pazystamas tokiam uzkampyje kaip Ignalina tvarko tik BMW varikllius, pas ji zmones keliauja ir is Vilniaus, ir is Latvijos. Neretas atvejis kai grandine nutruksta dyzeliui ar itempejas grandines pareina N serijos benzinuose. Tuo tarpu E39 benzai kartais tarpine prapucia, o dyzelis isvis kazkokiu dideliu bedu neturi su motorais.


TOdel kad jei neprogresuos gamintojas, jis tiesiog bankrutuos.. O progresas vyksta perkraunant mazgus(varikli, deze) ir ispaudziant kuo geresni sanaudu/degalu/tarsos santyki. Paziurekit pirmieji 3.0d motorai buvo su 130kw, dabartiniai su 190kw. Niekas is niekur neatsiranda.. O dar primetus, kad visokiu barjeru prideta varikliui,kurie ale mazina tarsha.. O kitas dalykas, su naujaisiais 3.0d ir buna dazniausiai bedos del katalizu, Mikrodaleliu filtr ir pan. Aisku dezes nera superines, neatlaiko pusles tokios galios, turbinos labai apkraunamos ir pan..


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2012, 17:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.14
Amžius:
53
Pranešimai:
634
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
ex E39 525d M57 01'
e60 530d M57N 03'
Netycia uzbridau forume,kad ZF 6HP...dezes eina ir jaguarams, fordams,landrover.Ir raso,kad australijoj pilamas(ford) Mercon SP XT-6-QSP tepalas i deze.Kuri ZF kaip ir leidzia naudot.Ir kuris perpus pigesnis.(naujesnis produktas su geresnem ar panasiom specifikacijom kaip ir shell M 1375,4 )
P.S.Siaip pasvaiciojimai popietei:)


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2012, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Rams rašė:
Netycia uzbridau forume,kad ZF 6HP...dezes eina ir jaguarams, fordams,landrover.Ir raso,kad australijoj pilamas(ford) Mercon SP XT-6-QSP tepalas i deze.Kuri ZF kaip ir leidzia naudot.Ir kuris perpus pigesnis.(naujesnis produktas su geresnem ar panasiom specifikacijom kaip ir shell M 1375,4 )
P.S.Siaip pasvaiciojimai popietei:)


Kad per pus pigesnis tai nepasakyciau.


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2012, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.14
Amžius:
53
Pranešimai:
634
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
ex E39 525d M57 01'
e60 530d M57N 03'
Tai jau detales:)
Gal tu Arunai kazka apie ji girdejas?Mates,ciupines?


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2012, 22:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Rams rašė:
Tai jau detales:)
Gal tu Arunai kazka apie ji girdejas?Mates,ciupines?


Kazka girdejas buvau bet kai pasidomejas pamaciau kad kaina ne kazka ten smarkiai skiriasi, be to ir su tiekimu ne kazkas tai ir neieskau, nes gaunu orginalu gan normaliom kainom tiek tiesiai is bmw, tiek ta kur nuorodoje ZF. O kad del tu pakaitalu tai teko kelis ciupineti ten atseit kur audi pila ar yra dar Febi firmos tai ju spalva, kavpas net ir klampumas skiriasi, tai ka as zinau.....


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2012, 16:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
43
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
Sveiki.Norejau paklausti kokios kainos lietuvoje tu konverteriu.Nes airijoj servisas uzsiprase 1500 euru uz pilna dezes servisa + konverterio restauravima.Kaina nepaguode #-o


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery