Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 02:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 415 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Bir 2012, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
Tigriukas rašė:
Nekuriant naujos temos, noriu paklaust norint pakeist kondicionieriaus radiatorių, reik ardyt faras ir buferi nuiminėti, ar iš variklio pusės prieiti reikia, kaip suprantu tada radiatorių nusiimti ir antifrizą išsileisti visa taip? Pas mane E39 97 metų 520. Nenorių vežt į jokius servisus ir palikinėti kai įrangos turiu pakankamai, vietos kur tai daryt taip pat yra ir bent žinosiu kad bus įdėta "kultūringai". Užteko vienam servisui palikti kai dažė man mašina, nudažyt gerai ir greitai nudažė, tik po dažymo pradėjo posukiai nebedegt, priešrūkiniai nebedegt ir bagažinė neužsidarinėt. Pagelbėkit kas žinot, nes šiandien planuoju pasikeisti.

nereikia isiminet lempu, nereikia isleidinet antifrizo.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 12 Bir 2012, 00:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
33
Pranešimai:
25
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39, 520i
Turiu dar vieną klausimą, radiatorių pasikeičiau, viskas tvarkoje, užsipildžiau freono, dabar yra taip kad tas freono siurbliukas ar kaip jis vadinamas, kur kartu su dirželiu eina, įjungus degimą jį pritraukia (nors degimą įjungus neturėtu iš karto pritraukti) ir užkūrus mašina jis visada pritrauktas būną, nesvarbu ar įjungiau kondicionierių ar ne, bet man jis nuolatos dirbą ir išvien pučia šaltą orą, gal kas žinot kur bėda gali būti??? :)
Primenu jog pas mane 520 97m. M52


StandartinėParašytas: 21 Lie 2012, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.06
Amžius:
41
Pranešimai:
90
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
---//---
Nikas:
Saulenas
2001.02 (E39). ventiliatorius 4 laidu. Beda kaip ir pas daugeli, jis nesisuka pajungus kondicionieriu. Ventiliatorius patikrintas veikia visi 3 greiciai (varzos geros). Pats kondicionierius saldo gerai. Iki ventiliatoriaus neateina srove! saugikliai sveiki ir 75,76 nenukepe. Kur stovi rele ? po kapotu? bagazinei? po apmusalais? jei kas susidure ir keite neveikiancia rele, padekit. ačiū


StandartinėParašytas: 21 Lie 2012, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Amžius:
45
Pranešimai:
188
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
E39 530D 99m
anglonas rašė:
2001.02 (E39). ventiliatorius 4 laidu. Beda kaip ir pas daugeli, jis nesisuka pajungus kondicionieriu. Ventiliatorius patikrintas veikia visi 3 greiciai (varzos geros). Pats kondicionierius saldo gerai. Iki ventiliatoriaus neateina srove! saugikliai sveiki ir 75,76 nenukepe. Kur stovi rele ? po kapotu? bagazinei? po apmusalais? jei kas susidure ir keite neveikiancia rele, padekit. ačiū

patikrink dideli saugikli esanti uz bardacioko. Kad prie jo prieiti reikia nusimti pati bardacioka (taip patogiau ji pamatyti)

_________________
BMW 530 D, 99m, touring


StandartinėParašytas: 21 Lie 2012, 15:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.06
Amžius:
41
Pranešimai:
90
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
---//---
Nikas:
Saulenas
uz bardacioko 75 ir 76, as rasant zinute buvau parases kad ok su jeis. tai papildomui ventiliatoriui priklausantis 75nr saugiklis 50amperu sveikas. Ar gali papildomas ventiliatorius neisijungi veikiant kondicionieriui del kitu priezasciu jei sugedes termostatas ir ausinimo skystis syla labai ilgai, nes kiek suprantu pilnas ratas. O ventiliatorius neisijungia nes jam dar ir nereikia suktis :) bet kiek skaiciau prisiskaiciau paspaudus kondicionieriu turi paduoti vienu laidu visada srove. Laidai stori iki ventiliatoriaus ir guma izoliuota, negali but nupuve ir nutruke kurioi nors vietoj. Kazkokia rele turi buti? kitiems modeliams stovi 3 reles k21 ir t.t. o ant E39 ? ir seip keistai kad 4 laidu ventiliatorius su varzom, nes kai kas teige kad nuo 98.08men jau ejo tik 3 laidu


StandartinėParašytas: 21 Lie 2012, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
priburta kažkas, nes manau turi būt 3 laidų jau, elektrinis tokių metų

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 21 Lie 2012, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.06
Amžius:
41
Pranešimai:
90
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
---//---
Nikas:
Saulenas
turetu buti elektrinis, bet pasitaiko ir 4 laidu. buciau rades ventiliatoriu nepajungta ar priburta su fyskem tai tada tiesiog mesciau lauk ta ventiliatoriu ir tiek. bet dabar ir pravodke 4 laidu. Nesinori tiketi kad kazkas sumaste nesamoniu daryt is ventiliatoriaus, kam to reikia . esu uzmates diskusijas forumuose kad pasitaikydavo 2001 ar 2002 4 laidu ventiliatorius. Perkant auto buvo nutrukes dirzelis kondicionieriaus, gal bejunginejant nukepe kas todel dabar nesisuka ventiliatorius....


StandartinėParašytas: 21 Lie 2012, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
supratau. na čia jau elektriko gal reikėtų pagalbos

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 23 Lie 2012, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.06
Amžius:
41
Pranešimai:
90
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
---//---
Nikas:
Saulenas
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 23 Lie 2012, 22:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.06
Amžius:
41
Pranešimai:
90
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
---//---
Nikas:
Saulenas
neuzvedus tokia srove vaiksto valdymo blokely, skirtas 4 laidu ventiliatoriui. Uzvedus ir ijungus kondicionieriu keiciasi tik paduodama srove vietoj 12.7 iki 14.2 (generatoriaus krovimas). Is to blokelio storas juodas iseina i ventiliatoriu (minusas), kiti du toliau nusitempia i kitas 2 reles kurios yra K22 (2 greitis) ir K201 (3 greitis). Numovus reliu kauselius ir sujungus priverstiniu budu ventiliatorius sukasi puikiai. Atkasus laidus tai i K22 rele turi paduoti srove is dezutes storas raudonas laidas, kad suktusi ventiliatorius, bet jis nieko neatiduoda, kazkas kazkur nesudirba.


Paskutinį kartą redagavo Saulius 25 Lie 2012, 23:30. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Lie 2012, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.06
Amžius:
41
Pranešimai:
90
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
---//---
Nikas:
Saulenas
Siemens V23143-A1-X10
67.32-6 921354


StandartinėParašytas: 25 Lie 2012, 11:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.06.26
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E39 525d '01
Laba, pas mane ta pati bėda. Masina 2001 stovi 4 laidu ventiliatorius, visi greičiai veikia jungiant tiesiai į fiškę, bet įjungus kondicionierių nesisuka.


StandartinėParašytas: 25 Lie 2012, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.06
Amžius:
41
Pranešimai:
90
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
---//---
Nikas:
Saulenas
Buvau pas elektrika, pajunge ant kompo ir mato kad nutrukes laidas valdymo. Tai planuoju palikti kad surastu kur ten kas nutruke jei nutruke :). Tai visgi pasitaiko 2001 metu ir 4 laidu ventiliatoriai ne pas mane viena toks antikvariatas ..... !

Sitas tvarkymas planuojamas kita savaite kai karsciai baginesis, anksciau nepriima : )) Rezultata pranesiu kur ieskoti slieku su tokia beda susidurus, gal automobilio del ventiliatoriaus nereikes keisti :)


StandartinėParašytas: 30 Lie 2012, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.05
Pranešimai:
204
Automobiliai:
E39 530 2001 11
Saulius rašė:
Buvau pas elektrika, pajunge ant kompo ir mato kad nutrukes laidas valdymo. Tai planuoju palikti kad surastu kur ten kas nutruke jei nutruke :). Tai visgi pasitaiko 2001 metu ir 4 laidu ventiliatoriai ne pas mane viena toks antikvariatas ..... !

Sitas tvarkymas planuojamas kita savaite kai karsciai baginesis, anksciau nepriima : )) Rezultata pranesiu kur ieskoti slieku su tokia beda susidurus, gal automobilio del ventiliatoriaus nereikes keisti :)


pas mane irgi 2001 galas, 4 laidu ventiliatorius. Varzos mirusios, nes dirba tik didziausiu greiciu. Varzu nominalai 0.2 ir 0.5? Siom dienom ju kainos?


StandartinėParašytas: 31 Lie 2012, 00:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
naujos is krastos rodos 140 gal su akcija buvo kazkada. as lemonoj pirkau pagal panasius duomenis, apie 60lt isejo.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 415 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery