Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 20:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Bir 2012, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
64
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e65
e60
ex E46
tai kas lieka? pagal ideja imobilaizeris negali buti, kadangi starteris suka. Siurbli pries tai keciau, ir nlb imanoma jog del to jog isrinkau ir surinkau nusprogo siurblys. Siurblio degimo kampas stovi gerai, voztuvai isstatyti idealiai. neisivaizduoju, kas dar gali cia buti?
tai kas lieka? pagal ideja imobilaizeris negali buti, kadangi starteris suka. Siurbli pries tai keciau, ir nlb imanoma jog del to jog isrinkau ir surinkau nusprogo siurblys. Siurblio degimo kampas stovi gerai, voztuvai isstatyti idealiai. neisivaizduoju, kas dar gali cia buti?


StandartinėParašytas: 10 Bir 2012, 18:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
64
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e65
e60
ex E46
Siandien padariau diagnostika su DIS, tai skiltyje kur drive ismete dde Diesel Electronics DDE3.0 (su x zenklu) ir dar ismete ews vehicle imobillizer su (!) zenklu. Dariau dar diagnostika su Carsoft, tai ews parode jog viskas gerai, o dde tipo neranda. ka manot? as manau gal kontaktas kur neateina? ar manot sudege elektronine dalis siurblio?


StandartinėParašytas: 11 Bir 2012, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
Manau, kad kazka uztrumpinai arba laida nulauzei/nutraukei

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 11 Bir 2012, 13:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
64
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e65
e60
ex E46
o nemanai jog gali buti imobilaizeris?


StandartinėParašytas: 11 Bir 2012, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai ir pats kompas galejo numirt ir dar begale kitu variantu.
paprastas kontakto dingimas gali panasiai baigtis, ar nepakankama mase, ar dar kas panasaus...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 11 Bir 2012, 14:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
64
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e65
e60
ex E46
Na jo, bet juk praskambinau beveik visus laidus, ir siaip kaip suprantu ews blokuoja siurbli, net rodo jog siurblio neranda. manau beda bus tame, tik va klausimas kaip db priristi rakta.
Dariau diagnostika vel, ismete klaida 74DDE: Activation, A/C compresor. Activation, open circuit or short circuit to b-. Tai rase skiltyje Drive. Diagnostika dariau su DIS. ka manot? pats manau kad kazkur minusa trumpina ar pan. bet butu labai idomi ir Jusu nuomone.
Dar uzmirsau pridurti, jog istrinu klaida, pasuku truputi su starteriu, ir vel taspats(klaida atsiranda). Dabar nete skaitineju, jog tai gali buti a/c compresor rele, ar gali jog del jos nesikuria? nes kazkaip keista man, gaunasi jog cia kaip ir kondicionieriaus klaida, o primeta prie drive erroru


StandartinėParašytas: 12 Bir 2012, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
64
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e65
e60
ex E46
A/C Compressor Activation DDE 3.0

The A/C compressor is switched on and off by the DDE control unit (S_KOREL signal) via a relay. Switch-on of the A/C compressor is inhibited under following conditions:
Start-off status:
Road speed < 10 km/h AND
Accelerator pedal > 30 % AND
Engine speed < 1800 rpm
Acceleration:
Accelerator pedal change > 400 %/second AND
Engine speed < 3000 rpm
Coolant temperature > 117 °C
Throttle dip:
Engine speed < 755 rpm
Start procedure
Fault code stored in DDE:
Fault code 1D "road speed signal" OR
Fault code 25 "pedal position sensor"
Troubleshooting

The relay and relay activation are monitored but not the compressor itself. Fault code 74 "A/C compressor relay" is stored in the case of defect.
va susiradau siektiek info. bet ar del to gali nesikurti auto? Padekit :)


StandartinėParašytas: 12 Bir 2012, 01:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
istrauk AC saugikli ir bandyk tada


StandartinėParašytas: 12 Bir 2012, 09:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Fault code 1D "road speed signal" OR
Fault code 25 "pedal position sensor"

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 12 Bir 2012, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
64
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e65
e60
ex E46
ta pati meta errora, equency fault 52. kur yra klaidu aprasymai?


StandartinėParašytas: 13 Bir 2012, 00:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
ERNESTAS01 rašė:
ta pati meta errora, equency fault 52. kur yra klaidu aprasymai?


Kokie tau klaidu apsasymai, ka cia gryba pjauni turi dis ir dar tau reik klaidu aprasymu.


StandartinėParašytas: 13 Bir 2012, 01:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
64
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e65
e60
ex E46
74DDE: Activation, A/C compresor. meta sita, ant jos paspaudus raso equency fault 52. as tikrinai, laidai izoliuoti gerai condiko, tik nesuprantu, kodel tada meta a/c errora prie dde...


StandartinėParašytas: 13 Bir 2012, 01:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
ERNESTAS01 rašė:
74DDE: Activation, A/C compresor. meta sita, ant jos paspaudus raso equency fault 52. as tikrinai, laidai izoliuoti gerai condiko, tik nesuprantu, kodel tada meta a/c errora prie dde...


Kur tau ten tas tepalas bego ir ka ten tu tvarkei?


StandartinėParašytas: 13 Bir 2012, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
fequency yra daznis, pasikartojimu skaicius.
a/c su uzvedimu nesusije, knisk pedalo ir auto greicio davikli, juk klaidas konkrecias turi.
greitis cia nuo abs daviklio man rodos, bet del to uzsiveda, tai pedalo davikli. gal kompas uzvedimo metu mato, kad gazas max, ar dar kokia nesamone

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Bir 2012, 10:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
64
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e65
e60
ex E46
Arunas B rašė:

Kur tau ten tas tepalas bego ir ka ten tu tvarkei?


Prie vakumines pompos. nieko ypatingo ten nedariau, ajungiau visus laidus ir atgal sujungiau (bet galimas varijantas jog buvau uzmirses atjungti degima.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery