Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 05:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Kov 2012, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.18
Pranešimai:
38
Automobiliai:
E39 530d 2001m.
Buvo taip:

Nuvariau mašiną į servisą dėl drebančio variklio (įtariau purkštukus). Pasakė kad 2 purkštukai mirė, 3 ant mirties. Nupirkau kitus purkštukus ir įdėjau. Kai keitė purkštukus pastebėjo kad 1 cilindre nėra kompresijos, nusiemė galva, pakeitė vienam cilindre žiedus, viską sudėjo atgal, užpylė naujo tepalo, įdėti nauji filtrai. Išvažiavau iš serviso jau be traukos, variklis dirba kitaip, agresyviau, jaučiasi kaip pučia turba, maniau gal variklis su nauju tepalų turi prasivažiuot, tačiau po 20km mašina apsipylė dūmais, išvada aiški - parėjo turbina (matyt servise stovint turbinos irgi genda). Turbina išsiųsta į turboost servisą ir sutvarkyta, įdėjus naujai atrestuoruota turbiną ir užvedus variklį, metą užrašą "STOP! ENGINE OIL PRESS", nėra spaudimo, įtaria jog nuo turbinos kažkur pateko drožlių į variklį ar siurblį. Ims karteri su galvą vėl lauk, tikrins siurblius.

Į remontą sukišta jau 3500Lt. Kaip manot ar čia tik aš toks nelaimingas ar čia meistreliai dirbt nemoka? Ar nuo turbinos gali patekti kažkur kažkokių drožlių, nes asmeniškai dar tokio dalyko neteko girdėt?


StandartinėParašytas: 18 Bal 2012, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Turbinos guoliai tepasi ir ausinasi tuo paciu varikliu tepalu.
Manau atsakiau i tavo klausima.

O "meistreliai" kurie keicia ziedus TIK vienam cilindre ir deda srotinius purkstukus, ju nepatikrine, man irgi nebekelia pasitikejimo ;)
O ir galva nereikia imti, tepalo siurbliui patikrinti :)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 18 Bal 2012, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
37
Pranešimai:
480
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36M 318tds 95
ex E36 325tds 95
ex E46 320d 01
ex E46 320d 02
ex E46 320d 03
ex E46M 320dA 02
E90 320dA 06
E60M 525dA 06
F07 530d 10
man atrodo sukeite tau turbina beremontuodami..reikejo varyt atgal i ta pati servisa kur tuos purkstukus tvarke ir pakelt veja #-o


StandartinėParašytas: 18 Bal 2012, 21:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Kas tiksliai nutiko su ta masina niekas tau nepasakys 100% nes galejo varijantu buti labai daug. pagrindine beda yra ta kad meistreliu kalte, kazka ne taip padare arba kazko nedadare.
Ai ir tikrai cia ne jokios drozles is turbinos tai 100% turejas as masinu kuriu turbakai gabalais issima ir jokiu ten drozliu is ju isejusiu del kuriu dingtu tepalo spaudimas.


StandartinėParašytas: 19 Bal 2012, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Teko skaityti apie panašų variantą. Slėgio kritimo priežastis - užsikišęs seperatoriaus filtras.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 19 Bal 2012, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
paaiskink placiau, kaip tas filtriukas itakuoja slegiui.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 19 Bal 2012, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Blazis rašė:
Teko skaityti apie panašų variantą. Slėgio kritimo priežastis - užsikišęs seperatoriaus filtras.


Dar vieni burtininkai isvedziojo nesamoningas gedimo priezastis kad saratus nuo save atsimetyti.


StandartinėParašytas: 19 Bal 2012, 16:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Arunas B rašė:

Dar vieni burtininkai isvedziojo nesamoningas gedimo priezastis kad saratus nuo save atsimetyti.


Visko gali būti, bet rašė, kad po filtro pakeitimo pranešimai apie per mažą slėgi dingo.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 19 Bal 2012, 19:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Blazis rašė:

Visko gali būti, bet rašė, kad po filtro pakeitimo pranešimai apie per mažą slėgi dingo.


Kokie pranesimai?? Koki maza salegi???? Jeri kalba apie turbinos uzpuciama slegi tada jo. Be su tepalo slegio dingimu variklyje nieko bendro alsuoklis neturi.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery