Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 16:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Vas 2012, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Tai as suprantu kad taip padaryta, kad kuo daugiau daliu keist reiktu, bet tada turejo isgalvot taip, kad dirzo nepakeistum, nepakeites pompos ir siuo atveju buvo panasu kad ta pompa jau ne viena dirzo keitima macius, o pati neliesta. Ir tu nori pasakyt, kad pvz m40 varikliui pompa irgi po dirzu pakista?


StandartinėParašytas: 21 Vas 2012, 14:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
40
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Vieni sako ziurek i pasatus, kiti i juos neziurek nes griuva labai, tai ir nezinau kaip del to pasato reaguot :) ir siaip tarp senu kibiru sunkoka rast kazka tokio su technikine bent pusantru metu- pradedi ziuret skelbimus, atrodo daug visko, bet pasirodo dauguma be TA arba jau tuoj baigiasi.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2012, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.06.13
Pranešimai:
731
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
BMW
o butent kokiu tikslu tau tas darbinis reikalingas, ka veziosi ?

_________________
Float like a butterfly, Sting like a bee.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2012, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Gerai ir tas passatas, jai rasi daug maz normalu, as tik savo nuomone issakau, kad nepriverstu manes ne dvivamzi i nugara ireme antra kart toki [CENZŪRA] pirkt.
Cia kaip kas siule pabandyk gal koki volviuka pazet, masinos jie tikrai normalios, su tuo pasatu tai kaip cia megstama sakyt, kaip b*b* su pirstu lygint. Ir bagazines labai erdvios ir vaziuoja smagiai ir atrodo dar visai neblogai.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2012, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
40
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Perkamas su keliais tikslais- man jo reikia veziot didelius daiktus, be to mergaite issilaike teises todel tai tuo paciu bus ir jos pirmas auto kuris greiciausiai del to bus lb greit suestas, arba daug sansu kad sudauzytas. Taigi ieskau tokio i kuri nereiktu kist, butu galima vaziuot kokius pusantru ar du metus iki kol baigsis TA, palei mano tempus tures atlaikyt apie 60-70k km per ta laika. O po to jau i svalke arba jei kas liks tai parduot. Na ir kadangi daznai vairuos zmogus-moteris tai kad nebutu jau toks apverktinai baisus kaip tie seni pasatai :)


StandartinėParašytas: 21 Vas 2012, 17:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.15
Amžius:
35
Pranešimai:
418
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E91 11m.
Ex: E61 09m.
Ex: E61 07m.
Ex: E34 93m.
Nu tai imi vectra ir viskas, nes su volvo ar pasatu universalu tikrai panelei vaziuoti neitin smagu bus :D ten tikrinant maziau burtu reikia naudot, ta kur imetei nuoroda visai padori vectra buvo, tu nenorek uz 3000lt nepriekaistingo stovio masinos, ten kad termostatas pagrybauja ar dar koks sudukas, tai maziausia beda.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2012, 17:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
Xolen rašė:
Tai as suprantu kad taip padaryta, kad kuo daugiau daliu keist reiktu, bet tada turejo isgalvot taip, kad dirzo nepakeistum, nepakeites pompos ir siuo atveju buvo panasu kad ta pompa jau ne viena dirzo keitima macius, o pati neliesta.

Turėjau uomeny, kad jei jau keisdamas diržą atsiardei iki pompos, tai ir pasikeisk ją. O kad tavo matyta pompa buvo daug diržų pergyvenus tai parodo ankstesnių userių ar meistrų nekompetenciją, ar tiesiog taupumą ne vietoj.
m40 neardžiau - nežinau.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2012, 17:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Xolen rašė:
Tai vat ir man taip atrode kad tokiam triperi turetu but viskas paprasta kaip tau pirstus apmyst. Kai issiaiskinau kurioj vietoij termostatas stovi, tai ne nepatikejau kad jis ten bus, kol pats neisardziau, kazkaip baisiai sunku buvo patiket kad Vokieciu inzinierius galetu toki ainama daigta kaip termostatas tokioj vietoij idet, tokiu nesamoniu gali tiketis is fiato, renuskes, bet ne nepagalvojau kad is vokiecio.. Matyt uztai kad baisiai priprates prie bmw varikliu , kur viskas gerai apgalvota. Vandens pompa? Ten siaip aitu ja isimt pagrindinio dirzo nenuemus, bet va speceliai koja padaryta kad neistrauktum... Tai tu man paaiskink kame tie lengvumai yra? Ar su kokiais urodais lygini ?

Pas kiekviena auto yra savu niuansu. Nepasakyciau kad labai termostatas pasleptas, vairo stiprintuvo siurbliuka laiko 4 varztai ir itempejas. Ji nuemus termostatas visame grazume, pakeitus dar tuo paciu ir vairo stiprintuvo dirzeli galima pasikeist. O del pompos tai matyt klaida darei kad pacia pompa atsukinejai, o ja reikia isimineti su visu korpusu ja atsukant nuo variklio bloko, tada niekas nemaiso ir nereikia nuimineti paskirstymo dirzo. Pamegink pakeisti kokiai tojotai termostata #-o apie prancuzus isvis nesneku, ten jiems tik varles valgyt. Audi v6 varikliuose termostato neisimsi nepaleides degimo dirzo. :^o
As japono senesnio kaiptik neimciau i darbinius arkliukus, nes ju kebulai ypac pavarge buna, buna kad galiniai amortizatoriai sulenda i vidu del korozijos.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2012, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Eimazz555 rašė:
Pas kiekviena auto yra savu niuansu. Nepasakyciau kad labai termostatas pasleptas, vairo stiprintuvo siurbliuka laiko 4 varztai ir itempejas. Ji nuemus termostatas visame grazume, pakeitus dar tuo paciu ir vairo stiprintuvo dirzeli galima pasikeist. O del pompos tai matyt klaida darei kad pacia pompa atsukinejai, o ja reikia isimineti su visu korpusu ja atsukant nuo variklio bloko, tada niekas nemaiso ir nereikia nuimineti paskirstymo dirzo. Pamegink pakeisti kokiai tojotai termostata #-o apie prancuzus isvis nesneku, ten jiems tik varles valgyt. Audi v6 varikliuose termostato neisimsi nepaleides degimo dirzo. :^o
As japono senesnio kaiptik neimciau i darbinius arkliukus, nes ju kebulai ypac pavarge buna, buna kad galiniai amortizatoriai sulenda i vidu del korozijos.

Kad ir su tuo korpusu isimt nejo, kiek pamenu tam trukde apatinis skyvas, kuri numovus vistiek dirzas pasileistu. O su termostatu dar pamirsai ir generatoriu, kad ji reik nuimt su ta visa koja ir ten viska ka reik kai nuimi tai ir gaunas faktiskai plikas variklis... Nu zodziu man tie visi baeriai nepraejo.

ghostikas rašė:
Turėjau uomeny, kad jei jau keisdamas diržą atsiardei iki pompos, tai ir pasikeisk ją. O kad tavo matyta pompa buvo daug diržų pergyvenus tai parodo ankstesnių userių ar meistrų nekompetenciją, ar tiesiog taupumą ne vietoj.
m40 neardžiau - nežinau.


Bet zinai, tada jai ta pompa is tokio plastelino padaryta kad gamintojo numatomas tarnavimo laikas 60-80k, tai tegu ir kainuoja atitinkamai - orginalas ~40lt.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2012, 00:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Xolen rašė:
Kad ir su tuo korpusu isimt nejo, kiek pamenu tam trukde apatinis skyvas, kuri numovus vistiek dirzas pasileistu. O su termostatu dar pamirsai ir generatoriu, kad ji reik nuimt su ta visa koja ir ten viska ka reik kai nuimi tai ir gaunas faktiskai plikas variklis... Nu zodziu man tie visi baeriai nepraejo.

Tai kad nereikia to generatoriaus nuiminet termostata keiciant, nei dyzeliui o tuolabiau benzui, uztenka tik vairo stiprintuvo siurbli atpalaiduot ir palikt kabet ant slangu. Su pacios pompos korpusu taipat nereikia nuimineti pagrindinio dirzo, tik va tada reikia nuimineti generatoriaus kronsteina, viskas patikrintas n kartu :)

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 29 Vas 2012, 14:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
Gerdas rašė:
Perkamas su keliais tikslais- man jo reikia veziot didelius daiktus, be to mergaite issilaike teises todel tai tuo paciu bus ir jos pirmas auto kuris greiciausiai del to bus lb greit suestas, arba daug sansu kad sudauzytas. Taigi ieskau tokio i kuri nereiktu kist, butu galima vaziuot kokius pusantru ar du metus iki kol baigsis TA, palei mano tempus tures atlaikyt apie 60-70k km per ta laika. O po to jau i svalke arba jei kas liks tai parduot. Na ir kadangi daznai vairuos zmogus-moteris tai kad nebutu jau toks apverktinai baisus kaip tie seni pasatai :)


tai gal tu savo mergaitei nupirk saugesne masina, jei daug sansu kad bus neduokdie sudauzyta ;)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery