Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 18:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Kov 2011, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.20
Amžius:
45
Pranešimai:
725
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
[e 63] 650i
Subaru Outback
ex[e 39] 530 d, touring,
honda cbf 1000
ex[W 126] 500 SEC
ex[e 39] 525 tds,touring
ex[e 34] 524 td
ex[e 30] 320i
Cl0wN rašė:
Nepadejo "praputimas" beda liko... Gal but pirmas test-drive tik sutapimas, bet po praputimo, isvaziavus is garazo, 3iu begiu pradejus nuo 45km/h, laikant iki dugno (130km/h) neuzgeso, po kurio laiko - vel tas pats.. palaipsniui spaudziant, viskas gerai, iskarto dugnas - gesta

ar tau nuo ''dugno'' gesta tikrai ? o gal nuo to kad smarkiau paspaudus tapke, ja iskart atleidus ?
pirminiai mano simptomai...vaziuoji sakykim taip ramiau, norma,,,vaziuoji taip truputeli ar smarkiau spaudziant-vaziuoja,,atleidi gaza-uzgesta.


StandartinėParašytas: 22 Kov 2011, 04:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
34
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
ne, tapke - dugnas ir gesta vis tiek, ta prasme neatleidus... kas parekomenduos gera diagnostika vilniuj su live data ir pan? :)


StandartinėParašytas: 26 Bal 2011, 16:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.10
Amžius:
41
Pranešimai:
7
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 1.8 touring
E39 3.0D touring
ex: E36 coupe 1.8is
Sveiki,
Pas mane lygiai lygiai tokia pat bedele /: Jei anksciau nei "Cl0wN" atrasiu kas yra, butinai brukstelsiu.


StandartinėParašytas: 26 Bal 2011, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.10
Amžius:
41
Pranešimai:
7
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 1.8 touring
E39 3.0D touring
ex: E36 coupe 1.8is
Tiesa, pamirsau pamineti, kad laisvuose sukiuose, gali minkyt gaza- niekas negesta. Tik ant, kaip sako, "rovimo". Nzn kaip tai gali buti susije, jei siurblys, ar tas slegio daviklis, ar filtras.


StandartinėParašytas: 25 Geg 2011, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.09
Amžius:
37
Pranešimai:
79
Miestas:
Birštonas-Kaunas
Automobiliai:
ex E36 318i 91
ex E34 524td 90
ex E39 530d 98
ex E39 525tds 97
E39 528i 96
Skype:
andriucha66666
Sveiki, pas mane 530d 135kw, variklis nedreba, dirba graziai, trauka irgi gera, bet vaziuojant neina kelt apsuku daugiau kaip 3500rpm, lyg koks ribotuvas butu, prie 3500rpm iskart pradeda dust, kas cia galetu but?


StandartinėParašytas: 26 Geg 2011, 09:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.12
Amžius:
45
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 530d
S1000RR
YZF R1
ex E39 M57d30
ex E36 M42b18
Man tokie simptomai buvo kai buvo uzstrigusi turbinos geometrija. Turbina prie didesniu apsisukimu (mazdaug 3500-3600) uzpusdavo smarkiai per daug, ko pasekoje DDE matydavo virsslegi ir apribodavo (atjunginedavo) kuro padavima. Variklis daugiau 3600 aps. tiesiog nesisukdavo ir tik vaziuojant.


StandartinėParašytas: 26 Geg 2011, 20:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.09
Amžius:
37
Pranešimai:
79
Miestas:
Birštonas-Kaunas
Automobiliai:
ex E36 318i 91
ex E34 524td 90
ex E39 530d 98
ex E39 525tds 97
E39 528i 96
Skype:
andriucha66666
Sviezias rašė:
Man tokie simptomai buvo kai buvo uzstrigusi turbinos geometrija. Turbina prie didesniu apsisukimu (mazdaug 3500-3600) uzpusdavo smarkiai per daug, ko pasekoje DDE matydavo virsslegi ir apribodavo (atjunginedavo) kuro padavima. Variklis daugiau 3600 aps. tiesiog nesisukdavo ir tik vaziuojant.

restauruot turbina reikejo tau? ar ka darei? pabandysiu dar pasikeist kuro filtra, nes pries 25000km tik keistas. Siandien vaziavau is darbo, uzmyniau tai ir prie 3000 jau pradejo dust.


StandartinėParašytas: 27 Geg 2011, 17:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.12
Amžius:
45
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 530d
S1000RR
YZF R1
ex E39 M57d30
ex E36 M42b18
Taip, reikejo restauruot.


StandartinėParašytas: 27 Geg 2011, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.09
Amžius:
37
Pranešimai:
79
Miestas:
Birštonas-Kaunas
Automobiliai:
ex E36 318i 91
ex E34 524td 90
ex E39 530d 98
ex E39 525tds 97
E39 528i 96
Skype:
andriucha66666
diagnostika turetu parodyt ar ne jei cia turbina kalta?


StandartinėParašytas: 15 Bir 2011, 08:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.16
Pranešimai:
9
Pas mane lygiai tokia pat bėda: staigiai duodi gazo, pasigirsta kažkoks bumptelėjimas ir gęsta. gazuojant palaipsniui iki dugno viskas ok.


StandartinėParašytas: 28 Lap 2011, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.06
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
ex E34 525TDS M51 94'
Sveiki, 530d taip pačiai gęsta ant "rovimo" nors pašilęs iki darbinės temperatūros kartais užgęsta tiesiog staigiai nuspaudus akseleratoriaus pėdalą. Kol variklis "vėsus" galima vos labiau pamandravot, bet tik šiam apšilus "gazą" reikia spausti švelniai, kad neužgest.
*Kuro bake siurbliukas restauruotas ir patikrintas- su apkrova iki 1bar kelia kaip reikiant. *Magistralinis ("po sėdyne") siurbliukas pakeistas tikrai gyvu dėvėtu (matuojant sukeliamą slėgį ir duodant apkrovą rodmenys iki 5-6 bar).
*Išardžius vožtuvėlį Nr.8 jame buvo rasta metalo drožlių. Pav:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/530d-M57/RHD/A/1999/may/browse/fuel_preparation_system/fuel_pipe/
*Ar drožlės gali būti iš nusidėvėjusio siurblio? Ir ar tai gali būti užgęstančio variklio priežastimi?
*Slėgio reguliatorių prie siurblio prapūtėm suslėtu oru. Gal plauti ultragarsu?
*Diagnostika daryta prieš keičiant ir restauruojant anuos siurbliukus. Pakeitus vėl daryta. Diagnostikos metu stebėjom parametrus realiu laiku: turbinos parametrai normalūs, purkštukų korekcijos telpa į gamintojo nurodytas. O "pagazavus" staigiai kuro sistemos slėgis nukrito iki ~0.9 bar ir "užgęsom".
Žinau, kad daug skaityt ir visi užsiėmę, bet gal kas turi kokių nors minčių, kur čia šuo pakastas? :) Atsibodo kelias dienas žaisti su automobiliu ir rezultatų nematyti. O ir pinigai investuojami netikslingai.

_________________
"Svarbiausia neiškristi iš konteksto ir pataikyti į tendenciją"


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 00:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Tai viena is galimybiu gal siurblys pavarges, bet kiek maciau tai jis nenubeges tiek daug kad taip butu.
Manau, kad dar gali buti, kad purkstukai per gryztama per daug paduoda kuro, ir taip atjungia common raila.
Ir mintis kaip auksciau kazkas minejo, kad turbina perpucia, arba stringa, bet kiek minejai, kad viskas gerai, su ja.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 02:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
zapadlistas rašė:
Tai viena is galimybiu gal siurblys pavarges, bet kiek maciau tai jis nenubeges tiek daug kad taip butu.
Manau, kad dar gali buti, kad purkstukai per gryztama per daug paduoda kuro, ir taip atjungia common raila.
Ir mintis kaip auksciau kazkas minejo, kad turbina perpucia, arba stringa, bet kiek minejai, kad viskas gerai, su ja.


kas per reilo atjungimai ir turbako susiejimas del sios bedos. variklis del turbako niekada neges. reilo niekas netjungia joks ten kiauras purkstukas, tiesiog krenta jame slegis ir uzgesta variklis. Juk matet patys kad slegis krenta, tai ir ieskokit slieku del ko jis krenta.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 02:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Donatello rašė:
Sveiki, 530d taip pačiai gęsta ant "rovimo" nors pašilęs iki darbinės temperatūros kartais užgęsta tiesiog staigiai nuspaudus akseleratoriaus pėdalą. Kol variklis "vėsus" galima vos labiau pamandravot, bet tik šiam apšilus "gazą" reikia spausti švelniai, kad neužgest.
*Kuro bake siurbliukas restauruotas ir patikrintas- su apkrova iki 1bar kelia kaip reikiant. *Magistralinis ("po sėdyne") siurbliukas pakeistas tikrai gyvu dėvėtu (matuojant sukeliamą slėgį ir duodant apkrovą rodmenys iki 5-6 bar).
*Išardžius vožtuvėlį Nr.8 jame buvo rasta metalo drožlių. Pav:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/530d-M57/RHD/A/1999/may/browse/fuel_preparation_system/fuel_pipe/
*Ar drožlės gali būti iš nusidėvėjusio siurblio? Ir ar tai gali būti užgęstančio variklio priežastimi?
*Slėgio reguliatorių prie siurblio prapūtėm suslėtu oru. Gal plauti ultragarsu?
*Diagnostika daryta prieš keičiant ir restauruojant anuos siurbliukus. Pakeitus vėl daryta. Diagnostikos metu stebėjom parametrus realiu laiku: turbinos parametrai normalūs, purkštukų korekcijos telpa į gamintojo nurodytas. O "pagazavus" staigiai kuro sistemos slėgis nukrito iki ~0.9 bar ir "užgęsom".
Žinau, kad daug skaityt ir visi užsiėmę, bet gal kas turi kokių nors minčių, kur čia šuo pakastas? :) Atsibodo kelias dienas žaisti su automobiliu ir rezultatų nematyti. O ir pinigai investuojami netikslingai.


Pries uzgesima kalimo is variklio negirdeti, as baltu dumu isduslintuvo? Gali buti kad slegio reguliavimo voztuvas strigineja ant auksto spaudimo siurblio, arba purkstukai uzstringa ir suvaroo kura i cilindra arba per gryztama. daryk leak of testa su didesnem bonkom uzvestai masinai ir bandyk pagauti ta uzgesimo momenta.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 22:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.06
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
ex E34 525TDS M51 94'
Arunas B rašė:
Pries uzgesima kalimo is variklio negirdeti, as baltu dumu isduslintuvo? Gali buti kad slegio reguliavimo voztuvas strigineja ant auksto spaudimo siurblio, arba purkstukai uzstringa ir suvaroo kura i cilindra arba per gryztama. daryk leak of testa su didesnem bonkom uzvestai masinai ir bandyk pagauti ta uzgesimo momenta.

Arunas B, bandysim testą rytoj su bonkelėm, nes jau nebuvo meilės šiandien jį tvarkyt. Kalimo negirdim, dūmo jis visai nemeta. Ačiū už patarimą ;) Parašysiu jei ką rasim ir kaip išpręsim. Gal dar kam pagelbės.

_________________
"Svarbiausia neiškristi iš konteksto ir pataikyti į tendenciją"


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery