Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 18:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 11:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.14
Amžius:
39
Pranešimai:
14
Miestas:
Žemaitija
Automobiliai:
E39 528i 2000
Nikas:
FrightX
Automobilio, apie kuri norite paklausti 528 [E39]
Pagaminimo metai:2000
Variklis: 528i
Degalai:benzinas/dujos

Problema/klausimas:
Niekaip nepavyksta rasti forume konkretaus atsakymo į mano klausimą, tad nutariau sukurti temą.
Bėda ta, kad ilgiau pastovėjusi sunkiai vedasi. T.y. starteris suka, bet neužsiveda. Iš antro ar trečio karto pavyksta užsivesti, bet užsivedusi sunkiai dirba, lyg pulsuotu lyg benzino negautu ir pasmirsta benzinu, taip prislobusi padirba kokias 7sekundes ir lyg niekur nieko sukyla apsukos ir variklis dirba gražiai. Pakeičiau kuro filtrą, pakeičiau net ir kuro siurblį nes galvojau, kad nepaduoda kuro normaliai, bet vis tas pats. Šilta dirba puikiai ir su užvedimu jokių problemų nėra ir trauka gera, na žodžiu puiki mašina, kol nepastovi ilgiau!

Gal kas susidūręs su panašia problema, gal galite patarti!

_________________
Kuo daugiau žmogus turi problemų, tuo mažiau jam trūksta iki laimės!


Paskutinį kartą redagavo FrightX 06 Spa 2011, 13:58. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 11:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
koki siurbli dejai?

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.14
Amžius:
39
Pranešimai:
14
Miestas:
Žemaitija
Automobiliai:
E39 528i 2000
Nikas:
FrightX
Siurblį pakeičiau nuo 523i ar 525i 1999m. Kuro siurbliai visi tie patys stovi iki 2003m.

_________________
Kuo daugiau žmogus turi problemų, tuo mažiau jam trūksta iki laimės!


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 12:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
toks standartinis klausimas, bet reikalingas - o diagnostiką mėginai? gal kokia klaida?

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 12:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.14
Amžius:
39
Pranešimai:
14
Miestas:
Žemaitija
Automobiliai:
E39 528i 2000
Nikas:
FrightX
Dariau diagnostiką, bet nieko neparodė! Gal sakau purkštukus reikia plauti? Paskui kažkur forume skaičiau, kad slėgio vožtuvas prie purkštukų kažkoks yra, tai gal jis? Alkūninio veleno daviklį atmetu, nes diagnostika matytu. Įdomu tai, kad ji taip tik ilgiau pastovėjusi sunkiau vedasi, dar pastebėjimas - pasmirsta benzinu!!!

_________________
Kuo daugiau žmogus turi problemų, tuo mažiau jam trūksta iki laimės!


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
FrightX rašė:
Dariau diagnostiką, bet nieko neparodė! Gal sakau purkštukus reikia plauti? Paskui kažkur forume skaičiau, kad slėgio vožtuvas prie purkštukų kažkoks yra, tai gal jis? Alkūninio veleno daviklį atmetu, nes diagnostika matytu. Įdomu tai, kad ji taip tik ilgiau pastovėjusi sunkiau vedasi, dar pastebėjimas - pasmirsta benzinu!!!

daviklį nebūtinai matytų. man pradžioj nematė. bet simptomai buvo tik tokie, kad netraukdavo kartais. užgesini-užvedi ir vėl normaliai. nebuvo prieš tai kokių bajerių?

dar va mintis su imobilaizeriu, bet gal tada stumiant neužsikurtų... kitą raktelį jei turi gal pamėgink

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 12:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.14
Amžius:
39
Pranešimai:
14
Miestas:
Žemaitija
Automobiliai:
E39 528i 2000
Nikas:
FrightX
Neturiu kito raktelio! Bet panaši problema buvo, kad netraukdavo, spaudžiant gazą burbuliuodama dirbdavo, gazo nelabai priimdavo, tai užgesinus ir vel užsivedus ši problema dingdavo, po to ir vėl tas pats (labai panašu į tavo simptomus). Tai dariau diagnostiką, rodė antro cilindro gedimą, sumainėm žvakes ir babina su pirmuoju, nuo tada lyg viskas ir pasitvarkė (šis darbas atliktas kažkur prieš kelias savaites).

Stumti negaliu, pas mane automatas!

_________________
Kuo daugiau žmogus turi problemų, tuo mažiau jam trūksta iki laimės!


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 12:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
oi, kažką sumaišiau... tada neprošal tą daviklį (būna camshaft ir crankshaft, nepamenu kurį keičiau) patikrint

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 12:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.14
Amžius:
39
Pranešimai:
14
Miestas:
Žemaitija
Automobiliai:
E39 528i 2000
Nikas:
FrightX
O įmanoma jį man pačiam pasitikrinti?
Kažkur forume vienas kolega buvo minėjęs, kad reikia atjungti akumą ir palaikyti kokia valandą, po to prisijungus jei gerai vedasi reiškia 80% kad alkūninio veleno daviklis parėjęs.

Meistras aš ne koks, tad atleisk už sekantį žioplą klausimą! Tai taip išeina kad yra du davikiai? camshaft ir crankshaft?

_________________
Kuo daugiau žmogus turi problemų, tuo mažiau jam trūksta iki laimės!


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 12:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
aha du jie yra, panašūs man jie, aš irgi ne ekspertas žinai. bet temų tikrai yra, paieška pasinaudok ir rasi

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 13:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
gali buti, kad gauna kazko i cilindra/us (kuro, ausinimo skyscio) ir reik "prasidirbti" kol isdegina.
gali buti ir alkuninio / veleneliu davikliai
gal ir temperaturinis
temperaturinio siaip turetu klaida rodyt, o va veleneliu ir alkuninio nevisada...

kai su alkuninio davikliu bedos turejau, tai is dusles kuru nekvepejo, del temperaturinio konkreciai smirdejo ir masina krates uzvesta.

kad padirba, uzgesini, uzvedi ir ok buna, tai tiek del temperaturinio, tiek del alkuninio daviklio budavo... kaip ir "burbuliavimas" gaza spaudziant :) tik del alkuninio eidavo apsukas sukelti, o del temperaturinio virs ~3-4k nekyla ir ziauriai kratos ant laisvu, dumu debesis is galo

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.14
Amžius:
39
Pranešimai:
14
Miestas:
Žemaitija
Automobiliai:
E39 528i 2000
Nikas:
FrightX
Dėkoju už tokį išsamų komentarą.
Labai panašu i temperatūrinio simptomus, nes užsiveda iš antro-trečio karto, užsivedusi kratosi ir sunkiai dirba, pasmirsta kuru na o už keletos sekundžiu viskas Liuks! Bandysiu eilinį kartą tartis su elektriku, tegul pradeda nuo teperatūrinio, po to eina prie alkūninio! Ar teisingai mastau :?:

Bet klausimas, kodėl taip yra tik šaltam motorui, t.y. mašinai ilgiau pastovėjus? O kai jau užsivedi, gali gesinti ir vėl vestis - jokių problemų :!:

_________________
Kuo daugiau žmogus turi problemų, tuo mažiau jam trūksta iki laimės!


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na taip. bet geriau butu tikrint tada, kai blogai veikt turetu, kad is karto matytu del ko kazkas neveikia (temperatura kokia -40, ar +130 ir pan).
bet reik tikrint kur diagnostika gyva darba mato, o ne kur tik klaidas nuskaito.
gali ir pats pamatuoti varza, jei turi testeri ir nagines atitinkamas :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 13:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.14
Amžius:
39
Pranešimai:
14
Miestas:
Žemaitija
Automobiliai:
E39 528i 2000
Nikas:
FrightX
Dėkui už patarimus! Kokia turėtų būti varža daviklių? Bandysiu tikrinti! #-o

_________________
Kuo daugiau žmogus turi problemų, tuo mažiau jam trūksta iki laimės!


StandartinėParašytas: 06 Spa 2011, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kiek tikrinau blogus daviklius, tai visu varza sokinedavo i abi puses. kai gali kirst po 1 oma :)
holo davikliu siemens 1280 + - 10%.
temperatura turetu buti kaip ir prisegtoj lentelej


Prikabinti failai:
temp sens.JPG
temp sens.JPG [ 13.57 KiB | Peržiūrėta 5878 kartus(ų) ]

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery