Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 13:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Spa 2011, 19:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Pas drauga garaze (tvarko variklius) ne karta buve tokiu "baiku" tai sprendimas paprastas, trauki rankini ispaudi stabdzius is visu jegu, ijungi begi ir paleidi sankaba. Kaip autorius minejo jei prasisuks sankaba tai prastai, bet jei neprasisuks tada sustabdysi varikli.

Logiskai mastant nuemus (kad ir nupjovus) slanga einancia i isiurbimo kolektoriu turetu gan greitai uzgest, kai nebebus paduodamas tepalas i degimo kamera.


StandartinėParašytas: 04 Spa 2011, 20:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
idomu kam taip nutikus daeitu i galva kažka glušinti ir kišti rankas po kapotu kaip variklis dyrba max. imanomais sukiais,ten jau buna ne 7k. o gal ir visi 15k. ar 16k o gal ir daugiau apsisukimu per min.
P.s.Idomu butu šužinoti kokiais sukiais tuo metu dyrba motoras.

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 04 Spa 2011, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.17
Pranešimai:
495
vat man kilo ta pati mintis - paziurejus filmuka, kazkaip nekyla noras lyst po kapotu.

_________________
"...bandziau issukt su spec tais isukejais ir tas uzluzo vidui zvakes, surinkes viska atgal pravaziavau 10 km ikrito zvakes galiukas ir uzkale matoras..."


StandartinėParašytas: 04 Spa 2011, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
prie tokiu apsuku pavojinga prie variklio stoveti :) temperatura ore turetu pakilti, net ir sustabdzius varikli per pati procesa manau reiktu ji tvarkyti, jug ten viskas paskaiciuota max 6-7k apsuku. atidarius kapota kokia sparnuote dar ilys i kakta :D

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 04 Spa 2011, 21:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
tai va ,tada kokia šneka apie oro paemimo glušinima,tokiom apsukom gali bet kas po kapotu ivykti.
Gali buti ir paskutinis pažiurejimas po kapotu :roll:

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 04 Spa 2011, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.20
Amžius:
37
Pranešimai:
81
Miestas:
Vilnius/Panevėžys
Automobiliai:
BMW 730d '00
Nissan X-Trail 2.2 DCI '02
Markius rašė:
idomu kam taip nutikus daeitu i galva kažka glušinti ir kišti rankas po kapotu kaip variklis dyrba max. imanomais sukiais,ten jau buna ne 7k. o gal ir visi 15k. ar 16k o gal ir daugiau apsisukimu per min.
P.s.Idomu butu šužinoti kokiais sukiais tuo metu dyrba motoras.


Siaip dyzeliui isvis nebuna tokiu dalykui kaip 7k rpm, 4500-5000 rpm ir ribotuvas jau, galima speti kad dirba bent jua tas X5 kokiais 7k-8k rpm, tikrai nedaugiau. Kas be ko yra rizika lysti po kapoto kai tokios apsukos, variklis kitas pigiau nei sveikata ar gyvybe, tik aisku yra rizika kad visa masina nepavirstu deglu, kai toks karstis po kapotu gali pradeti ir laidai ir posparniai ir kitos medziagos degti.

Cia komentaras zmogaus maciusio tokius dalykus, kitaip sakant meistro: geriausiu atveju po tokiu dalyku tik turbai buna zopa. vidutinis atvejis tik stumokliai sudega ir turbai zopa, na o pats blogiausias,bet retai kada bunantis, kad jau varykli i savartyna vezi.
buvo atvejis kada vienas servisas pakeite turba(atrestauravo), bet interkulerio neisplove ir redline pavare.varyklis sukasi daugiau nei rodo skydeli rpm. maciau po tokiu problemu isardytu varykliu m47 m57 m57b2..ir tokia beda pagrinde buna ant didelio litrazo varykliu
tokio dalyko neisvengsi.

Jei jau taip nutiko skaitau reikia atkelti kapota ir laukti kol sudegs visas telapas. Stoveti atokiau su geru gesintuvu ir pamacius liepsna prigesinti ja ir toliau stebeti "misias" (cia labiau taikoma automatams, nes mechanine gali bandyti gelbeti su begiu, sankabos ir stabdziu pagalba). O dar geriau netingeti i metus viena karta nuvaziuoti pas turbinu meistrus kad patikrintu turbinos bukle ir tuom bent jau kazkiek uzkirsti kelia tam dalykui.


StandartinėParašytas: 04 Spa 2011, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
vanagiux rašė:

Siaip dyzeliui isvis nebuna tokiu dalykui kaip 7k rpm, 4500-5000 rpm ir ribotuvas jau, galima speti kad dirba bent jua tas X5 kokiais 7k-8k rpm, tikrai nedaugiau. Kas be ko yra rizika lysti po kapoto kai tokios apsukos, variklis kitas pigiau nei sveikata ar gyvybe, tik aisku yra rizika kad visa masina nepavirstu deglu, kai toks karstis po kapotu gali pradeti ir laidai ir posparniai ir kitos medziagos degti.

Cia komentaras zmogaus maciusio tokius dalykus, kitaip sakant meistro: geriausiu atveju po tokiu dalyku tik turbai buna zopa. vidutinis atvejis tik stumokliai sudega ir turbai zopa, na o pats blogiausias,bet retai kada bunantis, kad jau varykli i savartyna vezi.
buvo atvejis kada vienas servisas pakeite turba(atrestauravo), bet interkulerio neisplove ir redline pavare.varyklis sukasi daugiau nei rodo skydeli rpm. maciau po tokiu problemu isardytu varykliu m47 m57 m57b2..ir tokia beda pagrinde buna ant didelio litrazo varykliu
tokio dalyko neisvengsi.

Jei jau taip nutiko skaitau reikia atkelti kapota ir laukti kol sudegs visas telapas. Stoveti atokiau su geru gesintuvu ir pamacius liepsna prigesinti ja ir toliau stebeti "misias" (cia labiau taikoma automatams, nes mechanine gali bandyti gelbeti su begiu, sankabos ir stabdziu pagalba). O dar geriau netingeti i metus viena karta nuvaziuoti pas turbinu meistrus kad patikrintu turbinos bukle ir tuom bent jau kazkiek uzkirsti kelia tam dalykui.

Va čia pas dažna šoferį ir nėra. :^o


StandartinėParašytas: 05 Spa 2011, 07:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
vanagiux rašė:

Siaip dyzeliui isvis nebuna tokiu dalykui kaip 7k rpm, 4500-5000 rpm ir ribotuvas jau, galima speti kad dirba bent jua tas X5 kokiais 7k-8k rpm, tikrai nedaugiau. Kas be ko yra rizika lysti po kapoto kai tokios apsukos, variklis kitas pigiau nei sveikata ar gyvybe, tik aisku yra rizika kad visa masina nepavirstu deglu, kai toks karstis po kapotu gali pradeti ir laidai ir posparniai ir kitos medziagos degti.

Cia komentaras zmogaus maciusio tokius dalykus, kitaip sakant meistro: geriausiu atveju po tokiu dalyku tik turbai buna zopa. vidutinis atvejis tik stumokliai sudega ir turbai zopa, na o pats blogiausias,bet retai kada bunantis, kad jau varykli i savartyna vezi.
buvo atvejis kada vienas servisas pakeite turba(atrestauravo), bet interkulerio neisplove ir redline pavare.varyklis sukasi daugiau nei rodo skydeli rpm. maciau po tokiu problemu isardytu varykliu m47 m57 m57b2..ir tokia beda pagrinde buna ant didelio litrazo varykliu
tokio dalyko neisvengsi.

Jei jau taip nutiko skaitau reikia atkelti kapota ir laukti kol sudegs visas telapas. Stoveti atokiau su geru gesintuvu ir pamacius liepsna prigesinti ja ir toliau stebeti "misias" (cia labiau taikoma automatams, nes mechanine gali bandyti gelbeti su begiu, sankabos ir stabdziu pagalba). O dar geriau netingeti i metus viena karta nuvaziuoti pas turbinu meistrus kad patikrintu turbinos bukle ir tuom bent jau kazkiek uzkirsti kelia tam dalykui.


žiurint šita filmuka,pagal garsa ir kiek toli išpučia dumus neatrodo kad ji dirba 7-8k.apsuku. http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIR ... re=related

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 05 Spa 2011, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Nu jo, panasu ant kokiu 10k, bet jai apie BMW snekant, tai pas dyzelius oro paemima uzkimst nesunku, oro padavimo slanga niekuom neprisukta ir paciam variklio prieki, nusimauni maike, kapota atsidarai, numauni slanga, ikemsi maike ir uzdarai kapota, 10 sekundziu ir galbut isgelbetas variklis :roll:


StandartinėParašytas: 05 Spa 2011, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Xolen rašė:
Nu jo, panasu ant kokiu 10k, bet jai apie BMW snekant, tai pas dyzelius oro paemima uzkimst nesunku, oro padavimo slanga niekuom neprisukta ir paciam variklio prieki, nusimauni maike, kapota atsidarai, numauni slanga, ikemsi maike ir uzdarai kapota, 10 sekundziu ir galbut isgelbetas variklis :roll:

Tai taip, bet žinai, dažnai pasimeta tuo momentu žmonės ir nežino ką daryt. Kad variklis užkals tai čia dzin, galima jį pakeisti kitu ar sutvarkyti seną. Va, jei sudegs, tai liūdniau.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2011, 19:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
geriau laiku turbina sutvarkyti ir nereiks galvoti :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 05 Spa 2011, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Kazkaip man nesuvokiama, kad sitam bajeriui nutikus su mechanine deze imtu ir neatlaikytu sankaba gesinant. Tai ten kas? Degant tepalui motoras smarkiai virsija standartine galia ir nusuka standartine sankaba kuri apskaiciuota uzdedant dar dideli pliusa NM? Automatui tai daugmaz yra vienintelis budas uzgesint tai nutraukiant oro padavima, numaunant oro isiurbimo gofra ir ja uzkisant betkuom, rankos plastaka ar pns, uzspaudziant/ulenkiant pacia gofra, arba jei jau bijot lyst po kapotu tai stovit nuosaly ir ziurit kaip motorui ateina paskutinioji.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2011, 19:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.19
Pranešimai:
3552
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
5er
7er
sanimda rašė:
geriau laiku turbina sutvarkyti ir nereiks galvoti :)

Nu ir kada reik ją tvarkyt? #-o

_________________
Kova už taiką - tai tas pats, kas seksas už nekaltybę.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2011, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
pries turbina pasistatykite ant tepalo linijos kraneli, jei jau taip bijot :)


StandartinėParašytas: 05 Spa 2011, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Linius rašė:
pries turbina pasistatykite ant tepalo linijos kraneli, jei jau taip bijot :)

El. voztuva, isjungi degima ir voztuvas uzsidaro :lol:

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery