Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 17:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 16:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
37
Automobiliai:
BMW E60 525d 2005m
kam tokius vejus pasakoti !!! Jei automobilis tvarkingas - filtro neuzkimsi :lol: .Gal pas pona amzina filtra vokietis idejo,ar masina 15km prabegus. Jei neturi kur laiko ir pinigu deti tai tai ir vazinek prakrapstes ,kol dar vaziuoja,o kai nusibos ir visai sustosi dar padekosi, kad patarimas buvo pasalinti ir 300Lt pridavus pasiimti. :P


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
RimasS rašė:
kam tokius vejus pasakoti !!! Jei automobilis tvarkingas - filtro neuzkimsi :lol: .Gal pas pona amzina filtra vokietis idejo,ar masina 15km prabegus. Jei neturi kur laiko ir pinigu deti tai tai ir vazinek prakrapstes ,kol dar vaziuoja,o kai nusibos ir visai sustosi dar padekosi, kad patarimas buvo pasalinti ir 300Lt pridavus pasiimti. :P



didziuojiesi 300lt uzdirbes? i :-({|= =D>
Koki sekanti mazga suplanaves ispjauti?! :-"


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 18:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
37
Automobiliai:
BMW E60 525d 2005m
ne uzdirbes ,o sumazines islaidas :lol: .Ne tik programos perrasymui,bet ir zenkliai sumazintoms kuro sanaudoms =D> =D>
Kadangi sklendes pasalintos pries metus,tai daugiau operaciju nebenusimato.Modelis paruostas kelionems :P :P :P


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 18:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
be tokiu karstu diskusiju kolegos :lol: :lol: aisku kad euro4 su tuo daleliu filtru yra pazangesnis automobilis. nepasipuosia dumu kamuoliuku, ismetimai svarus kaip vakar is gamyklos jis butu. su euro 3 arba kitaip tariant ispjautais nematau jokio pranasumo :roll: o del galios-jos niekad negana, nors zmoniskai mastant 135 ar 160kw vis negana? :mrgreen:

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.05
Amžius:
48
Pranešimai:
30
Miestas:
Londonas Kaunas Ringaudai
Automobiliai:
E92 320d M Sport E36 328i Sport
pas mane lyk ir susitvarke viskas siandien savaime, visa diena vazinejau ir nebemete kompas particle filtro klaidos, gal del to kad pavazinejau truputi didesnem distancijom ir viskas susitvarke, gal automatiskai pasidare ta regeneracija, na bus matyt kaip bus toliau :)

_________________
BMW The Ultimate Driving Machine


Paskutinį kartą redagavo robbke999 11 Bir 2011, 23:08. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 19:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
37
Automobiliai:
BMW E60 525d 2005m
Regeneracija zinoma galima ijungti ir priverstinai.Tik kam to reikia,ji isijungia automatiskai esant per mazam arba per dideliam priesslegiui.Ta parodo daviklis ir jungia regeneracija.Tai matosi vaziuojant pastoviu greiciu (ziurint i kuro sanaudu momentini davikli skydelyje) naudojant autopilota.
Praplovimas ne visada padeda,o gali ir pakenkti.Nes programa taip sukurta,kad labai jautriai reaguoja i prieslegi.Gali nutikti taip,kad regeneracija kartosis labai daznai,turbina varys papildoma kuro kieki kurio dalis pastoviai pateks i tepalus.
Del tavo modelio atsiusk kebulo nr.paziuresiu kur randasi pdf.


Info: Nuo šiol DPF/FAP suodžių filtrai programiškai išjungiami šiems automobiliams:

Alfa Romeo
Audi
Citroen
Chevrolet
BMW
Fiat
Ford
Hyundai
Kia
Mazda
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Peugeot
Renault
Rover
Saab
Seat
Skoda
Smart
Suzuki
Volkswagen
Volvo

Automobilių modeliai su potencialiai problematiškais DPF filtrais:

Volkswagen-Audi 2.0 TDI: nuvažiavusių 150-200.000 km. variklių DPF filtrai dažnai nebesugeba iki galo atlikti regeneracijos proceso, užsikemša ir sugenda. Dingsta trauka, padidėja kuro sąnaudos. Kartais variklis persijungia į serviso režimą (safe mode).
Gamintojo/atstovo patarimas: keisti DPF filtrą (5000Lt). Filtrai neremontuojami.

Mercedes-Benz Sprinter 2.2 Cdi (praktiškai visi modeliai su DPF filtrais): DPF nepritaikytas nuolat važinėti miesto režimu: regeneracijos procesas dažnai nevyksta iki galo, DPF filtras greitai sugenda, dyzelinis kuras pradeda patekti į tepalą, ir greitai sugadina variklį. Automobilius eksploatuojant mieste, problemos prasideda ties ~150.000 km rida. Dingsta trauka, padidėja kuro sąnaudos. Kartais variklis persijungia į serviso režimą (safe mode).
Gamintojo/atstovo patarimas: keisti DPF filtrą (3000-6000Lt).

Peugeot/Citroen pirmieji HDI varikliai su FAP filtrais: dažnai filtras jau būna susidėvėjęs, užsikimšęs. Neteisingai vyksta regeneracinio skysčio apskaita, nepilnai išsivalo pats FAP filtras. Dingsta trauka, padidėja kuro sąnaudos. Kartais variklis persijungia į serviso režimą (safe mode).
Gamintojo/atstovo patarimas: keisti DPF filtrą (3000-5000Lt).

Volvo D5 varikliuose sutinkami suodžių filtrai taip pat linkę neilgai tarnauti.

DPF (Diesel Particulate Filter) – tai dyzelino dalelių filtras, kuris yra įmontuotas naujesnių metų (EURO4/EURO5) turbodyzelinių variklių (pavyzdžiui, VAG 2,0 TDI variklyje) išmetamųjų dujų trakte už oksidacijos katalizatoriaus.
Jis filtruoja dyzelinui sudegus susidariusias suodžių daleles iš variklio išmetimo sistemos.

Lyginant su senesnės konstrukcijos paprastaisiais katalizatoriais, DPF filtras sulaiko kur kas daugiau suodžių (vidutiniškai 85%, o kitokios konstrukcijos filtrai sugeba sulaikyti beveik 100%).
Kas tam tikrą laiką specialūs davikliai, gavę informaciją apie sukauptus filtre suodžius, siunčia variklio valdymo kompiuteriui komandą “išvalyk filtrą”. Šis procesas vadinamas Regeneracija.

Lyginant su kai kuriais kitais gamintojais, Bosch DPF filtro konstrukcijoje nenumatytas specialus skystis, o pats filtras - neprižiūrimas.
Taigi, naudojant nekokybišką kurą, netinkamai prižiūrint kuro sistemą, arba pasitaikius brokuotam DPF filtrui, jums teks jį keisti. Kaina - įvairi. Gerai paieškojus, naują DPF filtrą galima įsigyti už 2000-2500Lt (užsienyje, žinoma), o autorizuoti gamintojų atstovai juos parduoda už 4000-7000 Lt. Didesni, sudėtingesnės konstrukciijos DPF filtrų kaina - dar didesnė.

Jei susidūrėte su poreikiu išjungti / pašalinti DPF filtrą darbas atliekamas iš programinės pusės, nejungiami jokie emuliatoriai ar kitokie “svetimkūniai”.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2011, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.04
Amžius:
44
Pranešimai:
19
Miestas:
Vilnius
Algirdas#24 rašė:
Sveiki kolegos! Matau diskutuojete apie bmw dpf problemas ir ju sprendimo budus. Noreciau pasakyti ,kad kietuju daleliu filtras yra keiciama detale, bmw rekomenduoja tai daryti kas 150000km. Kas kainuoja 7000lt plius darbai. Taigi kuris jusu norite investuoti pinigus i euro4 standarta kurio lietuvos zemeje nieks neat negali patikrinti ar si sitema dirba ar ne. As asmeniskai esu si filtra ismetes pries metus laiko ko pasekoje masina atsigavo pamirsau nesamoningas problemas su traukos ribojimais tepalais ir apskritai variklio gadinimu susijusiu su atsiskiedusiu tepalu ir ismetamu duju kamsciu kuris gadina turbina. Susiprogramavau automobili vienu metu kad dde veiktu be filtro ir padidinau galinguma iki 206 KW beje ko nepavyko padaryti su veikiancia dpf sistema max ka galejome isgauti tai 190kw. Taigi sprendimo budai yra du perki filtra nauja 7000lt ir vaziuoji laukdamas kol vel uzsikis arba investuoji 1000 lt ir turi dinamiska auto be jokiu problemu.



Maladiec, sauniai mastai, tik paskui neverk, kad pats (su dinamiskais 206kw), tavo artimieji ir kruva aplinkiniu mirsta nuo plauciu vezio.... ar kitu kvepavimo taku ligu... Nekalbu apie namu fasadus ir kt. pajuodusius nuo dyzelio kietuju daleliu... Gelezinis lietuviu mastymas-svarbu tureti automobili be problemu, o kad pats su problemom tai ... norma...


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 00:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.06
Pranešimai:
50
Automobiliai:
e90
sveiki,tai kaip istikro su tuo particle filter,kiek zinau manajam nebuvo keistas,pravaziuota 215000km,bet rodo particle filter keitima uz 200000km,tenka pavaziuot ir nemazus atstumus autopilotu,bet ar tai turi reiksmes tokiam intervalui?


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 08:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
37
Automobiliai:
BMW E60 525d 2005m
Vaziuodamas auto piloto rezimu stebek ka rodo momentine kuro sanaudu matuokle.Jei ji pulsuoja,vadinasi vyksta regeneracija.Jei tai kartojasi daznai,vadinasi reikia keisti arba salinti filtra.Butinai stebek tepalo lygi variklyje.


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 10:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.04
Amžius:
41
Pranešimai:
261
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
e 65 750i sport e70 x5 30d sport e60 530d m sport LCI dabar E92 320d m sport
Skype:
vaidassadiav
sveiki klausimeli greitai toki, pas mane kai vaziuoji auto pilotu truputi sutrukcioja buna ar pulsuoja bet po to praeina na ir po kokio menesio vel buna na ir taip toliau, o kartais dvi dienas taip vyksta kam cia kapiecas, seip ziurejo ant kompo anglas toks sako uzsikises filtras tai nepatikejau masina nuvaziavus 40,000 myliu galvoju rubliu nori pasidaryti, dar pasiule ismusti ji.


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
37
Automobiliai:
BMW E60 525d 2005m
ismusti galima,bet regeneracijos tai nesustabdys.Ji vyks dar dazniau.Jei sugalvosi pasalinti reikia butinai ir kompo programa perrasyti,kad atjungtu regeneracija.
Nesenai pazystamas uz isimto filtro turini supirktuveje gavo 600Lt,net nustebau


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 17:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.04
Amžius:
41
Pranešimai:
261
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
e 65 750i sport e70 x5 30d sport e60 530d m sport LCI dabar E92 320d m sport
Skype:
vaidassadiav
normaliai :))))


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 20:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.06
Pranešimai:
50
Automobiliai:
e90
to Rimas S ? auto pirkta pries men,vaziuojant ilgesni atstuma ijungiu autopilota,iprastai is pradziu rodo didesnes degalu sanaudas (ziurint per momentini),po to nukrinta ir stovi mazdaug vienodai,bet kadangi kelias buna tarkim i kalna,tai momentinis savaime aisku pakyla truputi,pot o vel sumazeja esant lygiam keliui,auto,kaip minejau pravaziaves 215000,particle filtras nebuvo keistas,o konsolei rodo jo keitima po 200tukst,ar tai normalu?beje,tepalu ,,needa,, ,is is ismetimo vamzdzio taip pat jokio dumo,trauka nesumazejusi...


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
donasx rašė:
to Rimas S ? auto pirkta pries men,vaziuojant ilgesni atstuma ijungiu autopilota,iprastai is pradziu rodo didesnes degalu sanaudas (ziurint per momentini),po to nukrinta ir stovi mazdaug vienodai,bet kadangi kelias buna tarkim i kalna,tai momentinis savaime aisku pakyla truputi,pot o vel sumazeja esant lygiam keliui,auto,kaip minejau pravaziaves 215000,particle filtras nebuvo keistas,o konsolei rodo jo keitima po 200tukst,ar tai normalu?beje,tepalu ,,needa,, ,is is ismetimo vamzdzio taip pat jokio dumo,trauka nesumazejusi...


Nesuprantu ko tu cia pergyveni del to filtro? Kas sevisa jo rodo tai dzin ten tas pats kair tepalo servisas nuresetinni ir vaziuoji toliau. o jei yra problemu darai diagnostika, ziuri filtro stovi ir kitus aspektus del kuriu tas filtras gali kistis.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 08:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
37
Automobiliai:
BMW E60 525d 2005m
p. donasx pagal tavo isvardintus pozymius filtras dar atlieka savo funkcijas,tad manau daryti nieko nereikia.Kas liecia keitimo intervalo parodymus,tai jie tikrai keiciami ir galima bet koki kilometraza ivesti.
Tepalo siems varikliams retai kas dapila,jis paprasciausiai daugeje vykstant daznai arba ne pilnai regeneracijai (papildomas padavimas kuro esant uzsikisusiam filtrui priverstinai patenka i tepla).Butent tai reikia ir stebeti :!: :!: :!:
Gero kelio :!:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery