Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Vas 2025, 17:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Bal 2011, 10:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
o tai tepalo ausinime nesimato?
jei niekaip nenusiorina, tai gali buti ir galvos / tarpines problema, bet kad net jei ir ora leistu i ausinima, turetu nusiorint bent pradziai, kol nepavazineji. tai jei net orinant nepute karsto oro, vadinasi nuorinta blogai... orinant pilna siluma ijungta, nuorinimo kamstis pakankamai issuktas?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Bal 2011, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
del silto oro. kaip jau minejo nurinta gali but blogai arba neatidaro silto oro. kitaip sakant kokie kiausiniai pastrige. patikrint ar iki ju aina siltas vanduo paliestus slangas gali.
as orindavau sau kitaip. pripili pilna uzkuri. laikai apsukas apie 3k ir pili. tiksliau ties panasiom apsukom pradeda sest antifrizas. buna kad reik daugiau. taip pili kol truputi pasyla. kad neperkaitint uzsuki palieki atsalt. po to vel uzkuri ir ta pati procedura. po antro karto uzsipildo pilnai. pavazineji kad atsidarytu termostastas atsaldai dapili ir vsio. cia aisku jei nereik per 10 min nusiorint. nurinimo taska sukiojant labai daug ispila lauk antifrizo.
kaitimas. gali but kertasi termostatas. gal termomova blogai veikia.
ar kompresija varo ten kur nereik paziurek ar uzkaitus buna kietos slangos. jei ne tai neturetu but tarpine. tada belieka ora siurbia bet tada varytu po truputi ir antifriza lauk.


StandartinėParašytas: 29 Bal 2011, 11:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na iprastai orinant neisbega daugiau nei stikline per ta kamsti... na bet svarbu rezultatas.
slangos turi buti kietos, panasiai slegio kaip padangoj. jei minkstos slangos pasilusiam varikliui - nesandaru, arba kamstis slegio nelaiko.
o mova kaitimui vaziuojant neturi itakos. ji labiausiai kamsciuose pasireiskia. kai naturalus oro srautas yra, jos neprireikia.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Bal 2011, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.27
Pranešimai:
334
Tai va, dabar truputį užsiėmiau, tai prieš kokią valandą užsikūriau auto, leidau jai įkaisti iki darbinės temperatūros (visą laiką vėjelis ant max šilumos ir tik dabar pastebėjau, kad susimaišiusios funkcijos: atsuki į kojas - pučia į langą, atsuki į langą, pučia į mane, atsuku į save - pučia į kojas).

Užkaito automobilis iki leistinos ribos, leidau dirbti dar apie 10 min, stovinti nekaista. Pravažiavau apie 2km, pradėjo kaisti, nuleidau orą, grįžau namo, dar labiau užkaito - vėl nuleidau. Viršutinė šlanga kieta ir karšta, o apatinę įmanoma paspaudyti ir ji tik kažkiek pašilusi. Užgesinau variklį ir oras dar išeidinėjo apie 10 min. Užsukau nuorinimo sklendę ir pasigirdo vandens cirkuliacijos ir oro srovės garsai. Pasirodė, kad per užpylimo dangtį traukia orą. Pamėginsiu dabar nusukt jį nuo tėvo 318i ir su jo orint. Dabar vėsta variklis, tai nieko nedarau.

P.S. pastebėjau dar, kad metalo daužymosi garsai sklinda iš vakuumo ir pašilus varikliui jie retesni.

________________


EDIT: po daug važinėjimo, oro nuleidinėjimo, kelių kartų antifrizo papildymo, šlangų maigymo jau šiokie tokie rezultatai. Šlangos jau visos šyla ir sukietėjusios bei stovint vietoje užkėlus apsukas iki 2k ir daugiau pradeda pūsti šiltą vėjelį. Gal kokie atsigavimo požymiai.
Tai tiek šiandien, nes kaimynai jau skundžiasi, kad triukšmauju. Ryt pratęsiu.

_________________

Šiandien aptikau skylę radiatoriuje, per kurią spaudant apatinę šlangą varo vandenį ir traukia orą. Ją radau taip: atsuku užpylimo dangtelį, nuspaudžiu apatinę šlangą su ranka, kad kažkiek oro išeitų, laikydamas nuspaustą su kita ranka užspaudžiu užpylimo skylę ir atleidžiu šlangą. Akivaizdus oro traukimo garsas per tą vietą. O spaudžiant šlangą mažomis čiurkšlėmis iš ten vanduo taškosi.
Na, anksčiau jos tikrai ten nebuvo. Gali būti toks variantas, kad pramušo kaip nors?
Viskas kažkur tais čia:
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 09:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
gali buti ir pats radiatorius uzsikises. tokiu atveju nuorint neina normaliai ir kaista. tada ir pramust gali.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 10:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
jei kamstis nelaike ir ora trauke to ir uztektu kad pramustu. uzsiorina kaista ir pramusa silpniausia vieta.


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
per kamsti nelabai ka ten pritrauks... ten nuorinimo taskas, tai jei ir gauna per ten oro, nieko tokio neturetu buti. bet jei uzsikises radiatorius, arba termostatas pastriges, tada cirkuliacijos nebuna, variklis verda, o slangos saltos. tada del uzvirimo ir ispucia viska lauk. o jei kamstis laiko, bet nereguliuoja slegio ir kaista, tada kaip ir rasei, randa silpniausia vieta :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Lie 2011, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.27
Pranešimai:
334
Pakeista oro srauto matuoklė, atjungta įpurškimo jungtis (turbūt taip ji vadinasi) ir viskas vaikia kaip po senovei. Kas galėtų tai įtakoti? Nes prijungus tą jungtį apsukos vėl pradeda plaukioti.

Paveikslėlis
(nuotrauka iš interneto)

Na, tik kaista, žinoma. Reiks radiatorių pasikeist.

P.S. Darbai vyksta lėčiau nei lėtai, nes retai grįžtu namo.


StandartinėParašytas: 18 Lie 2011, 16:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
cia gazo sklendes padeties daviklis. pagal ji jei gerai suprantu kompas sprendzia ar ant idle ar gazas paspaustas ir kiek.
tu LEV ziurejai. jam viskas ok? nors gali but ir sitas sugedes.
ant 318 meginau tai ji atjungus kuriasi sunkiau. o ant saviskes ji atjungus visai nenori dirbt. o dar tiksliau uzgezo. kurt nemeginau.


StandartinėParašytas: 25 Lie 2011, 17:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kai motoras kaista, tada vejai ir su degimu buna.
sklendes padeties davikli tikrint galima. omus matuoti. svarbu, kad butu omai stabilus, o keiciant nuo 0 iki max sklendes padeties, kad kistu tolygiai. na jei bus kas negero atkreipsi demesi...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2011, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.27
Pranešimai:
334
Pakeistas radiatorius, gofra, OSM ir viskas dirba gan gerai. Pravažiuota apie 100km ir jokių bangavimų ar traukos problemų bei kaitimo. Na, tik ryja kiek daugiau nei įprasta. Diagnostika parodė, jog LZ kaitinimas neveikia (vienaip ar kitaip reikia keist visą). Dėl to gal ir ta atjungta sklendė kelia problemų. Po truputį ieškosiu kito LZ.

P.S. Senas radiatorius: http://i52.tinypic.com/2118lts.jpg

Neblogai, ar ne? Perekupai gerai pasidarbavo. Greičiausiai išpūtė per žiemą ir tingėjo pakeist. Pastebėkite, kad apatinis sluoksnis jau atlankstytas. Neįsivaizduoju, kaip su tokiu dar metus + pravažinėjau normaliai...


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2011, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jokia ten ziema cia liga situ radijatoriu ir tiek, dazniausia kamscio voztuvas pastringa ir pradeda sypsotis radijatorius nuo per didelio spaudimo. Pasikeisk kamsti uzpilimo prie to pacio kad naujas neprdedu juoktis :)


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2011, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
:lol: neprastas jau toks :D
del pasildymo tai neperdaugiausiai jaustusi ir ant sanaudu.
bent as kai su atjungta LZ pasildymo rele vazinejaus kol susiradau tokia, tai idejus jokio skirtumo nebuvo. cia gal ziema labiau jaustus, bet vasara... pora sankryzu ir pilnai pasiles :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery