Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 06:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 122 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Lie 2011, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.15
Amžius:
42
Pranešimai:
248
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex - e21, E30, E34, E36, E38
In this time - E38 740 M62TUB44
edvinb rašė:
cia kaune tikriausiai? o siaip - koks spaudimas sistemoj buna? man irgi minejo kitas zmogus, kad tikrina su 10 BAR'u. o sistemoj freonui uzkaitus buna ir 30 :roll:


Taip, Kaune, tiksliau Aleksote.. Mes tikrindavome su 18 barų slėgiu, nežinau, tiesiog galbūt šiek tiek patikimiau, ne kartą buvo, jog minėtą 10 barų slėgį sistema laikydavo, o jį padidinus pradėdavo leisti.

_________________
BMW - Be My Wife - ALL MY LIFE


StandartinėParašytas: 10 Lie 2011, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Dr.Zoidberg rašė:
Kas bus kas bus... Bus kaukimas nuo ventiliatoriaus iš priekio, bereikalingai apkraunamas generatorius (taigi kuro sąnaudos didės) ir trumpės ventiliatoriaus variklio gyvenimas. Daugiau tai nieko nebus.

O kokie zmones :mrgreen: Visa sita kaip ir aisku. Mane domino siek tiek kita puse sito klausimo...t.y. kokia butu itaka paciai kondicionavimo sistemai(siurbliui ir t.t.). na tipo tas per didelis ausinimas ar neisbalansuotu sistemos darbo ir ji nepradetu grybaut. Ka as zinau kokie davikliai ir pagal ka ten itakoja kad butu perjungti tie greiciai

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 11 Lie 2011, 08:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
UDE rašė:
O kokie zmones :mrgreen: Visa sita kaip ir aisku. Mane domino siek tiek kita puse sito klausimo...t.y. kokia butu itaka paciai kondicionavimo sistemai(siurbliui ir t.t.). na tipo tas per didelis ausinimas ar neisbalansuotu sistemos darbo ir ji nepradetu grybaut. Ka as zinau kokie davikliai ir pagal ka ten itakoja kad butu perjungti tie greiciai

Pirmai skelbeis toks gudras, o nezinai :lol:
Ventiliatorius ausina kondensatoriu, kaip zinome i kondensatoriu patenka dujines fazes saldymo agentas, kuris yra aukstos temperaturos, kondensatoriuje saldymo agentas yra sukondensuojamas ir is jo iseina skystos agregatines busenos ir kazkiek atausintas ( kad butu atausintas ir sukondensuotas, jam reikalingas geras ausinimas, t.y. geri silumos mainai) veliau eina per dregmes filtra ir per terva ispurskiamas i garintuva, ten virsta garais ir krenta saldymo agento temperatura, is garintuvo eina i kompresoriu, is kompresoriaus i kondensatoriu. Tai, kad tu ausinsi pastoviai, kompresoriui nulis emociju, kondensatoriaus ausinimas turi itakos tik kaip efektyviai veiks tavo sistema (t.y. kaip atsaldys ora puciama i salona).

Kad ventiliatorius pastoviai suksis, saldymo sistemai tai tik geriau.


StandartinėParašytas: 11 Lie 2011, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Andrius S, as nesiskelbiau esas gudras. Jei toks buciau situ klausimu-neklausineciau. Tik issakiau skirtumus tarp pildymo tvarkingai su stotele(istraukimas, sverimas, tepimas, tikrinimas, uzpildymas ir t.t.) ir tik su balionu. Nu bet ne tame esme. Pasiskaityt sausai informacija kur tu parasei as ir wikipedijoj sugebejau jau seniai. Man labiau rupejo kaip tai atrodo praktikoje. Bet vistiek dekui ir tau ir daktareliui uz atsakymus.
As matai bandziau kazkaip dasigalvot iki vieno atsakymo...kadangi vienas greitis eina per abi varzas, antrasis per viena(turbut), o treciasis tiesigiai. Tai ir masciau kad tas treciasis visgi kazkada turetu isijungt(stipriai sukilus slegiu ar dar del kazko-nezinau) jei ir neveikia abi varzos(galbut klystu). Va ir klausiau , kas itakoja tu greiciu persijungimus. kokiu tam reikia aplinkybiu. :wink:

P.S. cia jau grynai smalsumas. Del to parduodamo variklio cia nera jokiu sasaju, todel atsakyt irgi nera butina

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 11 Lie 2011, 11:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.26
Amžius:
37
Pranešimai:
1169
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
XC70, E39 525D
Dr.Zoidberg rašė:
Taip, kaip minėjo Sigis, kondicionieriaus sistemai nuo to tik geriau - efektyviau dirbs.


Kažkaip suklydai... [-X

_________________
No money, No funny!


StandartinėParašytas: 11 Lie 2011, 11:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
Andrius S. rašė:
Pirmai skelbeis toks gudras, o nezinai :lol:
Ventiliatorius ausina kondensatoriu, kaip zinome i kondensatoriu patenka dujines fazes saldymo agentas, kuris yra aukstos temperaturos, kondensatoriuje saldymo agentas yra sukondensuojamas ir is jo iseina skystos agregatines busenos ir kazkiek atausintas ( kad butu atausintas ir sukondensuotas, jam reikalingas geras ausinimas, t.y. geri silumos mainai) veliau eina per dregmes filtra ir per terva ispurskiamas i garintuva, ten virsta garais ir krenta saldymo agento temperatura, is garintuvo eina i kompresoriu, is kompresoriaus i kondensatoriu. Tai, kad tu ausinsi pastoviai, kompresoriui nulis emociju, kondensatoriaus ausinimas turi itakos tik kaip efektyviai veiks tavo sistema (t.y. kaip atsaldys ora puciama i salona).

Kad ventiliatorius pastoviai suksis, saldymo sistemai tai tik geriau.

labai aiškiai =D>

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 11 Lie 2011, 11:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
UDE rašė:
Andrius S, as nesiskelbiau esas gudras. Jei toks buciau situ klausimu-neklausineciau. Tik issakiau skirtumus tarp pildymo tvarkingai su stotele(istraukimas, sverimas, tepimas, tikrinimas, uzpildymas ir t.t.) ir tik su balionu. Nu bet ne tame esme. Pasiskaityt sausai informacija kur tu parasei as ir wikipedijoj sugebejau jau seniai. Man labiau rupejo kaip tai atrodo praktikoje. Bet vistiek dekui ir tau ir daktareliui uz atsakymus.
As matai bandziau kazkaip dasigalvot iki vieno atsakymo...kadangi vienas greitis eina per abi varzas, antrasis per viena(turbut), o treciasis tiesigiai. Tai ir masciau kad tas treciasis visgi kazkada turetu isijungt(stipriai sukilus slegiu ar dar del kazko-nezinau) jei ir neveikia abi varzos(galbut klystu). Va ir klausiau , kas itakoja tu greiciu persijungimus. kokiu tam reikia aplinkybiu. :wink:

P.S. cia jau grynai smalsumas. Del to parduodamo variklio cia nera jokiu sasaju, todel atsakyt irgi nera butina

Matai, kam sausa teorija is vikipedijos, o kas ta teorija ismoko univere is vadoveliu ir skaityt nereikia jokios vikipedijos, tuo labiau kai kieviena diena is to valgoma duona ir su visom irangom tenka susidurt, o ir projektuot centrales teko, tai kai pradeda pasakot turgaus bobucio lygio kaip kondisa reikia uzpildyt, tai juokas ima :mrgreen:


StandartinėParašytas: 11 Lie 2011, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Sorry, nu kaip tu pildaisi savo ar kitu kondisus, mane nelabai domina. kaip sakoma ir is puoduko tu juos pildyk, o man labiau patinka kai viskas daroma tvarkingai(ir nesvarbu kad keliais lt brangiau). Turbut nesigincysi kad istacius baliona i stotele, kur viskas susveriama gramais ir matome ekrane aiskiai bei suprantamai kiekvienam, klientui tikrai bus akiai mielesnis vaizdelis, negu atnesus baliona prie masinos su monometru ir viso darbo eiga suprantama tik tam kas ta darba daro. Sakysi ne kliento reikalas-busi ir teisusir ne, nes as kaip klientas nelabai zinau ka tu ten chimicini ir uz ka as tau mokesiu...Tik nepriimk to asmeniskai-sakydamas "TU" turiu galvoje dirbanti prie mano auto asmeni. Na galiausiai ir uzpildoma siais abiem atvejais irgi skirtingai-to nenuneigsi ir apie tai gal nesipleskim. Cia tas pats kaip valgyti-galima ir is tos pacios lekstes,kur ryte valgei, bet galima ta lekste ir issiplaut kad graziau atrodytu...
Taigi, jei gali ir zinai atsakyk i ta paskutini klausima o jei ne gal kas kitas atsakys ir nera ko cia ausint burnu be reikalo. Pakartosiu ji ... logiskai mastant tas trecias tiesioginis greitis kazkada turetu isijungt, netgi jei sugede abi varzos(su salyga kad variklis geras). Va kada tas momentas isijingimo ir nuo ko tai priklauso. pasakysiu kodel klausiu. Variklis veikia 100%. kondisas saldo, neseniai pildytas ir t.t. tik nesisuka tas varikliukas del varzos(0,2). Idomumo delei bandem sulaukt to trecio(ar bent antrojo) greicio kad suveiktu, deje...baisoka laikyt ijungta kai ten viskas kaista taip ziauriai

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 11 Lie 2011, 12:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
UDE rašė:
Sorry, nu kaip tu pildaisi savo ar kitu kondisus, mane nelabai domina. kaip sakoma ir is puoduko tu juos pildyk, o man labiau patinka kai viskas daroma tvarkingai(ir nesvarbu kad keliais lt brangiau). Turbut nesigincysi kad istacius baliona i stotele, kur viskas susveriama gramais ir matome ekrane aiskiai bei suprantamai kiekvienam, klientui tikrai bus akiai mielesnis vaizdelis, negu atnesus baliona prie masinos su monometru ir viso darbo eiga suprantama tik tam kas ta darba daro. Sakysi ne kliento reikalas-busi ir teisusir ne, nes as kaip klientas nelabai zinau ka tu ten chimicini ir uz ka as tau mokesiu...Tik nepriimk to asmeniskai-sakydamas "TU" turiu galvoje dirbanti prie mano auto asmeni. Na galiausiai ir uzpildoma siais abiem atvejais irgi skirtingai-to nenuneigsi ir apie tai gal nesipleskim. Cia tas pats kaip valgyti-galima ir is tos pacios lekstes,kur ryte valgei, bet galima ta lekste ir issiplaut kad graziau atrodytu...
Taigi, jei gali ir zinai atsakyk i ta paskutini klausima o jei ne gal kas kitas atsakys ir nera ko cia ausint burnu be reikalo. Pakartosiu ji ... logiskai mastant tas trecias tiesioginis greitis kazkada turetu isijungt, netgi jei sugede abi varzos(su salyga kad variklis geras). Va kada tas momentas isijingimo ir nuo ko tai priklauso. pasakysiu kodel klausiu. Variklis veikia 100%. kondisas saldo, neseniai pildytas ir t.t. tik nesisuka tas varikliukas del varzos(0,2). Idomumo delei bandem sulaukt to trecio(ar bent antrojo) greicio kad suveiktu, deje...baisoka laikyt ijungta kai ten viskas kaista taip ziauriai

Pildymas abiem atvejais toks pats, ar tu su stotele pildysi ar is balionio. kaip minejau, stotelej viskas sukomplektuota ir maziau galvot reikia, gali dirbt ir neismanelis, parode ka paspaust ir tiek. Su atskirais agregatais reikia turet makufely truputi. Gali viska daryt lygiai ta pati, tik reikia atskiru prietaisu, svarstykliu, vakumo pompos, istraukimo stoteles, dazu ir tepalo uzpildymo irankio, kolektoriaus su manometrais ir t.t. nesipliaciam labai.
Tai ar tu su stotele uzpildysi ar su tuo balionu, kai matai tuos pacius slegius aukstos ir zemos puses, plius pasidejes ta baliona ant svarstykliu matai suleistus gramus, taip pat tiksliai, kaip ir ta stotele rodo.
Viskas tas pats, skirtumo jokio nera sistemos veikimo. Cia tik nuo meistro priklauso su kuo jam patogiau dirbti.

Susiduriu su daug zmoniu, kurie giria viena ir kita, ir tais ir tais sekmingai visi dirba.

Be to, visos saldymo sistemos parduotuvese ir kituose pildomos su tais paciais manometrais.

O tas pats freonas i lietuva atkeliauja per kelias firmas.

Kazkas cia apie dazus minejo, tai ju pilt nebutina, kiekvieno pildymo metu, nes jie ne i nauda sistemai. Nes yra tokiu fruktu kur pastoviai pila ir eina po to kompresoriai saibom.

O kas del to ventiliatoriaus, tai elektroj labai nesigilinu, bet jei jis tau neveikia, tai kondensatorius tau tampa nebeefektyvus ir nesukondensuoja saldymo agento iki skystos agregatines busenos, todel tau is kondensatoriaus jau iseina pusiau skystos, pusiau garu pavidalu, o tai mazina sistemos efektyvuma, nes garintuvas nebus atsaldomas iki reikiamos temperaturos, todel tau prasciau saldyt prades ir sistemos slegis sukils.


StandartinėParašytas: 11 Lie 2011, 13:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
nu i niuansus pildymo nesigilinkim, nes jau gaunasi OT. As jau minejau kad kaip klientas noriu zinot, kas ir kaip daroma su mano auto. ne visada galima pasitiket meistru ar "meistru" kuris murma sau po nosim, kazka daro ir po to pateikia saskaita nezinia kiek atitinkancia atliktus darbus ir sunaudotas medziagas. nu ne esme. kaip kam geriau tas taip lai ir pildosi. Pats is dalies patvirtinai, kad pildant su balionu reikiia dar kruvos papildomu irengimu ir medziagu, taip kad tokiu atveju gali ateit kazkoks sudarankis ir man kaip neieko nesuprantanciam ten tik suleist kazkiek freono ir viskas. be jokiu sutepimu tikrinimu ir t.t.

P.S. va butent kaip ir minejai del suprastejusio saldymo efektyvumo iskart tikrinau ta ventiiatoriu, nes taip tai simta metu ten dirstelt kaip ir nebuna reikalo jei viskas veikia

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 11 Lie 2011, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
UDE rašė:
nu i niuansus pildymo nesigilinkim, nes jau gaunasi OT. As jau minejau kad kaip klientas noriu zinot, kas ir kaip daroma su mano auto. ne visada galima pasitiket meistru ar "meistru" kuris murma sau po nosim, kazka daro ir po to pateikia saskaita nezinia kiek atitinkancia atliktus darbus ir sunaudotas medziagas. nu ne esme. kaip kam geriau tas taip lai ir pildosi. Pats is dalies patvirtinai, kad pildant su balionu reikiia dar kruvos papildomu irengimu ir medziagu, taip kad tokiu atveju gali ateit kazkoks sudarankis ir man kaip neieko nesuprantanciam ten tik suleist kazkiek freono ir viskas. be jokiu sutepimu tikrinimu ir t.t.

P.S. va butent kaip ir minejai del suprastejusio saldymo efektyvumo iskart tikrinau ta ventiiatoriu, nes taip tai simta metu ten dirstelt kaip ir nebuna reikalo jei viskas veikia

OT tai OT, bet jei tau meistras nieko nerodys, ka jis daro su ta stotele, kurioj viskas sukomplektuota, tik pasijungs slangas ir fsio, tai irgi. Cia jau daugiau nuo meistro priklauso. Tas pats gali kur su balionu pildo, gali taip pat viska matyt, kaip ir kiek supyle ir ka dare, jei jis tau pasakys, o ne murmes po nosim. Cia jau zmogiskasis faktorius.

O del tu komponentu, tai tuos komponentus, kurie ieina i stotele, gali susipirkt beveik per pus pigiau. Plius jei tau sugedo stotele, tau biznis stoja, tau sugedo atskiras elementas, tu gali dirbt toliau ir nuvaziaves ji nusipirkt.
Stotele tik sukomplektuota, kompatiska ir automatizuota, cia jos privalumas. Uz tai ir susimoki brangiau :)

Tai tvarkyk ventiliatoriu ir saldys tau geriau :) Arba pasidaryk vandeniu apipurskiama kondensatoriu :mrgreen:


StandartinėParašytas: 11 Lie 2011, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
nu visu pirma, tai jei meistras nerodys, vaziuosiu pas toki, kuris rodys :wink:

O antra-as ne savo taisyt ruosiuosi nes pas mane viskas tvarkoj. jei butai atidesnis, tai turejai perskaityt, kad as cia domiuosi daugiau is smalsumo(kas zino kada prireiks...) o sutvarkyt noriu parduodama ventiliatoriu nes desiu ji i skelbimus ir cia. A vdrug tu noresi ji pirkt :mrgreen: Noriu kad zmogus neturetu ko prikibt kai nusipirks ir butu negeda i akis pasiziuret :wink: todel ir mastau klausinedamas ar investuot pilnai i remonta ar parduot taip kaip yra ir zmogui palikt paciam tvarkytis. Ziuriu kainu skirtumus ir domiuosi kaip labiau man apsimoketu nes sutvarkyta parduot galima brangiau :wink:

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2011, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.19
Amžius:
44
Pranešimai:
66
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex: E39 523
Galaxy
Zodziu del ventiliatoriu greicio galiu pasakyti tiek, jeigu apsauginis slegio daviklis veikia puikiai, tai gali kondiske kaitint kol pasileis auksciausias greitis arba daviklis sustabdys kompresoriu.
P.S. o pildyt kondicionierius rekomenduoju ne pas tuos ,kurie turi grazia iranga, o pas tuos, kurie supranta savo darba. As pavyzdziui pildau tik su manometrais, vakuumatoriumi,balionu ir svarstyklemis ir nepramazinau ne karto, kad nesaldytu ar klientas gryztu atgal. Zodziu viskas priklauso nuo meistro, o ne nuo irangos :wink:


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2011, 12:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
BMW006 rašė:
Zodziu del ventiliatoriu greicio galiu pasakyti tiek, jeigu apsauginis slegio daviklis veikia puikiai, tai gali kondiske kaitint kol pasileis auksciausias greitis arba daviklis sustabdys kompresoriu.
P.S. o pildyt kondicionierius rekomenduoju ne pas tuos ,kurie turi grazia iranga, o pas tuos, kurie supranta savo darba. As pavyzdziui pildau tik su manometrais, vakuumatoriumi,balionu ir svarstyklemis ir nepramazinau ne karto, kad nesaldytu ar klientas gryztu atgal. Zodziu viskas priklauso nuo meistro, o ne nuo irangos :wink:

Sutinku.
Matai, jei meistras moka ir zino ka daro, tai jam nesvarbu su kokia iranga dirbt. Su visom rezultatas bus tas pats.
Bet jei toks meistrelis, kuris nenusimano, kuriam parode viena karta ir visiem vienodai daro, daugiau nei bum bum, tai nuo tokiu toliau, nes dabar tas biznis ant bangos, tai visi pesa piniga nieko neismanydami.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2011, 16:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.19
Amžius:
44
Pranešimai:
66
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex: E39 523
Galaxy
As todel ir sakau , kad reikia ieskot pazystamu ir patikrintu vietu...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 122 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery