Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 23:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 11:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
37
Automobiliai:
BMW E60 525d 2005m
Tas plovimas tai betikslis laiko ir pinigu svaistymas.Teko plauti net du kartus.Reikia ji isimti ir atjungti PDF valdymo bloko funkcija,kad sustabdytu regeneracija.Abejojantiems patariu pasitikrinti tepalo lygi variklyje. :!: Dauguma atveju tepalo lygis dideja.Taip plaunami indeklai,gadinamas variklis.Zinoma nuo to PDF filtro labai kencia ir turbina.


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
RimasS rašė:
Tas plovimas tai betikslis laiko ir pinigu svaistymas.Teko plauti net du kartus.Reikia ji isimti ir atjungti PDF valdymo bloko funkcija,kad sustabdytu regeneracija.Abejojantiems patariu pasitikrinti tepalo lygi variklyje. :!: Dauguma atveju tepalo lygis dideja.Taip plaunami indeklai,gadinamas variklis.Zinoma nuo to PDF filtro labai kencia ir turbina.


Vejus sneki! Tai gal reikia ieskoti priezasciu kodel variklis spjaudosi padidintu kiekiu suodziu? Matau labai paprastai tvarkai tokius reikalus. Iskarto "pjauti" :lol: O jei danti suskausta ir stomotologas pasiulytu galva pjauti? Kaip tu i tai reguotum? #-o Ar pasidomejai kodel pas tave dumus vercia?! Jei tavo toks supratimas apie technika tai tada ok, bet nepirsk klaidingos nuomones kitiems :wink: paskui tokius kaip tu vaziuot is paskos negali nes nelabai ir kelia matai kai uzgazuoja.. Ir klimo recerkuliacija turi isijungti..


Paskutinį kartą redagavo EZH 08 Bir 2011, 11:42. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
gerai ANA333 sakai. =D> o siaip su tuo kietu daleliu filtru , kaip gali tu dumu dar spjaudyt?? tas egr? kuro kokybe? purkstukai? turbina? :roll: siaip pasidare idomu pasitart

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 11:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
JONAS.... rašė:
gerai ANA333 sakai. =D> o siaip su tuo kietu daleliu filtru , kaip gali tu dumu dar spjaudyt?? tas egr? kuro kokybe? purkstukai? turbina? :roll: siaip pasidare idomu pasitart


nuo daug ko priklauso..
Kuras, EGR, purkstukai, tepalai turi buti skirti varikliams su DPF, variklio visi mazgai turi veikti nepriekaistingai nes jei DDE yra klaidu tai nepaleidziama regeneracija del ko suodziai nepradeginami ir jie kaupiasi, kaupiasi kaip tam unitaze bakterijos :lol: O jei nepasalini priezasties tai valyk nevales ta filtra jis ir toliau kisis. O paskui skaitai tokias nesamones kaip "pjaukit" #-o Kas is to, paskui bus suodinas bamperis, stopai, bagazines dangtis... Ir kas pikciausia kad visa ta [CENZŪRA] uosto paskui vaziuojantis, o tas kuris padejas tai net neuzuodzia :mrgreen:

Tiesa, dar labai daug DPF stovis priklauso nuo vaziavimo stiliaus, ir vietos.. Jei po miesta maliesi pastoviai, begius jungi iskart tik masinai pajudejus tai tada uzkemsa irgi greitai..


Paskutinį kartą redagavo EZH 08 Bir 2011, 15:22. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
aha. supratau. pas mane to filtro nera lygtais. bet ismetimas tiesus. tai dumelio parodo uzmynus. gal reiktu ji isidet kazkaip. bet kazin ar verta :roll: EURO3 standartas pas mane pagal krastos duota masinos ispildyma. kazin kaip man zinot ar jis yra? :roll:

P.S> ANA333 tau turbut negresia uostyt :lol: kaip suprantu greiti megsti, tai daznai lenkimo juostoj =D> =D> =D> as irgi stengiuosi. racija ijungta, ir.... =D>

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
JONAS.... rašė:
aha. supratau. pas mane to filtro nera lygtais. bet ismetimas tiesus. tai dumelio parodo uzmynus. gal reiktu ji isidet kazkaip. bet kazin ar verta :roll: EURO3 standartas pas mane pagal krastos duota masinos ispildyma. kazin kaip man zinot ar jis yra? :roll:


jei EURO3 tai nera DPF, jei EURO4 tai turi buti.. Jei nera tai ir nedek.. Nes ten ne tik bakelis bet ir davikliai eina, kompa reikia pertvarkyti..


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
na ir tvarkoje tada. paliksim taip kaip yra. =D>

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
P.S> ANA333 tau turbut negresia uostyt :lol: kaip suprantu greiti megsti, tai daznai lenkimo juostoj =D> =D> =D> as irgi stengiuosi. racija ijungta, ir.... =D>[/quote]


Trasoj tai dzin, bet Vilniuje piko metu, kamstyje kokiam ir kai toks karstis uz lango tai nu [CENZŪRA].. :lol:

P.S. O, geras nusikeikiau liaudiskai o kompas istaise i lietuviu kalba "eik tu sikti.. " :lol:


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 13:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
:lol: :lol: :lol: =D> =D>

mieste velniava. tiesa. as dazniau trasoj esu :wink:

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.12
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E60 3.0D
Skype:
Algirdasstartline
Sveiki kolegos! Matau diskutuojete apie bmw dpf problemas ir ju sprendimo budus. Noreciau pasakyti ,kad kietuju daleliu filtras yra keiciama detale, bmw rekomenduoja tai daryti kas 150000km. Kas kainuoja 7000lt plius darbai. Taigi kuris jusu norite investuoti pinigus i euro4 standarta kurio lietuvos zemeje nieks neat negali patikrinti ar si sitema dirba ar ne. As asmeniskai esu si filtra ismetes pries metus laiko ko pasekoje masina atsigavo pamirsau nesamoningas problemas su traukos ribojimais tepalais ir apskritai variklio gadinimu susijusiu su atsiskiedusiu tepalu ir ismetamu duju kamsciu kuris gadina turbina. Susiprogramavau automobili vienu metu kad dde veiktu be filtro ir padidinau galinguma iki 206 KW beje ko nepavyko padaryti su veikiancia dpf sistema max ka galejome isgauti tai 190kw. Taigi sprendimo budai yra du perki filtra nauja 7000lt ir vaziuoji laukdamas kol vel uzsikis arba investuoji 1000 lt ir turi dinamiska auto be jokiu problemu.


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 15:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.26
Pranešimai:
37
Automobiliai:
BMW E60 525d 2005m
Tikra tiesa Algirdai. ANA333 tiesiog sneka vejus,arba dar nesusidure su sia problema,kurios sprendimai tik du: pirkti nauja filtra,arba nauja automobili,arba salinti ta kamsti vamzdyje :!:


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 15:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Algirdas#24 rašė:
Sveiki kolegos! Matau diskutuojete apie bmw dpf problemas ir ju sprendimo budus. Noreciau pasakyti ,kad kietuju daleliu filtras yra keiciama detale, bmw rekomenduoja tai daryti kas 150000km. Kas kainuoja 7000lt plius darbai. Taigi kuris jusu norite investuoti pinigus i euro4 standarta kurio lietuvos zemeje nieks neat negali patikrinti ar si sitema dirba ar ne. As asmeniskai esu si filtra ismetes pries metus laiko ko pasekoje masina atsigavo pamirsau nesamoningas problemas su traukos ribojimais tepalais ir apskritai variklio gadinimu susijusiu su atsiskiedusiu tepalu ir ismetamu duju kamsciu kuris gadina turbina. Susiprogramavau automobili vienu metu kad dde veiktu be filtro ir padidinau galinguma iki 206 KW beje ko nepavyko padaryti su veikiancia dpf sistema max ka galejome isgauti tai 190kw. Taigi sprendimo budai yra du perki filtra nauja 7000lt ir vaziuoji laukdamas kol vel uzsikis arba investuoji 1000 lt ir turi dinamiska auto be jokiu problemu.



Sveikas, sveikas, taip diskutuojam..
1. Hmmm,taip DPF yra keiciama detale, taip kaip ratas, variklis ar visas automobilis. Bet ne visada begi pas dileri uzsakineti brangia detale kad ir ta pati varikli. Kodel sakai kad bmw rekomenduoja keisti kas 150 tkst. ?! Siaip DPF patikrai uzstatoma 200 tkst intervalas (bet neesme kilometruose). Tai nereiskia kad jis po tu kilometru turi buti pakeistas nauju! Po situ kilometru tu privalai tikrinti filtro pralaiduma. Jei pralaidumas sumazejes, plauni, degini. Galimas toks variantas kad filtras uzsikemsa iki tiek kad variklis stoja ir net neina jo uzvesti. Taigi, jei nepavyksta jo isvalyti tik tada jis keiciamas nauju.

2. Sakai Euro4 niekas lietuvos zemeje negali patikrinti? Mano ziniomis uz atskira piniga tai daro Tuvlita, isduoda lipdukus su tam tikrai zymejimais kurie galioja visoje europos sajungoje.. Tai kaip cia yra?! A?

3. Taip tu teisus, kad galia ismesdamas filtra sukelei galia daugiau. Belieka nupjauti katalizatoriu ir aplamai visa ismetimo sistema, dar laimesi ~30kw :roll:

4. Is paskutinio sakinio sprendziu kad bmw inzinieriai lopai, gamina probleminius ir nedinamiskus automobilius :roll:


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
RimasS rašė:
Tikra tiesa Algirdai. ANA333 tiesiog sneka vejus,arba dar nesusidure su sia problema,kurios sprendimai tik du: pirkti nauja filtra,arba nauja automobili,arba salinti ta kamsti vamzdyje :!:


susiduriau tik ne su savo... Teko bendrom pastangom tris variantus tvarkyti, ir kiek zinau viskas veikia kuo puikiausiai :wink:

Na tamsta turi savo tiesa, as isdesciau ankstesniuose postuoso savo.. Kas is forumieciu nores, tikiuosi visa tai perskaites susidarys savaja nuomone :wink: Suprantu tokiu daliu kaip sklendes isemima (ko veliau gamintojas pats nedejo), bet filtru isemimas... ](*,)


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.12
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E60 3.0D
Skype:
Algirdasstartline
ANA333 rašė:


Sveikas, sveikas, taip diskutuojam..
1. Hmmm,taip DPF yra keiciama detale, taip kaip ratas, variklis ar visas automobilis. Bet ne visada begi pas dileri uzsakineti brangia detale kad ir ta pati varikli. Kodel sakai kad bmw rekomenduoja keisti kas 150 tkst. ?! Siaip DPF patikrai uzstatoma 200 tkst intervalas (bet neesme kilometruose). Tai nereiskia kad jis po tu kilometru turi buti pakeistas nauju! Po situ kilometru tu privalai tikrinti filtro pralaiduma. Jei pralaidumas sumazejes, plauni, degini. Galimas toks variantas kad filtras uzsikemsa iki tiek kad variklis stoja ir net neina jo uzvesti. Taigi, jei nepavyksta jo isvalyti tik tada jis keiciamas nauju.

2. Sakai Euro4 niekas lietuvos zemeje negali patikrinti? Mano ziniomis uz atskira piniga tai daro Tuvlita, isduoda lipdukus su tam tikrai zymejimais kurie galioja visoje europos sajungoje.. Tai kaip cia yra?! A?

3. Taip tu teisus, kad galia ismesdamas filtra sukelei galia daugiau. Belieka nupjauti katalizatoriu ir aplamai visa ismetimo sistema, dar laimesi ~30kw :roll:

4. Is paskutinio sakinio sprendziu kad bmw inzinieriai lopai, gamina probleminius ir nedinamiskus automobilius :roll:


Pradesim diskusija nuo 4 punkto :) : BMW inzinieriai tikrai nera lopai, jie yra vieni pzangiausiu ir daugiausiai inovacines tecnologijas diegenti korporacija ko pasekoje tik bmw dyzeliniu motoru galios rezervas yra toks didelis kas ir irodo ju pranasuma pries kitus automobiliu gamintojus.

3. Kalbam apie automobilius skirtus kasdieniniam vazinejimui tad metyt katalizatorius ir kolektorius nemanu kad butu lb tikslinga. Beje katilizatoriaus jai jis neuzsikises, ismetimas duotu lb nedideli galios prieugi.

2. Nereikia jokios tuvlitos lipduko niekur ir niekam!!! Nebent tau asmeniskai ,kad su filtru viskas ok. Nes kaip ir minejai, kad BMW inzinieriai nera lopai jie dfp sistema suprojektave taip kad uzsikisus filtrui, kai regeneracija jau nebepadeda automobilio galingumas yra ribojamas ir ismetamas pranesimas kad vaziuok i BMW servisa salinti problemos. Taigi toki automobili sustabzius vokietijoje yra galimybe kad bus baudziama. Kitais atvejais jai to neindikuoja sistema kas kur ir kaip gali uz tai bausti, nes tu esi vartotojas kuris neturi supratimo kaip ji turi veikti.

1 Na ir jai tau tie plovimai ir deginimai nesukialia papildomu nepatogumu tau, tai degink juos kol tik imanoma ir plauk. Tik kai to nebepavyks padaryti nemanau, kad rinksiesi investuoti kruva lt i papildomu problemu saltini. O apie masinos dinamika be filtro ir su profesionaliai modifikuota programa nera ko neat diskutuoti. :)


StandartinėParašytas: 08 Bir 2011, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
keliais postais auksciau parasiau: Spresk problema del ko kemsasi filtras. Bet ne tokiu keliu kaip jo ispjovimas :!: Jei automobilis tvarkingas - filtro neuzkimsi :!: O jei turbina varo tepalus i ismetimo sistema, jei purktukai myza, jei EGR neveikia tai kam pjauti :?: :?: :?: As sito niekaip nesuprantu :lol: O jus butent tai siulot daryti

EURO4 lipduku, tai jie reikalingi jei vazineji po europa. Daug kur didziuosiuose miestuose yra ekologiniai mokesciai..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery