Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 23:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 515 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Kov 2011, 02:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
all in music rašė:
cia geriau klausima iskelti, ar po 1-2 metu naudojimo gumeles nelieka tokios pat, kaip pries keitima...

ir prie efekto priprantama taip pat, tai kad nebesijaucia pagerejimo, nereiskia, kad jo nera, gal tiesiog nebejauti...

Jei pries keitima vanosas buna uzstriges ir visiskaineveikia ir po remonto viskas pradeda veikti kaip priklauso tai pokyciai juntami tiek ant kuro sanaudu tiek traukos pagerejimas ties virutiniais variklio sukiaias ir apskritai sukimo monetas tolygesnis visame sukiu diapozone.


StandartinėParašytas: 15 Kov 2011, 23:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.04
Amžius:
36
Pranešimai:
90
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 323i '98
nu emocijos ne emocijos. bet faktai tai savo rodo :D kad ant zhemu apsuku visai kitaip veikia variklis tai faktas. ir specialiai bandzhiau. anksciau 4 begiu vazhiuojant kai apsukos budavo apie 1200rpm variklis pridusdavo pedala numynus iki dugno. dabar jokio pridusimo, paprasciausiai dideja greitis :). i emocijas to nenurasysi. nebent emocijos ne mano o masinos. nesakau kad masina patapo zverim bet variklis graziau dirba. o apie temperatura kazkur skaiciau tiesiog kad vanos kazkokiu budu padeda pasildyti motora


StandartinėParašytas: 18 Kov 2011, 13:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.10
Amžius:
42
Pranešimai:
118
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320 M52 00
[Ex]: E36 coupe 318is
Kad nekurt naujos temos... itariu kad neveikia mano double vanos... gumeles pakeiciau.
Truksta traukos, buka masina... gal taip man tik atrodo, visgi tik 2 ltr. Bet kai atjungi vanoso solenoida ant "inlet" velenelio, nejauciu jokio pasikeitimo variklio darbe.
Jokiu klaidu susijusiu su vanosu nemeta, aisku kai jau atjungi tai ismeta.
Ar tikrai yra ZYMUS skirtumas kai veikia vanos ir kai neveikia?
Jei pas mane neveikia tai del ko? Tikrinau tuos solenoidus pajungdamas 12 voltu, nu vaiksto tas pypsiukas. Ir laidus trikrinau iki to solenoido - keiciasi truputi tie voltai ten, priklausomai nuo rpm. Kas dar gali but?
Gal yra sitam forume vanos specu?

_________________
Vo leku net dolk...


StandartinėParašytas: 18 Kov 2011, 23:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Bimbals rašė:
Kad nekurt naujos temos... itariu kad neveikia mano double vanos... gumeles pakeiciau.
Truksta traukos, buka masina... gal taip man tik atrodo, visgi tik 2 ltr. Bet kai atjungi vanoso solenoida ant "inlet" velenelio, nejauciu jokio pasikeitimo variklio darbe.
Jokiu klaidu susijusiu su vanosu nemeta, aisku kai jau atjungi tai ismeta.
Ar tikrai yra ZYMUS skirtumas kai veikia vanos ir kai neveikia?
Jei pas mane neveikia tai del ko? Tikrinau tuos solenoidus pajungdamas 12 voltu, nu vaiksto tas pypsiukas. Ir laidus trikrinau iki to solenoido - keiciasi truputi tie voltai ten, priklausomai nuo rpm. Kas dar gali but?
Gal yra sitam forume vanos specu?


Nera taip parasta pratestuoti double vanos del jo pilno veikimo.


StandartinėParašytas: 19 Kov 2011, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.08.29
Amžius:
43
Pranešimai:
15
Miestas:
Panevezys/ Vilnius
Automobiliai:
E46 2.8
pamenu laida buvau pamirses sujunti, kur eina i vanos, masina visai nevaziavo, apsukos ant vietos buvo geros, tik sujungus laida...echhhhhhhhhhhh kaip traukia


StandartinėParašytas: 25 Kov 2011, 12:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Arunas B rašė:
Jei pries keitima vanosas buna uzstriges ir visiskaineveikia ir po remonto viskas pradeda veikti kaip priklauso tai pokyciai juntami tiek ant kuro sanaudu tiek traukos pagerejimas ties virutiniais variklio sukiais ir apskritai sukimo monetas tolygesnis visame sukiu diapozone.

na man tai ir buvo, kad pridusus prie zemu apsuku. pakeitus gumeles, sumazejo sanaudos truputi, pagerejo torkas nuo zemu apsuku - visa tai isliko. anksciau budavo, kad tai traukia, tai netraukia, tai speju taip ir vanos dirbdavo...
bet ka tik pakeitus gumeles efektas visada didesnis buna, nei pavazinejus kazkiek - kol adaptuojas. del to ir atrodo kitiems, kad tik pacioj pradzioj jis teigiama rezultata duoda :)
kad nedingo trauka pas mane prie zemu apsuku tai faktas, bet idomu butu paziureti su slegiu (reguliuojamu kompresorium) konkreciai kiek pasukamas velenukas :)
bloga vanos (su senom gumelem) jau ne vienas testavo su slegiu ir rezultatas budavo, kad cilindras kartais daugiau, kartais maziau pastumiamas ir per sonus cilindro burbulai eina, tai kas cia gali veikti normaliai :) tik kad niekas netikrino veikimo po kokiu metu vazinejimo su pakeistom gumelem... :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Bal 2011, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.24
Amžius:
34
Pranešimai:
4
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Ex E30 M40B18
Sveiki, kiek zinau Vanos yra mechaninis ir del sukuriamo slegio pasukamas isiurbimo velenelis (sigle vanos atveju), tai kam tada reikalingas tas solenoidas?


StandartinėParašytas: 30 Bal 2011, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Naglis rašė:
Sveiki, kiek zinau Vanos yra mechaninis ir del sukuriamo slegio pasukamas isiurbimo velenelis (sigle vanos atveju), tai kam tada reikalingas tas solenoidas?


Nieko tu nezinai jei tokius klausimus uzdavineji. "Del sukuriamo slegio" kas cia per daigtas ir su kuo jis valgomas?
Vanos pavara, liaudiskai elementarus svirkstas, kuri stumdo tepalo slegis kuris visada buna daug maz pastovus, o kad jis ten patektu kur reikia reikiamu momentu yra voztuvas su elektromagnetine pavara kuris dar vadinamas solenoidu.


StandartinėParašytas: 01 Geg 2011, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.24
Amžius:
34
Pranešimai:
4
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Ex E30 M40B18
Arunas B rašė:

Nieko tu nezinai jei tokius klausimus uzdavineji. "Del sukuriamo slegio" kas cia per daigtas ir su kuo jis valgomas?
Vanos pavara, liaudiskai elementarus svirkstas, kuri stumdo tepalo slegis kuris visada buna daug maz pastovus, o kad jis ten patektu kur reikia reikiamu momentu yra voztuvas su elektromagnetine pavara kuris dar vadinamas solenoidu.

Turejau omeny, kad del slegio "vaiksto" tas plundzeris. Jeigu slegis pastovus, kaip padaroma, kad velenelis gali "vaiksciot", o ne tik, kad butu 2 jo padetys?


StandartinėParašytas: 01 Geg 2011, 02:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Naglis rašė:
Turejau omeny, kad del slegio "vaiksto" tas plundzeris. Jeigu slegis pastovus, kaip padaroma, kad velenelis gali "vaiksciot", o ne tik, kad butu 2 jo padetys?


Vanos stumoklis tepalo spaudimo pagalba stumia velenelio pasukimo pavara (liaudiskai suktas/sraigtinis dantratis) tepalo sapudima kontroliuoja voztuvas kuris tumdomas elektro magneto ir spyruokles pagalba. Viengubo vanos sitemome yra tik dvi fiksuotos velenelio padetys. Valdymas paprastas: voztuvas atidarytas arba uzdarytas, velenas pasuktas, paankstintas arba stovi nulineje padetyje.
Sistemose su dvigubais vanos naudojami siek tiek kitokie solenoidai ir voztuvai kuriu pagalba yra pastoviai valdoma abieju velenu padetis.


StandartinėParašytas: 30 Geg 2011, 08:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.10
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E36 325 coupe
tai vistik reikia kazkokio special tools'o kad vanosus nuimti/uzdeti/isstatyti - ar ne? kalbu butent apie duoble vanos.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2011, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Vytas.G rašė:
tai vistik reikia kazkokio special tools'o kad vanosus nuimti/uzdeti/isstatyti - ar ne? kalbu butent apie duoble vanos.


Priklausomai ka darysi, jei tik vanos nuimsi ir uzdesi tai nereik bet jei lysi prie grandines ir velenu pasukimo mechanizmu tada reiks. Trumpiau vanos gumoms keisti yrankio nereik.


StandartinėParašytas: 01 Bir 2011, 08:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.10
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E36 325 coupe
ačiū - tiek ir tenorejau - nes cia servisiniai rekia kad tik nesugalvok pats lysti, nes neturi irankio, o be irankio bus labai daug bedos ir t.t :)


StandartinėParašytas: 01 Bir 2011, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jei savo 2.5 nori remontuoti - reikia. jei dvigubo vanos - ne.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 02 Bir 2011, 09:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.10
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E36 325 coupe
Ne ne - dabar turiu su double vanos.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 515 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery