Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 11:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Geg 2011, 15:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
43
Pranešimai:
747
Miestas:
Kretinga
Automobiliai:
E38 740 M62 00'
Sveiki, rasiau kitoje temoje apie mano BMW 740 2000m dezes problemas, bet perskaicius sita matau kad tai panasiausias variantas, noriu paklaust ,kaip issisprende sitos problemos?
Ar reikejo keisti hidraulika?
Ar uzteko ja praplauti?
Dezes keisti kaip suprantu nereiks =D>
Aisku kekvienas atvejis unikalus, pas viena gali buti suluzusi hidraulika ,pas kita uzsikisusi ir t.t.
Simptomai panasus, tai gal kazkas panasaus bus nutike.
Mano atveju siptomai nepakeitus tepalu buvo silpnesni, maziau juntami,o pakeitus tepalus jie islido i pavirsiu, neaisku kiek buciau vaziaves su nekeistais tepalais, buvo rasyta,kad pakeitus tepalus prisidarysi problemu, ne as manau pakeites tepalus ,pamatysi ar ju yra ar nera, tai as vistik uz tai kad juos reikia keisti, na bent jau kai perlipama per 300 000 km

_________________
BMW-Baise Mondros Wolksvagens :D


StandartinėParašytas: 12 Geg 2011, 18:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Kaip tik pavojingiau keisti tepala, kai jau rida nemaza.


StandartinėParašytas: 12 Geg 2011, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Bavaras rašė:
Kaip tik pavojingiau keisti tepala, kai jau rida nemaza.



cia tik niekuom neparemti speliojimai. tevas savo 730am 94u metu buvo pakeites tepala del to kad senas isbego per trukusi tepalo radiatoriu, ir 3i metai vazineja ir deze maziausia problema sitoi vietoi.

as ir pats pradedu mastyti apie tepalo keitima abejuose masinose.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 12 Geg 2011, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
sickdog rašė:


cia tik niekuom neparemti speliojimai. tevas savo 730am 94u metu buvo pakeites tepala del to kad senas isbego per trukusi tepalo radiatoriu, ir 3i metai vazineja ir deze maziausia problema sitoi vietoi.

as ir pats pradedu mastyti apie tepalo keitima abejuose masinose.

Tai ten gal E32 buvo? Su tom dezem truputi kitaip. Be to, as nesapalioju, as sakau PRIELAIDA, neteigiu vienareiksmiskai 100 procentu. Del sio klausimo konsultavausi su Krastininkais, anie patare prie gerai veikiancios dezes nekist nagu, nes ir paciam tokiu minciu buvo. Mat anot ju, naujas tepalas gali veikti kaip ploviklis, cia ypac aktualu dezems su didesne rida ir susidevejusiomis frikcijomis.


StandartinėParašytas: 13 Geg 2011, 09:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
43
Pranešimai:
747
Miestas:
Kretinga
Automobiliai:
E38 740 M62 00'
ner ko ginsytis, kekvienas turi savo nuomone, o problema neispresta dar 8)
tai man labiau rupi, ne tai ar galima ar negalima keist tepala, o kaip isisprende tos problemeles?

_________________
BMW-Baise Mondros Wolksvagens :D


StandartinėParašytas: 13 Geg 2011, 11:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.02
Amžius:
40
Pranešimai:
278
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E38 M62B35 Shadow line
E36 coupe 325i M50B25
Man buvo pradėję skaudžiai junginėtis pavaros - pakeičiau tepalą, filtrą ir tarpinę ir jau porą mėnesių kelia vien džiaugsmą dėžė. Pavaros jungiasi sklandžiai ir tvarkingai...

Kainavo apie 600lt


StandartinėParašytas: 13 Geg 2011, 12:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Raimis 735i rašė:
Man buvo pradėję skaudžiai junginėtis pavaros - pakeičiau tepalą, filtrą ir tarpinę ir jau porą mėnesių kelia vien džiaugsmą dėžė. Pavaros jungiasi sklandžiai ir tvarkingai...

Kainavo apie 600lt

Va cia pavyzdys kada jau reikia liesti deze, o kai nera panasiu simptomu, tuomet nevertetu, nors kitavertus, turetu pailgeti dezes tarnavimo laikas.


StandartinėParašytas: 13 Geg 2011, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.09
Amžius:
38
Pranešimai:
344
Miestas:
Mažeikiai - Klaipėda
Automobiliai:
(ex) E38 740d
E61 LCI 525xd
Skype:
razinkaaa
tai isvada tokia jei deze driba graziai ner ko kist nagu? o del saves negalima pasikeist nelaukant jokiu begiu kalimu ar kokiu kitokiu simptomu, o jei tiems simptomams neuzteks vien filtra ir tepala pakeist kas tada? bereikalingas dezes gadinimas nekeiciant tepalo.
tai galima keisti tepala kartu ir filtra? auto prabeges 320 kada yra keista neaisku.
as planuoju savo auto pasikeist ir tepala ir filtra, bet kadangi gyvenu mieste `mazeikiai town` tai cia net neissivaizduoju kur reiketu keisti tokius dalykus, tai galvoju apie siaulius, klaipeda bet ir tai pirma gerai pasiteirausiau kur gerai juos pakeistu.




Moderatorius rašė:
Bendros forumo taisyklės:
2. Žinutės:
2.8. Draudžiama kurti reklaminio pobūdžio pranešimus, pranešimus su melaginga informacija, o taip pat tokius, kuriuose butu grubių ar necenzūrinių žodžių.


StandartinėParašytas: 13 Geg 2011, 18:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Bavaras rašė:
Tai ten gal E32 buvo? Su tom dezem truputi kitaip. Be to, as nesapalioju, as sakau PRIELAIDA, neteigiu vienareiksmiskai 100 procentu. Del sio klausimo konsultavausi su Krastininkais, anie patare prie gerai veikiancios dezes nekist nagu, nes ir paciam tokiu minciu buvo. Mat anot ju, naujas tepalas gali veikti kaip ploviklis, cia ypac aktualu dezems su didesne rida ir susidevejusiomis frikcijomis.



prie ko tas 32as :roll: , niekada neturejom. siaip yra vienas servisiuko vadovas, pats su 740 vazineja ir keicia sau tepalus, kazkada ziurejo man 39am tepala tai sake keisk kuo greiciau. ka sake krastoi situo klausimu as net nesidomeciau ka jie isviso ten sake, nes pagal manuala ten lifetime. ka dar jei galejo pasakyti ? savo e34ame tepala dezei keiciau net du kartus.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 13 Geg 2011, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Siandien is smalsumo skambinau zmonems, kurie dirba su dezemis. Sake prie gerai veikiancios dezes neverta lysti. Tepalo atnaujinimas, kai pilasi ten ~3 litrai pinigu ismetimas i bala, o ir siaip 100% tepalo dezeje nepakeisi, norint maximum 60%, kadangi dar jo nemazai lieka movoje ir pan. Keisti tepala tuomet, kai stabdant jauciasi smugiai, deze grubiai veikia, arba uzlaiko begius. Jeigu tepalo spalva juoda, reiskia deze jau padilus ir tepalas nesvarus, tokiu atveju galima ir pasikeisti, kad tepalas butu svarus, kartais vieno keitimo net neuztenka, norint kad pilnai deze issivalytu. O jei alyva nera juoda, reiskia svari ir deze gerame stovyje. Pasake man va taip, be jokiu savanaudisku paskatu, bet pridure, jei kleintas nori, jie gali daryti kaip jis nori :)
Atsimenu praitais metais buvom trumpa atsuke dezes varzta, pliumptelejo ciurksle tokio idomios spalvos tepalo, kaip rudas butu ar panasios spalvos, tai reiskia galiu but ramus, o ir siaip deze gerai vaikia 8) Taip kad jau gana man tu konsultaciju, kiek jau visu klausinejau, tai dauguma uz tai, kad jei gerai viskas dirba, nusiskundimu neturi tai ir ner ko lenda.


StandartinėParašytas: 14 Geg 2011, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
...Ne, nu kiek galima kliedėt? Bavaras, siulyciau neskleist netikslios info jei truksta ziniu ar jos tik garazinio lygio [-X
Va cia gali pats pasiskaityt ir tavo tiems "ale meistrams" parodyt kaip atrodo aparatas kuriuo keiciamas dezes tepalas visas 100 procentu, kad nekalbetu nesamoniu jei nezino. Prajuokinai su pasiulymais keisti kelis kartus kol deze prasiplaus :lol: :lol: :lol: Va ten tau ir praplaus deze ir pilnai nauju tepalu uzpildys. Tai pamatysi ir pats stovedamas salia ir stebedamas ant to aparato esancius vamzdelius kuriais tekes senas ir naujas tepalas. E38 2.8 pilnam pakeitimui su praplovimu isejo ~22 l tepalo(tiksliai nepamenu dabar). Viskas matosi mazdaug puslapio apacioje kur bus parasyta raudonom raidem "Naujiena"
http://www.daivanta.lt/index.php?option ... 5&Itemid=1

P.S. zodis lifetime verciasi ne kaip"visam gyvenimui", bet labiau"eksplotacijos laikotarpiui". Taip kad tai nereiskia jog jo nereikia keisti, nes eksplotavimas eksplotavimui nelygu :wink: . Kad gamintojas pries 20 metu rekomendavo nekeisti tepalo, nes tada nebuvo tokiu technologiju kaip dabar, tai dar nereiketu aklai tuo pasitiket. Siais laikais tepalas dezeje rekomenduojamas keisti ~70 000. Ir reikia keisti visa(o tai tikrai nepigus malonumas jei viska atlikt teisingai), o ne uzsiimti marazmais pakeiciant 1/3 tepalo, kuri garaziniai "meistrai" vadina tepalo keitimu. Zodi "garažiniai" reiktu suprast netiesiogiai. Yra daug puikiu meistru dirbanciu garazuose ir ismananciu savo darba. as taip nepagarbiai vadinu tik tuos, kurie primeta visazinius, bet temoka diagnozuot gedima tik kai i ji pirstu parodai ir paaiskini kaip ka ardyt bei surinkt. As nuo tu tavo minetu "uzsiimanciu deziu remontu@ begciau neatsisukdamas, jei jau jie taip kalba. nes pas tokius pakeitus tepala deze tikrai subyres. va tokie ir skleidzia pasakas apie po tepalu keitimo sugedusias dezes. Jei deze -"lavonas" tai nauji tepalai tik isryskins gedima, nes bus skystesni uz atidirbusi moli(senus tepalus)

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 14 Geg 2011, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
UDE rašė:

P.S. zodis lifetime verciasi ne kaip"visam gyvenimui", bet labiau"eksplotacijos laikotarpiui". Taip kad tai nereiskia jog jo nereikia keisti, nes eksplotavimas eksplotavimui nelygu :wink: . Kad gamintojas pries 20 metu rekomendavo nekeisti tepalo, nes tada nebuvo tokiu technologiju kaip dabar, tai dar nereiketu aklai tuo pasitiket. Siais laikais tepalas dezeje rekomenduojamas keisti ~70 000. Ir reikia keisti visa(o tai tikrai nepigus malonumas jei viska atlikt teisingai), o ne uzsiimti marazmais pakeiciant 1/3 tepalo, kuri garaziniai "meistrai" vadina tepalo keitimu. Zodi "garažiniai" reiktu suprast netiesiogiai. Yra daug puikiu meistru dirbanciu garazuose ir ismananciu savo darba. as taip nepagarbiai vadinu tik tuos, kurie primeta visazinius, bet temoka diagnozuot gedima tik kai i ji pirstu parodai ir paaiskini kaip ka ardyt bei surinkt. As nuo tu tavo minetu "uzsiimanciu deziu remontu@ begciau neatsisukdamas, jei jau jie taip kalba. nes pas tokius pakeitus tepala deze tikrai subyres. va tokie ir skleidzia pasakas apie po tepalu keitimo sugedusias dezes. Jei deze -"lavonas" tai nauji tepalai tik isryskins gedima, nes bus skystesni uz atidirbusi moli(senus tepalus)


Viskas ten gerai su tuo tepalo keitimu. Jei jau kalbi kad ta tepala rekomenduoja siais laikais keisti kas 70 000km tai liuks, bet jo keitimas toks ir yra kad nepasikeicia jis visiskai visas. Tas keitimas apie kuri uzsvaigo jau ne vienas tai vadinasi dezes plovimas ir toks budas nerekomenduojamas dezems kurios yra nuvazeve virs 70 000km be tepalu keitimo.


StandartinėParašytas: 16 Geg 2011, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Gal nenusikalbekit tamsta kolega...su visa pagarba. As pateikiau informacija, kad zmones zinotu, nes kaip matau net dirbantys toje srityje dar nelabai zino apie ka kalbama :wink: ir bet kokia kaina stumia savo jau pasenusias teorijas. Deze gali praplauti su spec chemija arba su nauju tepalu. As rinkausi pastaraji brangesni varianta(nesinorejo kazkaip visgi chemijos). Ir tai yra ne tas pats kas plauti su chemija, todel jis tinka visiems be isimties automobiliams. Ir cia ne svaigimas o pakeitimas visiskai simtu procentu. Atjungiamas dezes radiatorius ir pajungiamas aparatas prie isejimo/iejimo vamzdeliu. Pilamas naujas tepalas, kuris pamazu istumia sena tepala. Tai automatiskai aparatas daro tol(zinoma priziurint ir pareguliuojant darbuotojui), kol vamzdeliuose ju spalva susivienodina, t.y. kol is dezes pradeda begt jau tik naujas tepalas. Paikeicia ir movoje ir visuose kanaluose, nes keitimas atliekams dirbant varikliui, junginejant pavaras ir t.t. Cia tik pinigu klausimas kiek tu ju galesi sau leisti tokiam pakeitimui. Keitimo eigoje aisku tepalai maisosi, butent tam ir yra padaryti tie kontroliniai stikliniai vamzdeliai, kad per juos matytusi,kada tepalo spalva taps tokia kaip naujo. Patikek-spalvos labai skiriasi :lol:

O siaip jei jau nesusidurus su tokia keitimo technologija, tai gal ir nereiketu diskutuot tusciai nieko nezinant tik speliojant, tiksliau nuorodoje paskaicius apie plovima su chemija ir uz to uzsikabinus. Bet kokiu atveju tai tikrai akivaizdus tepalo pakeitimas jei lyginti su "keitimu" isleidziant tik is dezes karterio, kai pakeiciamas maziau nei trecdalis viso ten esancio tepalo. toks keitimas-tik pinigu svaistymas

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 16 Geg 2011, 20:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
UDE rašė:

O siaip jei jau nesusidurus su tokia keitimo technologija, tai gal ir nereiketu diskutuot tusciai nieko nezinant tik speliojant, tiksliau nuorodoje paskaicius apie plovima su chemija ir uz to uzsikabinus. Bet kokiu atveju tai tikrai akivaizdus tepalo pakeitimas jei lyginti su "keitimu" isleidziant tik is dezes karterio, kai pakeiciamas maziau nei trecdalis viso ten esancio tepalo. toks keitimas-tik pinigu svaistymas

Visu pirma as is lemputes niekad nerasau nieko. Su sita technologija buvo susipazinta kokie geri keturi metai atgal kai lietuvoje apie tai nelabai kas buvo girdejas apie toki dalyka. Norejau as pirktis ta yranga ir tt. prisikaicius ten tu liaupsu visu kurias gamintojas priraso noredamas iskisti savo produkta. Bet veliau pasikonsultavus su keliais garazias kurie remontuoja tik automatines deses ir is ju praktikos karcios patirties tie aparatai guli kampe. Vienientelis momentas kada jis gerai tai kai tepalo ausintuvas prakiura ir susimaiso dezes tepalas su ausinimo skysciu. Lai praeina dar keli metai duokim chebrai pasizaisti su tom naujovem tada galesim pasigincyti kas ir kaip. ;)


StandartinėParašytas: 17 Geg 2011, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.04.04
Amžius:
44
Pranešimai:
187
Automobiliai:
E39 530d
ex E30 320
ex E34 535
ex E38 728
UDE rašė:
...Ne, nu kiek galima kliedėt? Bavaras, siulyciau neskleist netikslios info jei truksta ziniu ar jos tik garazinio lygio [-X
Va cia gali pats pasiskaityt ir tavo tiems "ale meistrams" parodyt kaip atrodo aparatas kuriuo keiciamas dezes tepalas visas 100 procentu, kad nekalbetu nesamoniu jei nezino. Prajuokinai su pasiulymais keisti kelis kartus kol deze prasiplaus :lol: :lol: :lol: Va ten tau ir praplaus deze ir pilnai nauju tepalu uzpildys. Tai pamatysi ir pats stovedamas salia ir stebedamas ant to aparato esancius vamzdelius kuriais tekes senas ir naujas tepalas. E38 2.8 pilnam pakeitimui su praplovimu isejo ~22 l tepalo(tiksliai nepamenu dabar). Viskas matosi mazdaug puslapio apacioje kur bus parasyta raudonom raidem "Naujiena"
http://www.daivanta.lt/index.php?option ... 5&Itemid=1

P.S. zodis lifetime verciasi ne kaip"visam gyvenimui", bet labiau"eksplotacijos laikotarpiui". Taip kad tai nereiskia jog jo nereikia keisti, nes eksplotavimas eksplotavimui nelygu :wink: . Kad gamintojas pries 20 metu rekomendavo nekeisti tepalo, nes tada nebuvo tokiu technologiju kaip dabar, tai dar nereiketu aklai tuo pasitiket. Siais laikais tepalas dezeje rekomenduojamas keisti ~70 000. Ir reikia keisti visa(o tai tikrai nepigus malonumas jei viska atlikt teisingai), o ne uzsiimti marazmais pakeiciant 1/3 tepalo, kuri garaziniai "meistrai" vadina tepalo keitimu. Zodi "garažiniai" reiktu suprast netiesiogiai. Yra daug puikiu meistru dirbanciu garazuose ir ismananciu savo darba. as taip nepagarbiai vadinu tik tuos, kurie primeta visazinius, bet temoka diagnozuot gedima tik kai i ji pirstu parodai ir paaiskini kaip ka ardyt bei surinkt. As nuo tu tavo minetu "uzsiimanciu deziu remontu@ begciau neatsisukdamas, jei jau jie taip kalba. nes pas tokius pakeitus tepala deze tikrai subyres. va tokie ir skleidzia pasakas apie po tepalu keitimo sugedusias dezes. Jei deze -"lavonas" tai nauji tepalai tik isryskins gedima, nes bus skystesni uz atidirbusi moli(senus tepalus)



dar viena reklamos auka :lol:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery