Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Vas 2025, 18:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Bal 2011, 15:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.04
Amžius:
37
Pranešimai:
102
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E92 335i xDrive 2010
R1150GS
Yamaha R1
ex E46 330d black 200kW MT 04'
ex E46 330d black 135kW MT 00'
Kažką ne to priskaitei.. Tiesiog praplauna su karbiuratorių valikliu ar kažkuo analogišku ir tiek, o imt, vežt kažkur su ultragarsu plaut tai jau sorry, bet nesamonė, geriau iškart naują imt.


StandartinėParašytas: 26 Bal 2011, 15:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
197
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525i N52 '06
EX E46 330d TOU M57 '00
nu jo, ten gal ir ne taip nuskaiciau, pasiziurejau dabar :D bet kiti raso tam karbiuratoriu valiklyje laiko net savaite tas membranas :shock:
is virsaus masinos sunku prieti, kad rasiai palindus po masina reikia ziureti?


StandartinėParašytas: 26 Bal 2011, 17:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.04
Amžius:
37
Pranešimai:
102
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E92 335i xDrive 2010
R1150GS
Yamaha R1
ex E46 330d black 200kW MT 04'
ex E46 330d black 135kW MT 00'
Reiktų tiesiog pora valandų pamirkyt valikly ir pažiūrėt ar situacija pagerejo. Kiek žiūrėjau tai egr valdantis vožtuvėlis vairuotojo pusėj po įsiurbimo kolektorium, o turbinos tai kažkur prie vakuumo rezervuaro, bet iš viršaus nesimatė.

EDIT:

va iš TIS manualo EGR ir turbinos vožtuvų keitimas:

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/94/90
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/05/63/48

EGR biški sunkiau, nes koliką nuimt reikia.


StandartinėParašytas: 26 Bal 2011, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
197
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525i N52 '06
EX E46 330d TOU M57 '00
Manau sveika butu tikrai pravalyti tas membranas, gal reikes pabandyti, tik del to koliko neramu, jeigu nenuemus jo neina prieiti, tai paciam man neiseis.


StandartinėParašytas: 26 Bal 2011, 22:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
1948
Automobiliai:
E46 320d
vyrytis rašė:
Manau sveika butu tikrai pravalyti tas membranas, gal reikes pabandyti, tik del to koliko neramu, jeigu nenuemus jo neina prieiti, tai paciam man neiseis.

po koliku slepiasi EGR voztuva valdantis vakuminis voztuvas kurio tau nereikia, tau reikia to, kuris sraige valdo. Nusiimsi variklio apdaila ir gan nesunkiai ji pasieksi.


StandartinėParašytas: 01 Geg 2011, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.15
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E46, 330d 2003.
Na, pas mane problema lygtais ispresta. Nusipirkau nauja voztuva ir pakeiciau senaji kuris valde turbina. Skirtumo kaip ir nebuvo. Tai tada atjungiau egr voztuva, skirtumas buvo akivaizdus traukia atsirado nuo pat apsuku pradzios. Tai dabar isvaliau senaji turbinos voztuva ir sudejau atgal o ta nauja idejau vietoj senojo EGR.


StandartinėParašytas: 01 Geg 2011, 21:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
197
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525i N52 '06
EX E46 330d TOU M57 '00
m0d rašė:
Na, pas mane problema lygtais ispresta. Nusipirkau nauja voztuva ir pakeiciau senaji kuris valde turbina. Skirtumo kaip ir nebuvo. Tai tada atjungiau egr voztuva, skirtumas buvo akivaizdus traukia atsirado nuo pat apsuku pradzios. Tai dabar isvaliau senaji turbinos voztuva ir sudejau atgal o ta nauja idejau vietoj senojo EGR.


Kur pirkai ir su kuo isvaliai sena voztuva?


StandartinėParašytas: 01 Geg 2011, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.15
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E46, 330d 2003.
Pirkau is insaid.lt buvo kaiptik po 200lt tas voztuvelis, o ta filtriuka tai tiesiog nusiemes prapuciau pravaliau nieko ypatingo nedariau nebuvo jis taip stipriai uzsikises. Nuo EGR voztuvas tikrai buvo prastesnes bukles


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 09:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
197
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525i N52 '06
EX E46 330d TOU M57 '00
Aisku, o kuria vieta atjungiai nuo EGR voztuvo, prasitestuot ir man reiketu?


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.15
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E46, 330d 2003.
Nuo EGR atjungiau vakuuma ir i slangute varzta isukau.


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 17:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
197
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525i N52 '06
EX E46 330d TOU M57 '00
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/94/90

I 1 ar 2 slangute?


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.15
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E46, 330d 2003.
Nereikia ten taip giliai list ten nuimk nuo pacio EGR slangute. Cia va pagooglinau kazkas uzsikises va taip:
Prikabintas failas:
egrbypass.jpg
egrbypass.jpg [ 24.09 KiB | Peržiūrėta 4195 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 29 Geg 2011, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.22
Amžius:
44
Pranešimai:
55
Miestas:
Panevėžys-Vilnius
Automobilio markė, modelis: 330dA
Pagaminimo metai: 2002
Kuras: dyzelinas
Transmisija: Automatinė.


pastebėjau ir aš kažkokį traukimą/netraukimą. Kai ryte užkuri, važiuoji smarkiai negazuodamas, tai kai perlipa tą ribą, kai turba jau padoriai pučia (na, apie 1800rpm grubiai), tada pasijaučia tas turbos kick'as (primenu, begejanis ramiai), tada taip lengvai bėgėjasi kol persimeta bėgis, vėl nukrenta žemiau turbos pūtimo ribos, vel ramu, kol nepasiekia tų sūkių ir tada vėl kick'as, vėl lengvumo jausmas. Bet čia tas buna kokį pusę kilometro. Tada kick'as dingsta, begėjasi be to kažkokio lengvumo, tiesiog kaip spaudi taip bėgėjasi. Bet kick'o nebebūna. Taip, kai užspaudi, atrodo važiuoja gerai. Tiesa dar, dažnokai, apie 2k rom, ramiai važiuojant, girdisi toks šniokštimas, kaip termomovos panašiai, bet dar ir variklis neįšilęs būna, tai termomova kaip ir neturėtų šniokšt. Ir paleidi žemiau, iki kokių 1800rpm ir šniokštimas dingta. Sąnaudos normalios, traukia irgi lyg ir gerai, nors su srautu važiuojant, toks jausmas, kad lyg ir norėtųsi mažiau gazą spaust, kad tempą palaikyt. Nors kai įmini gerai, tai valit irgi gerai. Čia normalu, ar ieškot sliekų?

_________________
Guns don't kill people. People kill people.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery