Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Spa 2024, 14:10

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Rgs 2007, 13:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Sveiki, taiva, pas mano mama E39 535i sunkai sukiojasi vairas. Vairo stiprintuvo skyscio netruksta. Kas gali buti? P>S> Jei aktualu greicio deze step-tronic.


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2007, 14:14 
  
 
 
vairo kolonele gal?


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2007, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
o tau jis nuo pirkimo sunkiai sukinejosi ar is pradziu viskas buvo normalei?? Jei nuo pirkimo tai galimas variantas, kad pardavejas noredamas paslept koloneles laisvuma, traskejima ir t.t. paverze ja, pabandyk siek tiek atlaisvint ir ziuret ar pasikeis kas nors. O jei eksploatavimo metu sis gedimas islindo, tai didziausia tikimybe kad vairo stiprintuvo siurblys, vezk restauruot.


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2007, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Nu negaliu pasakyt sito ar visa laika ji taip sukinejosi, nes mama ja vairuoja, ne as :) Bet nemanau, kad taip buvo padaryta, nes pirkome ja pries pora metu is privataus asmens Vokietijoje, tai jam kaip ir nebuvo tikslo taip daryti. O kiek kainuoja ta kolonele vairo restauruoti arba padeveta nusipirkti?


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2007, 14:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
tai ne kolonele gali but. Gali but siurblys. O siaip deveta kolonele kainuoja ~1000lt, restauravimas ~700-800lt


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2007, 15:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
ui :) O siurblio remontas kiek?


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2007, 22:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
42
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Vairo siurbliu nerestauruoja, naudotas apie 250-300Lt. Jeis sunkiai sukasi prie laisvu apsuku, o prie didesniu normaliai, tai stiprintuvo siurblys. Taip par gali buti sulenkta vairo koloneles asis, jei kur nors tavo mamyte ant posukio i bordiura kale. Uztat ir sunkiai vaiksto kolonele

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2007, 00:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
36
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Jei mashinoje yra Servotronic sistema, gali but, kad kazkas sugedo (kartais buna, kad perdega diodai Servotronic'o valdymo modulyje). Tada vairas gali "uzstrigti" minimalios vairo stiprintuvo pagalbos padety.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 25 Bal 2011, 22:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.03
Amžius:
34
Pranešimai:
45
Automobiliai:
E39 523i '96
Nekuriant naujos temos prilipdysiu savo beda i sia. Panasi problema ir man del vairo sunkumo, kai pirkau pardavejas aiskino jog tas sunkumas del ratu, ratai r17 bmw originalus (10 stipinu) gan sunkoki, o padangos 235/45, nera jis labai sunkus, kad atrodytu jog stiprintuvo nera, bet ant laisvu kai reikia po kiema pasistumdyt koki tai jauciasi tas sunkumas, vaziuojant nu dar pakenciamai sakyciau. Tai ar tikrai gali but visa tai del padangu? Ar visgi ziuret kaip jau rase cia kolegos tikrint vairo kolonele ir siurbli o ne prie padangu kipt?


StandartinėParašytas: 26 Bal 2011, 07:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
vamzdis rašė:
Nekuriant naujos temos prilipdysiu savo beda i sia. Panasi problema ir man del vairo sunkumo, kai pirkau pardavejas aiskino jog tas sunkumas del ratu, ratai r17 bmw originalus (10 stipinu) gan sunkoki, o padangos 235/45, nera jis labai sunkus, kad atrodytu jog stiprintuvo nera, bet ant laisvu kai reikia po kiema pasistumdyt koki tai jauciasi tas sunkumas, vaziuojant nu dar pakenciamai sakyciau. Tai ar tikrai gali but visa tai del padangu? Ar visgi ziuret kaip jau rase cia kolegos tikrint vairo kolonele ir siurbli o ne prie padangu kipt?



Galiu garantuoti, kad ne del padangu ;)


StandartinėParašytas: 26 Bal 2011, 17:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
vamzdis rašė:
Nekuriant naujos temos prilipdysiu savo beda i sia. Panasi problema ir man del vairo sunkumo, kai pirkau pardavejas aiskino jog tas sunkumas del ratu, ratai r17 bmw originalus (10 stipinu) gan sunkoki, o padangos 235/45, nera jis labai sunkus, kad atrodytu jog stiprintuvo nera, bet ant laisvu kai reikia po kiema pasistumdyt koki tai jauciasi tas sunkumas, vaziuojant nu dar pakenciamai sakyciau. Tai ar tikrai gali but visa tai del padangu? Ar visgi ziuret kaip jau rase cia kolegos tikrint vairo kolonele ir siurbli o ne prie padangu kipt?

ant kryzmes dar pabandyk wd40 uzpurksti, paziurek as pasikeis kasnors

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 14:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.01
Amžius:
37
Pranešimai:
396
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i 02'
as irgi prie to paties kad nekurt naujos temos. Pas mane irgi sunkus vairas nuo pirkimo pasirode. Zinoma, reiketu palyginti dabar su kitu penktuku, nes kitus bandydamas kai ieskojau masinos neatkreipiau demesio i sita. O kaip pas jus, ar jauciasi, kad vairas sunkesnis nei kituose auto? Gal sakau cia taip po mano senutes audes atrodo, nes pas ta tai galejau vienu pirstu per sekunde nuo vieno galo iki kito atsukt :D


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
Nu pas mane pries restauravima siurblio ir koloneles buvo lengvas, kaip kad senutes audes :) po pasunkejo, bet nereikia abiem rankom sukt, man asmeniskai sunkesnis vairas patinka didesniu greiciu vaziuojant zymiai lengviau masina valdyt.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.06
Pranešimai:
27
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
530
Nikas:
remis
chebra is kur tokias kainas traukiat siurblio restauravimas 700-800simtai.300 ir siurblys vel kai naujas


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.12
Pranešimai:
38
Automobiliai:
E39 530d
alpina perskaityk dar karteli;)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery