Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Vas 2025, 11:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Bal 2011, 10:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
cezarius rašė:
varstai buvo visi atsukti per naujo susukti. kas nuluzo pakeista. padangos visos naujo. kadangi vaziuokle visa perrinkta kiti varstai taip pat sukosi pirstais bet vistiek nesidare nei suvedimas nei is virtimas. tiksliau gale net ir nedare isvirtimo o kodel nezinau. gal sumaste jei prieki 2 laipsniu nuokrypis o gale tik 1 tai ir valio viskas gerai :D


Tai gal sia tema su zmogum, kuris is taves pinigus uz NEATLIKTUS DARBUS eme, reikejo ir pakalbeti ?

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 21 Bal 2011, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
48
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
anksciau darydavo namu salygom ziguliams, bet vistiek specialiu irankiu reikedavo, uzsidedavo ant ratu kazkokie prozektoriukai ir sviesdavo ant sienos, paskui matuodavo, reguliuodavo, vel sviesdavo. Zodziu, visa metodika buvo, bet ir tai ziguliams, kuriems galinis tiltas nesireguliuodavo. O kai zmogus nepasitiki servisais su spec iranga ir nori pats pasidaryti isviso plikom rankom, tai truputi juokas ima is tokiu temu. Tai kaip ir kazkas rase, naudokis kompasu :D

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 21 Bal 2011, 10:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
ne plikom. yra ziguline liniuote. su ja gali pasidaryt prieki. o po to reik kazkaip ta prieki su galu suderint :)
isvirtimas nera labai svarbu kol kas nes varztai 99% kad lus sukant. tai neliesiu ju


StandartinėParašytas: 21 Bal 2011, 16:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.05
Pranešimai:
135
Miestas:
Klaipeda - Vilnius
Automobiliai:
good auto
Nu tai sakau: imi "spec" šniūrą kaip koks statybininkas :mrgreen: , pastatai vairą tiesiai ir tą šniūrą apvynioji apie kiekvieną ratą ir tada aiškiai matysis kiek kuris ratas yra pakrypęs, nes kartais šniūras lies vieną padangos kraštą neliesdamas kito(o turi liesti abi rato(padangos) puses vienodai).
Šiaip čia daug kas lazdavojasi iš tokio suvedimo darymo, bet kiek esu daręs, tai lyg šioliai važinėja :lol: Ir negalvokit kad tas vadinamas "geras" ratų suvedimas turi būti daromas vos ne pasitelkiant nano technologijas :lol: Kadanors pasikėlę savo bmw atkreipkit dėmesį į sailentblokų (važiuoklės gumų) dydį ir užduokit sau klausimą: ar tose gumose juda važiuoklės detalės ir ar nuo jų judėjimo gali pasikeisti suvedimas?
Galit čia galvos perdaug nelaužyti :lol: Atsakymas yra, kad gali, ir žymiai. Tikslų stendą prikabinus prie mašinos ir ją tiesiog truputį palingavus iškarto keičiasi skaičiai.
Ir iš viso ko norėt iš 20 metų senumo kibiro, kad jis stovėtu ant kelio kaip tankas? Daryk suvedimą su šniūrais ir nesuk kiaušinių :wink:


StandartinėParašytas: 21 Bal 2011, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
Graff rašė:
Nu tai sakau: imi "spec" šniūrą kaip koks statybininkas :mrgreen: , pastatai vairą tiesiai ir tą šniūrą apvynioji apie kiekvieną ratą ir tada aiškiai matysis kiek kuris ratas yra pakrypęs, nes kartais šniūras lies vieną padangos kraštą neliesdamas kito(o turi liesti abi rato(padangos) puses vienodai).
Šiaip čia daug kas lazdavojasi iš tokio suvedimo darymo, bet kiek esu daręs, tai lyg šioliai važinėja :lol: Ir negalvokit kad tas vadinamas "geras" ratų suvedimas turi būti daromas vos ne pasitelkiant nano technologijas :lol: Kadanors pasikėlę savo bmw atkreipkit dėmesį į sailentblokų (važiuoklės gumų) dydį ir užduokit sau klausimą: ar tose gumose juda važiuoklės detalės ir ar nuo jų judėjimo gali pasikeisti suvedimas?
Galit čia galvos perdaug nelaužyti :lol: Atsakymas yra, kad gali, ir žymiai. Tikslų stendą prikabinus prie mašinos ir ją tiesiog truputį palingavus iškarto keičiasi skaičiai.
Ir iš viso ko norėt iš 20 metų senumo kibiro, kad jis stovėtu ant kelio kaip tankas? Daryk suvedimą su šniūrais ir nesuk kiaušinių :wink:


nu va matosi nors vienas zmogus kazka aiskaus pasake. ir ziuriu gan nebloga mintis. dekui meginsim daryt.

o del gumu. mano vienas galinis ratas buvo tiesus bet pavaziavus kauno keliais nukrypo nuo kurso, o salenblokas dar kol kas sveikas. tai dar viena priezastis del ko neverta moket 70lt nes kita diena gali vel reiket suvedimo :)


StandartinėParašytas: 21 Bal 2011, 17:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.04
Amžius:
35
Pranešimai:
168
Miestas:
Šilale/Klaipeda
Automobiliai:
E36 325 92
Nikas:
mantasuzp
varstai buvo visi atsukti per naujo susukti. kas nuluzo pakeista. padangos visos naujo. kadangi vaziuokle visa perrinkta kiti varstai taip pat sukosi pirstais bet vistiek nesidare nei suvedimas nei is virtimas yra ziguline liniuote. su ja gali pasidaryt prieki. o po to reik kazkaip ta prieki su galu suderint :)
[b]isvirtimas nera labai svarbu kol kas nes varztai 99% kad lus sukant. tai neliesiu ju[b]

nu sito pasakymo tai niekaip nesupratau is pradziu visi varztai pakeisti naujeis po to lus sukant kaip cia suprasti? :^o


StandartinėParašytas: 21 Bal 2011, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
nusiimi visa galini balki, pakeiti visas reikiamas dalis kurios itakoja suvedima, ir tada vezi daryti suvedima :) 20 metu senumo auto su dar gamyklinem surudijusiom dalim sunku padaryti leda, dar manau ir kreivi ratlankiai turi itaka, nes jug ant ju deda tuos lazerius :} o patikrinti ar geras suvedimas irgi ne betkur iseis, jug keliai Lietuviu nekokie, dar daznai keliai buna nuvirte kad per viduri nesikauptu pelkes, bei nuo furu "begiai" isspausti :) reikia lekti i koki aerodroma, paziureti is kokios puses vejas pucia ir pavejui lekti, tikrinti :) aisku gal juokinga, bet manau tikslus butu tikrinimo budas

_________________
Uždaro klubo narys


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery