Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 02:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 306 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Sau 2011, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.04
Pranešimai:
36
Sveiki, turiu klausimą dėl traukos.

Automobilis E46 98metų 2l dyzelis. Aplamai klausimas, pas juos būna tos turbo duobės ar ne?

Nes būna taip, kai užspaudi greičio pedalą nuo maždaug 1800 apsukų atsiranda trauka ir ji būna tik iki 2500-2700. Tada lyg kažkas pristabdo mašina, ji ir toliau greitėja bet lėčiau. Dingsta ta trauka ir nebeatsiranda. Man sako kad taip turi būt, pas dyzelius čia vadinamosios turbo duobės. Yra teisybės ar nelabai?

Ačiū.


StandartinėParašytas: 14 Sau 2011, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.16
Pranešimai:
343
Pas mane viskas tyla tolygei pridusimas joks nesijaucia. Ankciau traukoja buvo duobiu pasikeitus matuokle ir priprogramavimus bedos dingo. Tik zemom apsukom iki 1700rpm traukos nera, tas nervina ant posukiu antra pavara.


StandartinėParašytas: 14 Sau 2011, 17:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.04
Amžius:
39
Pranešimai:
1631
Miestas:
Jonava
Automobiliai:
E46 320d M47TUD20 03' 6speed
F10 535i N55B30 14' LCI
pas mane aiksu yra kitas variklis, naujesnis, bet tokiu nesamoniu tikrai nera kaip pas jus [-X


StandartinėParašytas: 06 Vas 2011, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.16
Amžius:
42
Pranešimai:
102
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d
E91 318d
Skype:
tesliukas
Nikas:
RegimantasV
Kalakutai rašė:
Sveiki, turiu klausimą dėl traukos.

Automobilis E46 98metų 2l dyzelis. Aplamai klausimas, pas juos būna tos turbo duobės ar ne?

Nes būna taip, kai užspaudi greičio pedalą nuo maždaug 1800 apsukų atsiranda trauka ir ji būna tik iki 2500-2700. Tada lyg kažkas pristabdo mašina, ji ir toliau greitėja bet lėčiau. Dingsta ta trauka ir nebeatsiranda. Man sako kad taip turi būt, pas dyzelius čia vadinamosios turbo duobės. Yra teisybės ar nelabai?

Ačiū.



Neturi buti jokiu duobiu, as kai nusipirkau tiktais, buvo sugedusi oro srauto matuokle, tai buvo panasiai kaip pas tamsta, su "duobemis" traukimas. pakeiciau, pirkau per http://www.osm.lt uz 250lt taivaniska, jau beveik 3 metus vazineju ir jokiu duobiu nera, traukia tolygiai, pradeda griebti nuo 1500 rpm.
Dar buvo beda su purkstuku, kuris eina su laidu, jis irgi buvo sugedes, bet diagnostika parode. Nenauja sunku gauti, deficitas srotuose, o parduotuvej virs 1000lt eina. Bet man rado visgi uz 350lt gera deveta, pasikeiciau, padidejo trauka prie zemesniu apsuku ir uzspaudus gaza nemeta juodo dumo (anksciau su blogu el. purkstuku mesdavo, jei tarkim vaziuoju 3 begiu ant 60, uzspaudi gaza ir per veidrodeli matosi juodu dumu debesiukas).


StandartinėParašytas: 28 Vas 2011, 00:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.18
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E46
Sveiki, pas mane ta pati problema. Katik padariau diagnostika ismete 2 klaidas viena kaip ir aiski EGR voztuvas tik wa kita nelabai aiski gal kam buwo tas pats zino sia klaida controller: start of injection ? :shock:


StandartinėParašytas: 06 Kov 2011, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.16
Amžius:
42
Pranešimai:
102
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d
E91 318d
Skype:
tesliukas
Nikas:
RegimantasV
SvG rašė:
Sveiki, pas mane ta pati problema. Katik padariau diagnostika ismete 2 klaidas viena kaip ir aiski EGR voztuvas tik wa kita nelabai aiski gal kam buwo tas pats zino sia klaida controller: start of injection ? :shock:


Gal elektroninis purkštukas? Man buvo bėdos su juo, tai traukdavo tik nuo 1700-1800 RPM ir užspaudus gaza mesdavo juoda dūma. Surado nenaują (deficitas, apie 400lt eina), tai trauka pasitaisė ir daba kabina nuo 1300, galima 4 bėgiu nuo 40km\h įsibėgėt nesunkiai, o ir juodų dūmų nebeliko užspaudus.


StandartinėParašytas: 11 Kov 2011, 02:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Broliux rašė:
gal kasnors galite pasakyti kur jis yra? gal cia tas presure converter vadinamas?


Taip tokia pati detale tik ji valdo egr voztuva. Turbina valdo tokia pati detale.


StandartinėParašytas: 19 Kov 2011, 20:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.17
Amžius:
33
Pranešimai:
41
Miestas:
Kns
Automobiliai:
E46 320d 01"
Skype:
linas.co.uk
Nikas:
gm
Pasidariau diagnostika ir ismete klaida "start of injection" istrynus sia klaida ir siek tiek pravaziavus padaryta vel ir ismete klaida kad termostatas sugedes. ka tai galetu reiksti ? ar termostatas gali tureti ytakos traukai ? nes buna kartais kad trauka dingsta po to vel atsiranda.


StandartinėParašytas: 26 Kov 2011, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.15
Pranešimai:
196
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E90 320d
Na va, pas mane irgi atsirado problema su trauka. Variklis M47N 100kW.
Vis dažniau iki maždaug 3000rpm visai nenori traukti. Šiandien išvis įvažiavau į žiedą, spaudžiu gazą iki dugno, o variklis niekaip per 2000rpm nenori perlipti. Ir visa tai pirmu bėgiu. Nuo 3000-3200rpm variklis tarsi atsibunda ir pradeda traukti labai gerai. Pagal popierius, maksimalus sukimo momentas pas M47N yra prie 2000rpm, tai (pataisykite jei klystu) įsivaizduoju, kad apie 2000rpm irgi turėtų traukti tik daina.
Vienžo — reikia specialisto pagalbos. Rekomenduokite rimtus dyzelistus Kaune, pageidautina kur nors Dainavoj-Eiguliuose-Žaliakalnyje. Taip pat pakankamai dažnai į Jonavą atvažiuoju, mačiau, kad kažkas čia siūlėsi tokią problemą sutvarkyti :)


StandartinėParašytas: 14 Bal 2011, 14:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.23
Pranešimai:
8
Pas mane ir problemos su trauka, budavo tokios duobes dabar tiklei nepasakysiu, bet budavo kazkur ant 2,200 apsuku ir po to virs 3,000, toky pristabdymai, trauke trauke ir tose dviejose vietose pridusta. Buvau nuvezes y Dizrida (Kaunas). Ten jie man padare diagnostika, klaidu jokiu nerodo, po to bisky apsiarde nerado jokiu trukusiu slanguciu, kuro tai pat niekur nepraleidzia. Sake kad problema tikrai ne purkstuose, po to klausiau del siurblio tai jie sako kad tikrino ir ta, tipo viskas gerai. Dejo srauto matuokle kita - niekas nesikeite. Tai pagal juos problema tai yra bet nezino kur. Ir kad viskas budu dar graziau siandien visai dingo trauka, spaudi gaza tai tik kad vaziuoja, apsukos kyla bet traukos visai visai jokio ''NULIS'' :( Tai ka daryt neysivaizduoju, jau atsibodo cia ta masina pas tuos meistrus tampyt, niekas nieko neranda. Gal ka patart galit, pas koky rimta meistra tik ne Krasta ir t.t. Be to mano ta stebuklingoji masina 320d 100kW


StandartinėParašytas: 14 Bal 2011, 14:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Nera ten stebuklu pas tuos variklius, tiesiog praleido kazka. Buna turbos valdymas strigineja laiks nuo laiko kori kartais sunkoka pastebeti net patyrusiam meistrui. Beto jei live data nemoka gerai analizuoti tai nelabai ka ir ras. Vien vadovaujantis klaidom neisgydisi situ varikliu.


StandartinėParašytas: 14 Bal 2011, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.23
Pranešimai:
8
Arunas B rašė:
Nera ten stebuklu pas tuos variklius, tiesiog praleido kazka. Buna turbos valdymas strigineja laiks nuo laiko kori kartais sunkoka pastebeti net patyrusiam meistrui. Beto jei live data nemoka gerai analizuoti tai nelabai ka ir ras. Vien vadovaujantis klaidom neisgydisi situ varikliu.

Tai tas ir yra kad stebuklu ten nera, bet jau ne vienas meistras ziurejo, niekas nieko. As vistiek kazkodel kaltinu kuro siurbly, nes dar jauciasi toks nesudegusio kuro kvapas


StandartinėParašytas: 14 Bal 2011, 15:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Auksto spaudimo kuro siurbli kaltinciau paskutineje vietoje. Padavimo kuro siurblys jei grybautu tai prie didesnes apkrovos visiskai netrauktu. O smarve pas juos beveik visus yra ir ypac tai atsiranda kai ilgai vitoje stovinti pabirbini. Be to matuokle sake ideja kita buvo, ar tikrai tokia kokia priklauso? As prisiklausau tokiu bajeriu iki kaklo kai atvaziuoja buria man kad viska keite viska bande nieks nieko neranda kai paklausi kokia matuokle kita buvo ideja tai sako ai ten nuo VW kazkokia pritaike vistiek tas pats :twisted:


StandartinėParašytas: 14 Bal 2011, 16:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
1948
Automobiliai:
E46 320d
Arunas B rašė:
Auksto spaudimo kuro siurbli kaltinciau paskutineje vietoje. Padavimo kuro siurblys jei grybautu tai prie didesnes apkrovos visiskai netrauktu. O smarve pas juos beveik visus yra ir ypac tai atsiranda kai ilgai vitoje stovinti pabirbini. Be to matuokle sake ideja kita buvo, ar tikrai tokia kokia priklauso? As prisiklausau tokiu bajeriu iki kaklo kai atvaziuoja buria man kad viska keite viska bande nieks nieko neranda kai paklausi kokia matuokle kita buvo ideja tai sako ai ten nuo VW kazkokia pritaike vistiek tas pats :twisted:

Taip pat kaip Rusijoj nuo volgu #-o Siurblius, matuokles, vaziuokles gumas ir t.t.


StandartinėParašytas: 28 Bal 2011, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.23
Pranešimai:
8
povilasj rašė:
Pas mane ir problemos su trauka, budavo tokios duobes dabar tiklei nepasakysiu, bet budavo kazkur ant 2,200 apsuku ir po to virs 3,000, toky pristabdymai, trauke trauke ir tose dviejose vietose pridusta. Buvau nuvezes y Dizrida (Kaunas). Ten jie man padare diagnostika, klaidu jokiu nerodo, po to bisky apsiarde nerado jokiu trukusiu slanguciu, kuro tai pat niekur nepraleidzia. Sake kad problema tikrai ne purkstuose, po to klausiau del siurblio tai jie sako kad tikrino ir ta, tipo viskas gerai. Dejo srauto matuokle kita - niekas nesikeite. Tai pagal juos problema tai yra bet nezino kur. Ir kad viskas budu dar graziau siandien visai dingo trauka, spaudi gaza tai tik kad vaziuoja, apsukos kyla bet traukos visai visai jokio ''NULIS'' :( Tai ka daryt neysivaizduoju, jau atsibodo cia ta masina pas tuos meistrus tampyt, niekas nieko neranda. Gal ka patart galit, pas koky rimta meistra tik ne Krasta ir t.t. Be to mano ta stebuklingoji masina 320d 100kW

Issisprendziau savo problema :D bet tame problema ka ji neissiprende iki galo :( tai va nuvare ta mano masinyte pas meistra y Vienį. Nu jis ten viska dare, visko ieskojo ir galu gale surado ta trauka, tai kiek supratau buvo OSM nesuderinta su kompu. Nu gerai pasiimu as ta masina, is Kauno nes ten kiti zmones buvo ja nuvare tvarkyt. Tai vaziuoju nu ir ka trauka atsiradus jokiu duobiu traukia tolygiai graziai. Bet ka mano tas dziaugsmas truko gal 50km kol gryzau namo, staiga vaziuojant trauka dingo visiskai, tai taip pavaziavau kokia 3-5 min, to to vel staga atsiranda ir vel viskas normaliai viskas traukia. Cia taip pat buvo pries gedima kaip traukoj duobiu budavo kaip rasiau anksciau. Nu blemba esu taip susinervines kad ne tas zodis nesuprantu ko ten jie nepamato ka daryt.....


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 306 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery