Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 21:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Sau 2009, 15:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.11
Amžius:
42
Pranešimai:
48
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex.E39 520 M52 96; Citroen Xsara Picaso 05. E91, 07
Auto E39 520 1996 11 men. Bosch 80A generatoriaus itampos reguliatoriaus reles keitimas.
Sveiki praeita sestadieni gryztant is Vilniaus i Kauna per pacia puga pradejo mirgseti skydelyje akumuliatoriaus lempute. Tai uzsidegdavo tai vel uzgesdavo. Visa laime kad akumuliatoriaus uzteko davaziuoti iki namu :) Taigi sekmadieni prasidejo itampos reguliavimo reles paieskos. Paskambinus i Autopaslauga pardavejas pasake kad jie neturi, Eoltas ta sekmadieni kaip ir kitos parduotuves nedirbo. Paieskas atidejau pirmadieniui. Kadangi autopaslauga yra arciausiai mano darbo nutariau "gyvai" nuvaziuoti ju paklausti. Pasirodo reikiama detale pas juos yra. Kaina 50lt Huco firma vokietija. atrodanti taip pat kaip ir remonto zinyne arba realoem kataloge. Vakare prasidejo ardymo darbai. Pagal remonto zinyna norint pakeisti rele reikia nuimti generatoriu, ko pasekoje nuimti reikia ir ventiliatoriaus sparnuote, jos apsauga, generatoriaus dirzeli jo itempejus
http://bmw-e39.ru/html/7_3_10.htm.
Is tikruju uztenka nuimti tik oro filtro deze su oro srauto matuokle . Tai padarius atsiranda pakankamai vietos darbui prie generatoriaus. isemus senaja itampos reguliavimo rele paaiskejo kad ji skiriasi nuo mano naujos. Kita diena vel teko vaziuoti i Autopaslauga jau su pavyzdziu. Pardavejas pamates sena rele pasake kad tokios dar nemate :( . Taigi teko grazinti jiems rele atsiimti pinigus ir testi paieska. Reikiama dali radau Dage. Kaina 125lt Mobiletron firma taiwan :( Kad ir taiwan is tikro dziaugiausi kad nereiks pirkti kito generatoriaus. Viska surinkus akumuliatoriaus simbolis nebedege :) toliau darbo eigos foto:


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: rele yra prisukta dviem +varztais. juos atsukus nesunkiai issiima. isimta rele ir nekrovimo priezastis
7.JPG
7.JPG [ 57.01 KiB | Peržiūrėta 41640 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: atjungiame + laida nuo akumuliatoriaus ir generatoriaus. Nuimame generatoriaus galini dangteli privirtinta 2 M4 varztais
4.JPG
4.JPG [ 96.93 KiB | Peržiūrėta 41575 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: nuimame oro filtro deze ir oro srauto matuokle
1.JPG
1.JPG [ 91.68 KiB | Peržiūrėta 41594 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 12 Sau 2009, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Pas mane buvo tokia problema, tai as keiciau tik pacius sepetelius. Nes uz rele su sepeteliais Panevezyje esanti parduotuve prie rimi tiksliai neprisimenu kaip vadinasi, paprase 500 ar 600lt. Nu vienu zodziu - nenudziugino. Sestadieni vakare susikambinau su vienu pazystamu, issiemiau ta rele, isemiau graziai sepetelius ir nuvaziavau pas ji su tai sudilusiais sepeteliais. Radau pas ji identiskus sepetelius, gryzes surinkau viska idejau ir vaziuoju po sia diena.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2009, 02:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
39
Pranešimai:
331
Miestas:
Vilnius / Utena
Skype:
b_easter
siandien ir as keiciau sepetelius (angliukais dar vadinamais), kaina 5 lt... :roll: tuo paciu pakeiciau ir ziedelius ( kur sepeteliai lieciasi), nes jie irgi buvo sudile, ziedeliu kaina 20 lt... viska padejo daryti pazistamas elektrikas ir patikino, kad laikys kelis metus ~200k - 300k km... :wink:

P.S. jei nebus kokiu pasaliniu faktoriu.. pvz vairo stiprintuvo tepalo nutekejimas ant generatoriaus, ar pan... nes tepalas greit suryja sepetelius ir net gali sudeginti rele, ar apvijas kai uztrumpina ... ( kiek jis man aiskino daziniausi BMW generatoriu gedimai, kad gauna nutekejusio tepalo nuo blogo vairo stiprintuvo...)


StandartinėParašytas: 20 Sau 2009, 11:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
40
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
Sakalas2000 rašė:
....as keiciau tik pacius sepetelius...


Kaip priejimas?? Imti lauk generatoriaus nereikejo?? Bandysiu pats daryti jei nesudetinga...


StandartinėParašytas: 20 Sau 2009, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.11
Amžius:
42
Pranešimai:
48
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex.E39 520 M52 96; Citroen Xsara Picaso 05. E91, 07
o kur pirkai visas detales (ziedelius ir angliukus)?


StandartinėParašytas: 21 Sau 2009, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
39
Pranešimai:
331
Miestas:
Vilnius / Utena
Skype:
b_easter
530D priejimas prie generatoriaus sudetingas ( be duobes nieko nepadarysi )- 1. nuo virsaus reikia nuimti oro vamzi ( kur eina iki kuro filtro) 2. atjungti Fiske, atsukti klema nuo generatoriaus... 3. is apacios nuimi variklio apsauga 4. su raktu atleides itemepja nuimi dirza nuo generatoriaus... 5. su sesakampiu ( 6 mm berods) raktu atsuki itempejo apatini guoliuka prie generatoriaus, kad galetum prieiti prie varzto, kuris laiko generatoriu... 6. atsuki apatini varzta, atsuki biskiuka auksciau dar viena toki pati tik trumpesni varzta. 7. po varztu atsukimo turetu nusiimti kronsteinas (kur laiko dirzo guoliukus) 8. generatoriaus daugiau nieks nebelaiko, is papacios gerai paklibink ( i virzu i apacia) turetu issinert...
dabar kaip VALEO generatorius ardosi ( bent jau pas mane toks stovi):
1. is generatoriaus galo yra tokia plasmase, ji yra priklijuota silikonu. Graziai su atsuktuvu uzkisi ir po biskiuka is visu pusiu prasketi, prasketi, kol galiausia nusiima... 2. nuemus dangteli pamatysi generatoriaus rele, prie pat generatoriaus inkaro asies matysi mazas plasmasinis dangtukas, po juo slepsis angliukai ( sepeteliai ) graziais su atsuktuvu uzkises skesk i virsu, kol atsiklijuos, turetu nusimaut ir pasimatys angliukai... 3. atsisuk rele nuo generatoriaus ir veskis ja kaip pavisdy i parduotuve, kad parinku tau angliukus.. 4. nusipirkus angliukus, imi drele ir senuosius isgrezi, arba su replem pamegink isplest ( angliukus laiko laidas, kuris yra prilituotas is kitos puses dangtelio) tik atsargiai, kad nepamestum spyruokliu... 5 isemus angliukus.. matosi gyliai viduje laidelio likuciai, tai pragrezi skylute kur nueina laidelis, kad galetum prakisti nauja laideli su angliuku... 6. imi spyruoklyte, proja kysi naujojo angliuko laideli, tada per skylute perkisi laideli.. ir is kitos puses prilituoji prie kontakto, kur buvo prilituotas senasis laidelis ( laidelio labai neitempk, angliukas turi but gerokai islindes is savo kanalo) ... taip pakartoji ir su kitu angliuku... 7. ant generatoriaus asies yra ziedeliai, kur lieciasi angliukai.. apziurek kaip jie atrodo.. jei apsinese nuvalyk su speritu, smulkiu svitriniu... jei labai sudile tai patartina butu juos pakeisti.. bet paciam to nerekomenduoju daryt... ( gali sulauzyt, nutraukti kontaktus ir t.t. )


angliuku pirkti buna auto daliu parduotuvese, as pirkau Utenoje ( parduotuveje - AUTREMA ) :wink:


Prikabinti failai:
W01331612254VAL.jpg
W01331612254VAL.jpg [ 35.68 KiB | Peržiūrėta 40896 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 22 Sau 2009, 14:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Duobes pas mane nebuvo. Viska dariau is virsaus nenuimdamas generatoriaus. Priejimas tikrai labai sudetingas, viska dariau vos neapgraibomis.


StandartinėParašytas: 16 Kov 2009, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
Taigi labai nesunku isimt ta generatoriu, fiskes atjungi ir poto du vaztai ji laiko ir dirzeli numeti ir viskas, net aplinkui nereik nieko ardytis tik oro filtro deze nusiemi ir viskas, 15min darbo ir generatorius tavo rankose :D

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 02:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
39
Pranešimai:
331
Miestas:
Vilnius / Utena
Skype:
b_easter
zillwa, tu ne teisus - nepainiok benzininio variklio su dyzeliniu... dyzelinio variklio viskas ten kitaip - priejimas prie generatoriaus zymiai sudetingesnis, lyginant su benzininiu iki 2,8 ltr turio... :wink:


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 10:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
Pala kolega bet juk sitoj temoj kalbama apie benzinini varikli deja :D O beto teko E36 2.5 tdsui keist generatoriu tai uztrukau apie 20min taip pat, ir nereik nieko ten nusiardinet is vis, nereik nei kolektoriaus imt nieko. Aisku ji idet siek tiek sunkiau nei i benzinini 2.8 bet patikek laiko uztrunki tiek pat nes NEREIKIA NIEKO NUSIARDINET PAS TDSA. jai rakos nekreivos tai viskas labai nesukiai pasidaro :wink: o del kitu varikliu nesigincysiu nes neteko keist.

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 12:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
42
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
zillwa rašė:
Pala kolega bet juk sitoj temoj kalbama apie benzinini varikli deja :D O beto teko E36 2.5 tdsui keist generatoriu tai uztrukau apie 20min taip pat, ir nereik nieko ten nusiardinet is vis, nereik nei kolektoriaus imt nieko. Aisku ji idet siek tiek sunkiau nei i benzinini 2.8 bet patikek laiko uztrunki tiek pat nes NEREIKIA NIEKO NUSIARDINET PAS TDSA. jai rakos nekreivos tai viskas labai nesukiai pasidaro :wink: o del kitu varikliu nesigincysiu nes neteko keist.


Sios temos pavadinimas aplamai apie generatoriu, ir ner skirtumo benzas ar dyzelis, ju visu struktura ta pati.

O su m47 ir m57 dizeliniais varikliais sunkiau ;) Apie tai kolega BeasteR norejo pasakyt ;)


StandartinėParašytas: 26 Gru 2010, 01:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.20
Pranešimai:
74
Automobiliai:
E39 530d
Tema gal ir senoka, bet gal kam nors pravers informacija. Dėl 3L d, tai praeitą savaitę keičiau generatorių (buvo sudegęs inkaras) ir duobės visiškai nereikėjo.
1. Patikrinau grandines, ar yra įtampa visur kur priklauso ant generoriaus išvadų
2. atjungiau akumuliatorių
3. nuėmiau vamzdį, kuris aušina kurą
4. nuėmiau spranuotę su temomovą
5. generatorių laiko 2 varžtai. vienas iš varžtų laiko ir kronšteiną su parazitiniu įtempėju
6. atkabinau išsiplėtimo bakelį ir generatorius išsiėmė be vargo ir be apsaugų nuėmino ir lindimo po mašina :)

P.S. dar atjungiau oro vamzdį, kur nuo interkūlerio eina, kad būtų patogesnis priėjimas priė generatoriaus varžtų.

Priėjimas nėra pats geriausias, bet nėra nieko sudėtingo, tik kad laiko truputi daugiau užima nei kokiam golpe :)


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 20:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.10
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E39 530, E32 724
Sveiki. Priskaičiau aš čia apie generatorių remontus, tai nutariau padaryti filmuką [E39] 530D modeliui: Kaip pakeisti šepetėlius. Jau norėjau ardyti puse mašinos, kad išimi generatorių, bet viskas buvo daug paprasčiau. Tvarkiau prie -15 laipsniu. taigi tikrai nera taip sudetinga. Prašom žiurėti:

http://videogaga.one.lt/video?id=opaiukrlijywbuosda


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery