Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Spa 2024, 00:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Vas 2011, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
taip denso. o ka netinka jie?


StandartinėParašytas: 22 Vas 2011, 12:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
1243
Skype:
bbb985
cezarius rašė:
taip denso. o ka netinka jie?


Tiesiog man taip pat buvo nusproges LZ. Pabadnziau kazkoki universalu, tai tas jau nebeveike po kokiu 15km, tai apkeiciau i Denso LZ, kuris turejo net pilnai atitinkancia fyske (nieko nereikejo karpyt ir sujunginet laidu), vienu zodziu sake tinka grynai tik BMW E36. Bet jis irgi padirbo gerai neilgai, gal kokia 50km ir masina vel pradejo drebet ant laisvu, kartais pasokineja apsukos, pagal ismetima irgi matosi, kad blogas misinys ant laisvu, nes spjaudosi.

Buvau vel pas diagnostika, tai verdiktas vel buvo ,kad kompui kazkotais netinka sio zondo parodymai ant laisvu. Sako problema pas E36 ypac su zondais, nes jis isuktas ismetimo vamzdyje per vidury, tai uztenka ypac ziema stuktelt gerai viena karta i koki borteli ar apledejusias provezas ir zondas pareina - sutrupa keramikine zondo dalis, kuri ir atlieka pagrindine funkcija. Taip pat LZ bijo dregmes, ypac kuomet susikaupia daug dregmes ar vandens ismetimo sistemoje. Jis gi ikaista virs 300 laipsniu, patekus vandeniui jis irgi sugenda.

Beje mano pastebejimai tokie: pravaziavus nedaug su universaliu zondu ir ji issukus - jis buvo slapias, atrodo kad buvo imerktas i vandeni. Isukus Denso zonda, jis irgi blogai pradejo veikti po keliu dienu. Garaze pabandziau gerai uzkelt apsukas, tai visos garazo durys buvo slapios ir didele bala po disluntuvu, gazavau poto ir lauke, tai dar mete vandens ciurksles. Po tokiso proceduros truputi pagerejo variklio darbas. Tai man persasi tokia isvada, kad daug vandens ismetimo sistemoje, del to ir sugenda zondai. Nes pries pat naujus metus viena nakti (buvo labai salta) masina buvau palikes lauke (visada laikau garaze, kur + temperatura), tai ryte maisna neuzsikure, variklis sukosi, bande kabint, bet taip ir neuzsikure. Nutempiau masina i garaza ir palikau. Kadangi turejau su kuo kitu vazinet, tai galvos nesukau del greito E36 remonto. Po kokios savaites atejes, masina siaip netaip uzsikure, prasidirbo ir viskas ok :) Kadangi zinojau kad buvo LZ jau blogas, pasikeiciau i kita, kuris labai greit parejo :) Kiek zinau Denso labai geri, bet ir jis jau beveik nebeveikiantis :) Lauksiu kol atsils, vaziuosiu kur tvarko duslintuvus ir prasysiu kad pagreziotu skylutes vandeniui isleisti ar dar kazka, kad pasalint vandeni is ismetimo sistemos. Kiekviena ziema keiciu ta prakeita LZ :lol: Atsimenu, kai pjove katalizatoriu, tai tiek vandens is ten isbego :shock:

Beje man kiti meistrai sakydavo, kad degimas pabeges ar dar kazkas, bet diagnostika rode, kad kiti davikliai veikia kaip turi buti. Diagnostikas net buvo pajunges net oscilografa ar kazkoki prietaisa, kuris imitavo gero LZ veikima, masina iskart pradedavo dirbt gerai, tai reiskia atkrenta visi kiti dalykai :)


StandartinėParašytas: 22 Vas 2011, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Vladimiras rašė:
Beje mano pastebejimai tokie: pravaziavus nedaug su universaliu zondu ir ji issukus - jis buvo slapias, atrodo kad buvo imerktas i vandeni. Isukus Denso zonda, jis irgi blogai pradejo veikti po keliu dienu. Garaze pabandziau gerai uzkelt apsukas, tai visos garazo durys buvo slapios ir didele bala po disluntuvu, gazavau poto ir lauke, tai dar mete vandens ciurksles. Po tokiso proceduros truputi pagerejo variklio darbas. Tai man persasi tokia isvada, kad daug vandens ismetimo sistemoje, del to ir sugenda zondai. Nes pries pat naujus metus viena nakti (buvo labai salta) masina buvau palikes lauke (visada laikau garaze, kur + temperatura), tai ryte maisna neuzsikure, variklis sukosi, bande kabint, bet taip ir neuzsikure. Nutempiau masina i garaza ir palikau. Kadangi turejau su kuo kitu vazinet, tai galvos nesukau del greito E36 remonto. Po kokios savaites atejes, masina siaip netaip uzsikure, prasidirbo ir viskas ok :) Kadangi zinojau kad buvo LZ jau blogas, pasikeiciau i kita, kuris labai greit parejo :) Kiek zinau Denso labai geri, bet ir jis jau beveik nebeveikiantis :) Lauksiu kol atsils, vaziuosiu kur tvarko duslintuvus ir prasysiu kad pagreziotu skylutes vandeniui isleisti ar dar kazka, kad pasalint vandeni is ismetimo sistemos. Kiekviena ziema keiciu ta prakeita LZ :lol: Atsimenu, kai pjove katalizatoriu, tai tiek vandens is ten isbego :shock:

pasivazineti kartais ilgiau reikia ir gazo nepagaileti, tada jokio vandens ismetime nelieka :) uztenka palankstyti i aikstele nuvaziuoti karta i 1 ar 2 sav ir isbezda visa vandeni lauk :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 22 Vas 2011, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
tai kaip suprantu ziema su LZ bedos. realiai man tik idejus su testeriu matavau is karto rode mazai.
kokie budai atsikratyt visai LZ? ant kompo atjungt ar pan. kiek tai pinigu kainuoja. Kaip kuro sanaudos po to? Jei bus dujos tures itakos?


StandartinėParašytas: 22 Vas 2011, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nera jokiu bedu, jei viskas kitkas veikia... LZ perkaitimas yra beda, silikonai per dusle einantys ir panasi chemija. smugiai ikaitus taip pat nera gerai, bet jis tiesioginio smugio bent negauna, tai jau gerai.
man su situ motoru su LZ rydavo vasara ~12-13, be LZ ~13, ziema su iki 15, be LZ 15 ir daugiau.
ar atjungsi LZ mechaniskai, ar per kompa, tas pats efektas, tik jei laida atjungsi, kompas ims is programos pastovu V, truputi riebesni misini, nei vidurkis (0.42 ar pan), o jei per kompa atjungsi, tai ji buna veikianti, tik kad kompas neima jos info.
be LZ ir variklis grubiau dirba, ypac saltu oru ir auksciau apsukos stovi ir daugiau truputi kuro ryja.
as uz LZ, atsiperka tas skirtumas greitai, o vazinejant mieste tvarkingos laisvos apsukos yra svarbus dalykas sanaudom.

ant kompo neatjungsi taip, reik chipo ir kad kas nors pasijunges LZ isjungtu.
jei is karto idejus LZ vejus rodo, reiktu pirma paziureti, ar geras signalas i LZ ateina is kompo. fyske ir t.t. gal kur nors nekontaktuoja...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 22 Vas 2011, 16:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
koks kontaktas? kaip patikrint.
gal koks pasildymas blogai veikia? imanoma patikrint?
nes jei turi voltai sokinet nuo 0.1 iki 1.0 tai taip tikrai nera. matuoju pajunges fyske ir ikises testeri i kontaktus per guma.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2011, 17:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na nuo ten kur matuoji iki kompo bet kur :) gal ir kompas spangsta. kompas LZ (bosch) turi duoti 1V, o jau kiek reguliuoja, tai priklauso nuo variklio apsuku ir pan (ismetamu duju sudetis).
pasildymas taip pat turi veikti gerai. ne vienam buvo, kad LZ geras, bet pasildymas spango ir trumpino tuo metu. na pasildyma gali atjungt rele isemes, LZ veiks ir taip, kai pasils ismetimas :) jokio skirtumo vasara nepajauciau, ar su LZ rele, ar be vazinejau...
o V kinta panasiai 0.2-0.8 diapazone, keiciant apsukas kinta atitinkamai, bet keicias konkreciai ir tai gerai matosi.
fyske atjunk ir duok degima, paziurek, ar ateina 1V. tik nzn i koki laida turi ateiti...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery