Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Sau 2025, 20:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 140 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 17:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.09
Amžius:
44
Pranešimai:
48
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
mazda6,E36
lowrider rašė:
teisybe, jeigu nera pasipriesinimo ismetimo kanale, atmosferikam tai minusas, ne tik tai kad garsas siaubingas buna, bet dar ir galia nukrenta


patikek :D ,nenukrenta niekur,kokia galia gali nukrist,jeigu jokio pasipriesinimo nera,na bet originali ismetimo sistema yra originali :)


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 18:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
cesna rašė:

patikek :D ,nenukrenta niekur,kokia galia gali nukrist,jeigu jokio pasipriesinimo nera,na bet originali ismetimo sistema yra originali :)

na kiek girdėjau tai atmosferiniam varikliam turi būt tam tikras slėgis išmetime, o turbininiam tai kuo laisvesnis. ..
P.S. lakstau su vyšniniu kupu :D tik E46 :D

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 18:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Pranešimai:
982
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535i 08'
Annoucements rašė:
na kiek girdėjau tai atmosferiniam varikliam turi būt tam tikras slėgis išmetime, o turbininiam tai kuo laisvesnis. ..

tame tai ir reikalas.
pažįstamas ant s4 2.2 turbo darė laisvą, garsas tai žudantis

_________________
W210 E55 AMG 99'
S8 D2 98'
e60 535i 08'


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 19:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
cesna rašė:

patikek :D ,nenukrenta niekur,kokia galia gali nukrist,jeigu jokio pasipriesinimo nera,na bet originali ismetimo sistema yra originali :)




prasuk ant dyna stendo auto pries katalizatoriaus ispjovima ir po, pamatysi kas krenta ir kas ne :)

P.S katalizatorius naujas.

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 20:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
49
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
Annoucements rašė:
na kiek girdėjau tai atmosferiniam varikliam turi būt tam tikras slėgis išmetime, o turbininiam tai kuo laisvesnis. ..
P.S. lakstau su vyšniniu kupu :D tik E46 :D

tai visur slegis yra , kuo jis mazesnis tuo geriau

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 21:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Pranešimai:
982
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535i 08'
Mod rašė:
kuo jis mazesnis tuo geriau

tai turbininiams.
atmosferiniuose turi būti atitinkamas slėgis, kuris sąlygoja efektyvesnį dujų išmetimą.
jei dėsi tiesius vamzdžius kaip kokiam turbo, tai prarasi ir galios, Nm

_________________
W210 E55 AMG 99'
S8 D2 98'
e60 535i 08'


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
ka jau ir minejau cesnai

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 22:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
49
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
Artūras V. rašė:
tai turbininiams.
atmosferiniuose turi būti atitinkamas slėgis, kuris sąlygoja efektyvesnį dujų išmetimą.
jei dėsi tiesius vamzdžius kaip kokiam turbo, tai prarasi ir galios, Nm

prarasi galios jei slegis bus didelis , nes ismetamas dujas tas slegis atsidarius voztuvam grazins i degimo kameras, tuo mazindamas galinguma . kuo mazesnis slegis tuo mazesnis duju kiekis gryzta , tuo maziau galios prarandama, o turbo tiesiog pucia lauk tas dujas automatiskai neduoda dujom gryzt i cilindrus , del to padideja galia.
atmosferiniuose kad mazint duju slegi specialiai daromi kolektoriai atitinkamai parenkant vamzdziu ilgi kad dujos vienu metu is cilindru , tais vamzdziais patektu i pagrindini ismetimo vamzdi ir tas daroma tam kad butu kuo mazesnis slegis, duslintuvas is esmes ir dedamas kad mazintu variklio garsa o ne tam kad sukurtu slegi ir apkrautu variklio darba

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Pranešimai:
982
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535i 08'
taip, per didelis slėgis blogai, bet atmosferiniuose varikliuose kaip ir sakiau per mažas jis būti neturi

_________________
W210 E55 AMG 99'
S8 D2 98'
e60 535i 08'


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
49
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
per mazas tai koks :D ?

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 23:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Pranešimai:
982
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535i 08'
Mod rašė:
per mazas tai koks :D ?

nežinau, nematavau :D

aš čia jokios protingos literatūros necituosiu, bet mano žiniom atmosferiniuose keturtakčiuose varikliuose turi būti šioks toks slėgis išmetimo sistemoje. Vien per didelio diametro vamzdžius įsidėjus jau bus prarandama šiek tiek galios ir Nm žemesniuose ir vidutiniuose sūkiuose, ir jokios naudos, tik kad garsas... Nes kai per mažas pasipriešinimas išmetamosios dujos judėdamos lauk iš cilindro išsiurbia truputį mišinio.
bet esant aukštiems sūkiams tai kuo mažesnis slėgis, tuo geriau. bet tai čia manau nebent sportiniams auto aktualu, kur aukštom apsukom važinėja. nu whatever... :)

_________________
W210 E55 AMG 99'
S8 D2 98'
e60 535i 08'


StandartinėParašytas: 21 Vas 2011, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
49
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
Artūras V. rašė:
nežinau, nematavau :D

aš čia jokios protingos literatūros necituosiu, bet mano žiniom atmosferiniuose keturtakčiuose varikliuose turi būti šioks toks slėgis išmetimo sistemoje. Vien per didelio diametro vamzdžius įsidėjus jau bus prarandama šiek tiek galios ir Nm žemesniuose ir vidutiniuose sūkiuose, ir jokios naudos, tik kad garsas... Nes kai per mažas pasipriešinimas išmetamosios dujos judėdamos lauk iš cilindro išsiurbia truputį mišinio.
bet esant aukštiems sūkiams tai kuo mažesnis slėgis, tuo geriau. bet tai čia manau nebent sportiniams auto aktualu, kur aukštom apsukom važinėja. nu whatever... :)

ismetimo esme ir yra istraukt viska is degimo kameros , jei kazkokios problemos su misiniu tai cia jau ne ismetimo sistemos kalte. ir pats logiskai primesk kaip geriau variklis dirbs su dusle ar be jos? nepergivenk del garso siuo atveju :D
jei be dusles tai reiskia kad slegis 0 . kas gali but maziau nei 0 :D

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…


StandartinėParašytas: 23 Vas 2011, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
48
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
radau straipsneli apie dusles pasipriesinimo itaka galiai http://www.uucmotorwerks.com/html_produ ... uemyth.htm . Mitas, kad dusles pasipriesinimas teigiamai itakoja variklio galia, visa tai susije su tuo, kad esant mazesniam dusles pasipriesinimui geraiu pasalinamos ismetamos dujos is cilindro, del ko padideja oro kiekis misinyje, t.y. liesinamas misinys. Del to gali degti ismetimo voztuvai ir del liesesnio misinio gali mazeti sukimo momentas, bet yra vienas BET. Kuro paruosimo sistema bimbaliotuose yra valdoma pakankamai protingo DME, kuris ivertines oro mases srauta i varikli, matuoja ismetamose dujose deguonies koncentracija, ir optimalus misinio santykis cilindre islaikomas, todel tu nepageidajamu efektu neturetu buti. Zodziu, istacius tiesu vamzdi E36 325 galia turi padideti. Aisku as to nedaryciau, su originalia dusle sesiuke skamba fantastikai 8)

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 23 Vas 2011, 15:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
draugas ir turbikui katalyza deda, o cia standartams ispjauti visa dusle vis noras kyla... :)
baubimas galios neprides, o vat klausa savo geriau muzikai pasitaipykit...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 23 Vas 2011, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
48
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
sumazintas dusles pasipriesinimas galios tikrai prides. Bet kitas klausimas kaip ta pasipriesinima sumazinti, nes tai jau visas mokslas. Pvz vien padidintas vamzdzio diametras, dusles atbulini slegi greiciausiai netgi padidins. Ideali dusle (aisku ne garso slopinimo atzvilgiu) butu nulinis atbulinis slegis, esant imanomai minimaliam vamzdzio diametrui. Todel pvz BMW m-kese dusle (ypac ismetimo kolektorius) tai praktiskai meno kurinys.

O kaip pas mus dabar paplite dusles "remontai" kai belekuris lopas suvirintojas ima belekoki bakeli (pjauna katalizatoriu, deda rezonatoriu ar koki kita [CENZŪRA]) ir virina kaip ismano, tai yra pacio zemiausio lygio chaltura.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 140 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery