Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Rgs 2024, 14:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 108 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Vas 2011, 10:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nors ir LL, bet geriau bent kas 15k keisti ir pusiaukelej filtra pasikeisti.
kad negrezi masinos, del to daugiau ir km prasuki iki tepalo keitimo indikatoriaus.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 15 Vas 2011, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
39
Pranešimai:
4351
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09 ex
VW Golf MK7 facelift ‘19
X2 M35i ‘21
dekui uz atsakymus. pavasari kaip ir planvau juos pasikeisti.

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2011, 10:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4363
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Nežinau ar sutapimas, bet man 5W50 pradėdavo mažėti, kai tepalas pradėdavo tamsėti (tikėtina surinkdavo kažkokias kakas iš variklio). Visko gali būti, kad surinkęs nešvarumus iš variklio, jis galutinai pasišalina per degimo kamerą (bet čia tik spėjimas). Pirmus 2-3k km didelio patamsėjimo nesimato, tepalo mažėjimo nesijaučia.

O variklyje standartiškai kondensuojasi drėgmė, vyksta korozija ir panašūs procesai, todėl ilgas tepalo nekeitimas, ypač važiuojant nedaug ir trumpais atstumais, turi stipriai įtakoti tepalo savybes, nes jo paskirtis ir yra tepti ir valyti (šalinti viską, kas ne metalas) variklį. Čia aišku nėra mokslinio tyrimo išvados, o tik loginės mano išvados, taigi garantuoti, kad tai yra tiesa, negaliu :-) Bet kaip praktika rodo - geriau karts nuo karto duoti varikliui prasikakinti, nei leisti jam stovėti be darbo.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 108 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery