Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 14:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 108 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 02:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
tu savo auto grabu vadink ;) Garantuoju kad jam toli iki maniskio prieziuros is tech puses. Isore man nera svarbi-nesivaikau šustru ratlankiu ar kasdien jos neplaunu ir nesiurbiu tikrai. Tech apziuras einu savo chodu ir dar per 15 metu kai tai darau nebuvo ne karto kad reiktu grizt i apziura antra karta. pas mane vaziuokle tik orginali ir tik nauja visada. Keiciu vos isgirdes ar pajutes menkiausia klibejima ar garsa. Jei kliba vienas sarnyras, iskart keiciu ir kita puse kartu. Padangos visada tik naujos. Paprasciausiai kai dinginejo tepalas, pamaniau pakeisti jo marke(kazkada teko turet tokia praktika, kaip tepalo markes pakeitimas itakojo jo suvartojima, taciau ten buvo visai menkas rijimas),o po to kilo mintis del to didesnio skaiciaus pasirinkimo-ismasciau rades informacija apie jo savybiu ir klampumo pasikeitimus esant karstam varikliui ir kaip tai priklauso nuo to antro skaiciaus zymejime. Viskas pasiteisino su kaupu nes tokio rezultato nesitikejau. Galbut as atidejau remonta tik laikinai, taciau ka remontuot, jei tepalas nedingineja dabar? o veliau bus veliau. tada kai reiks, tada ir ziuresiu. o dabar dziaugiuosi kad nepaklausiau patareju ir nepaskerdziau motoro siai dienai
P.S. mano auto kalba patys uz save. Uz savo ex E34 pardaves vasaros gale gavau 3000 lt ir dar uz naujus zieminius ratus pridejo 800 lt. taigi viso gavosi 3800 uz 88m. masina. Kur tu matei tokias kainas uz tokiu metu masina? beje bent du forumieciau tik zymiai seniau uz ja buvo siule 6000 lt. tada jie kainavo gal virs 4000 vidutiniskai. Apie bukle gali sprest pagal kainas. Pardaviau tik todel, kad reikejo panaudot valdiskus pinigus ir isigyt kita. taip kad nekalbek apie grabus, jei nieko nezinai

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.26
Amžius:
50
Pranešimai:
306
Miestas:
Kaunas-Londonas
Automobiliai:
F07 530d N57T '15
ex E34 520i M50 '93
ex E39 528i M52 '96
ex F31 320d N47T '13
Skype:
Auksakalys
UDE rašė:
tu savo auto grabu vadink ;) Garantuoju kad jam toli iki maniskio prieziuros is tech puses. Isore man nera svarbi-nesivaikau šustru ratlankiu ar kasdien jos neplaunu ir nesiurbiu tikrai. Tech apziuras einu savo chodu ir dar per 15 metu kai tai darau nebuvo ne karto kad reiktu grizt i apziura antra karta. pas mane vaziuokle tik orginali ir tik nauja visada. Keiciu vos isgirdes ar pajutes menkiausia klibejima ar garsa. Jei kliba vienas sarnyras, iskart keiciu ir kita puse kartu. Padangos visada tik naujos. Paprasciausiai kai dinginejo tepalas, pamaniau pakeisti jo marke(kazkada teko turet tokia praktika, kaip tepalo markes pakeitimas itakojo jo suvartojima, taciau ten buvo visai menkas rijimas),o po to kilo mintis del to didesnio skaiciaus pasirinkimo-ismasciau rades informacija apie jo savybiu ir klampumo pasikeitimus esant karstam varikliui ir kaip tai priklauso nuo to antro skaiciaus zymejime. Viskas pasiteisino su kaupu nes tokio rezultato nesitikejau. Galbut as atidejau remonta tik laikinai, taciau ka remontuot, jei tepalas nedingineja dabar? o veliau bus veliau. tada kai reiks, tada ir ziuresiu. o dabar dziaugiuosi kad nepaklausiau patareju ir nepaskerdziau motoro siai dienai
P.S. mano auto kalba patys uz save. Uz savo ex E34 pardaves vasaros gale gavau 3000 lt ir dar uz naujus zieminius ratus pridejo 800 lt. taigi viso gavosi 3800 uz 88m. masina. Kur tu matei tokias kainas uz tokiu metu masina? beje bent du forumieciau tik zymiai seniau uz ja buvo siule 6000 lt. tada jie kainavo gal virs 4000 vidutiniskai. Apie bukle gali sprest pagal kainas. Pardaviau tik todel, kad reikejo panaudot valdiskus pinigus ir isigyt kita. taip kad nekalbek apie grabus, jei nieko nezinai


=D> Neturiu ka daugiau pasakyt, lenkiu galva pries didy mastytoja :roll: Del vaziuokles juokauju, nesiparink. As saviskiui, jei kliba koks sarnyras, tai suploju su plaktuku. Zinok praeina barskejimas, kam keist, kai gali dar 20k km pravaziuot. Va isore tai saugau. Cia nesenai ibreze kazkas keleivio puses duris, tai perdaziau ir vairuotojo puses prie to pacio. Vien zo peace, drive safely!


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 19:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Arunas B rašė:
(nepyk Antanai bet taip yra ;)

as ir nepykstu, kiek zmoniu-tiek nuomoniu,
as pavyzdziui Castrol siuo metu parduodama Lietuvoje laikau prastu tepalu, nors anksciau visi tepalai mano BMW buvo Castrol ;)
p.s. dabar vazineju su Valvoline ir esu labai patenkintas

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 11:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4364
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Aš dabar susipyliau Liqui-Moly 10W60, tai pirmas dalykas, ką pastebėjau, perėjęs nuo Valvoline'o 5W50, tai gana didelis garų kiekis ant užpylimo dangtelio (ko nebuvo su valvoline). Šiandien užsikūrė be problemų, sunkiai, bet iš pirmo karto. Visgi žiemai palikčiau 5W - nes keičiau esant geram minusui, tai atsibodo laukti, kol sutekėjo iš bakelio į variklį. Bet užtat savaitgalį teko ekstremaliau padrožti automobilį, tai sprendžiant pagal pašalinius garsus, tai 10W60 - valdo. Idealiai tyliai ir sklandžiai motoras dirba. Žiūrėsim kaip bus vasarą, nes ten valvoline 5W50 jau nebelaikydavo ir kalendavo viskas, kas įmanoma (kol neatvėsdavo variklis ir kiek teko klausytis M52, tai daugmaž visi turi hidro kompensatorių problemų).
O šiaip, pilti 10W40 nematau prasmės - startinis pasipriešinimas bus analogiškas 10W60, bet pašilęs bus tikrai skystesnis už W50 ar W60. Kol variklis nerodo blogų požymių, galima pilti ir rekomenduojamus tepalus. O kad variklis nevalgytų nė lašo tepalo yra mistika - arba ten visiškai absoliučiai idealus variklis (kokių netgi naujų nebūna), arba savininkai į tą reikalą žiūri pro rožinius akinius, arba paprasčiausia meluoja. Nemačiau dar nei vieno automobilio, skirtingų markių, kuris nei kiek nesuvalgytų tepalo.
ps. bent jau mano automobilyje pastebima tendencija, kad pirmus 3-4k km tepalo lygis mažeja labai lėtai, paskui reikia įpilti koki 1-200ml / 1000km (stebėta su valvoline 5W50, nes šituos tepalus gal porą metų naudojau).
pps. Kas liečia gamintojus, tai valvoline ir liqui-moly paliko labai teigiamą įspūdį, nes jais ant kiekvieno kampo neprekiaujama (mažesnė tikimybė, kad vaikšto pilstukas kaukuolinis), asortimente yra labai kokybiškų prekių (pvz. valvoline rankų valymo pasta yra geriausia pasta, kokia teko naudotis). Gal ir priklauso nuo rinkos, bet Lietuvoje Castrol'io nenoriu pirkti...

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Tai zinoma, betkuris variklis kazkiek naudoja alyvos, ypac kai juo vazinejama ekstremaliai. Normalus alyvos sunaudojimas yra gramais, bet ne litrais, kaip buvo rasyta.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 15:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Bavaras rašė:
Tai zinoma, betkuris variklis kazkiek naudoja alyvos, ypac kai juo vazinejama ekstremaliai. Normalus alyvos sunaudojimas yra gramais, bet ne litrais, kaip buvo rasyta.

Tai tu kaip megstantis rekomendacijas, pasidomek apie kokius "gramus" raso pats gamintojas ir tai vadina leistinom normom.
Nenoriu vel pradet beprasmiu gincu. Noriu tik pasakyt, kad visu musu masiniuku varikliai jau persiverte 200 000 ir rekomendacijos pilti yyx40 tepala yra daugiau teorines ir jos yra TIK R E K O M E D A C I J O S. Ar taip sunku suvokt ka sitas zodis reiskia? Jums rekomenduoja pilt tai ka siulo pardavimui pats gamintojas, taciau realiai atsizvelgi i rekomendacijas ir susipili tai ko tau reikia labiau konkreciam atvejui. Vienaip elgsis sakysim Castrol 10w40 ir dar kitaip sakysim Valvoline 10w40 tepalai. W50 ir w60 elgiasi dar kitaip. Tai tik visiskas dun dun gali skerst varikli neisbandes kitu pigesniu ir nekenksmingu budu. Man padejo ir rezultatas mane tenkina labiau negu tikejausi. Gal but variklio gumeles ar ziedai pavarge, taciau siai dienai problema issisprende tokiu budu. Naturalu - w50 ne tiek suskysteja esant varikliui karstam, kaip kad suskystetu w40, todel jei jtepalas skverbiasi per padilusias per gumeles ar ziedus, tai w50 prasiskverbimas yra mazesnis nei skystesnio w40, todel ir nera tokio apetito tepalui.
o varikli paskerst visada spesiu. ir tai darysiu nebent tada kai jau pradetu ryt(kai isvis ryt prades nes kazkodel dabar neryja) taip kad tas dalykas erzintu. kol kas neryja ir nera taip kaip buvo. tai ka man taisyt ir kodel tureciau taip daryt?

P.S. galbut mano atveju esu nemazai kaltas ir as nes nusipirkes masina tepalo nekeiciau ir vizualiai jis netrode ddar blogai, na ir zalios lempukea dar dege. Neaisku ka pyle ankstesnis seimininkas vokietis ir kiek jis su tuo tepalu vaziavo. gal tepalas jau buvo atidirbes(nesu zinovas kad is paziuros nuspresciau) ir mano dapylinejimas is tiesu buvo kaip kompresas nabašnykui. gal todel ir buvo tokios milziniskos tepalo sanaudos. filtras tepalo buvao baisus, vos numovem nuo aseles. prideges kazkoks, daug slaku.

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 18:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Na ne tau aiskint ka as megstantis ir ko ne. Ir kaip matau visiskai nesupranti apie ka eina kalba, nes viska apverti aukstyn kojom, puoli i asmeniskumus ir krastutinumus, jau net nebesinori kazka sakyt ir gincytis, nes vis tiek kaip i siena zirniais. Ir jei manai, kad 200000km yra didele rida, tai apgailestauju tada. Masinos ir puse miliono pravaziuoja, bet nenaudoja litrais tepalo.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 19:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Bavaras, gal baigiam diskusija, nes butent tu nesupranti apie ka eina kalba. Butent ne tau aiskint, ka daryt ir ka pilt jei motoras ryja tepala-butent tokia yra sita tema. Tu paskaityk ka parasysiu atidziai ir iki galo, nes mes kalbam apie skirtingus dalykus. Cia niekas neklausia kokws tepalas pilamas i bmw ar kas rekomenduojama. Kalba eina apie tai, kad ryja tepala ir ka tokiu atveju daryt. Rekomendacijas palik tiems, kurie klausia koks tepalas pilasi, o ne kaip sprest rijomo problemas. Atrodai kaip parduotuves konsultantas mokantis skaityt tik kataloga - pripazisti tik viena dalyka apie tepalus-tai pilt tik tai ka rekomenduoja gamintojas ir dar geriausia kad tai butu bmw tepalas. Jei variklis del kazkokiu priezasciu pavalgo(ar pakieteje gumeles, ar padile ziedai ar vairuotojo grieztesnis vazinejimo stilius ir t.t.), tu iskart sakai kad jau variklis padroztas ir siulai ji tvarkyt. as zmonem pasiulau kita alternatyva kuri nera papildoma investicija-tai pamegint pasiekeist tepalus i tokius, kurie esant darbinei temperaturai buna siek tiek tirstesni. Matau is sito pokalbio ir is musu pokalbio telefonu, kad tu visiskai nenutuoki ka reiskia didesnis antras kaicius ir kada tas tepalas buna tirstesnis-pats tai rasei nesename savo poste. Taigi priminsiu-cia kalba eina ne apie aplinkos temperatura. bet apie darbine variklio temperatura ir netgi apie dar kita atveji, kai variklis paeksplotuojamas siek tiek "griezciau". Tai gi ir durnam turi but aisku kad esant karstam varikliui w40 tepalas bus daug skystesnis uz w50 ir w60 ir cia kalbos nera kad varikliai jau prasuke ar puse milijono ar 200 000 bus bet kokiu atveju su padilusiais ziedais ir pakietejusiom gumelem, nebent juos kazakas bus remontave. Ir tai kad variklis nuvaziaves maziau,nieko nereiskia. Gal jis per tuos 200 000 mate daug daugiau nei pas pencininka su 500 000 rida.
Butai rimtas tepalu pardaveja-zinotai kad jei zmogus klausia ar supylus didesni antra skaiciu turinti tepala reiktu tiketis mazesnes tepalo iseigos, reiktu atsakyt taip. O vat kiek bus tas "maziau"-kitas klausimas. Jei variklis sudroztas-nepades niekas, taciau jei dar tik pradzia visu bedu, tai tokia procedura atkels remonta 20 000-30 000 kaip minimum. Manau tikrai verta del tiek neardyt motoro, nes neaisku ar tau paciam ji tda teks remontuot po tiek kilu. priezastis del ko taip vyksta as jau rasau kazkelintam poste, o tu tesugebi islement kad reikia pilt tai ka rekomenduoja gamintojas ir dar daugiau- net nesuvoki to ka reiskia skaiciai-tirstuma nusakai tik pagal pirma skaiciu. Taip-jis irgi nurodo tirstuma-tik kita-pagal aplinkos temperatura. Cia niekas nekalba apie tai. o kad tepalas su didesniu antru skaiciumi pades arba atitolint remonta arba ispres problema kai kada-tai faktas
P.S. taigi pasikartosiu.as kalbu i tema-jei ryja tepala, tai kokie galimi to sprendimo budai beieskant priezasciu. niekada nereikia skubet skerst motoro. O tu rekomendaciju tai gali laikytis tie kurie kalba kitoje temoje - "koki tepala pilt i bmw". Kai ryja tepala, reikia kazka daryt-apie ta "kazka", t.y. ivairius variantus mes cia ir kalbam. ir kai kada tie variantai puikiai suveikia ir be motoro ardymo bent laikinai. butinai parasysiu kiek nuvaziuosiu su situ sprendimo budu

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


Paskutinį kartą redagavo UDE 14 Vas 2011, 19:51. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 19:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Paaiskinsiu "dlia srednich umov" , kad tokio tepalo pylimas, norint isgauti issvajotaji efekta yra ne iseitis, o tik trumpalaikis issisukimas is prastos padeties.Jeigu pameni, prie tokio super varianto abu ir priejom isvados, tai ko dar nori? Kas tau ka sake,kad to ar ano negalima pilti, as siulau ismokti skaityti ir isiskaityti, nes jau nuo situ tamstos postu puse forumo kikena. Pasiseke, liuks, pilka nori, nors moli, bet nedurnink kitu, kad kazkas kazko nesupranta, bet va tu toks protingas atsiradai ir susitvarkei sau motora, ura. Kur bepaziuresi, visu galu meistras esi, gal truputi stabdyk arklius.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Gal nesisvaistyk "epitetais", nes tas "sriednyj um" arba kitaip sakant "osobo nieponiatlivyj" siuo atveju esi tik tu. Pats ismok skaityt vietoj savo prekes propogavimo reikia to ar ne. Pas tave neklausia niekas koki tepala pilt. Cia zmones klausia ka pilt ir ka daryt jei tepala ryja. Savo rekomendacijas pasilik prie saves. Cia ne tie atvejai kai ju reikia laikytis. Niekas nekalba apie sutvarkyta motora, as kalbu kaip mano atveju issisprende problema. Tai kodel ir kitam nepabandzius? Cia butent tu durnini visus su savo uzciklintu variantu kad pilt butent toki o ne kitoki tepala kaip kad bmw rekomenduoja ir viskas. isvadinai nesamonem kai supyliau ...w50. Uzknisa tokie pardavejai kurie be katalogo skaiciuku net logiskai pagalvot nepajegia. Del kikenimo tau galiu pasakyt ta pati apie tave. tik man sako baik gincytis, nebuk durnas nes ir taip cia ir vaikui aisku. sekmes tau su tavo isitikinimais ir leist tukstancius kai prades tepalas dingines. as truputi palauksiu ir juos isleisiu veliau, o galbut jau ir masinos neturesiu tada. nesizeninau as su ja

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


Paskutinį kartą redagavo UDE 14 Vas 2011, 20:03. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
O kas tau ka siulo?Kas ka propoguoja? Mes jam aiskinam ka reikia daryti, o jis kaip ozys tik vienus vartus mato , kala ta pati ir viskas :D Subinen tu susikisk savo liezuvi ir kvailas snekas, toks vaizdas kad pastoviai musiu apsiedes rasai. As geriau patylesiu apie tavo komepetencija su gps`ais ir konsultacijom su telefonais.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 20:03 
  
 
 
Sveiki. Turiu problema. Nusipirkau 525tds automata, kai spustelni du kartus pedala, apsukos sukyla iki 3tuks ir labai sunkiai kyla, variklis rekia nesavu balsu bet netraukia.. kas galetu buti?
Stovint vietoj, uzspaudau stabdziu pedala, kazkodel pasidaro kietas, nebeisispaudzia, bet tada kai spustelni gazo pedalo iki galo eina kai isprotejes, bet imusa antra begi ir vel nebetraukia... ;/ Beto sake kad variklis dirba lyg per prievarta.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
38
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
o tu temos pavadinima skaityt moki???


StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 20:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Bavaras rašė:
O kas tau ka siulo?Kas ka propoguoja? Mes jam aiskinam ka reikia daryti, o jis kaip ozys tik vienus vartus mato , kala ta pati ir viskas :D Subinen tu susikisk savo liezuvi ir kvailas snekas, toks vaizdas kad pastoviai musiu apsiedes rasai. As geriau patylesiu apie tavo komepetencija su gps`ais ir konsultacijom su telefonais.

Ne nu marsietis tu tai konkrretus. ka tu cia kalbi? Kur tu aiskini ka daryti? Tu tik tesugebi islement kad "pilkit toki ir toki tepala kuri rekomenduoja bmw" arba "tai jau reikia taisyt motora". Cia ne tu o as aiskinu ka pamegint padaryt pries tai kai jau nuspres ardyt motora. Tai kad tu net apie tuos zymejimus nesusigaudai. Atsirado matai pardavejas :lol: Tai tu tas ozys kuris negirdi nieko kito tik mekena pilkit bmw rekomenduoojama tepala ir viskas #-o #-o #-o susikisk pats tu savo rekomendacijas. o ka tu gali pasakyt apie mano kompetencija gps ir telefonu srityje?.. Nieko... kaip ir apie tepalus, nes nei kazka zinai, nei kazka ismanai. Tuk tik parduot sugebi nes mastymo absoliutus nulis.

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4364
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Šiaip pritarčiau UDE nuomonei - jeigu galima situaciją keisti keičiant tepalą, tai taip ir reiktų daryti. Lindimas į variklį eina tūkstančiais litų, o tirštesnio tepalo keitimas praktiškai nekainuoja daugiau. Kažkaip abejoju, kad caksančius kompensatorius apsimoka keisti naujais, jeigu jų nusidevėjimas yra tik papildomas garsas. Beje, nelabai matau prasmės žiemą pilti 10W50 - tikrai logiškiau skambėtų 5W50.

ps. asmeniškumus aiškinkitės per PM - nelabai jie kam čia įdomūs ar aktualūs.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 108 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery