Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 12:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 108 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Spa 2010, 00:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Ir kokia kina apytiksle tos diafragmos AXSK :?:


StandartinėParašytas: 19 Spa 2010, 09:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
38
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
Džiunglių Šniūrs rašė:
Ir kokia kina apytiksle tos diafragmos AXSK :?:

120lt


StandartinėParašytas: 31 Sau 2011, 03:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Nekuriant naujos temos pratesiu sia ;)
Ar tiesa, kad variklis turi isidirbti su nauja tepalo rusimi ( gal tiksliau gamintoju )? Nes pvz. mano atveju supylus Mobil super 3000 5w40 per 1500 km. dapyliau apie 700 g. iki max. Sekancio dapilimo nebebuvo. Pravaziuota dar 5500 km. ir keiciau alyva. Supyliau Castrol Magnatec 5w40. Velgi ta spats atvejis, supyliau apie 05 ltr. 1000 km. iki max. Dabar pravaziuoti ~2000 km. nevalgo nei laso. Kaip tai paaiskinti :?:


StandartinėParašytas: 31 Sau 2011, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.26
Pranešimai:
558
Automobiliai:
E39 528iA 97'
Tomejas rašė:
speju kad neplauna, nes nesiardo jos siaip (as kalbu apie butent sia diafragma)

lengvai isiardo ir prasiplauna, zinoma jeigu viduj ta gumine membrana suplysus, tai tik nauja belieka pirkt

_________________
"float like a butterfly, sting like a bee......" MUHAMMAD ALI


StandartinėParašytas: 31 Sau 2011, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Džiunglių Šniūrs rašė:
Nekuriant naujos temos pratesiu sia ;)
Ar tiesa, kad variklis turi isidirbti su nauja tepalo rusimi ( gal tiksliau gamintoju )? Nes pvz. mano atveju supylus Mobil super 3000 5w40 per 1500 km. dapyliau apie 700 g. iki max. Sekancio dapilimo nebebuvo. Pravaziuota dar 5500 km. ir keiciau alyva. Supyliau Castrol Magnatec 5w40. Velgi ta spats atvejis, supyliau apie 05 ltr. 1000 km. iki max. Dabar pravaziuoti ~2000 km. nevalgo nei laso. Kaip tai paaiskinti :?:

Paprastai variklis kurį laiką turi įdirbti su nauja alyvos rūšimi. Kadangi skirtingų markių alyvos turi skirtingą cheminių priedų formulę, naujos alyvos veikimas gali skirtis nuo ankstesnės. Dažniausios įdirbimo problemos yra padidėjęs alyvos sunaudojimas ir varvėjimas per riebokšlius. Tam įtakos, be abejo, turi ir variklio stūmoklinės grupės susidėvėjimas. Daugiau alyvos patenka į variklio degimo kamerą ir yra tiesiog sudeginama bei išmetama kartu su deginiais.Praėjus kuriam laikui ir varikliui įdirbus su nauja alyva, šios problemos paprastai baigiasi. Tad vienareikšmiškas teiginys, kad ši naujoji alyva yra ne tokia kokybiška nei ankstesnė, yra nepagrįstas.Kitas dalykas, kad nuo mineralinių rūšių perėjus prie sintetinių, pastarųjų mažesnė klampa bei geresni plaunamieji priedai taip pat sukelia minėtą efektą.


StandartinėParašytas: 04 Vas 2011, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Bavaras rašė:
Paprastai variklis kurį laiką turi įdirbti su nauja alyvos rūšimi. Kadangi skirtingų markių alyvos turi skirtingą cheminių priedų formulę, naujos alyvos veikimas gali skirtis nuo ankstesnės. Dažniausios įdirbimo problemos yra padidėjęs alyvos sunaudojimas ir varvėjimas per riebokšlius. Tam įtakos, be abejo, turi ir variklio stūmoklinės grupės susidėvėjimas. Daugiau alyvos patenka į variklio degimo kamerą ir yra tiesiog sudeginama bei išmetama kartu su deginiais.Praėjus kuriam laikui ir varikliui įdirbus su nauja alyva, šios problemos paprastai baigiasi. Tad vienareikšmiškas teiginys, kad ši naujoji alyva yra ne tokia kokybiška nei ankstesnė, yra nepagrįstas.Kitas dalykas, kad nuo mineralinių rūšių perėjus prie sintetinių, pastarųjų mažesnė klampa bei geresni plaunamieji priedai taip pat sukelia minėtą efektą.

As taip ir nesakiau, kad kazkuri geresne [-X
O seip logiskas paaiskinimas, panasiai ir as manau. Tik nesutikciau del alyvos chemines sudeties. Alyva yra alyva, ji skiriasi tik pilamais priedais ( turiu galvoje keiciant sintetinia i sintetine ar semi sintetic i semi ) :roll:


StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 23:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.31
Amžius:
42
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E39.525 TDS 99
labas bmw broliukai siandien tikrinaus tepalo tai rode ant mazosios puse tepalo matuoklio tai dapyliau maziau kaip puse litro o nuvaziau 5000 k, idomu ar cia normalei ar blogai ira ? 525tds '99m


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 01:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Tai iseina maziau nei 100 g. 1000 km. Manau normalu :roll:


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 03:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Niekas ten neturi nieko prisidirbineti. Jei jau ryja tai ryja beda paciame variklyje, pagrinde voztuvu gumeles, ziedai, uzsikises karterio alsuoklis. Pas mane m52 b28 single vanos. Pilk koki tik nori tepla, vaziuojiu pastoviai dugnais, sulakstau is UK i Lietuva ir atgal, Vokietijoje 220-250. Kiek ipilu tepalo pries 10000km tiek isleidziu nei laso nesuryja. Tepalas mobil1 0w40. Pas kolega Ernesta m52 b25 tu variklis jau 500000 km beges irgi ta pati istorija kiek supili tepalo tie ir isleidi, vienintelis skirtumas tik tas kad kolega keicia tepalus kas 7000km.
Taip kad jei variklis geras tai ir neryja, o jei jau ryja tai pilk tu ka nori vistiek rys. Vienintelis vaistas pili dviguba norma medaus ir i marcias :)


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 11:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Kokias dar marcias. Tepalas tepalui nelygu. nusipirkau savaji E38 ir issigandau...Priklausomai nuo vaziavimo stiliaus-per 1000-2000 km litras tepalo. Pildavau 10w-40 Valvoline(kazkaip i visas savo auto pildavau sita tepla). Snekejau telefonu ir su forumieciu Bavaras, koki tepala pasirinkt. Taigi nutariau ismegint dar varianta su kitokiu tepalu. Supyliau liqui molly pusiaus sintetika 10w-50 ir pasibaige visos bedos. 4000 km, o tepalo kiek pripyliau tiek ir liko. Cia daug kas diskutuoja apie tepalus ir vis keitalioja pirma jo skaiciu nuo 10w iki 0w. Nesamone didziausia-lietuvoje 10w-per akis, na dar suprasciau 5w, taciau rinktis 0 tai jau perebor. Visi skaito ka gamintojas rekomenduoja, taciau uzmirsta pasidomet kokiam regionui tos rekomendacijos skirtos.
Taigi jei tepalas begtu i isore, tai reiktu atkreipt demesi i pirma skaiciu ir rinktis su didesniu, tada tepalas saltos busenos bus tirstesnis. optimaliausias variantas 10w-kitu atveju jei jau leidzia i isore, reiktu pasikeist sukietejusias tarpines ar riebokslius.
Svarbiausias momentas-tepalo rijimas. aisku dar gali buti ir gumeles ir ziedai, taciau pigiausias budas patikrinti-pakeisti i tepala su didesniu antru skaiciumi. As pasirinkau 10w-50 vietoj 40 ir visos problemos issisprende. Antras skaicius jokios itakos prasukamumui neturi kai variklis saltas, taciau esnt darbinei temperaturai jis ne taip suskysteja ir geriau islaiko savo darbines savybes. Turbut sutiksit, kad variklis daugiau naudojamas karstas :mrgreen: todel tepelo iseiga didziausia buna esant jam karstam. didesnis antras tepalo skaicius puikiai sita problema isprendzia. O apie marcias jau riktu galvot, kai toks variantas nepadeda ir o remontuot nesinori

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 12:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
jau rasiau keleta kartu, dar pasikartosiu del tepalo rijimo. kaip kazkas minejo, gali buti kalta membrana ant m52 variklio. duokit gerai angliu aukstais sukiais, prasikoskit gatve, kad visi ziuretu ir galvotu "debilas" :) tada sustojat, istraukiat matuokle ir jei tepalas lipa ant visos matuokles vidurio, tame vamzdelyje net kliuksi (butu galima pagalvot, kad privaryta antifreezo), lipa per virsu, tada nuvarot i srota, paimat membrana uz 40Lt (arba i krasta uz 240Lt- as to nedariau) ir viskas - bedos baigtos. Toliau galit smaugt.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 14:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Na as tai nezinau ka reiskia tepalo ryjimas. Vienintelis dalykas, kai nusipirkau masina, pasikeiciau voztuvu dangtelio pavargusia tarpine ir viskas. Maniskis M52 tepalo gali pavalgyt nebent redlainais vazinesi, o siaip ne laso. Zodziu cia iprasta visiems BMW varikliams.


StandartinėParašytas: 11 Vas 2011, 00:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
41
Pranešimai:
343
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 525d
ex. BMW E39 528 96'
dujos
Skype:
Skrilis
pas mane paskutiniu metu ryja gan stipriai (apie 2000 km = 1 ltr).. :( pradzioj keiciau voztuvu tarpine, toliau keist zadu riebokslius bei karterio tarpine. Po keitimo zadu pilt 10w tepala (pries tai pyliau 5 w). Jei tas nepades ieskosiu bedu diafragmoj.
Kompresija gera visuose cilidruose.

_________________
viskas yra gerai


StandartinėParašytas: 11 Vas 2011, 00:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
tu cia ne no to galo kazkaip......

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 11 Vas 2011, 11:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
41
Pranešimai:
343
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 525d
ex. BMW E39 528 96'
dujos
Skype:
Skrilis
E36Coupe rašė:
tu cia ne no to galo kazkaip......


žinau kad ne nuo to galo.. :) tačiau turiu tėvą auksarankį, kuris dievina taisyti automobilius ir per daug neturi ką veikt.. :)

_________________
viskas yra gerai


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 108 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery