Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 15:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 14:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Ernestas rašė:
V8 535 nelabai vertas demesio,nes ne kaska skiresi nuo 530i



nesamone, vien garsas ko vertas, o ir siaip pagreitis, pojuciai

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 14:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
tai apie tai ir kalbama, kad labai jau minimaliai skiriasi..
530i:
turi 170kw ir 300nm, 0-100 per 7,1s (automatas per 7,6) (80-120km/h ketvirtu begiu per 7,4s)
535i:
iki 98/09 turejo 173kw ir 320nm
po 98/09 turejo 180kw ir 345nm..pastarasis 0-100 per 6,9s (automatas per 7,6) (80-120km/h ketvirtu begiu per 7,3s)

pagreitis paimtas is bmw manual'o - na ne pats sugalvojau :D

kitas dalykas - kuro sanaudos.. buvau jau keleta puslapiu atgal sioje temoje, sudejes jas.. na bet trumpai..mieste
530i - 13,1 jei automatas tada 15,5 (sunku paaiskint is kur cia toks kosminis skirtumas tarp mechanikos ir automato, bet taip parasyta..nu gal klaida tada)
535i - 17,5 jei automatas 17,7
informacija taip pat ir E39 manualo

uzmiesty, tai 7,4ltr vs 8,5ltr ir 7,9 vs 8,6 jei lygintume automatus..ne kazkas, bet kai masinos vaziuoja galima sakyt vienodai (tai parodo pagreitis 80-120km/h), tai :roll:

na del vieno argumento, tai gincytis tikrai negaliu..V8 garsas :-({|= =D>


StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 17:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
nu man sakikim sanaudos nera labai aktualu (proto ribose aisku), kitas daliaks estetinis malonumas is garso, vazido ir siaip bendru pojuciu yra visai kitoks. turiu as ir l6 ir v8, ir galiu apsakyti kad su v8 vistiek daug maloniau vaziuoti. esu taip pat ligines vaiziavima su 528 ir 535, tai vel gi nepaisant traukos skirtumo 535 daug mielesnis visom prasmem. nezinau kuom dar tai paaiskinti, bet netgi "poperinis" kilowatu skirtumas realybei ne daug ka reiskia.

vel gi jei esi bmw myletojas (tikras) tai truputi gal kitaip ziuri i ta bmw i jo motorus nei koks kitas zmogus. vien bmw turetu neuztenka kad pajusti kazka... reikia kad dar glaovje butu (arba truktu :lol: ) kitokiu varzteliu truputi.

va tu Myciau turbut jei reiktu rinktis kita bmw, vistiek turbut paimtum 535 vietoi 530 ar ne ? turbut as teisus, kadangi tu zinai kas yra tas v8.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 18:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
As jau zinau ,kad greicausiai mano kitas BMW bus su raidele V.. 8)


StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
:wink: ir geraiu dvizenklis skaicius po V :lol: garsas ir visa kita.. :twisted: 8)

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 20:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
imi 4.0 mechanika ir tada tikrai gali pajusti tikra malonuma su BMW,o ir kuro sanaudos nedaug skiriasi nuo 3.0


StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 20:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Tai gal tada isvis M power imti ir kam cia terliotis? BMW vairavimo malonuma suteikia ne vien renkantis ekstremaliausius modelius.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
juoduxx rašė:
imi 4.0 mechanika ir tada tikrai gali pajusti tikra malonuma su BMW,o ir kuro sanaudos nedaug skiriasi nuo 3.0

beveik ta pati, tik +4-5 ltr :mrgreen:
neklaidinkit zmoniu... realiai pavazinekit, ir tada kalbekit...


StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 21:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
jis cia susimaise su E34 modeliu.. ir manau, jog turejo omeny 3.0 v8 ir 4.0 v8 :D

juoduxx rašė:
imi 4.0 mechanika ir tada tikrai gali pajusti tikra malonuma su BMW,o ir kuro sanaudos nedaug skiriasi nuo 3.0

E39'tuose v8 buvo 3,5 ir 4,4ltr, o 3ltr benzinas (atsirades tik nuo facelisfto) buvo L6 :wink:

sickdog rašė:
nu man sakikim sanaudos nera labai aktualu (proto ribose aisku), kitas daliaks estetinis malonumas is garso, vazido ir siaip bendru pojuciu yra visai kitoks. turiu as ir l6 ir v8, ir galiu apsakyti kad su v8 vistiek daug maloniau vaziuoti. esu taip pat ligines vaiziavima su 528 ir 535, tai vel gi nepaisant traukos skirtumo 535 daug mielesnis visom prasmem. nezinau kuom dar tai paaiskinti, bet netgi "poperinis" kilowatu skirtumas realybei ne daug ka reiskia.

vel gi jei esi bmw myletojas (tikras) tai truputi gal kitaip ziuri i ta bmw i jo motorus nei koks kitas zmogus. vien bmw turetu neuztenka kad pajusti kazka... reikia kad dar glaovje butu (arba truktu :lol: ) kitokiu varzteliu truputi.

va tu Myciau turbut jei reiktu rinktis kita bmw, vistiek turbut paimtum 535 vietoi 530 ar ne ? turbut as teisus, kadangi tu zinai kas yra tas v8.

tikrai taip. negaliu ne kiek gincytis, kad su v8 vaziuot daug maloniau vaziuot. taciau del to ka rinkciausi tarp situ dvieju modeliu, tai dar nezinau :mrgreen: man labai rupetu isbandyt ta 530i bent kokia savaite, tada jau butu galima atsakyt (siaip as neesu vairaves/vaziaves nei su 2,5 nei su 2,8 motoru, tai man gan sunku isivaizduot)..nes bent jau is to, ka raso gamintojas "ant popieriaus", tai ten tikrai super motoras (tas m54b30).
as turbut esu labiau tos nuomones, kaip ir Ernestas, kad jei ieskot v8 tai geriau 540, nei 535. ka as ir dariau pries pora metu - norejau 540 ir taskas - jokie kitokie variantai net nebuvo svarstomi ir apziurinejami :D


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 05:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
V8 variklio garsas provokuoja pastoviai isnaudoti rezerva po koja ...buvo galimybe pavaikyt anksciau 535i 01 tai ramaus vazevimo neisivaizduoju su tokiu varikliu,o persedus prie savo m52tu vazevimas iskart pasikeice nes tie 6 kausai netenkina taip kaip V8
tos kuro sanaudos aisqu ne mazos vis del to ne maza tvarta zirgu reik uzset,bet gyvent su tokiu varikliu galima kaip jau Mycius minejo jai explotavimas bus 70% uzmiestis 30% miestas,nes jai pastoviai mieste tai kolonele butu labai daznas taskas tada vertetu sukti link 530i... vienintelis modelis is E39 kurem jauciu silpnybe tai 540i 6 speed :twisted:


StandartinėParašytas: 11 Vas 2011, 16:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
51
Pranešimai:
438
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
MYCIUS rašė:
(...) as turbut esu labiau tos nuomones, kaip ir Ernestas, kad jei ieskot v8 tai geriau 540, nei 535. ka as ir dariau pries pora metu - norejau 540 ir taskas - jokie kitokie variantai net nebuvo svarstomi ir apziurinejami :D


Myciau, papasakok, ar ilgai ieskojai, kiek masinu apziurejai, kol apsisprendei pirkt, kokie buvo pirmi ispudziai ir ka teko daryt masinai tuoj po pirkimo. Beje, jei ne paslaptis, i kokia kaina itilpai?

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 12 Vas 2011, 02:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Ieskojau, manau, kad ilgai. apie puse metu :)
pries tai vazinejau su E34 530i V8 mechanika, todel, kokia bus sekanti masina, zinojau jau senai. tai gi, kaip ir sakiau nebuvo jokiu svarstymu, del kitokios masinos - bus E39 540i mechanika.
galbut ir buvo minciu apie 330ci, bet visgi man 540i > 330i :) aisku, buvo ir apie m5, bet.. :lol:

na skelbimu perziura buvo tapus kasdieniniu uzsiemimu, bet kaip nebuvo ten 540 mechaniku, taip nebuvo. automibiliu turgus irgi aplankydavau - kadangi, tevai gyvena utenoje, tai po utenos turgu pasivaiksciodavau kiekviena savaitgali, kai tik leisdavo oro salygos, taciau cia net panasiu variantu nebuvo - dabar atsimenu, kad isvis esu mates tik viena 535i. daugiau utenoj tokiu masinu nebuvo :mrgreen: buvau kokius 5-6kartus kauno turguj, keleta sykiu vilniaus. vilniuje taip pat nieko. vilniuje vienas automobiliu vezejas (na tuom besiverciantis zmogus), buvo susirases mano norus, ir sake paieskos, rades skambins ir t.t., bet taip ir nepaskabimo (norai buvo paprasti - 540i mechanika, pageidautina juoda, melyna).
kauno turguje vilciu buvo daugiausiai. buvau rades viena 540i mechanika 99'metu, tamsios spalvos.. bet, kad tas automobilis labai jau prastai atrode - variklio apsauga visa apibegusi tepalais (gausiai), matesi duju uzpylimo buvusi vieta #-o tai taip ir baigesi tos masinos apziura. sekanciu kartu buvo rastas 540i automatas, zalias. masina atrode tvarkinga - tikrai grazi, nu bet automatas, kurio as nenorejau, ir dar zalios spalvos :mrgreen: kaip paaiskejo veliau, ta masina nusipirko vienas forumietis - lachudra. kiek jis buvo rases, tai po apziuros (ir diagnostikos), toje masinoje gedimu rasta nebuvo. reiskia tikrai ten buvo tvarkinga masina.

na kadangi matesi, jog surast tokia lietuvoje, sansu nebus daug, tai domejausi, kaip ten kas su parsivarymu is uzsienio. kokiu dokumentu, numeriu, draudimu ir t.t. reikia, norint paciam parvaziuot su nusipirkta masina (konkreciai vokietijoje). cia buvo tema apie tai: http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=59422.
na zmonems, kurie jau tai dare, tai turbut neatrode labai sudetinga, taciau man, kaip nepirkusiam nei sykio masinos uzsienyje, tai nebuvo taip jau viskas paprasta.
zinoma, vartant vokeiciu skelbimus, tokiu 540i mechaniku buvo. ir ne viena. aisku, vienos prastesnes kitos grazesnes, bet ka ten is nuotrauku labai nuspresi. na susiradau viena, kuri man bent jau is nuotrauku patiko. komplektacija kaip komplektacija, na m-paketas, odinis salonas su atmintim, xenon.. emiau ir parasiau pardavejui laiska (in english), su man rupimais klausimais, palikau savo kontaktus (na ten priverstinai reikia palikt tiek e-maila, tiek tel nr.), ir vakare skambima man pardavejas. nors, mano anglu kalbos sugebejimai ir nekazin kokie, bet susikalbet ir suprast vienas kita pavyko. pardavejas tikrai neblogai kalbejo angliskai. deja, toje masinoje buvo problemu su motoru - leido tepalus per voztuvu dangtelio tapines, ir pardavejas pasake, kad remontas jau butinas vietoje, ir su tokios bukles masina, as negaliu vaziuot i lietuva. del visa kita ten lyg ir buvo tvarkoj. bet mane tas tepalu praleidimas, kad jau net vaziuot nebegalima, tai nugasdino - palikau ta masina ramybej :) buvo surasta kita - melyna, del kurios domejausi. taip pat parasiau laiska, atsakymo nebuvo, tai po dvieju dienu skambinau, bet ten nepavyko susikalbet su pardaveju. nei rusiskai, nei angliskai.

tada dar idejau skelbima tiek cia, i foruma, tiek i skelbimu puslapius, kad ieskau tokio automobilio :D nors visai nesitikejau, jog taip pavyks kazka surast, ir jau buvau nusprendes, kad vazinesiu su tuo E34 tol, kol pats 540 atsiras (aisku skelbimu puslapius vistiek perziuredavau kasdien - ta perziura budavo labai jau paprasta, atsidarau autoplius.lt marke: bmw, modelis: 540 metai: 1996-2003. ir visad tie patys skelbimai - keli 540 su automatinem greiciu dezem. tie patys ir autogide.)

bet gi sulakiau vieno forumiecio pasiulymo, pirkt is jo masina :D susitikom, apziurejom. masinoj buvo defektu, tiek rimtesniu, tiek nelabai.
is rimtesniu, tai buvo laisvumo turintis smagratis, greciu dezes trecio begio sinchronizatoriai jau padile ir neleidziantys greit "ikalt" trecio begio. siek tiek uziantis dezes guoliai.
is paprastu, tai dege airbag'as. neveike elektriniu sedyniu viena reguliavimo padetis - sedyne nevazinejo pirmyn/atgal. kaip veliau (po diagnostikos paaiskejo), buvo bloga termostato elektrine dalis (na ten keiciasi visas termostatas), ir paskirsimo velenelio daviklis. vaziuokleje - vienas plaukiojantis sarnyras gale.

termostata pasikeiciau, davikli pasikeiciau, airbag'a uzgesinau, sedyne irgi pradejo "vazinet", ta sarnyra jau pakeiciau antra kart, nes pirma kart buvau nupirkes "kokybiska" detale, nes reikejo greit idet, kad padarytu suvedima. o tuo laisvumo turinciu smagraciu, ir tokia greiciu deze, tai jau pravaziavau daugiau, kaip 40 000km :lol: na nera ten kazkokiu baisybiu su ta deze, tiesiog greitai jungiant trecia begi, prie didesniu apsuku, pasigirsta toks garsas, kaip kad jungtum nedamynes sankabos..na manau visi zino, tai ipratau trecia begi jungt svelniau, net ir norint palekt, ir tiek).

sita masina as patenkintas. ir neketinu greitu metu jos atsikratyt. (jau turiu kelis galimus variantus, kokia bus sekanti masina, bet cia dar keliem metam i prieki, tai dar visko gali but.. o kol kas dziaugsiuos sita)
kadangi pradejo buksuot sankaba, tai ta proga, kai tik atsiras galimybes, paciam uzsiimt remontu, keisiu sankaba, smagrati. ir vesiu greiciu deze, kad perrinktu. kainuos, bet ka jau padarysi - viska technika genda/dyla ir t.t.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2011, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
51
Pranešimai:
438
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Na as tai mastau apie automata. Seniai jau turejau auto su automatu, tai kazkaip pasiilgau to komforto ir noris prisimint gerus laikus, be to tai nebuvo BMW, o mano tureti BMW buvo mazalitraziai (316 ir 320 E30) ir manualai, taigi "i senatve" noris kazko solidesnio kad butu- "skura-rura", automatas ir galingas variklis. Va susideliojau duomenis is wikipedijos:

528i L6 24V 2793ccm 142 kW (193 PS; 190 bhp) @ 5500 280 N·m (210 ft·lbf) @ 3500
535i V8 32V 3498ccm 180 kW (245 PS; 241 bhp) @ 5800 345 N·m (254 ft·lbf) @ 3800
540i V8 32V 4398ccm 210 kW (286 PS; 282 bhp) @ 5400 440 N·m (320 ft·lbf) @ 3600

Cia tas 528 tik del palyginimo. Jei gerai suprantu- galima imti ir 535, jei jau 540 nerandamas normalios tech. bukles. To V8 variklio turetu buti daugiau, nei uztektinai "patraukti" E39 kebului. Ar yra kokiu minciu "uz", "pries" ? Ar yra kokie trukumai/defektai ar specifiniai dalykai lyginant 535 ir 540 modelius (zinoma, neskaitant variklio kubaturos skirtumo)? Zodziu, ar 535 "valyt" ar "nevalyt", kaip yra? :mrgreen:

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 12 Vas 2011, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Visi isvardinti modeliai "valina", patikek:)


StandartinėParašytas: 12 Vas 2011, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
jei tik leistų finansai, vairuočiau 535/540. dabar tiesiojoj trūksta tame 528 niutonmetrų, pripratau. bet kasdienai tokia mašina - jau per daug, sakyčiau. ir kaip lachudra buvo dujas įdėjęs - nelabai, nelabai praktiška...
Myciau - kiek per mėnesį pravažiuoji, ir kiek benziniui pinigų išleidi, jei nėra paslaptis? :)

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery