Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 04:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Vas 2011, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.28
Pranešimai:
1554
Miestas:
Vilnius, Ukmergė
Automobiliai:
'88 Testarossa
'09 DB9
Skype:
fricvaldas
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1998
Variklis: 528iA
Degalai: Bendzynas :)

Problema/klausimas:
Sveiki. Atsitiko tokia bėda, kad trumpam prikėlus mašiną iš žiemos miego, ėmė durniuoti temperatūra (nors užkaitus jau buvo numesta prieš tai). Rodyklė užkyla, paskui nusileidžia vėl ir taip daug kartų. Galiausiai užkilo kažkur ties raudona riba, bet ne iki visiško galo. Šilto oro nepūtė, antifrizas irgi nevirė ir net buvo šaltas. Tikrai neušalęs, nes kaitimas pasireiškė dar esant šiltiems orams. Galiausiai jau visai kieme ėmė mesti kompas, kad trūksta tepalo, viskas žiauriai užkaito, tada buvo pastatyta ir viskas. Gal kas turit minčių? Gal galvai mišios ar gal tik su aušinimo sistema amžinos BMW būdinos problemos?

P.S. Vasarinės padangos žiemą yra jėga :)

_________________
Nebėr vietos reklamai


StandartinėParašytas: 05 Vas 2011, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.04
Amžius:
35
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E39 528iA M52 '98/e60 525D 2005
preita ziema ir man taip buvo. Vaziuoji pradeda kaist variklis, slangas pust. Keiciau ir termostata ir vandens pompa... Idomiausia kad budavo kaist pradeda ir del didelio slegio neatidaro termostato, tai as atsukdawau nuosinimo varzta ir isejus orui termostatas atsidarydavo. Bandzeu ir orint servise su kazkokiu aparatu bet niekas nepadejo. Galiausiai nukele galva (galva gera) nuslifavo ir uzdejo. Po 2 dienu vel buvo taspats kol galiausiai nepakeiciau viso variklio


StandartinėParašytas: 05 Vas 2011, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
ojojoi bus bedu su galva,ta pačia beda turiu.tuvarikliu blokai aliuminiai ir užkaitinus varikli ištrauke galvos varžtu sriegius iš bloko.man kaip prapute tarpine tai po remonto teko pasidžiaugti tik menesi ir dabar vel tas pats.

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 05 Vas 2011, 10:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.04
Amžius:
35
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E39 528iA M52 '98/e60 525D 2005
keiciant galva daznai persuka sregius, bet esu girdejes kad neuztenka vien galva nuslifuot o reikia ir bloka nes ir jis aliuminis.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2011, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
man kaip dare bloko nešlifavo tik galva ir dejo varžtus vietoj 10mm 11mm. kiek pasiklausinejau pas rimtus motoristus tai jo,geriausiai šlifuoti bloka ir daryti įsukas. remontas kainuoja nuo 1k.lt

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 05 Vas 2011, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.04
Amžius:
35
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E39 528iA M52 '98/e60 525D 2005
man kai kainavo 1k uz remonta ir kita diena vel taspats tai gaila pasidare... Tai susiradau srote angliska vaziuojanti ir nusipirkau kita varikli uz 1k ir dar garantija dave:-) man tai kai pusdavo slangas jau ant tepalo ipilimo kamscio budavo baltos gleives nuo antifrizo:-D


StandartinėParašytas: 05 Vas 2011, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
O negeriau būtu pirma pasitikrinti daviklį, nes kad taip šokinėt temperatūrai tai manęs vienasyk ir buvo nusprogęs daviklis

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 05 Vas 2011, 22:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.04
Amžius:
35
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E39 528iA M52 '98/e60 525D 2005
jeigu kaista variklis turi slangos buti kietos kaip akmuo (nes sistema uzdara ausinimo) reikia patikrint termostata, vandens pompa. Buna kad sistema gaudo ora ko pasekoje kaista variklis


StandartinėParašytas: 06 Vas 2011, 19:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.28
Pranešimai:
1554
Miestas:
Vilnius, Ukmergė
Automobiliai:
'88 Testarossa
'09 DB9
Skype:
fricvaldas
O tarkim dabar to automobilio buhalterinė vertė apskaičiuota yra apie 8,5 k Lt. Čia sveiko. O tarkim už kiek jį galima parduoti būtų su tokia problema, nieko neremontuojant?
Jei remontas tarkim iki 2 k Lt tai galima dar kažką galvoti tuo klausimu, jei ne, tai nežinau...
Mašinos būklė, nepaisant to gedimo, yra labai nebloga ir toli gražu ne lavoninė.

_________________
Nebėr vietos reklamai


StandartinėParašytas: 06 Vas 2011, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Na pirmiausia kai cia minejo reiktu pradet nuo mazu reikalu ir patikrint kas lengviausia, vandens pompa termostatas ir pan., blogiausiu atveju variklio keitimas, ~1000 variklis, ~500 keitimas, nu dar zinoma nauji filtrai tepalai, kiti skysciai atsistos palei 2000, esamoj bukles priklausomai nuo masinos stovio bei komplektacijos gali gaut 5000-7000


StandartinėParašytas: 06 Vas 2011, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.28
Pranešimai:
1554
Miestas:
Vilnius, Ukmergė
Automobiliai:
'88 Testarossa
'09 DB9
Skype:
fricvaldas
Dėkoju, kolega. Jei kokius 7k Lt gauti tai gal ir visai neverta jos remontuoti, bet...
Šiaip pradžioj galvoju reikės ant vežimėlio pabandyti nugabenti iki serviso, kad pažiūrėti kas ten yra.

_________________
Nebėr vietos reklamai


StandartinėParašytas: 06 Vas 2011, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
panasu ,kad pramusta tarpine pas tave ,jei uzsilus varikliui uzsidega tepalo lempute ,tada pramusta galva arba tarpine 100%
nes varo ausinimo skysti i tepala ,o tepalas susiplaka su vandeniu ,tada turi kilti tepalo lygis ,nuemus dangtele tepalo pilimo buna tokia pustu mase kaip kose .
siaip senesnese auto ejo vandens siurbliai su plastikine sparnuote ir tie sparniukai sudyla ir tada blogai varineja skysti ir kaista ,ko pasekoje gali perkaist variklis ir pramusti tarpine

o variklio blokas abejoju ,kad bus aliumininis,siaip eina jie spiziniai


StandartinėParašytas: 06 Vas 2011, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.03
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E39 520 M52 96
Žiūrėk davklį, nes kitu atveju turėtų antifrizo nebuti, jei tai galva.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2011, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
Giedrius84 rašė:
Žiūrėk davklį, nes kitu atveju turėtų antifrizo nebuti, jei tai galva.

skyscio staigiai neisvaro i tepalus ,gali pravaziuot nemaza atstuma


StandartinėParašytas: 06 Vas 2011, 23:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.02.04
Amžius:
35
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E39 528iA M52 '98/e60 525D 2005
blokas tikrai aliuminis. As tai seno variklio neremontuociau deciau kita is sroto. Kiek zinau tai sie varikliai lengvai keiciasi (nera kazkokiu niuansu). Jeigu sugalvosi remontuoti sena pasidomek ar meistrai yra tvarke toki varikli kai blokas aliuminis, nes nesunkiai prasisuka bloke varstai. Jeigu stovis automobilio tikrai geras nematau prasmes ji parduoti nes nezinia ant kokio kito uzsoksi


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery