Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Kov 2025, 07:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4777 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 319  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Sau 2011, 13:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
Švepliai. :)


StandartinėParašytas: 15 Sau 2011, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.04
Pranešimai:
36
Sveiki.

Prieš perkant 320d 98-2001 metų, ar yra kaip isitikint dėl turbinos, kuro siurblio bukles? Na kad nebūtų taip, kad nusipirkus neužilgo tektų keist/restautuot. Juk brangiausios detalės turbut.


Kaip suprantu, daugiau ar mažiau loterija čia - pavažiuoji, viskas jei normaliai, dar per diagnostika pravarai ir turėtu būti aišku?

Ir dar klausimas del traukos šito dyzeliuko. Ar tiesa kad būna tos turbo duobės? Ar ta turbina turi ištisai dirbt atitinkama tarpą, tarkim nuo 1800 iki 4000 apsukų pas juos? Nes vieną prabandem, traukia gerai nuo 1800 kažkur, ties 2500 sumažėja trauka. Greitėja ir toliau, bet ne su tokia trauka, ir daugiau tos traukos nebeatsiranda kaip tam tarpe nuo 1,8 iki 2,7. Tai idomu čia pas visus taip šituos dyzelius ar mūsų apžiurėtam kažkas netvarkoj.

Pasidalinkint, kaip šitie dyzeliai turėtų traukti tie kas turit.

Ačiū.


StandartinėParašytas: 15 Sau 2011, 14:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.17
Amžius:
33
Pranešimai:
41
Miestas:
Kns
Automobiliai:
E46 320d 01"
Skype:
linas.co.uk
Nikas:
gm
As rugsejo menesi pirkau 2001 metu. viskas trauke kuo puikiausiai vaziavo gerai jokiu nei pasaliniu garsu nei ko nors dar keisto oo po poros savaiciu kaip traktorius vaziavau nes turbina suejo tai teko restauruot 1000lt. atrestauravo viskas tvarkom o trauka tai pagrindas nuo 2rpm iki 3rpm.


StandartinėParašytas: 15 Sau 2011, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.30
Amžius:
40
Pranešimai:
749
Miestas:
Bergen
Automobiliai:
ex E46 320d M47 98'
exE46 330d M57N 03'
exE87 118d N47D20A 08'
exE87 116i N45B16A 05'
E60 520d N47D20A 08'
Skype:
azuolas003
Kalakutai rašė:
Sveiki.

Prieš perkant 320d 98-2001 metų, ar yra kaip isitikint dėl turbinos, kuro siurblio bukles? Na kad nebūtų taip, kad nusipirkus neužilgo tektų keist/restautuot. Juk brangiausios detalės turbut.


Kaip suprantu, daugiau ar mažiau loterija čia - pavažiuoji, viskas jei normaliai, dar per diagnostika pravarai ir turėtu būti aišku?

Ir dar klausimas del traukos šito dyzeliuko. Ar tiesa kad būna tos turbo duobės? Ar ta turbina turi ištisai dirbt atitinkama tarpą, tarkim nuo 1800 iki 4000 apsukų pas juos? Nes vieną prabandem, traukia gerai nuo 1800 kažkur, ties 2500 sumažėja trauka. Greitėja ir toliau, bet ne su tokia trauka, ir daugiau tos traukos nebeatsiranda kaip tam tarpe nuo 1,8 iki 2,7. Tai idomu čia pas visus taip šituos dyzelius ar mūsų apžiurėtam kažkas netvarkoj.

Pasidalinkint, kaip šitie dyzeliai turėtų traukti tie kas turit.

Ačiū.

taip neturi buti, dazniausia to beda vakuminis/elektrinis voztuvas stovintis prie turbinos


StandartinėParašytas: 15 Sau 2011, 14:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.09
Amžius:
36
Pranešimai:
335
Automobiliai:
E46 330xd. 02'
Gal taip atrodo del to, kad ant dyzeliu butent ties sita riba didziausias sukimo momentas pasiekiamas.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2011, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.08
Amžius:
34
Pranešimai:
42
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E36 318is
Sveiki,
perskaiciau visa sia tema nuo pirmo puslapio ir tikrai dabar jauciuosi keistai. Visa informacija ka suzinojau turbut buvo galima sutalpinti i du puslapius o ne i 56. Bet ne apie tai. Supratau tai, kad priekine vaziuokles dalis is aliuminio ir tai yra silpna, bei brangi vieta, nes jei nori remontuotis originaliom gerom dalim, reikia keisti visa sake. 320D pas mus sunku rasti, nes visi uzmusti, prasuke po 400kkm ir kad ir koks geras bebutu tas variantas, rades gera busi tikras laimes kudikis. Dar supratau, kad siame forume ne tokie jau draugiski zmones ir labai pikti zaliuju atzvilgiu, nors ir juos galima suprasti, kai zmones nemoka pasinaudoti paieska arba kalba tik taip, kaip jiems atrodo nesiremiant jokiais faktais. Tai tokia mano nuomone. Tai yra tik mano nuomone ir nieko daugiau.
Pats vairuoju E36 ir ziurint i ateiti dairausi ka galeciau isigyti naujesnio vietoj E36, kuris man labai patinka. Turejau 318is, 320, 325 ir vel gryzau prie 318is, nes vaziavimo ir kuro sanaudu atzvilgiu man sis variantas tinka. Dabar jusu pagalba atradau, kad E46 modelis nuo 2001 iki 2005 su 1.8 varikliu turi 143ag, netgi 3ag daugiau nei senasis 1.8is. Taigi pagal gamyklos duomenis mano galva jis turetu vaziuoti ir vartoti degalu panasiai kaip senasis E36. Ar tiesa cia ar ne? Nes jei taip, tai butu pats puikiausias varikliukas mano galva. Paprastas, nebrangus ir geras. Kaip ir E36 320 nepirkciau gyvenime, nes 10ag turi daugiau uz 318is, bet yra sunkesnis, todel vaziavimas tas pats, o kuro sanaudos nesiskiria nuo 325. Kadangi man 325 jau per daug srebia, tai 318is pats geriausias variantas.
Vienu zodziu priveliau cia daug, bet pasakykit apie ta 1.8 su 143ag, ar yra kazkas panasaus i E36 318is ar ne :)


StandartinėParašytas: 16 Sau 2011, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.17
Pranešimai:
8
Sveiki, norejau paklausti kur galima pasiskaityti apie 2000-2003 e46-to tuo metu einama kompeltavija (ta prasme kas turejo butu privalomai masinoje), o kas buvo galima dadeti kaip papildoma komplektacija :) . Nepykit jei ne visai portingas klausimas :)


StandartinėParašytas: 16 Sau 2011, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.19
Pranešimai:
203
Automobiliai:
E46 318i M43TU 00'
rope rašė:
Sveiki,
perskaiciau visa sia tema nuo pirmo puslapio ir tikrai dabar jauciuosi keistai. Visa informacija ka suzinojau turbut buvo galima sutalpinti i du puslapius o ne i 56. Bet ne apie tai. Supratau tai, kad priekine vaziuokles dalis is aliuminio ir tai yra silpna, bei brangi vieta, nes jei nori remontuotis originaliom gerom dalim, reikia keisti visa sake. 320D pas mus sunku rasti, nes visi uzmusti, prasuke po 400kkm ir kad ir koks geras bebutu tas variantas, rades gera busi tikras laimes kudikis. Dar supratau, kad siame forume ne tokie jau draugiski zmones ir labai pikti zaliuju atzvilgiu, nors ir juos galima suprasti, kai zmones nemoka pasinaudoti paieska arba kalba tik taip, kaip jiems atrodo nesiremiant jokiais faktais. Tai tokia mano nuomone. Tai yra tik mano nuomone ir nieko daugiau.
Pats vairuoju E36 ir ziurint i ateiti dairausi ka galeciau isigyti naujesnio vietoj E36, kuris man labai patinka. Turejau 318is, 320, 325 ir vel gryzau prie 318is, nes vaziavimo ir kuro sanaudu atzvilgiu man sis variantas tinka. Dabar jusu pagalba atradau, kad E46 modelis nuo 2001 iki 2005 su 1.8 varikliu turi 143ag, netgi 3ag daugiau nei senasis 1.8is. Taigi pagal gamyklos duomenis mano galva jis turetu vaziuoti ir vartoti degalu panasiai kaip senasis E36. Ar tiesa cia ar ne? Nes jei taip, tai butu pats puikiausias varikliukas mano galva. Paprastas, nebrangus ir geras. Kaip ir E36 320 nepirkciau gyvenime, nes 10ag turi daugiau uz 318is, bet yra sunkesnis, todel vaziavimas tas pats, o kuro sanaudos nesiskiria nuo 325. Kadangi man 325 jau per daug srebia, tai 318is pats geriausias variantas.
Vienu zodziu priveliau cia daug, bet pasakykit apie ta 1.8 su 143ag, ar yra kazkas panasaus i E36 318is ar ne :)

pagal skaicius tai E36 318is mazdaug lygu E46 318i (118 ag), o E46 318i(143) jau nemazai lenkia juos, taip pat 143 ag versija yra ekonomiskesne

E36 318is (sedanas)
Максимальная скорость 213 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 10.2 c

E46 318i
Максимальная скорость 206 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 10.4 c

E46 318i (143 ag)
Максимальная скорость 218 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 9.3 c


StandartinėParašytas: 16 Sau 2011, 20:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
vairavau tiek E46 320 tiek 318 (abu sedanai). galiu pasakyti kad liginti siuos variantus su anlogiskais E36 modeliais neverta. visu pirma 320 benzas E46 jau yra double vanos ir sukasi tikrai samgiai ir visai ne taip kaip senasis 320 E36. aisku sanaudos jo paliginus nemazos, kolega vazineja bet pas ji labai nesunki tapke ir vazineja 80% pensininko rezimu tai sanaudos jam Panevezy retai virsija 11 litru.

kas liecia 318 tai irgi neblogas variantas jei ziureti is ekonomiskumo puses, manau jei masina gyva galima tilpti i 10 litru, teko vairuoti tai vienareiksmiskai del traukos pasakyti negaliu ypac persedus is 740 :mrgreen: . pasakysiu taip - DISKOMFRTO vaziuojant ar lenkiant NERA. normali masina. + pats E46 deka geresnes apdailos, izoliacijos, minkstumo ir galimos irangos gausos yra komfortiskesnis ir minkstesnis uz E36.

visdelto paieskoti gyvo 320d tikrai galima, kaip pats matei cia hebra megsta spalvas sutirstinti stipriai, bet jei tokio nerasi tai 318 benzas puikus pakaitalas taip pat su galimybe instaliuoti LPG. tada tai tikrai uz 320d pigiau vaziuosi atsizvelgiant i aptarnavima bei kuro kaina.

PS: mano asmeniniai pamastymai paremti praktika ir kazkiek teorijos. todel prasyciau be floodo.
PPS: 100% sutinku kad visa sita tema galima butu sutalpinti i 2 lapus. arba isviso trinti piaklon ir atidaryt nauja, vistiek prifludys :lol:

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2011, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.08
Amžius:
34
Pranešimai:
42
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E36 318is
Nu supratau. Dabar tik reikia dar daug apie ka pasiskaityti, kad neprapult perkant.
Ir norejau paklausti, jei i automata ziureti, tai 1.8 ir 2.0D ziuret turbut net neapsimoka, nes mano galva jei jau automatas, tai kad eitu gerai. Tai kokius benzininius variklius dar galima butu pasiziureti? Nes 3.0D ir taip aisku, kad neblogas variantas butu.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2011, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jei is bendzininiu tai 2.8 galima ir 3l bet tas daugiau bendzo ima aisku valina geriau :)


StandartinėParašytas: 16 Sau 2011, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.08
Amžius:
34
Pranešimai:
42
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E36 318is
Ir dujas det, o duju as nemegstu. Ir draudimas brangesnis gerokai bus. Vienu zodziu, teks apsistot ties 1.8 arba 2.0D mechanine. Nors 1.8, o ypac coupe, tai skelbimuose rinktis is tryju masinu nutrintu jau...


StandartinėParašytas: 16 Sau 2011, 23:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.03
Amžius:
34
Pranešimai:
148
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex golf mk4 1.6i
ex E39 2.8i
ex z3 1.9i
ex E46 1.9i
ex OOOO A8 4.2i Quattro
MB slk200 kompressor
Ką gi, galiu pasakyt kaip važinėjęs su 2.8 (E39); 1.9 (103kw, z3) ir 1.9 (87kw, E46)
Dabar eksploatuoju E46 ir galiu pasakyt, kad tos galios pakanka, tam kad be kažkokio diskomforto važinėt mieste ar apsilenkt užmiesty. Aišku jei lyginsim kokį E46 su 2.8 ir 1.9 tai gal tada geriau išvis imkim m3 ir sakykim kad tas 318i nevalyt ir viskas. Pirmiausia reikia atsižvelgti ko perkančiam reikia, ar ekonomiškumo ar lakstyt, nuo sankryžos iki sankryžos pirmam būt ir t.t.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2011, 23:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
LSD rašė:
Ką gi, galiu pasakyt kaip važinėjęs su 2.8 (E39); 1.9 (103kw, z3) ir 1.9 (87kw, E46)
Dabar eksploatuoju E46 ir galiu pasakyt, kad tos galios pakanka, tam kad be kažkokio diskomforto važinėt mieste ar apsilenkt užmiesty. Aišku jei lyginsim kokį E46 su 2.8 ir 1.9 tai gal tada geriau išvis imkim m3 ir sakykim kad tas 318i nevalyt ir viskas. Pirmiausia reikia atsižvelgti ko perkančiam reikia, ar ekonomiškumo ar lakstyt, nuo sankryžos iki sankryžos pirmam būt ir t.t.


Ka as ir norejau pasakyti kad tas 1,8 rys ta pati ka 2,8.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2011, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.03
Amžius:
34
Pranešimai:
148
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex golf mk4 1.6i
ex E39 2.8i
ex z3 1.9i
ex E46 1.9i
ex OOOO A8 4.2i Quattro
MB slk200 kompressor
Arunas B rašė:

Ka as ir norejau pasakyti kad tas 1,8 rys ta pati ka 2,8.


O vat šito tai aš nenorėjau pasakyt. Jei imsim skirtumą sąnaudose tai kažkur 2 litrai tai tikrai, kas nėra tas pats.
Štai ką pateikia gamintojas:
318i (87kw)
Максимальная скорость 206 (202) км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 10.4 (12.2) c
Расход топлива в городе 11 (12.7) л/100км
Расход топлива на шоссе 6.1 (6.9) л/100км

318i (105kw)
Mаксимальная скорость 218 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 9.3 c
Расход топлива в городе 10.2 л/100км
Расход топлива на шоссе 5.5 л/100км

328i (141kw)
Максимальная скорость 240 (228) км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 7 (9) c
Расход топлива в городе 12.5 (14.9) л/100км
Расход топлива на шоссе 7 (7.2) л/100км


Paskutinį kartą redagavo LSD 16 Sau 2011, 23:41. Iš viso redaguota 2 kartus.

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4777 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 319  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery