Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 02:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Gru 2004, 20:55 
  
 
 
E36 325 vanos
Noriu pakeisti paskirstymo standartinius velenelius i geresnius,knieti daugiau arkliu isgaut is turimo varikliuko.Siaip informacijos radau narsydamas nete tai susidaro ispudis kad SCHRIC yra labai geri.gal kas nors yra susidures su sios firmos veleneleis.


StandartinėParašytas: 13 Gru 2004, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
:roll: o is kiur tu juos paimsi? :roll:


StandartinėParašytas: 13 Gru 2004, 23:43 
  
 
 
Paimt ne problema tik reike zinot ka imt!!!!!


StandartinėParašytas: 14 Gru 2004, 19:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.06
Amžius:
47
Pranešimai:
283
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 cupe M50 94'
ex E39 530 D universal 01'
ex F 650 GS/M DAKAR 04'
ex F 650 GS/M 05'
ex Z3 roadster M54 02
G 650 XChallenge 08'
E91 LCI 320D 09'
Skype:
Persona non grata
Na ir kiek gi arkliu dasides pakeitus velenelius?


StandartinėParašytas: 14 Gru 2004, 21:54 
  
 
 
Na is tiesu arkliai priklauso nuo veleneliu bet kiek zinau prasideda nou 10ir i virsu.Bet pakeitus velenelius variklis pasidaro gyvesnis,gereu renka apsukas.taip kad arkliai ne svarbiause,man aktualu sukimo momentas.


StandartinėParašytas: 15 Gru 2004, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.06
Amžius:
47
Pranešimai:
283
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 cupe M50 94'
ex E39 530 D universal 01'
ex F 650 GS/M DAKAR 04'
ex F 650 GS/M 05'
ex Z3 roadster M54 02
G 650 XChallenge 08'
E91 LCI 320D 09'
Skype:
Persona non grata
Tai nori darge dalyvauti? Jei taip, tai tik veleneliu pakeitimas nieko gero neprides. Nu aplenksi kokia Ascona greiciau :lol:
Jei siaip nuo sankrizu nori lekti pirmas gal ir taip tada.
Bet atsimink toki dalyka, kad variklio (speju kad jis jau kokiu 10 metu senumo) eksplotacijos laikas sutrumpes gerokai jei darai tokius konstrukcinius variklio pakeitimus.
Islis svaistiklis per bloka tada bus tau velenelius keitelioti :wink:


StandartinėParašytas: 16 Gru 2004, 12:23 
  
 
 
Na svaistiklis tikrai nuo velenelio (tik) pakeitimo neislys. Ir tikrai galima gauti sioki toki teigiama rezultata is jo pakeitimo. Taciau yra zodelis taciau.
Vadinami "sportiniai" veleneliai dazniausiai turi kiek kitokias "fazes" - kiek kitu momentu voztuvas atsidaro ir kiek ilgiau palaiko atidaryta voztuva. Sitoje vietoje mes gauname 2 salygas kuriu reikia nepamirst:
1. Tas voztuvu atsidarymo optimumas juose yra skaiciuotas maksimaliem sukiam, ko pasekoje variklis prasciau veikia zemu sukiu diapazone. Buna atveju, kad variklis is viso nebenori dirbti laisvu sukiu diapazone, tenka stumtelti zemus sukius vietoj ~750 aps/min iki ~1100 aps/min.
2. Ilgesnis voztuvo atsidarymo laikas aukstuose sukiuose gali (nebutinai turi) pasiekti kritine riba kai stumoklis pasivys voztuva. Pasekmes to labai nemalonios (iki variklio keitimo). Voztuvo grizimo i uzdaryta padeti laikas apsprenziamas 2 sudedamuju: Kada velenelis paleidzia voztuva uzsidarymui ir kokio standumo spyruokle. Taigi, jei tradiciniam variklyje nepataikius velenelio padeties per (nuo 1 iki 3, priklausomai nuo variklio) danti dazniausiai nieko fiziskai blogo neatsitinka (na blogai traukia, bet niekas neluzta), tai su "sportiniu" (o "shrick" yra butent tokie) sitos tolerancijos nebelieka. Ir spyruokles gali tekti pasikeist i standesnes.
Todel siulyciau dedant toki veleneli pasitarti su zmogum, kuris turi patirties ruosiant variklius sportui.

Tai va... papasakojau neigiama dali, jei dar neisgasdinau pereisim prie teigiamos. Teigiama pasekme - kadangi ilgesnes fazes - aukstuose sukiuose variklis geriau uzsipildo misiniu, ir aukstu sukiu diapazone variklis greiciau renka apsukas, isvysto didesni maksimalu galinguma, turi geresne sukimo momento kreive aukstu sukiu diapazone (kaip minejau - zemu sukiu diapazone sukimo momentas krenta).

Isvados: kasdieniniam vazinejimui... as nematau tikslo, man svarbiau kad variklis butu elastingas visuose diapazonuose, nes reikia ir nuo sankryzos startuot, ir kieme apsisukt, ir nakti kaimynu kaukianciu varikliu negasdint, ir t.t.
Autosporto varzybose nauda didele, ten varikliai didziaja laiko dali sukasi aukstu sukiu diapazone, tai ir nauda zinoma yra.

O vat ko reikia tam kuris klausia - as nezinau :D


StandartinėParašytas: 16 Gru 2004, 14:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
Yra dar tokie veleneliai Catcams.
Puslapis ju oficialus yra, ismatavimai ir t.t.
Bet reikai nepamirsti, kad velenelis vienas is saves arkliu neduos.

Dar reikes spyruokles keisti, reikes hidrokompens. perdarineti, dar reikes eile darbu padaryti su elektronika ir t.t. Tada pamatysi, kad masina nevisai tinkama naudoti gatveje.. o po 20.000 km suprasi, kad ji dar ir "short-life" pasidare.


StandartinėParašytas: 16 Gru 2004, 19:14 
  
 
 
Dekui uz info.tie veleneliai kuriuos as bandysiu isideti tikrai neskirti lenktynem man ekstremumu nereike.Fazes nuo stokiniu skirsis tik 4 laipsniais ir voztuvo pakelimas truputi.Tiesa dabar mano ECU cipas yra pakeistas ir tiem naujiem voztuvam turi uztekt.O kad isgydyt sukimo mom praradima zemuose sukiuose po veleneliu pakeitimo desiu tiesiu vamzdziu kolektoriu ir vidurine ismetimo dali be katalizatoriu.
Kaip tik vakar suradau anglijos bmw forume zmogeli kuris pasikeites velenelius.Tiesa jo variklis ne 2,5 bet 2.8 -is jo pasakojimu galima suprast kad auto pasikeite i gera puse.Taip zemuose sukiuose truputi truksta suk. mom. bet prie vidutiniu ir ypac nuo5000 iki pat virsaus variklis pasikeite nerealei.


StandartinėParašytas: 16 Gru 2004, 19:16 
  
 
 
Tiesa pamirsau.Spyruokles tai tikrai keisiu desiu standesnes.


StandartinėParašytas: 17 Gru 2004, 14:59 
  
 
 
narusa rašė:
Fazes nuo stokiniu skirsis tik 4 laipsniais ir voztuvo pakelimas truputi.


Noreciau pastebeti, kad 4 laipsnius reikia vertint ne kaip 4 is 360, o kaip 4 prie 6000 - 7000 aps/min, kas nera vienas ir tas pats. Sioje vietoje daugiau groja laikas nei laipsniu kiekis (neturiu po ranka gatavos formules, o pats galvoti tingiu, bet turetu buti imanoma nesudetingai suskaiciuoti kiek 1 laipsnio pasukimas pastumia voztuvo uzsidarimo laika ).
Va dar truputi paskaiciavau... 4 laipsniai tai mazdaug 0.0001 s.
Bet uz tiesa to geriau neimti, nes as bijau ar nebusiu padares klaidos (alkuninio greitis = 2x velenelio greitis cia neiskaiciuota, kas irgi gali but net labai svarbu)

Tai tiek ir pastebejimu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery