Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 06 Spa 2024, 18:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Sau 2011, 18:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.29
Pranešimai:
21
Automobiliai:
BMW 316 Compact
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1996
Variklis: 1,6
Degalai: benzinas

Problema/klausimas:

Pradėsiu pasakojimą nuo to, kad užklimpau viename kieme, įsijungiau avarinį ir bandžiau išsikrapštyti arba bent jau atkreipti dėmesį, kad kas padėtų. Begazuojant, pradėjo keistai mirksėti avarinis ir mašina užgeso. Bandžiau kurt - starteris suka, biški griebia, bet nesikuria. Įspūdis toks, kad signalizacija neleidžia užkurti (jokių slapukų nėra). Atjunginėjau ir akumą, ir signalizaija įjungiau/išjungiau... Niekas nepadėjo, mašiną parsitempiau namo. Dar pastebėjau, kad atrakinant mašiną su signalizaciją, sumirksi priekinės ir galinės dešinės pusės lempos, nors anksčiau mirksėdavo tik avarinis (posūkiai). Įjungus degimą - prietaisų skydelyje dega priešrūkinių indikatorius, nors jų nėra Šypsena Kai įsijungus avarinį tempiau mašiną ir nuspausdavau stabdžius - avarinis pradėdavo mirksėt nesinchroniškai, tarsi kažkas trumpintų (čia galėtų būti kaltas ir akumas, kuris pavargo kol bandžiau kurti). Taip pat neturėtų mirksėt ir prietaisų skydelio apšvietimas. Žodžiu, kažkokia kalėdinė eglutė...
Jeigu problema elektroje, nesuprantu kodėl mašina nesikuria? Čia labiau problema su signalizacija ar su laidais/saugikliais/relėm? Saugiklius tikrinau, atrodo viskas ok.

EDIT: Problema pati išsisprendė ir pasikartojo po kelių mėnesių. Aprašymas trečiame psl.


Paskutinį kartą redagavo Vilka13 04 Bir 2011, 17:42. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 06 Sau 2011, 18:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.18
Amžius:
39
Pranešimai:
46
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E34 1992.m54b30
Nikas:
niga
gal kieme uzklimpes kol kapsteisi pazeidei dugne esancius laidus?


StandartinėParašytas: 06 Sau 2011, 21:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
kad nelabai ten ju yra :) jei yra tai trumpi pvz is virsaus i reduktoriu, is virsaus i kuro siurbliuka ir t.t del ju manau taip baisiai nebutu nes visdelto yra siokia tokia apsauga kad nekliutu jie, beto jei pvz siurbliuko laidas uzsitrumpintu tai saugiklis sudegtu ir panasiai, zodziu reiktu pas koki elektrika nuvaziuoti kuris ir duobe turetu. aisku ir diagnostika tiktu jeigu nebijos prie tos auto jungti savo kompus :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 07 Sau 2011, 09:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
pirma paziurek kontakta mases kebulo pravodkes. paskusk ir is naujo prisuk. prie vair puses pr faros. buvo pas mane gliuku del mases nebuvimo ten.
na ir signa tai tikrai gali buti...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 07 Sau 2011, 12:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
Pamenu ant kriksto tevo seno passato buvo, kad blogas kontaktas klemos. Vesdavosi gerai, bet ijungus posuki, isijungdavo valytuvai. Ir t.t. Tai isvaliau klemas ir problemos kaip nebuta. Manau tau kaskur bloga mase, o kadangi nesiveda auto tai apziurek butinai variklio mase su kebulu.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2011, 22:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
snd uzkurus masina pastebejau kad uzsidegusi akumo lempute skydelyje, bet taip neryskiai svicianti ir pamazu vis bleso bleso ta lempute ir uzgeso. tureciau del kazko susirupint?

antra karta uzkurus to nebebuvo tik degima ijungus akumo zenkliukas ryskiai susviete kaip ir turi but.

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 07 Sau 2011, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
37
Pranešimai:
6965
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Vilka13 rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1996
Variklis: 1,6
Degalai: benzinas

Problema/klausimas:

Pradėsiu pasakojimą nuo to, kad užklimpau viename kieme, įsijungiau avarinį ir bandžiau išsikrapštyti arba bent jau atkreipti dėmesį, kad kas padėtų. Begazuojant, pradėjo keistai mirksėti avarinis ir mašina užgeso. Bandžiau kurt - starteris suka, biški griebia, bet nesikuria. Įspūdis toks, kad signalizacija neleidžia užkurti (jokių slapukų nėra). Atjunginėjau ir akumą, ir signalizaija įjungiau/išjungiau... Niekas nepadėjo, mašiną parsitempiau namo. Dar pastebėjau, kad atrakinant mašiną su signalizaciją, sumirksi priekinės ir galinės dešinės pusės lempos, nors anksčiau mirksėdavo tik avarinis (posūkiai). Įjungus degimą - prietaisų skydelyje dega priešrūkinių indikatorius, nors jų nėra Šypsena Kai įsijungus avarinį tempiau mašiną ir nuspausdavau stabdžius - avarinis pradėdavo mirksėt nesinchroniškai, tarsi kažkas trumpintų (čia galėtų būti kaltas ir akumas, kuris pavargo kol bandžiau kurti). Taip pat neturėtų mirksėt ir prietaisų skydelio apšvietimas. Žodžiu, kažkokia kalėdinė eglutė...
Jeigu problema elektroje, nesuprantu kodėl mašina nesikuria? Čia labiau problema su signalizacija ar su laidais/saugikliais/relėm? Saugiklius tikrinau, atrodo viskas ok.
Tai gal kas turit patarimų? Dėkui


Greiciausiai kaip ir minejo prasti mases kontaktai. Mase nuo akumo prie kebulo, taip pat dar patikrink mase nuo kebulo prie variklio, del to gali nesikurt.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2011, 09:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.16
Amžius:
42
Pranešimai:
222
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
..................
ex E30.36.34
lowrider rašė:
snd uzkurus masina pastebejau kad uzsidegusi akumo lempute skydelyje, bet taip neryskiai svicianti ir pamazu vis bleso bleso ta lempute ir uzgeso. tureciau del kazko susirupint?

antra karta uzkurus to nebebuvo tik degima ijungus akumo zenkliukas ryskiai susviete kaip ir turi but.

patikrink kiek duoda generatrius elektros, jeigu vel uzsidegs ir vos vos degs vel pamatuok kiek isduoda generatrorius

_________________
niekas taip nesuartina žmoniu... kaip bendras užsiimimas idiotizmu


StandartinėParašytas: 09 Sau 2011, 15:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
ta prasme pamatuot akumo krovima VOLTAIS taip? anksciau tai buvo 13,4 ar 13,6.

beje matuoti reikia iskart uzkurus ar kazkiek palaukt ar kazkokius prietaisus ijungus?

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 09 Sau 2011, 15:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.29
Pranešimai:
38
Automobiliai:
325 td
prie to pacios temos, bet truputi apie reles norejau paklausti. Gal kas zinot, kam reikalingos reles, kurios yra salia saugikliu viso bloko ? Ten jos stoji 2 atskirai nuo visu kitu saugikliu ir reliu. Auto butu BMW 325 td 1993m. Nes man po praitos ziemos atsirado gan nemazas nuotekis. Sendien ieskojau ir radau, kad isemus ta rele, nuotekio nebelieka.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2011, 20:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.16
Amžius:
42
Pranešimai:
222
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
..................
ex E30.36.34
lowrider rašė:
ta prasme pamatuot akumo krovima VOLTAIS taip? anksciau tai buvo 13,4 ar 13,6.

beje matuoti reikia iskart uzkurus ar kazkiek palaukt ar kazkokius prietaisus ijungus?

taip kiek pakrauna generatorius akuma matuoji voltais. gali matuot iskar uzvedus, ispradziu paziurek kiek krauna taip be prietaisu, o paskuj ijungi peciu faros ir ziuri kiek tada krauna, paskui skaitai manuala ir ziuri kiek turi kraut ir darai isvadas :)
pas mane ant TDS buvo kada gerai tai 14.6V o kada generas buvo prie mirties tai 12V rode ir lempute taip pat uzsidegdavo vos vos matydavosi, pergazuoji lyg ir uzgesta paskuj vel uzsidegdavo pakol jau visai pradejo degt tada jau amen generui atsitiko

_________________
niekas taip nesuartina žmoniu... kaip bendras užsiimimas idiotizmu


Paskutinį kartą redagavo JUKE 09 Sau 2011, 21:16. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 09 Sau 2011, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.16
Amžius:
42
Pranešimai:
222
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
..................
ex E30.36.34
buglius rašė:
prie to pacios temos, bet truputi apie reles norejau paklausti. Gal kas zinot, kam reikalingos reles, kurios yra salia saugikliu viso bloko ? Ten jos stoji 2 atskirai nuo visu kitu saugikliu ir reliu. Auto butu BMW 325 td 1993m. Nes man po praitos ziemos atsirado gan nemazas nuotekis. Sendien ieskojau ir radau, kad isemus ta rele, nuotekio nebelieka.

viena rele ijungimo kuro siurblio kita kaskokio pagrendinio kontrolerio ( dyzelinio variklio skaitmenine kontrolės sistema )
bent jau taip raso manuale

_________________
niekas taip nesuartina žmoniu... kaip bendras užsiimimas idiotizmu


StandartinėParašytas: 09 Sau 2011, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
buglius rašė:
prie to pacios temos, bet truputi apie reles norejau paklausti. Gal kas zinot, kam reikalingos reles, kurios yra salia saugikliu viso bloko ? Ten jos stoji 2 atskirai nuo visu kitu saugikliu ir reliu. Auto butu BMW 325 td 1993m. Nes man po praitos ziemos atsirado gan nemazas nuotekis. Sendien ieskojau ir radau, kad isemus ta rele, nuotekio nebelieka.


Ten variklio kompo dde rele, generatoriaus "Cut Off" atjungimo ir kuro siurblio. Tai pas tave kuro siurblio lyg ir nera. Tada lieka dde arba generatoriaus. Tau reik isiaiskiti tiksiai kuria tu rele istrauki.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2011, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.16
Amžius:
42
Pranešimai:
222
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
..................
ex E30.36.34
Arunas B rašė:

Ten variklio kompo dde rele, generatoriaus "Cut Off" atjungimo ir kuro siurblio. Tai pas tave kuro siurblio lyg ir nera. Tada lieka dde arba generatoriaus. Tau reik isiaiskiti tiksiai kuria tu rele istrauki.


Kaip tai nera kuro siurblio? :shock: pas ji yra du kuro siurbliai vienas bake kitas auksto slegio prie variklio

_________________
niekas taip nesuartina žmoniu... kaip bendras užsiimimas idiotizmu


StandartinėParašytas: 10 Sau 2011, 16:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.29
Pranešimai:
21
Automobiliai:
BMW 316 Compact
Mašiną pavyko užkurti. Išjungiau tik galinio lango šildymą ir užsivedė. Prietaisų skydelio apšvietimas tarsi pulsuoja, dega silpniau stipriau... Įjungus atbulinį, avarinį ar galinio lango šildymą mašina vėl gęsta. Dirba nevienodai, gazuojasi sunkiai (kaip su blogais žvakių laidais ir dujom, bet laidai geri, o dujų nėra). Panašu, kad masės laidas čia ne prie ko. Gal į generatorių sniego privariau besikapstydamas? Ar paprasčiausiai laidai "trumpina"? Bet tada tūrėtų saugikliai perdegt?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery