Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Spa 2024, 01:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.29
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E32 730i 90'
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1990
Variklis: 3.0
Degalai: benzinas/dujos

Problema/klausimas:Sveiki, atsitiko toks dalykas.. Seip automobiliuose nelabai nusimanau, pasakau is karto. Tai vat atejus ziemai uzvesdavau masina, pasildydavau, temperaturos rodykle pakildavo auksciau normos, beveik iki raudono stulpelio, tik pradedavau vaziuoti, labai greitai nusileisdavo iki normos.. ir taip visada.. O si karta, uzkilo temperatura ir nenusileido, galvojau nieko tokio.. vaziavau neilgai, trumpa atstuma.. prie namu ieskodamas vietos pastatyti automobili pamaciau kad rodykle jau net uz raudono stulpelio.. tuo momentu pradejo eiti garai i salona, staigiai sustojau isjungiau varikli, is po kapoto ejo garai.. palaukiau kol atves variklis, tada pastaciau masina, tai taip ji ir stovi.. bandziau pilt antifrizo, supyliau 2 ar 3 litrus, tikedamas kad kas pasikeis.. nieko. Uzsiveda viskas norm, tik kaista ir uzkaista iki max..
Tai va, noriu suzinoti ka daryti toliau.. vezti i metalo lauza, ar imanoma dar kazka padaryti?


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 00:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
cia net sunku kazka bepridurti issskirus epic fail. o jei rimtai tai kogero motora perkaitinai ir nieko gero ten jau nebus. bet dar vienas dalikelis... kas is to kad ivarvinai ten 3 litrus antifrizo, nes ten minimum kokie 7 litrai turbut pareina :lol:

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.29
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E32 730i 90'
Tai zodziu net neapsimoka vezt pas kazkokius meistrus ar kazkur? Tiesiai i metalo lauza? :|


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 00:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Toshis rašė:
Tai zodziu net neapsimoka vezt pas kazkokius meistrus ar kazkur? Tiesiai i metalo lauza? :|

Visų pirmą užpildyk sistemą kaip priklauso, o priklauso 12l aušinimo skysčio. Teisingai nuorink ir stebėk kas vyksta. Kaip nuorinti, naudokis paieška, daug apie tai kalbėta.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 00:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.04
Pranešimai:
2
Automobiliai:
BMW E32 735
jei spresi vezti i metalo lauza parasik man i skaype BMWfan750iL as is taves salono detales nupirksiu ir kai kuriu kebulu :)


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 01:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.29
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E32 730i 90'
Nu del nuorinimo pasiskaiciau, supratau kad nieko as pats nepadarysiu.. Gal kas zinot klaipedoi kokiu normaliu meistru, ar seip kas megsta pasikrapstyt? Nes kiek teko lankytis pas tokius "meistrus" ar "serviso darbuotojus" jie itin nemalonus.. su jau senai nudegusia cigarete dantyse.. :D
Dar nepaminejau.. Kazkada kai pyliau skysti ir seip, atsukant ausinimo skyscio bakelio dangteli girdedavosi kaip skystis burbuliuoja, eina oras.. O dabar tai toks garsas kaip velniai zino ko ten primesta butu.. kaip akmenu kokiu..


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 01:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.14
Pranešimai:
108
Yra tokia istorija kur skambina i kompa jam pardavusia firma vyrukas ir klausia kodel jam neveikia kompas. Jam liepia perziuret laidus ar Ok sujungti, po to pele, tada ekrana ir tt. Po to sako dar pasakyk koks tiksliai ten modelis pas tave - tas sako nematau. Kaip nematai klausia pardavejas? Tas sako tamsu, sako tai ijunk sviesa. Tas sako negaliu pas mus atjungta elektra jau nuo anos savaites :)
Tai sako pardavejas - viskas aisku. Supakuok savo kompa ir viska i dezes ir siusk mums atgal su uzrasu:
I AM TOO DUMB TO HAVE A COMPUTER


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 01:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.29
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E32 730i 90'
[CENZŪRA] kaip juokinga! Matyt visa gimine pas tave tokie juokdariai =D>


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 01:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.14
Pranešimai:
108
Malonu kad pakeliau nuotaika nelaimes akivaizdoj :)
Tai vat jei pagavai minti gal vesk i koki servisiuka savo auto. Paziures kas kaip ir tada mastysi ar i VITOMA ar remontuot. Manau taip.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 01:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.29
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E32 730i 90'
Nesuprantu, kam isvis tu rasai.. as prasau kad parekomenduotu kasnors servisa arba meistra.. o tu juokini zmones ir sakai vezk iservisa.. :?


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 01:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.14
Pranešimai:
108
O tu paziurek kokio atsiprasau tupumo tavo postai. Tai ir bandziau pakelt upa. Jomajo jei rimtai vazinejai ant raudonos rodykles temperaturos. Cia gi sadizmas masinai :) OK baigiam. As tau patarima daviau. Tai ir mastyk naudotis juo ar ne. Servisu tikrai klpd yra. kad ir prie naujosios perkelos ten tokiam akmenuotam keliuke po desine.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 01:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
na jau nuorint sistema, tai manau sugebetu bet kuris servisas. ir siaip diagnozuot, kame ten reikalas, kad masina kaista..daug variantu kaip ir nera:
1. uzstrigo termostatas uzdarytoj padety
2. vendens pompa "mire". nuluzo sparneliai ar pns.
3. varoma kompresija i ausinimo skysti, nes truko galva, arba pats blokas.

siaip labiausiai tiketinas pirmas variantas..
o galbut tiesieg siaip tau buvo ausinimo skyscio trukumas, ko pasekoje kaisdavo variklis..

na visu pirma, reiia tvarkingai nuorint sistema.

na ir jeigu motoras dar geras, tai kai pardavinesi sita masina galesi prirasyt/pasakyt: variklis "neuzmusamas", pats bandziau - neisejo.
cia joke..neisizeik, bet tu ne kitaip ir darei ;)


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 03:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.07
Pranešimai:
303
Miestas:
Siauliai-Vilnius
Automobiliai:
E38, 4.4iL individual, 99m
Skype:
Sinduke
Nikas:
Sindy
Pralinksminai MYCIAU =D> Su tuo "pats bandziau - neisejo" net balsu nakti juoktis pradejau :D
Siaip ir man atrodo, kad bus termostatas gatavas (maniskis buvo uzsikirtes atidarytoj busenoj, tai vaziavau 200 km iki savo serviso serksna nuo priekinio stiklo is vidaus gramdydama :D ). Kita vertus jeigu tuscia sistema ir antifryzo tik 3 litrai vietoj 12.. tada galbut termostatas net ir neturi ka ten atidarinet-uzdarinet..

_________________
Visi tikslai pasiekiami - svarbu labai noreti :)


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
temperatūros rodykle pas bmw neturi vaikščioti aukštyn žemyn, išyla iki darbinės temperatūros ir turi stovėti ne prie mėlyno, ne prie raudono, o griežtai per vidurį plius minus 1mm, nesvarbu, ar tu važiuoji, ar nevažiuoji, ar autostrada leki 100, ar kamštyje sėdi.
kaip Mycius ir sakė, simptomai tavo gedimo labai panašūs į 1. užstrigusį termostatą 2. parėjusią vandens pompą 3. galvos tarpinės arba pačios galvos trūkimą.
servisų skyrelyje susirandi rekomendacijas, kas gerai tvarko BMW tavo mieste ir veži savo gražuolį ant šlipso arba ant traliuko (jei kaista, pačiam važiuoti negalima be jokių išlygų). Išimat termostatą ir pompą, tada matot defektus. Jei nematot, greičiausiai bus galva - tada tikrini tepalą karteryje - ar nepasidariusi balkšva emulsija, žiūri ar antifrize nėra tepalo dėmių. Jei galvos tarpinė pramušta, gerai pagazavus išmetamos dujos eina į aušinimo sistemą, neįprastai kietos pasidaro šlangos, galima atlikti ir cheminį testą: http://www.autotestas.lt
jei aišku, kad tarpinė arba galva - sprendi, ką daryti - ar ieškai kito variklio, ar remontuoji - jei trūkusi galvą, kitą gerą galvą rasti bus sunku, jei tik tarpinė - tada paprasčiau, bet vistiek kainuos normaliai, Rokas730 pasidarė už 700 lt, paskaityk temą šalia tavosios.

P.S. visada kažkodėl galvojau, kad Sindy avatare širdutė pavaizduota, tik dabar įsižiūrėjau, kokia ten "širdis" :D

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.26
Pranešimai:
558
Automobiliai:
E39 528iA 97'
Vysta rašė:
P.S. visada kažkodėl galvojau, kad Sindy avatare širdutė pavaizduota, tik dabar įsižiūrėjau, kokia ten "širdis" :D

cia jo tikrasis veidas :mrgreen:

_________________
"float like a butterfly, sting like a bee......" MUHAMMAD ALI


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery