Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 04 Spa 2024, 06:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 95 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Gru 2010, 23:35 
  
 
 
nu as ir buvau pasimoves pusnynuose, tai isstume xebra, bet teko grizt atgal tuo paciu keliu tai jau lekiau kaip nupuses kad nesustot, nes kuo labiau per pusnis tuo labiau stabdo, o su begiais juk nepazaisi aukstyn zemyn :) tai po to skrydzio svilesiu kvapas atsirado, itariu is APD tai jau isigandes buvau gerai, bet atrodo vaziuoja taip pat, lyg ir neluzo niekas..tai nuo siol i kaimus nebeleksiu ( bent jau stengsiuos) :)


StandartinėParašytas: 17 Gru 2010, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.20
Amžius:
41
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS
o koks skirtumas tarp asc ir dsc?


StandartinėParašytas: 18 Gru 2010, 00:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
jaraaa rašė:
o koks skirtumas tarp asc ir dsc?

Automatic Stability Control (ASC).
On uneven or slippery road surfaces the Automatic Stability Control (ASC) system ensures you can accelerate out of each bend safely and with maximum traction.

Automatic Stability Control (ASC) is an element of the Dynamic Stability Control (DSC) system. It prevents loss of traction on the drive wheels when setting off, when accelerating out of curves and in other critical moments. When one wheel has good traction but the other is on a slippery patch of road, the wheel with less traction is braked until it is again able to gain a grip on the road surface.
If both wheels lose traction, the engine management system also intervenes and reduces the power output, which significantly reduces the danger of the rear of the vehicle skidding out. The entire process takes place in milliseconds.
Thus ASC quickly brings the vehicle back to stability and restores traction. Drivers wishing to attain a degree of wheel slip, for example when aiming to have a certain amount of "drift", can disengage ASC if desired

Dynamic Stability Control (DSC).Dynamic Stability Control (DSC) adds to safety by facilitating vehicle control even in adverse driving conditions or on tough surfaces.

Dynamic Stability Control (DSC) is the nucleus of the chassis control systems in BMW vehicles. It ensures the highest possible levels of stability when driving, and it maximizes traction of all wheels when setting off or accelerating. It is able to detect the first signs of oversteering or understeering and helps keep the vehicle safely on course, even if the tyres have varying levels of grip.
Sophisticated sensors permanently check how the vehicle is driving. Information comes a range of sensors monitoring wheel rotation, steering angle, lateral forces, pressure and yaw (degree of rotation around the vertical axis). A simulation model stored in the DSC control unit to ensure stability ("one-/two-track model") and can be compared information coming from the steering wheel and accelerator: if there is too great a difference between the model and how the vehicle is currently travelling, DSC acts to increase stability or traction.
The engine and brake management systems are targeted specifically; xDrive is also included in all-wheel drive vehicles. Reducing or increasing the engine torque or braking individual wheels can improve stability and traction. Active Steering’s integrated yaw regulation system can even help significantly reduce steering effort and the extent of DSC’s contribution to stability.


StandartinėParašytas: 18 Gru 2010, 14:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.20
Amžius:
41
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS
vistek ishvertes neko ne supratou koks skirtumas, vaziojan tai yra kazkas bet nezinau kaip skiriasi


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 12:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
ASC yra kaip ir paprastesnė DSC versija. ASC veikia keisdama variklio galią ir pristabdydama praslydusį vedantį ratą (tas man naujiena, maniau, kad tik DSC dirba stabdžiais), jei pastebi, kad kažkuris ratas pasisuko greičiau, nei kiti likę. Jei prasisuka abu varantieji ratai, sumažinamas variklio sukimo momentas.
DSC įtraukia žymiai daugiau sensorių į savo darbą. ASC dirba vien tik ABS sensorių pagalba, nustatant skirtingų ratų sukimosi greičius, o DSC stebi ir tokius parametrus, kaip vairo padėtis, automobilio pasisukimas aplink vertikalią ašį bei kiti. Taip pat, kaip supratau, DSC jau ABS pagalba valdo visus keturis ratus.
Kadangi pas mane tik ASC, tai nelabai galiu pasakyti, kuo skiriasi nuo DSC, bet vat paprastas pavyzdys: man ant slidžios sniego dangos pavyksta šiek tiek užnešti automobilio galą staigiu gazo spustelėjimu ir vairo manevru. Nes ratai prasisuko, variklį pristabdė, bet kas iš to, juk galas jau eina skersas. DSC manau imtų tvarkytis su šia situacija daug anksčiau, vien dėl to, kad kitų sensorių pagalba greičiau pamatytų automobilio norą užsimesti.
Jei ką parašiau ne taip, nepykit, čia tik mano samprotavimai. :)


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Pas mano auto DSC. Net norėdamas negaliu galo užmest, staigiai pastato į vietą.
Žinoma, galima ir išjungt, bet kažkaip dar norisi gyvent.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 13:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
34
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Na jo DSC gerai, bet jau neblogai kad ir asc yra, (pas mane tik asc), ypac gerai, kai nepastebi kad kelias labai slidus, vaziuoji 90-100 kmh, paspaudi gaza ir mirgsi asc lempute, tai kazkaip jau koja automatiskai atleidineja gaza bent iki 80 kmh :DD


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 13:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Jo, aš jau šią žiemą įsitikinau, kad važiuojant didesniais greičiais užmiesty ir ASC padaro didelį darbą. Pvz. lenkiant, šokant per provėžas be ASC tikrai galėtum nesunkiai į griovį nuvairuot. O čia viskas civilizuotai.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
As dabar ASC isjungiu, nes atima dali vairavimo malonumo :D


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 15:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Bavaras rašė:
As dabar ASC isjungiu, nes atima dali vairavimo malonumo :D


Na jo, mieste tai taip, bet lekiant autostrada 110km/h kažkaip nelabai pasitikiu savo sugebėjimais :)
Beje, iš čia klausimas: o kaip automatas reaguoja į tokius žaidimus ant slidaus paviršiaus? Na ten visokie staigūs užstabdymai įsisukusiems ratams geriau sukibus su danga ir taip toliau? Ar čia tą malonumą daraisi ant rankinio režimo? Nes juk ilgiau powerslaidinant gali automatas ir sugalvoti permesti aukštesnį bėgį.
P.S. Savosios kol kas labai neprievartauju, nes nežinau, kaip tai atsiliepia automatui.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
40
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
Masinos greiti mato galinis kairy daviklis, deze junginejasi nuo priekinio desinio berods. Tai jeigu priekinis nemato greicio tai tada neturetu jungti kitos pavaros. Cia kalbu apie uzsikasima vietoje.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 16:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
ASC tikrai neveikia kaip reduktoriaus blokatorius.... Na buksuojancio rato nestabdo! Turejau kadaise E36 su ASC ir mano nusivylimui to nebuvo nors kai pirkau - rankas tryniau is dziaugsmo! Yra ASC+T toks tai jis jau pristabdo..


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
kaip tai nestabdo, prasisukant ratui sumazina kuro padavima ar pavelina ipurskima, sumazina variklio galinguma, prasisukti neduoda. kokia tada tavo manimu asc funkcija ir veikimo principas?
kad reduktoriu neblokuoja tai aisku.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Bavaras rašė:
As dabar ASC isjungiu, nes atima dali vairavimo malonumo :D


Ta prasme, kad patiri vairavimo malonumą padidinęs riziką kažkam atimti gyvybę ar sužaloti sveikatą?

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
DmK rašė:
kaip tai nestabdo, prasisukant ratui sumazina kuro padavima ar pavelina ipurskima, sumazina variklio galinguma, prasisukti neduoda. kokia tada tavo manimu asc funkcija ir veikimo principas?
kad reduktoriu neblokuoja tai aisku.


Nesupratai kolega,
Varikli dusina-tai tiesa! Bet stabdziu cilindriuko pagalba nepristabdo laisvai besisukancio varanciojo rato kad pradetu suktis kitas ratas turintis geresni sukibima. Ta norejau pasakyti



P.S. Komentavau si "Pgasenas" teigini:
ASC yra kaip ir paprastesnė DSC versija. ASC veikia keisdama variklio galią ir pristabdydama praslydusį vedantį ratą (tas man naujiena, maniau, kad tik DSC dirba stabdžiais), jei pastebi, kad kažkuris ratas pasisuko greičiau, nei kiti likę. Jei prasisuka abu varantieji ratai, sumažinamas variklio sukimo momentas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 95 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery