Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 13:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Kov 2009, 08:57 
  
 
 
zydriuxxxass rašė:
Gal kas netyčia siurbliuką M50B20 tikrai gerą turį? :mrgreen:


O kazin nuo M40 netinka?


StandartinėParašytas: 04 Kov 2009, 11:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Orinant vairo stiprintuvus is pradziu neveskit variklio susukit vaira i viena puse o po to i kita kad oras iseitu ir siurblys nesumaltu jo su tepalu nes kai ora suplaka su tepalu tai po to ilgiau oras atsiskirineja. Taip kad is pradziu sukineti neuzvedus variklio po to palaukti kokias 3-5 min ir toliau orinti su uzvestu varikliu. Ir dar naudokit toki tepala kos priklauso ten tik vieno litro reikia tai nezinau ka jus sutaupyt bandot.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 05 Kov 2009, 00:10. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 04 Kov 2009, 11:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.17
Amžius:
49
Pranešimai:
271
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
E36 320i M50B20
Nebandziau, bet tvirtinima ir skyva pakeitus turetu tikti.Gal ir klystu :?:


StandartinėParašytas: 04 Kov 2009, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.25
Amžius:
34
Pranešimai:
488
Miestas:
Panevežys-Kaunas
Automobiliai:
E36 320i 93'
E38 728iA 98'
Skype:
zydrius200
Na gazavau iki redline'o :) Šiaip ne dėl to, užtai ir tvarkiau, nes posunkiai sukiojosi vairas :) Aš tepalus pakeičiau jau 4 kartus, kad sistema prasivalytų :P

_________________
-Nu, Sigučio, fimuok....


StandartinėParašytas: 17 Spa 2009, 19:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.24
Pranešimai:
73
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 3.0l
nusprendziau pasikeist skysti, ne pyrma kart keiciu nusiorindavo visados idealiai, o dabar uzia ir sukiok kiek nori ir putoja ir per virsu kelia, o uzia tikrai nemalonei, net gaila pompos, ka patartumet?


StandartinėParašytas: 18 Spa 2009, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
GedasBMW rašė:
nusprendziau pasikeist skysti, ne pyrma kart keiciu nusiorindavo visados idealiai, o dabar uzia ir sukiok kiek nori ir putoja ir per virsu kelia, o uzia tikrai nemalonei, net gaila pompos, ka patartumet?

man pakeitus skystį taip užė kokias pora valandų, tai turi praeiti. jei nepraeis tai pompa keisti reiks.
beje nežinojau kad reik sukiot vairą neužvedus pirma, tai todėl ir gavosi tokia nesamonė.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 19 Gru 2010, 23:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
[E39] 97' TDS 525
- Ar galėtų vairo stiprintuvo skystis putoti vien tik dėl nekokybiško įtempėjo amortizatoriuko/ laisvoko diržo?
- Arba ar galėtų į sistemą patekti oro ir net nedirbant varikliui užputoti skystis, kuomet šaltyje neužvestos stumdomos mašinos vairas buvo sukinėjamas pilna amplitude? :)
- Arba siurblys ar kolonėle būti apgadinti ir tapti nesandarūs, kuomet prieš porą mėnesių kartą užsikirtus amortizatoriukui jo nesugebėjau atstumti atgal, tad nuvažiavau likusius 2km iki namų su neįtemtu diržu ir neveikiančiu stiprintuvu/siurbliu?


Mat šiandien netyčia aptikau, kad bakelyje putos, skystis veržiasi laukan, o užvedus stiprintuvas kaukia (užvedžiau pakėlęs kapotą ir uždarame parkinge, nice :mrgreen: ). Tikiuosi bėda nenutiko vien dėl to, kad vakar neužvedus variklio šaltyje teko su didėle jėga sukinėjant vairą įstumti mašiną į parkingą, kad atšiltų. Dar prieš bandant užvesti pastebėjau, kad bakelyje putos, nes bakelis buvo apibėgęs ATF'u (Dextron II D). Nusiurbiau prieš užvesdamas ~150 ml. Užvedžiau iš pusės pasukimo (keičiau kuro filtrą, tikrinau žvakes, šildžiau vamzdelius), bet po 5 sek. užgęsinau (siurblio kaukimas siaubingas :mrgreen: ). Po 3 val. putos pačios nuslūgo, tad pusę skysčio supyliau atgal.

Jau kelis mėnesius užvedęs šaltą mašiną ir pajudėjęs kartais pajuntu, kad keliuose pirmuose posūkiuose vairas kartais pastringa (tik jei ant posūkio atleidi akseleratorių). Bet nekreipiau labai dėmesio, nes galvojau kad kol šaltas variklis labiau purtosi, tai amortizatoriukas kartais neįtempia diržo ant laisvų apsukų.

O pasirodo čia dar ir putos ... #-o Niekada anksčiau to nepastebėjau. Per 3 metus kas kelis mėnesius po truputį papildydavau skysčio (viso per tą laiką gal tik ~250 ml dapyliau, tai manau tai santykinai nedidelis nutekėjimas?).

Tai dabar esu pasimetęs galvodamas kur priežastys, o kur pasekmės?
Bet nieko čia neišbursi - nori nenori amortizatoriuką jau teks keisti (tuo pačiu ir generatorius galės akumą kiek geriau krauti :)), ir toliau teks žiūrėti - nesandarumai, siurblys, kolonėlė ... Bet visa tai jau servisų darbas bus :|


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 12:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
Ant dar visai neussilusio variklio, pas mane taip pat buna pastrigimu. Ypac juntu kai islekiu skersas ir reik greitai susukti vaira. P.s. Jokiu putu nera. Supiltas atf dextron III keistas visai nesenai.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Pridaviau šiandien auto į Nikvirą. Meistras sako, kad siurblys turėtų būti pradėjęs baiginėtis. Kiek jis taip temps - niekas nežino. Siūlo keisti siurblį, nes tipo bet kada bet kur "gali staiga likti be vairo stiprintuvo ir beveik nebepavažiuosi".

Restauruoti tipo aliuminio siurblio nelabai siūlo, "iš šrotų yra iš šrotų" :), tai laukiu ką toliau "pasiūlys serviso tiekėjas" (šrotą ar gerą kainą naujo ...).

Kažkaip nekelia pasitikėjimo tokios labai greitos diagnozės "reikia siurblį keisti" ...

Amortizatoriuką jau keičiu šiandien, tai gal vien nuo to siurblys nustotų "purkštauti"?. O jei ne, tai vėliau būtų galima jo imtis, kai siurblio gędimas pasitvirtintų, išryškėtų ...


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
pats rasei kad dingineja skystis. o tai vienas is pozymiu kad siurblys pavargo.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Gali būti (kad siurblys pavargo). Bet taip pat gali būti ir bet koks nesandarumas, per kurį prigaudo oro ir/ar nuteka dalis skysčio. O ir nepilnai įtempto ar šokinėjančio diržo įtaka siurbliui - teorijoje ir praktikoje nežinoma ...
Man nesinori taip gretai nurašyti siurblio, nes apart šaltų pirmų 3-jų posūkių pirmuose 300 m. , jis daugiau dirba puikiai kaip ir visada anksčiau.

Vnz atsisakiau serviso pasiūlymo keisti naują siurblį (pasiūlė už 700 Lt naują siurblį), o kadangi serviso tiekėjai tinginiai ir negali iš nurodyto šroto už 5 km atvežti ant lentynėlės padėto naudoto (160 Lt su 3 d. grąžinimo garantija), tai apsiribosime šiandien tik įtempėjo amortizatoriuko pakeitimu ir spręsime ar kitą kartą į juos jau kreiptis dėl naudoto siurblio keitimo (nes gaunasi kad jie dirba tik šitaip - gędimas, tai reiškia keisti, o jei keisti, tai į naują, o jei klientas nori ne į naują, tai vadinasi yra blogas klientas, kuris turėjo negaišinti jų laiko, bet verčiau kreiptis iš karto jau pats viską diagnozavęs ir su susirinktu detalių komplektu iš savo mėgstamo šroto :D ).


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
turejau bmw 318. vairo stiprintuvui ejo atskiras dirzas. kadangi jis pavargo dejau kita ir gauvau per ilga nes tuo metu neturejo trumpesnio. o ieskot nebuvo kada. uzsidejau ir kuri laika viskas ok buvo. bet po kiek laiko jis prasitampe ir tapo per laisvas. po balos bet kokios nelikdavo stiprintuvo. vairo iki galo susukt neina nes vel nelieka stiprintuvo. bet nei skysciai bego nei putos verzesi. tiesiog stiprintuvas atsijungdavo. galiausiai atsibodo po 2 sav ir pasikeiciau i gera. ir viskas veike kaip priklauso.


StandartinėParašytas: 21 Gru 2010, 00:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
Mastant logiskai jei putoja ir dingsta skystis, vadinas yra nesandarumas. Siurblys nea prie ko. Kai jis mirsta tiesiog negali sukurti slegio tdl vaira buna sukineti sunku. Davus apsuku turetu palengveti. Del putojimo ir dingimo jis nekaltas.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2010, 00:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Taip ir buvo. Nereikėjo siurblio nei naujo, nei iš šroto. Neįtikėtina, bet užputojo skystis tik bestumdant neužvestą auto ir sukiojant vairą (ir/arba keliasdešimt kartų nesėkmingai bandant prieš tai užvesti sukant starteriu). Gal ant ribos ir iš jėgos susukant vairą susidarė kur nesandarumai ...

Užkūrus tik trumpam paūžė, kol pasišalino oras ir tiek. Tada vėl sutilpo atgal nutrauktas ATF'as. Jau kelinta diena bakelyje nei putų atsiranda, nei skysčio mažėja, o ir vairo stiprintuvas dirba idealiai. Viskas.

O įtempėjo amortizatoriuko pakeitimas pašalino ir tą mažą buvusį trikį - kuomet pirmuose posūkiuose ant laisvų kiek dingdavo vairo stiprinimas (mat būdavo neįtemptas diržas). Dingo ir cypsėjimai gęsinant variklį, ir įtampa ant akumo užgęsinus laikosi 13 - 14 V ribose (anksčiau ~12,5 V), vadinasi pagerėjo ir krovimas.

Taigi gerai, kad neklausiau meistrų siūlymo iš karto keisti siurblį :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery