Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 05:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Kov 2006, 16:29 
  
 
 
Pastovejus kamstyje variklio temperatura pakilo iki raudonos zonos net 1-2 mm ant jos pabuvo, kai pradejau vaziuoti, pradejo is leto temperatura kristi. Pastaciau auto kieme, kai atveso beveik 3l ausinimo skyscio pripyliau (kazkur buvo isgaraves) :(
Noriu paklausti ar galejo susikraipyti aliuminine variklio galva, jei temperatura jau buvo raudonoj zonoj?


StandartinėParašytas: 18 Kov 2006, 16:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.01
Amžius:
42
Pranešimai:
527
Miestas:
Vilnius
Va cia bus pamoka, kad reikia periodiskai tikrinti ausinimo skyscio lygi :)

Karlitaz


StandartinėParašytas: 18 Kov 2006, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.19
Amžius:
46
Pranešimai:
465
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E46 BMW 320d
Antifryzą tikriausiai per išsiplėtimo bakelį išvarė.Kas liečia galvą tai toks dalykas sveikatos tikrai nepridėjo.

_________________
BMW 520 E34 (BUVO)
BMW 535 E34 (BUVO)
BMW 318IS E36 COUPE (BUVO)
Alpina B10 3.5 E34 (BUVO)
BMW 740 E38 (BUVO)
BMW 530D E39 (BUVO)
BMW 320d (YRA)


StandartinėParašytas: 18 Kov 2006, 16:49 
  
 
 
del antifrizo papildymo tai nebloga pamoka...
bet butu brangoka, jei reiktu galva remontuoti :(


StandartinėParašytas: 18 Kov 2006, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.14
Amžius:
40
Pranešimai:
163
Miestas:
Vilnius - Klaipeda
Automobiliai:
e90 330i
Jei tai butu m20 variklis tai didele tikimybe kad butu galvai hana. M50 is patirties tikrai atsparus temp, aisku proto ribosi ir eksperimentuot vistiek nepatarciau :)
Bet buvo toks bajeris su m50b20 varikliu kad autostradoj nuluzo radiatoriaus tas issikisimas kur uzsimauna slanga (ten plasmase), tai isvare ausinimo skysti momentaliai ir temp uzkilo iki dugno atsireme kol pamaciau, tiksliai negaliu pasakyt kiek prabuvo atsiremusi rodykle bet kai pamaciau, tai ismynus sankaba iskart variklis uzgeso. Po kapotu aisku atrode kad misios jau varikliui nes garavo kaip o gaisro, aisku del to kad visur buvo ausinimo skystis pasipyles, dar viska susitvarkius teko daugiau nei litra tepalo dapilt nes dingo po tokio pavaziavimo, bet su kas liecia galva tai tfu tfu tfu jau treti metai kaip be problemu.
Taip kad darau isvada kad m50 temp tikrai labai atsparus, retas variklis butu toki incidenta atlaikes :!:


StandartinėParašytas: 18 Kov 2006, 16:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.14
Amžius:
40
Pranešimai:
163
Miestas:
Vilnius - Klaipeda
Automobiliai:
e90 330i
beje o tavo atveju manau kad ausinimo skyscio teko dapilt todel kad kai tau uzkaito iki raudonos ribos jis isbego, bent jau pas bmw visuomet taip buna kai uzkaista. O uzkaitimo priezastis greiciausiai movai ate, jei kamstyje.


StandartinėParašytas: 18 Kov 2006, 17:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Gal uzkaito ir del to, kad skyscio jau anksciau truko?


StandartinėParašytas: 19 Kov 2006, 20:11 
  
 
 
babuinas rašė:
Jei tai butu m20 variklis tai didele tikimybe kad butu galvai hana. M50 is patirties tikrai atsparus temp, aisku proto ribosi ir eksperimentuot vistiek nepatarciau :)
Bet buvo toks bajeris su m50b20 varikliu kad autostradoj nuluzo radiatoriaus tas issikisimas kur uzsimauna slanga (ten plasmase), tai isvare ausinimo skysti momentaliai ir temp uzkilo iki dugno atsireme kol pamaciau, tiksliai negaliu pasakyt kiek prabuvo atsiremusi rodykle bet kai pamaciau, tai ismynus sankaba iskart variklis uzgeso. Po kapotu aisku atrode kad misios jau varikliui nes garavo kaip o gaisro, aisku del to kad visur buvo ausinimo skystis pasipyles, dar viska susitvarkius teko daugiau nei litra tepalo dapilt nes dingo po tokio pavaziavimo, bet su kas liecia galva tai tfu tfu tfu jau treti metai kaip be problemu.
Taip kad darau isvada kad m50 temp tikrai labai atsparus, retas variklis butu toki incidenta atlaikes :!:

zinai tiek M20 Tiek M50 jos nera atsparios karsciui bijo temperaturos BMW Varikliai nebent naujesni nebijo to tikrai nezinau bet tiek M20 tiek M50 neatsparus temeraturai is patirties kalbu :)


StandartinėParašytas: 19 Kov 2006, 23:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
jei bus ausinimo skischio permazai-mova nesuveiks ir tvarkinga :!:
o kas liechia M50,tai atsparumas perkaitinimui tikrai didesnis nei M20,todel manau temos autoriui tas trumpalaikis perkaitinimas dideliu bedu neatnes,jei iki to tokie pasitichiojimai nebuvo dazni :wink:

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery