Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Spa 2024, 00:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Gru 2010, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.31
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E34 sedan 524 td M21 91m.
E36 compact 318 ti M-paket M42 94m.
E39 touring 530d M-paket M57 00m.
kurias slangas?


StandartinėParašytas: 03 Gru 2010, 12:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.31
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E34 sedan 524 td M21 91m.
E36 compact 318 ti M-paket M42 94m.
E39 touring 530d M-paket M57 00m.
kaip reikia lev praplaut kaip tas skystis vadinasi? kur isigyt galima jo nusipirkt?


StandartinėParašytas: 03 Gru 2010, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
karbiuratoriaus valiklis. ten pat, kur ir kita autochemija. didesnis flakonas ~20LTL.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 09 Gru 2010, 00:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.31
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E34 sedan 524 td M21 91m.
E36 compact 318 ti M-paket M42 94m.
E39 touring 530d M-paket M57 00m.
dariau diagnostika rode kad lamda mirus tai jau nuspirkau nauja universalia bosch ir desiu ryt ryta parasysiu ar kas pasikeite.


StandartinėParašytas: 09 Gru 2010, 10:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na tikekimes baigsis nesamones :)
tik va turek omeny, kad LZ klaida buna ne tik del LZ, bet ir del matuokles, kiauro oro padavimo, arba kiauro ismetimo iki LZ.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 10 Gru 2010, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.31
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E34 sedan 524 td M21 91m.
E36 compact 318 ti M-paket M42 94m.
E39 touring 530d M-paket M57 00m.
all in music rašė:
na tikekimes baigsis nesamones :)
tik va turek omeny, kad LZ klaida buna ne tik del LZ, bet ir del matuokles, kiauro oro padavimo, arba kiauro ismetimo iki LZ.

nu paskeiciau jau lz atsigavo masina bet vistiek nelygiai ant laisvu dirba ir kai vaziuoji truputi purtosi,ir kartais uzgesta kai pagazuoji .kai dreba sviesos truputi mirksi .ir kai truputi pagazuozi pranyksta.sumazejo kuro sanaudos.o gali buti tarpines is ismetimo kolektoriaus ar panasiai ?


StandartinėParašytas: 10 Gru 2010, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kad uzgesti, tai skyle turetu buti gera. nusimovus slanga ar pan. jei su LEV viskas gerai, tai matuokle buna, kad "uzputineja" varikli.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 10 Gru 2010, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.31
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E34 sedan 524 td M21 91m.
E36 compact 318 ti M-paket M42 94m.
E39 touring 530d M-paket M57 00m.
all in music rašė:
kad uzgesti, tai skyle turetu buti gera. nusimovus slanga ar pan. jei su LEV viskas gerai, tai matuokle buna, kad "uzputineja" varikli.

na gesta tai tik isdalies kai ijungi kad gale lagas atsiltu tai tada variklio darbas laibai keiciasi be ijungto apsildimo variklis dirba geriau bet vistiek purtos taip nemazai.truputi pagazuoji nebedreba.ir kai vaziuoji iki 2 stuku apsuku nedreba tik po 2 pradeda drebet ir nebetraukt.ka galetum patart:) ziuresiu pirmadieni ar visos slangos gerai, tarpines po ismetimo koliku it toliau....paskiau pasiskolinsiu osm.ir purkstukus gal megint pravalyti?gal po isiurbimo koliku tarpines vissas suziuret?


Paskutinį kartą redagavo ximashas 11 Gru 2010, 13:39. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 10 Gru 2010, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
snd visa diena gerai viskas dirbo, griztant namo imusiau laisva begy ir apsukos nukrito iki kokiu 400rpm, tada pasoka iki 1000rpm, ir tada vel iki 400 ir vos neuzgesta, tada variklis vos neuzgeso. sustojus ir prisiparkavus apsukonukrito visiskai ir masina uzgeso.

kuriasi gerai. taip nutiko pirma karta. apsukos iki dabar sokinedavo tik kelias sekundes uzkurus masina.

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 13 Gru 2010, 12:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
pasakysiu konkreciau. laisvas apsukas reguliuoja kompas su LEV pagalba, pagal davikliu parodymus. beda gali buti bet kur ipurskimo sistemoje - visi ipurskimo sistemos davikliai, kompas. taip pat mechanikoje - alsuokliai, kuro slegis, prisalusios sklendes ir t.t. jau neskaitant filtru ir kitu elementu.
zvakes, filtrai, skysciai ir kiti panasus dalykai turi buti pakeisti laiku. ir jei viskas yra pakeista laiku ir taip darosi, tada diagnostika daryti reikia ir ziureti, kas kur ir kada nesuveikia. gal trumpina kazkur, gal mases geros nera. variantu belekiek...

o jei ijungus prietaisus auto gesta, krenta apsukos, tai gali buti beda LEV (jis ir kompas uz apkrovas ant laisvu atsakingas), arba blogas krovimas (laidai, kontaktai, generas ir pan).

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Gru 2010, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
tai va siandien sustojus sanryzoje auto pradejo gazuotis, ziuriu apsuku rodykle letai kyla i virsu iki 1500 rpm, pergazavau kelis kartus, tada pasigazavo iki 1200 rpm, tada vel pergazavau ir nukrito apsukos kaip ir buvo pries tai.

bet jos nukrenta ne iki kokiu 800 rpm o iki kokiu 650 -700 rpm, ir jauciasi kad truksta biskeli apsuku nes masina pavibruoja prie tokiu apsuku.

viena diena gesau, kita diena gazuojasi, nu nesuprantu :/ tai arba visada gestu ar ba visada gazuotusi, tai ne...
help

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 11:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
del LEV gazuotis neturetu. cia su kuro padavimu bedos greiciausiai. pagrinde sklendes daviklis, matuokle, ar temp daviklis. na ir uz apsukas atsakingas alkuninio daviklis. nors kitaip pasireiskia jo gedimas (dazniausiai), bet atmesti nereiktu nieko...
kai blogai dirba, jei patikrint sklendes davikli, pajudinus sklende (kai matuoji ta faze nuo 0 iki max sklendes padeti), omai turetu sokineti ne i tema. bent taip pasireiskes buvo vieno daviklio gedimas. bet tokius vejus rodydavo ne visada, o tik tam tikru momentu.
na jei matuokle vejus rodo, tai taip pat gali gazuotis, dust, ar sukilt apsukos.
o nuo temp daviklio apskritai apsukos priklauso. yra 4 fazes. jei kompas is daviklio kazkuriuo momentu gauna bloga info, tai jis atitinkamai keicia variklio darba. tas buna gerai pastebima jei termostatas neuzsidaro, kai auto syla, davus gazo daviklis gauna saltesnio skyscio ir jei temperatura persoka i kita faze, tada apsukos sukyla. na cia kaip pvz.
zodziu diagnostika, arba keitimas davikliu is lempos. isburt neisbursi... gali megint su testeriu pazaisti, bet jei nevisada taip daros, tai sunku pagauti momenta, o klaida jei kompas gavo, tai butu ir issigelbejimas :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
siandiena po pasivazinejimu jokiu gesimu ir gazavimusi nebuvo. tik tos apsukos truputi perdaug nukrenta.
gal jas kazkaip kilstelt galima butu?

gal galit parodyti kur randasi sklendes daviklis?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ne/browse/

jeigu nieko neiseis sugalvot tai nazinesiu taip iki pavasario, tada jau diagnostika pasidarysiu.
bet teik klaust pas tuos zmones kurie diagnostika daro kad matytu live viska taip? nes jeigu tik klaidas matys tai irgi nelabai kas. live tai matutu ir temperaturas, ir srautus ir varzas taip?

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 15 Gru 2010, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na kaikuriems 4cil motorams ant oro srauto matuokles reguliuojas apsukos. bet ten reik zinoti ka ir kaip reguliuoti ir jei ne matuoklej beda, tai prireguliuosi isvis ne i tema...
jei apsukos krenta daugiau, nei galima, tai reik bedos ieskoti, o ne meginti ja apeiti, nes paskui galu ieskosi dar ilgiau pasikeitus orams...
normalus skaneris diagnostikos matys davikliu darba. padeti, degimo kampa, LZ darba, oro mase, variklio ir oro temperatura ir t.t. tik jei klaidu nemeta, reik zinoti, kiek kokiu parametru turi buti, nes jei rodys truputi daugiau, bet nezinosi kiek yra norma, tai taip pat nelabai ka gelbes...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 15 Gru 2010, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.31
Amžius:
36
Pranešimai:
102
Miestas:
PanvEzys
Automobiliai:
E36 320 96 m52 ex
e36ti m43b16 california ;)
E38 m62tub35
Nikas:
Ghost
sveiki. turiu tokia pacia problema, tai kiek supratau del mazu apsuku, bent jau pas mane bus kalta elektra, generatorius, ar mase, ar dar kas susije su tai, nes kai viskas isjungta, laisvos stovi kaip ir normaliai, apie 700 ir jungiant prietaisus jos vis krenta, o sujungus viska ir dar dadejus lango sildyma kartais ir pasokineja jos, taip pat uzdarant duris, kai stiklas pasikelia, variklis sekundei pridusta... del sukilusiu apsuku, tai po to kai jos normalizavosi isgirdau ciksejima po vairuotojo kojom, uzkelus apsukas ir jom krentant, ciksejimas retedavo, tai pamaniau kad rele kokia, nuemes plastmase radau tik viena, kokia jos paskirtis neisivaizduoju, kontaktai buvo apsinese, tai nuvaliau ir pasildziau su fenu truputi, kad dregme issigaruotu, nezinau ar tas padejo, bet apsukos daugiau nebesukylo ir ciksejimo nebesigirdi... o generatorius turi kokia rele ir kur ja rast jei turi? sakau gal jos cia gribauja prie tokiu oru :? taip pat galvoju kad dar viena pypke pramusineja, nes prie babinu girdisi irgi ciksejimas, kazkur kas sekunde, ar cia taip turi but? :oops:


Paskutinį kartą redagavo Vaidasss 01 Kov 2011, 21:26. Iš viso redaguota 1 kartą.

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery